SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat dat mijn initialen zijn?
Ik weet het wel, maar had er nooit bij stilgestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat dat mijn initialen zijn?
Jammer dat Spijkerbroek er niet bij was.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:24 schreef DJ11 het volgende:
TT als initialen van MM, waarop LL reageert terwijl BB op de radio is; dit alles door RR geconstateerd.
Het is een goede avond voor alliteratie.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
Elton John & George Michael - Don't let the sun go down on me
In het echt allitereer ik niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:24 schreef DJ11 het volgende:
TT als initialen van MM, waarop LL reageert terwijl BB op de radio is; dit alles door RR geconstateerd.
Het is een goede avond voor alliteratie.
Ik vind George juist niets.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik vind de stem van Elton John best mooi, maar na George Michael valt het toch wat tegen.
Hier moet ik je toch even voor slaanquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even voor slaan![]()
En terechtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even voor slaan![]()
Welterusten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar nu ga ik wel slapen hoor, ben moe van het gepuzzel
Ciao!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
wel terustenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |