En een tosi-ijzer op de stortbak.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wij noemen het niet de WC, wij grootmeesters hebben een porseleinen troon met beker houder en bitter garnituur houdertje.
poah drukttegentextiel syndroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
poah drukttegentextiel syndroomaaaahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is een primair mensenrechtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een tosi-ijzer op de stortbak.
Met Windows logo en . Op de toetsenbord van de laptop ookquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen modjes kunnen die inbouwen
knufje voor jouquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dokterstermen voor 'we weten het eigenlijk niet en willen ook niet verder onderzoeken'
Is er blijkbaar in gezetquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar komt de ballon in de TT vandaan?
Dat hebben de kaboutertjes zeker gedaan.quote:
Blijkbaar, altijd weer die kaboutertjesquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben de kaboutertjes zeker gedaan.
Die kaboutertjes ook altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar, altijd weer die kaboutertjes
Maar jij kan wel de taart in de TT terugzetten.quote:
Ik kan zien dat er geen taart in stond.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij kan wel de taart in de TT terugzetten.
Welke taart?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan zien dat er geen taart in stond.
Dank je kerel.quote:
Geef maar een seintje als hij moeilijk doet. Ik heb vrienden die er voor kunnen zorgen dat....quote:
Ach, zolang jij dat maar niet bent.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, zolang jij dat maar niet bent.
Ik bedoelde nat achter de oren natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoelde nat achter de oren natuurlijk.
Jij dacht toch niet dat ik wat anders bedoelde?quote:
Snotneusquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ik wat anders bedoelde?
Jij mag maandag morgen even op het paleis verschijnen en uitleggen wat je dan wel bedoelde!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ik wat anders bedoelde?
Ha die @Moonlight van harte met je verjaardag meid. Heb je een fijne dag gehad?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regent der porseleinen troonquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wij noemen het niet de WC, wij grootmeesters hebben een porseleinen troon met beker houder en bitter garnituur houdertje.
Nee, badeend.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag maandag morgen even op het paleis verschijnen en uitleggen wat je dan wel bedoelde!
Iemand moet de troon warm houdenquote:
Warme troon.quote:
Ik wilde de beul achterwege latenquote:
Ik ben opgegroeid voor galg en rad.quote:
Heb een hele fijne dag gehad dankjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die @:moonlight van harte met je verjaardag meid. Heb je een fijne dag gehad?
Ah, het moet op?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:33 schreef Moonlight het volgende:
Bedankt allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAART VOOR IEDEREEN!!!!
We zijn toe aan een bitterganituur en drank.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:33 schreef Moonlight het volgende:
Bedankt allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAART VOOR IEDEREEN!!!!
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het moet op?![]()
Gefeliciteerd moon...
Ook lekker ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn toe aan een bitterganituur en drank.
Eerst taart !quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn toe aan een bitterganituur en drank.
* gebrokenglas schuift zijn gebaksbordje naar voren en hoopt op een flinke puntquote:
Appeltaart of monchou?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift zijn gebaksbordje naar voren en hoopt op een flinke punt
Ohh das zo heerlijk he!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
monchou? Dat ken ik niet. Laten we die maar eens proberen dan.
Hoe voelt het nou om 18 jaar te zijn?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om 18 jaar te zijn?
Doe ik toch lieve jongedame.quote:
Denk ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
SBE gaat zo nog even naar de avondwinkel voor zijn bitterballen.
Alsof ik die niet standaard in huis heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
SBE gaat zo nog even naar de avondwinkel voor zijn bitterballen.
Maakt niet uit, wij zitten lekker te genieten van de taart... Gewoon nog even buiten op het terras.quote:
Geen idee hoe vaak jij een bittergarnituur soldaat maakt. Elke zaterdag?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik die niet standaard in huis heb.
Ik heb een zak volgens mij al een half jaar in de vriezer liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee hoe vaak jij een bittergarnituur soldaat maakt. Elke zaterdag?
* gebrokenglas opent het vriesvak en kijkt voorzichtig naar de datum op de verpakkingquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een zak volgens mij al een half jaar in de vriezer liggen.
Liever een toffe meid uitnodigen, frituur aan. Leuke film erbij.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas opent het vriesvak en kijkt voorzichtig naar de datum op de verpakking
Oei. Dat is al even geleden. Nou, goed heet frituren SBE dan kan deze nog wel denk ik .... weggooien is zonde...
Dat is ook weer zo ja. Beetje sneu als die meid ziek wordt van het eten.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
koop je dan toch gewoon nieuwe bitterballen!
Jij hebt ook overal een antwoord op.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
koop je dan toch gewoon nieuwe bitterballen!
oeh ja dat moet je echt niet hebben!quote:Op zondag 26 juni 2022 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Beetje sneu als die meid ziek wordt van het eten.
Dan kan je wel zeggen; Wil je even liggen?quote:Op zondag 26 juni 2022 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Beetje sneu als die meid ziek wordt van het eten.
De kans op een blauw oog is dan zeker aanwezig.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je wel zeggen; Wil je even liggen?
Niet? Misschien ook beter dat ik mijn bed ga opzoeken.quote:
ja jij leeft het goede leef!quote:Op zondag 26 juni 2022 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook altijd snacks in de vriezer liggen voor mijn dagelijkse acclimatiseersessies
Ja hier ookquote:Op zondag 26 juni 2022 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 't gaat z'n gangetje. Met jou?
Ja, ook nog... Maar met een goeie bakquote:
Neem je meteen koffie of eerst ontbijt?quote:Op zondag 26 juni 2022 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook nog... Maar met een goeie bakzal de dag in elk geval goed beginnen...
Eerst koffie.quote:Op zondag 26 juni 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neem je meteen koffie of eerst ontbijt?
quote:Op zondag 26 juni 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
De lekkerste koffie met GG genotjes
quote:
quote:
Jij bent al zo knap, dat heb je helemaal niet nodig.quote:
Tuurlijk wel, hoe denk je anders dat ik zo knap blijfquote:Op zondag 26 juni 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent al zo knap, dat heb je helemaal niet nodig.
quote:
quote:
Nee, maar zo zag mijn gezicht er wel uit met die masker was een bubbel maskerquote:
Oh taartquote:
Die weer uit de TT is.quote:
Jawel..quote:Op zondag 26 juni 2022 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die weer uit de TT is.
Mrs Doubtfire ken je toch wel?
Heb je dat?quote:Op zondag 26 juni 2022 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Quarterlife Crisis is schijnbaar een ding
Nee, kwam het toevallig tegen netquote:
Slaat de vit B al aan?quote:Op zondag 26 juni 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kwam het toevallig tegen net
Ik heb het "Help, stop die klok, ik zit hier prima, ik wil niet ouder worden"-syndroom.
Die term ben ik al jaren geleden tegengekomenquote:Op zondag 26 juni 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, kwam het toevallig tegen net
Ik heb het "Help, stop die klok, ik zit hier prima, ik wil niet ouder worden"-syndroom.
Dquote:
Welke pizza had je?quote:Op zondag 26 juni 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Poah wist niet dat een diepvries pizza zo lekker kon zijn
was tijdje geleden in de bonus dus minder prijzigquote:
Verkeerd account @greysbonequote:Op zondag 26 juni 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 26 juni 2022 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was tijdje geleden in de bonus dus minder prijzig
https://www.ah.nl/product(...)ollica-pizza-rustica
@DerRabbitquote:Op zondag 26 juni 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Nee dat ook nietquote:Op zondag 26 juni 2022 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of is het zo'n verjaardag?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2022 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Mijn favoriete DJ in de morgen
Dat is nou de ideale verjaardag.quote:Op zondag 26 juni 2022 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of is het zo'n verjaardag?
[ afbeelding ]
O ja Dquote:Op zondag 26 juni 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D
Geen idee. Ik heb de halve week nodig gehad om van het vorige weekend bij te komen
En ik moest twee keer heul vroeg op, dus dat helpt ook niet om een fatsoenlijk slaapritme vast te houden.
Maar volgens mij werkt het wel.
Hihahootjesquote:Op zondag 26 juni 2022 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zo helemaal bezweet. Flink stevige zuigsessie gehad haahaatjes
Ja, werd ook echt tijd. Kan me herinneren dat ik maanden geleden nog heb helpen zoeken naar een zomers plaatje.quote:Op zondag 26 juni 2022 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja puik werk van @:superbadeendje
Waarvoor dankquote:Op zondag 26 juni 2022 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, werd ook echt tijd. Kan me herinneren dat ik maanden geleden nog heb helpen zoeken naar een zomers plaatje.
Geen probleemquote:
Hoe is het verder met je? Heb je al een tijdje niet meer gezien hier.quote:
Nog hetzelfde. En met jou?quote:Op zondag 26 juni 2022 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je? Heb je al een tijdje niet meer gezien hier.
Ook nog wel redelijk hetzelfdequote:
Ja was een leuk weekend. Verjaardag gevierd. En net lekker boodschappen of naja lekker, gedaan. enhet bos in geweest en nu op de bank!quote:
Die had ik vorig jaar al voor je gemaakt.quote:
Ohquote:Op zondag 26 juni 2022 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar al voor je gemaakt.
Welke spel heb je gedaan dan?quote:Op zondag 26 juni 2022 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
hemal lui ben ik geworden. ging net potje gamen met andere lui en ik was het slechtst![]()
moest flink aanpoten om ze niet in de weg te lopen
gta onlinequote:
Dat is wel leuk, veel oefenen wordt je steeds beterquote:Op zondag 26 juni 2022 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gta online![]()
en ging met random lui, maar wel heel veel potjes met dezelfde
Dat is coolquote:Op zondag 26 juni 2022 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
maar eentje was ook echt veel te goed, die had ook vliegende auto's enzo
Brand is ergerquote:Op zondag 26 juni 2022 17:50 schreef aloa het volgende:
Godsklere![]()
hartverlamming hier. Brandmelder ging af.
![]()
Net nieuw, omdat verplicht
Echt jaquote:Op zondag 26 juni 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dat is altijd schrikken he, tering herrie maken die dingen
Sowieso ja.quote:
Ik heb het een keer gehad in een hotel. Midden in de nachtquote:Op zondag 26 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
maar loos alarm is alsnog wel erg vervelend
haha dat heb ik uiteindelijk ook met die van mij gedaan die snachts altijd gingquote:Op zondag 26 juni 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad in een hotel. Midden in de nacht![]()
Brandmelder van het plafond gerukt
Heeft dat een reden eigenlijk? Staat niks in de brand hierquote:Op zondag 26 juni 2022 17:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha dat heb ik uiteindelijk ook met die van mij gedaan die snachts altijd ging
En kut naar de buuv roepen.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik heb dan ook geen microfoon ofzo, dus enige manier om te communiceren is toeteren met de auto
Dat wil je allemaal niet wetenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes. Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
waar was je nu?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes. Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
Binnensmonds jaquote:
Oke.quote:
Druk met werk en andere dingen.quote:
Nu pas terug van je vakantie in Spanje?quote:
Denk dat er in elke straat bijna wel een kut buurvrouw of lul buurman woontquote:
Dan ook wel geregeld jaquote:
Classicquote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat er in elke straat bijna wel een kut buurvrouw of lul buurman woont
misschien ben ik wel die kut buurvrouwquote:Op zondag 26 juni 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een beetje pech zijn ze nog een koppeltje ookquote:Op zondag 26 juni 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jammer van zo'n hond dan..quote:Op zondag 26 juni 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Deze heeft nogal een vervelende hond (wat uiteraard door het baasje komt).
Kan ik mij niet voorstellenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien ben ik wel die kut buurvrouw![]()
Dat is nog erger..quote:Op zondag 26 juni 2022 18:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met een beetje pech zijn ze nog een koppeltje ook
als je aan de ene kant een kutbuurvrouw hebtquote:Op zondag 26 juni 2022 18:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met een beetje pech zijn ze nog een koppeltje ook
Heb dat vermoeden ook over mezelfquote:Op zondag 26 juni 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien ben ik wel die kut buurvrouw![]()
valt hier reuze mee hoorquote:Op zondag 26 juni 2022 18:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb dat vermoeden ook over mezelfkomt omdat ik niet op mn mondje gevallen ben, dus boeien, what goes around comes around
Als je die niet hebt weet je dat je het zelf bentquote:Op zondag 26 juni 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je aan de ene kant een kutbuurvrouw hebt
en aan de andere kant een lulbuurman
heb je het ook niet best
Dikkie dikquote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable springt even onder de douche [ afbeelding ]
probeer Dikkie Dik eens in het engels uit te leggenquote:
Neuh.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer Dikkie Dik eens in het engels uit te leggen
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer Dikkie Dik eens in het engels uit te leggen
Ik ben dan ook degene die zich stoort aan hun acties/gedragquote:Op zondag 26 juni 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt hier reuze mee hoor![]()
mensen zijn hier redelijk gemoedelijk
en storen zich niet zo snel
Jij woont ook in de ghettoquote:Op zondag 26 juni 2022 18:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook degene die zich stoort aan hun acties/gedrag![]()
ik ga binnenkort naar zijn film.quote:
Ik nietquote:
Elvis is doodquote:Op zondag 26 juni 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Elvis zelf ligt daar waarschijnlijk niet wakker van.
Dat vind ik helemaal niets.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik niet
Heb al wel een kaartje voor de nieuwe Thor
Die draait zich waarschijnlijk om in zn graf als ie zou zien welke acteur ze gekozen hebben om 'm te spelenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Elvis zelf ligt daar waarschijnlijk niet wakker van.
Joh Elvis, laat je niet zo kisten.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die draait zich waarschijnlijk om in zn graf als ie zou zien welke acteur ze gekozen hebben om 'm te spelen
quote:
De eerste was toen zn dochter met Michael Jackson trouwdequote:Op zondag 26 juni 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal de nagel aan zijn kist zijn
Ach ze weten toch niet waar Elvis ligt begraven.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De eerste was toen zn dochter met Michael Jackson trouwde![]()
Morgen gaan de boeren weer op pad.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal de nagel aan zijn kist zijn
had ze hem goed bij de neus genomenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De eerste was toen zn dochter met Michael Jackson trouwde![]()
Dan moet je niet gaanquote:
Toch geen last vanquote:
Ik moet er één voor FF maken.quote:
Lekker burgers pesten terwijl die er niets mee te maken hebben. Kutboeren.quote:
Ik heb nog een maand de tijd.quote:
Ja dat was wel chill. Heb het ook gehad.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan![]()
Maar unlimited abonnement helpt wel mee met gaan naar welke film dan ook
[..]
Toch geen last van
boeren pestenquote:Op zondag 26 juni 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker burgers pesten terwijl die er niets mee te maken hebben. Kutboeren.
Burgers en badeendjes pesten de boeren niet.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeren pesten
met een niet kloppend stikstofverhaal
mensen worden kapot gemaakt door de overheid
als je dan niet gaat protesteren
Wel redelijk goed. Hele weekend gewerkt, maar net wel lekker met het hele team BBQ gehad net.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was een leuk weekend. Verjaardag gevierd. En net lekker boodschappen of naja lekker, gedaan. enhet bos in geweest en nu op de bank!
Hoe was jou weekend?
Er klopt allemaal niks vanquote:Op zondag 26 juni 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Burgers en badeendjes pesten de boeren niet.![]()
Ik zag wel een stukje waarin de veestapel te hoog wordt ingeschat.
Vroeger was het een goede oppositie partij, nu is het een debiel meelopertje geworden.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er klopt allemaal niks van
en bij D666 doen ze gewoon of hun neus bloed
4 maanden voor 45 via de ING. Prima deal. En ik zit tien minuten fietsen van de bios. Dat scheelt ook. Keertje een avond of middag niks op de planning. Even kijken wat er draait en gaanquote:Op zondag 26 juni 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat was wel chill. Heb het ook gehad.
Avond schoonheid.quote:
Moet jij een klap voor je bek? Mij prinsesje noemen.quote:
Ik zal haar niet versieren, beloofd!quote:Op zondag 26 juni 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een klap voor je bek? Mij prinsesje noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |