'ik wil jouw pecannoten tegen mijn carpaccio'quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dagelijks krijg ik tientallen oneerbiedige DM's van vrouwen, gewoon niet te doen joh
gepijpt worden door iemand zonder kunstgebit schijnt wel episch te zijn volgens mijn oud magazijnchefquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je dan ook eens zeggen dat je niet op bejaarden valt
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gepijpt worden door iemand zonder kunstgebit schijnt wel episch te zijn volgens mijn oud magazijnchef
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gepijpt worden door iemand zonder kunstgebit schijnt wel episch te zijn volgens mijn oud magazijnchef
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik snap die vergassing pogingen van muis wel beter nu
o oud ben je nu ook weer nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je dan ook eens zeggen dat je niet op bejaarden valt
Nou, je laatste 40 DM's van de afgelopen 2 uur zeggen iets heel andersquote:
lieverdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, je laatste 40 DM's van de afgelopen 2 uur zeggen iets heel anders
Weer van morgen schommelt van 21 en regen naar zonnig 28 om nu weer te staan op 21 en regen.quote:
Liever niet, mijn inbox stroomt nu al over.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieverd
als je een dm wil zeg dat dan gewoon
stuur ik er wel 1
diep diep diep gekwetstquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever niet, mijn inbox stroomt nu al over.
Stuur dan nog maar 1 DM, maar liefst geen oneerbiedige voorstellen meerquote:
ze bakken geen Kids daar?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Heel Vlaanderen Bakt Kids, De titel is wat anders dan ik van een TV programma verwachtte.![]()
Ja klinkt raar inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Heel Vlaanderen Bakt Kids, De titel is wat anders dan ik van een TV programma verwachtte.![]()
Marc D is eindproducentquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Je was zeker ook naar naar gebakken kids aan het kijkenquote:
Ik verwachtte dat ze kut kinderen alla je weet wel wie bij de Mac in de frituur gingen flikkeren.quote:
er drukte wat tegen het textielquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was zeker ook naar naar gebakken kids aan het kijken
die schijnt er slecht aan toe te zijnquote:
Dat is de buurman die achter het gordijn staat.quote:
onmogelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de buurman die achter het gordijn staat.
Geef er een klap op dan weet je het zeker.quote:
Gekke titel jaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij probeert grootmeester Hema te evenaren.quote:
Een echte grootmeester acclimatiseert een maal daags een goed uur onder de baas zijn tijd met bitter garnituur en lekkere borrel!quote:
Op de wc?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte grootmeester acclimatiseert een maal daags een goed uur onder de baas zijn tijd met bitter garnituur en lekkere borrel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |