En een tosi-ijzer op de stortbak.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wij noemen het niet de WC, wij grootmeesters hebben een porseleinen troon met beker houder en bitter garnituur houdertje.
poah drukttegentextiel syndroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
poah drukttegentextiel syndroomaaaahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is een primair mensenrechtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een tosi-ijzer op de stortbak.
Met Windows logo en . Op de toetsenbord van de laptop ookquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen modjes kunnen die inbouwen
knufje voor jouquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dokterstermen voor 'we weten het eigenlijk niet en willen ook niet verder onderzoeken'
Is er blijkbaar in gezetquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar komt de ballon in de TT vandaan?
Dat hebben de kaboutertjes zeker gedaan.quote:
Blijkbaar, altijd weer die kaboutertjesquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hebben de kaboutertjes zeker gedaan.
Die kaboutertjes ook altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar, altijd weer die kaboutertjes
Maar jij kan wel de taart in de TT terugzetten.quote:
Ik kan zien dat er geen taart in stond.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij kan wel de taart in de TT terugzetten.
Welke taart?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan zien dat er geen taart in stond.
Dank je kerel.quote:
Geef maar een seintje als hij moeilijk doet. Ik heb vrienden die er voor kunnen zorgen dat....quote:
Ach, zolang jij dat maar niet bent.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, zolang jij dat maar niet bent.
Ik bedoelde nat achter de oren natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoelde nat achter de oren natuurlijk.
Jij dacht toch niet dat ik wat anders bedoelde?quote:
Snotneusquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ik wat anders bedoelde?
Jij mag maandag morgen even op het paleis verschijnen en uitleggen wat je dan wel bedoelde!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet dat ik wat anders bedoelde?
Ha die @Moonlight van harte met je verjaardag meid. Heb je een fijne dag gehad?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regent der porseleinen troonquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wij noemen het niet de WC, wij grootmeesters hebben een porseleinen troon met beker houder en bitter garnituur houdertje.
Nee, badeend.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag maandag morgen even op het paleis verschijnen en uitleggen wat je dan wel bedoelde!
Iemand moet de troon warm houdenquote:
Warme troon.quote:
Ik wilde de beul achterwege latenquote:
Ik ben opgegroeid voor galg en rad.quote:
Heb een hele fijne dag gehad dankjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die @:moonlight van harte met je verjaardag meid. Heb je een fijne dag gehad?
Ah, het moet op?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:33 schreef Moonlight het volgende:
Bedankt allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAART VOOR IEDEREEN!!!!
We zijn toe aan een bitterganituur en drank.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:33 schreef Moonlight het volgende:
Bedankt allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAART VOOR IEDEREEN!!!!
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het moet op?![]()
Gefeliciteerd moon...
Ook lekker ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn toe aan een bitterganituur en drank.
Eerst taart !quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn toe aan een bitterganituur en drank.
* gebrokenglas schuift zijn gebaksbordje naar voren en hoopt op een flinke puntquote:
Appeltaart of monchou?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift zijn gebaksbordje naar voren en hoopt op een flinke punt
Ohh das zo heerlijk he!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
monchou? Dat ken ik niet. Laten we die maar eens proberen dan.
Hoe voelt het nou om 18 jaar te zijn?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om 18 jaar te zijn?
Doe ik toch lieve jongedame.quote:
Denk ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
SBE gaat zo nog even naar de avondwinkel voor zijn bitterballen.
Alsof ik die niet standaard in huis heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
SBE gaat zo nog even naar de avondwinkel voor zijn bitterballen.
Maakt niet uit, wij zitten lekker te genieten van de taart... Gewoon nog even buiten op het terras.quote:
Geen idee hoe vaak jij een bittergarnituur soldaat maakt. Elke zaterdag?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik die niet standaard in huis heb.
Ik heb een zak volgens mij al een half jaar in de vriezer liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee hoe vaak jij een bittergarnituur soldaat maakt. Elke zaterdag?
* gebrokenglas opent het vriesvak en kijkt voorzichtig naar de datum op de verpakkingquote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een zak volgens mij al een half jaar in de vriezer liggen.
Liever een toffe meid uitnodigen, frituur aan. Leuke film erbij.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas opent het vriesvak en kijkt voorzichtig naar de datum op de verpakking
Oei. Dat is al even geleden. Nou, goed heet frituren SBE dan kan deze nog wel denk ik .... weggooien is zonde...
Dat is ook weer zo ja. Beetje sneu als die meid ziek wordt van het eten.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
koop je dan toch gewoon nieuwe bitterballen!
Jij hebt ook overal een antwoord op.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
koop je dan toch gewoon nieuwe bitterballen!
oeh ja dat moet je echt niet hebben!quote:Op zondag 26 juni 2022 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Beetje sneu als die meid ziek wordt van het eten.
Dan kan je wel zeggen; Wil je even liggen?quote:Op zondag 26 juni 2022 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. Beetje sneu als die meid ziek wordt van het eten.
De kans op een blauw oog is dan zeker aanwezig.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je wel zeggen; Wil je even liggen?
Niet? Misschien ook beter dat ik mijn bed ga opzoeken.quote:
ja jij leeft het goede leef!quote:Op zondag 26 juni 2022 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook altijd snacks in de vriezer liggen voor mijn dagelijkse acclimatiseersessies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |