Je zit te mierenneuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is belangrijk vrolijke vriend, we willen toch geen desinformatie verspreiden toch.
Nee hoor, ook gewoon de standaard 5,56x45quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:12 schreef sp3c het volgende:
En andere munitie en een langere loop (meen ik) enzo
Het is niet meer (of minder) een militair wapen dan die Hummers waar al die matige rappers enzo mee rondtouren
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:13 schreef GoogleFactChecker het volgende:
"Is maar een kleine verandering"
Tering, wat men wel niet doet om maar niet te hoeven zeggen dat ze ongelijk hebben.
Uiteraard denk je er zo over als voor jou alleen het zogenaamde leven van de foetus telt en het leven van de vrouw waar het in zit niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een chirurg is er om iets te herstellen zodat je leven gered word. Hetzelfde kan ik niet zeggen van iemand die een abortus uitvoert, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Waar overigens (legale) mods voor te krijgen zijn om 'm weer full automatic te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is dus wel degelijk een militair wapen. Met een zeer kleine verandering. Geen full automatic fire.
Wat een rare redenering, als ik mijn rekeningen niet kan betalen mag ik dan de rekeningen terug sturen naar de schuldeisers?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard denk je er zo over als voor jou alleen het zogenaamde leven van de foetus telt en het leven van de vrouw waar het in zit niet.
Erg kortzichtig want de vrouw zou zich van t leven kunnen beroven. Dat zou door de abortus uit te voeren voorkomen worden.
Ik geloof overgens niet dat veel vrouwen zover zouden gaan hoor. Maar je weet maar nooit een kat in nood maakt rare sprongen.
Persoonlijk zou ik eerder overwegen om lotgenoten op te roepen om de ongewenste koters bij die rechters op de stoep te dumpen die hun gedwongen hebben om een kind op de wereld te zetten.
Lol en jij hebt t dan over raar ???quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat een rare redenering, als ik mijn rekeningen niet kan betalen mag ik dan de rekeningen terug sturen naar de schuldeisers?
Precies.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar overigens (legale) mods voor te krijgen zijn om 'm weer full automatic te maken.
Net als Ayn Rand, die uitgesproken voor het recht op abortus was. Ze schreef bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, 'social justice' georiënteerde individuen vinden altijd wel iets om over te kunnen rellen. Dat zagen we ook in de zomer van 2020, met al het vermeende racisme.
Dat is leuk. Maar wat heeft Ayn Rand met deze discussie over abortus te maken?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net als Ayn Rand, die uitgesproken voor het recht op abortus was. Ze schreef bijvoorbeeld:
To equate a potential with an actual, is vicious; to advocate the sacrifice of the latter to the former, is unspeakable. . . . Observe that by ascribing rights to the unborn, i.e., the nonliving, the anti-abortionists obliterate the rights of the living: the right of young people to set the course of their own lives. The task of raising a child is a tremendous, lifelong responsibility, which no one should undertake unwittingly or unwillingly. Procreation is not a duty: human beings are not stock-farm animals. For conscientious persons, an unwanted pregnancy is a disaster; to oppose its termination is to advocate sacrifice, not for the sake of anyone’s benefit, but for the sake of misery qua misery, for the sake of forbidding happiness and fulfillment to living human beings. bron
Is het conservatief om vegan te zijn ja?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee op mijn conservatieve overtuigingen.
Je snapt toch wel dat er bepaalde mannen zijn die heeeeeeeel graag terug willen naar die tijd omdat ze toen, in hun ogen, wel iets voorstelden en nu gewoon losers zijn?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je bedoelt het traditionele gezin waar een zwangere ongetrouwde dochter de straat op werd geschopt ?
Waar de vrouw onderdanig moest zijn aan de man ? Niet mocht werken maar kinderen moest baren ?
Op tijd het eten op tafel zetten en dan braaf afwachten tot manlief thuis komt.
Nee, de NAVO munitie is in de VS gewoon te koop voor civiele klanten net als armor piercing 5.56 munitie voor de AR-15.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:12 schreef sp3c het volgende:
En andere munitie en een langere loop (meen ik) enzo
Het is niet meer (of minder) een militair wapen dan die Hummers waar al die matige rappers enzo mee rondtouren
Klopt, bijna net zo erg als alle simps en whiteknights die maar meelullen met elk feministisch standpunt in de hoop dat dan er toch een keer een vrouwtje is die ze mogen neuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat er bepaalde mannen zijn die heeeeeeeel graag terug willen naar die tijd omdat ze toen, in hun ogen, wel iets voorstelden en nu gewoon losers zijn?
Het is soms moeilijk om op gelijke gronden te argumenteren en te accepteren dat iedereen gelijkwaardig is. Afkomst, status en achternaam zijn geen redenen meer om macht te hebben in de huidige maatschappij. Uitzonderingen daargelaten nog voor zoals een koning, maar ook daar loopt de discussie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat er bepaalde mannen zijn die heeeeeeeel graag terug willen naar die tijd omdat ze toen, in hun ogen, wel iets voorstelden en nu gewoon losers zijn?
Behalve ongeboren kinderen die zijn niet gelijkwaardig en mag je gewoon doodmaken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk om op gelijke gronden te argumenteren en te accepteren dat iedereen gelijkwaardig is. Afkomst, status en achternaam zijn geen redenen meer om macht te hebben in de huidige maatschappij. Uitzonderingen daargelaten nog voor zoals een koning, maar ook daar loopt de discussie.
Dus nu moet men in plaats van op basis van macht overstappen naar de basis van gelijkwaardigheid en dat is voor veel mensen gezien de reacties erg moeilijk.
Nah, incel losertjes zijn rechts.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:31 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Klopt, bijna net zo erg als alle simps en whiteknights die maar meelullen met elk feministisch standpunt in de hoop dat dan er toch een keer een vrouwtje is die ze mogen neuken.
Ik zei toch niet dat het geen succesvolle strategie was, ik denk dat die mannelijke feministen een hele lijst 3/10s hebben kunnen charmeren met hun pink pussyhats.quote:
Correct. Pas als ze geboren zijn of zoals wij vast hebben gesteld de levensvatbare ontwikkeling hebben bereikt. En niet de gezondheid van de moeder aantasten, die staat voorop tenzij de moeder zelf anders kiest.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:43 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Behalve ongeboren kinderen die zijn niet gelijkwaardig en mag je gewoon doodmaken.
Wie is "wij"?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Correct. Pas als ze geboren zijn of zoals wij vast hebben gesteld de levensvatbare ontwikkeling hebben bereikt.
Dat klopt, zo werkt het ook niet. Mij is ook niets gevraagd. Maar toch hebben we wetten en regels, of denk je dat iedereen die geboren is of woont in Nederland zelfstandig iets kan aanpassen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:48 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |