Je hoeft hem ook niet te tonen vanwege de kleur maar vanwege journalistieke relevantie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, er is wel een belangrijker punt dan de kleur van de rechter op het moment.
Is er een keuze om tijdens een verkrachting om een condoom te vragen als vrouwelijk slachtoffer zijden?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er geen vrije keuze om onbeschermde seks te hebben?
Nieuws voor mij.
Dat heet solidariteit, he.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom? Omdat iedereen zich hier even lekker gutmensch wilt voelen.
Dus de uitzondering van 0,085% (zag ik gister voorbijkomen) moet de regel bepalen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is er een keuze om tijdens een verkrachting om een condoom te vragen als vrouwelijk slachtoffer zijden?
Nieuw voor mij.
stemrecht van vrouwen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
Roe vs Wade is pas de eerste die overturned gaat worden. Er gaan er nog wel een paar volgen.
1 op de zes amerikaanse vrouwen krijgt te maken met aanranding/verkrachting.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus de uitzondering van 0,085% (zag ik gister voorbijkomen) moet de regel bepalen?
Ah ok. Nou, in dat geval zijn er gelukkig hele artikels over de man (en zijn vrouw) opgetuigd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet te tonen vanwege de kleur maar vanwege journalistieke relevantie.
Heb ik je al eens uitgebreid uit de doeken gedaan, maar ik wil het best nog een keer herhalen: wat mij betreft als de foetus buiten het lichaam zonder het vrouwelijk lichaam kan overleven. Dat is in de praktijk tegenwoordig een week of 24.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Ik denk wel benieuwd waar voor jou die grens dan ligt, wanneer betreft een kind een mens en wanneer niet? En ook al is het nog geen volgroeid mens, mag het dan zomaar gedood worden?
[..]
De figuren die tegen abortus zijn, willen over het algemeen zo ver mogelijk terug inderdaad. Dus rechten voor homo's weer afbreken, dan uiteraard ook die van vrouwen (verder) afbreken, etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
stemrecht van vrouwen?
verbod op rassenscheiding?
Homo rechten kan zomaar de volgende worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
stemrecht van vrouwen?
verbod op rassenscheiding?
Dacht dat het hier ging om ongewenste zwangerschappen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1 op de zes amerikaanse vrouwen krijgt te maken met aanranding/verkrachting.
Dus die moeten de aanranding/verkrachting even stoppen om te vragen of de dader voorzorgsmaatregelen wil treffen?
In die Staten wonen ook mensen van kleur. Hoe denken die erover?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat het rednecks zijn en leven volgens ouderwetse religieuze dogma's?
https://www.rainn.org/statistics/scope-problemquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat het hier ging om ongewenste zwangerschappen.
Heb je nog meer onderbuikgevoelens die je kwijt moet?
Je zou het ze kunnen vragen, bijvoorbeeld door iedereen gelijke kansen geven om te stemmen. Maar dat wil de prairietaliban niet want dan raakt die haar macht kwijt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:05 schreef Homey het volgende:
[..]
In die Staten wonen ook mensen van kleur. Hoe denken die erover?
Zeker. Maar zoals je correct aangeeft is dat een vrije keuze.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is geen vrije keuze om anticonceptie te gebruiken?
Het is te zot voor woorden dat vrouwenrecht een discussiepunt is binnen een democratie. Het hoort helemaal geen discussiepunt te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat weer dat rijke blanke superioriteitscomplex is waarin die mensen denken hun mening te moeten opdringen aan de rest van het land. Feit is dat er grote meerderheden zijn voor het verbieden van abortus in het merendeel van de staten waar het nu verboden gaat worden, tuurlijk zijn er staten zoals Texas en Florida waar de meerderheid pro-choice lijkt te zijn en die mensen kunnen in de volgende verkiezingen dat laten blijken.
Uiteindelijk is dat gewoon democratie, als de meerderheid in achterlijke rode staten geen abortus hoeft dan is dat de wil van het volk in die staten. Iedereen onderschat hier gewoon hoe achterlijk die rode staten zijn en ook de vrouwen binnen die rode staten.
Hoe je het ook wilt kwalificeren, het zijn ook mensen met hun eigen opvattingen en dat moeten we respecteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat het rednecks zijn en leven volgens ouderwetse religieuze dogma's?
Née, dat is jou criterium. Je hoeft echt geen woorden in mijn mond te leggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zal best, maar ik niet. Een zaadlozing biedt een kans op leven. Dat is jouw criterium, niet de mijne.
Dat geldt dus niet voor mensen die wel een mogelijkheid tot abortus willen hebben maar in een 'rode' staat wonen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe je het ook wilt kwalificeren, het zijn ook mensen met hun eigen opvattingen en dat moeten we respecteren.
Daarom dwingt ook niemand hen tot abortus, ook al zou het voor iedereen beter zijn als dat soort volk zich niet zou voortplanten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe je het ook wilt kwalificeren, het zijn ook mensen met hun eigen opvattingen en dat moeten we respecteren.
Jij hebt het over kansen. Feit is dat een zaadlozing een kans biedt. Waarom ligt die grens dan bij conceptie?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Née, dat is jou criterium. Je hoeft echt geen woorden in mijn mond te leggen.
Omdat vanaf dat moment er een kans bestaat op menselijk leven. Een zaadlozing alleen geeft geen enkele kans op leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jij hebt het over kansen. Feit is dat een zaadlozing een kans biedt. Waarom ligt die grens dan bij conceptie?
Wel als die in een baarmoeder terecht komt. Vanaf dat moment is er een kans.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat vanaf dat moment er een kans bestaat op menselijk leven. Een zaadlozing alleen geeft geen enkele kans op leven.
Nee maar ze mogen wel meebetalen aan wat hun zien als massamoord. Nogmaals andere opvattingen en dat moet gerespecteerd worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daarom dwingt ook niemand hen tot abortus, ook al zou het voor iedereen beter zijn als dat soort volk zich niet zou voortplanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |