Nou heb je geen seks, krijg je geen apenpokken. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:02 schreef rosita1 het volgende:
Niemand wilde mij geloven aan het begin van het topic (zie pagina 1) maar kijk maar eens naar de nieuwe aantallen. En dit is pas het begin. Mark my words. Als we nu gewoon allemaal even een maand geen seks hebben, geen handdoeken delen enzovoorts dan kan dit topic een mooi slotje krijgen. Maar nee hoor, net als bij COVID luistert er weer geen mens (nu ja, een deel). Integendeel, laat de complot theorie๋n er maar weer op los! Welja!
Even, voor de goede orde, hoeveel doden zijn er nou echt gevallen in Nederland door apenpokken?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:02 schreef rosita1 het volgende:
Niemand wilde mij geloven aan het begin van het topic (zie pagina 1) maar kijk maar eens naar de nieuwe aantallen. En dit is pas het begin. Mark my words. Als we nu gewoon allemaal even een maand geen seks hebben, geen handdoeken delen enzovoorts dan kan dit topic een mooi slotje krijgen. Maar nee hoor, net als bij COVID luistert er weer geen mens (nu ja, een deel). Integendeel, laat de complot theorie๋n er maar weer op los! Welja!
Een maandje alle Nederlanders een kuisheidsgordel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:06 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik zeg: lockdown voor de verspreiders en het liefst voor langer tijd zodat er geen gevaar is voor de rest, 99%
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rika-spanje-braziliequote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Even, voor de goede orde, hoeveel doden zijn er nou echt gevallen in Nederland door apenpokken?
Er zijn ook kinderen die het hebben opgelopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 06:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou heb je geen seks, krijg je geen apenpokken. Probleem opgelost.
Dat zegt op zich vrij weinig. Ook als de kans op niet-sexuele overdracht erg klein is, zullen er toch zulke besmettingen plaatsvinden, simpelweg omdat er duizenden besmette personen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn ook kinderen die het hebben opgelopen.
Dat het juist in San Francisco is, is dan ook niet echt schokkend.quote:
Toch klopt je stelling niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zegt op zich vrij weinig. Ook als de kans op niet-sexuele overdracht erg klein is, zullen er toch zulke besmettingen plaatsvinden, simpelweg omdat er duizenden besmette personen zijn.
Dat we nooit eerder een uitbraak in het Westen hebben gehad, en de uitbraak vooral homos treft, suggereert alvast dat de kans op niet-sexuele besmetting vrij laag is (een R0 kleiner dan 1 zeg maar).
Aldus Rob Zoutberg op Twitterquote:Tweede dode door apenpokken in Spanje. Deze jongen liep het niet op na een seksfeest of een tatoeage. Besmetting ging tijdens de koop van een elektrische step bij een particulier.
gebrek aan dodelijkheidquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit topic gaat nog niet echt snel.
Nee ben erg druk met andere zakenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:35 schreef the-eye het volgende:
De apenpokkentracker is het laatst bijgewerkt op 2 juli. Er is toch hopelijk niet iets met @:myShizzle aan de hand?
https://www.ndtv.com/worl(...)eypox-report-3197025quote:New York City asked the World Health Organization (WHO) on Tuesday to rename the monkeypox virus to avoid stigmatizing patients who might then hold off on seeking care.
Wacht maar tot na de Pride.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit topic gaat nog niet echt snel.
Pride Pox incomingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
Was dit algepost?
[..]
https://www.ndtv.com/worl(...)eypox-report-3197025
Zijn SOAs niet meestal "langdurige" besmettingen? Ziektes waarvan je zonder behandeling ofwel niet ofwel pas na lange tijd geneest? Dat lijkt alvast het geval bij syphilis, herpes, gonorroe, chlamydia... Lijkt ook logisch, anders zouden enkel personen die frequent van partner wisselen SOAs doorgeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:26 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Iets is pas een SOA als het uitsluitend door seks overgebracht kan worden. Daarom wordt het geen SOA genoemd. Longkanker is ook geen rokersziekte, maar de meeste mensen met longkanker zijn wel rokers.
Edit: ik zie dat SOA op veel plekken anders wordt gedefinieerd dan hoe ik op mijn opleiding geleerd heb. Dan moet ik dat maar ter kennisgeving aannemen.
En een verbod op seks met knaagdieren om te voorkomen dat hun reservoir volgeregenboogt wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
Nachtclubs sluiten en een apenpokkenavondklok instellen. Voordat het te laat is!
Hupquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een tweede dode in Spanje. Nu begint de pandemie eindelijk op stoom te komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)apenpokken-in-spanje
Het klinkt alsof je er blij mee bent. Persoonlijk hoor ik liever nieuws over komkommers eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nu begint de pandemie eindelijk op stoom te komen.
Klopt, meesten gaan niet vanzelf over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zijn SOAs niet meestal "langdurige" besmettingen? Ziektes waarvan je zonder behandeling ofwel niet ofwel pas na lange tijd geneest? Dat lijkt alvast het geval bij syphilis, herpes, gonorroe, chlamydia... Lijkt ook logisch, anders zouden enkel personen die frequent van partner wisselen SOAs doorgeven.
Pokkenpridequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |