abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juli 2022 @ 15:59:09 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205462991
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Risicoprofiel is ook vrij duidelijk

Laat je volspuiten als je lekker vrij heb lopen rond/volspuiten
Daar is deze jongen nogal boos over :').

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:03:00 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_205463029
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daar is deze jongen nogal boos over :').

[ afbeelding ]
Tsja, als je zo in het leven staat ben je gewoon een wandelende zak met ziektekiemen, te smerig om aan te raken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:05:39 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205463061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, als je zo in het leven staat ben je gewoon een wandelende zak met ziektekiemen, te smerig om aan te raken.
Beetje lullig "voorbeeld" van me, I know, maar zag hem ergens in de comments voorbijkomen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:07:37 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205463079
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, als je zo in het leven staat ben je gewoon een wandelende zak met ziektekiemen, te smerig om aan te raken.
Moeten mensen zelf weten, maar als je dat doet terwijl je gewoon geïnformeerd bent over de risico's dan moet je niet gaan zeuren als je onder de gare bulten en andere ellende zit :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:09:54 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_205463092
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Moeten mensen zelf weten, maar als je dat doet terwijl je gewoon geïnformeerd bent over de risico's dan moet je niet gaan zeuren als je onder de gare bulten en andere ellende zit :')
Hij zegt het min of meer zelf al, ze weten van monkeypox en kennen de risico's, maar net als tijdens de aids periode zijn er gewoon een hele hoop die er gewoon schijt aan hebben. Soort van superspreaders dus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:11:12 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205463100
Dan is de term Pride Pox toch niet zo vergezocht :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205463243
twitter

Ab Held
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:59:35 #208
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205463489
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daar is deze jongen nogal boos over :').

[ afbeelding ]
Sow
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 26 juli 2022 @ 17:33:03 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205463707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ab Held
Ab Wap komt alleen maar voor de wijn.
pi_205464525
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Volgens mij ontpopt het zich in de warme vochtige schaamstreek en bij de anus, en moet er echt nauw contact zijn met een huidwondje. Daarom krijgen alleen homos het.
Anders had toch iedereen het gehad?

Flikker op, ze zeggen puur “ja iedereen kan het krijgen” om zodoende homos niet te stigmatiseren. En niet om medische zaken.
Dan wordt iedereen weer bang en krijg je dat gezeik weer.

Trap er niet in!
Ik vind het leuk verzonnen, maar deze ziekte is al jaren endemisch in Afrika, en we zien hier inmiddels de eerste vrouwen en kinderen die besmet zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205464752
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Best stigmatiserend :P.
Het woord 'stigma' werkt hier als een rode lap voor een stier :7

Het is wel zo'n beetje de doelgroep die hier wordt gevaccineerd momenteel...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 26 juli 2022 @ 19:31:39 #212
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205464792
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 19:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het woord 'stigma' werkt hier als een rode lap voor een stier :7

Het is wel zo'n beetje de doelgroep die hier wordt gevaccineerd momenteel...
Eerst een spuit in je kont en daarna nog een spuit in je kont.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 19:39:05 #213
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_205464872
het schiet nog niet echt op met het virus, 0 doden nog steeds
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_205468908
In ieder geval zijn de risicogroepen bekend. Ab Osterhaus eergister in op1 kwam weer even paniek schoppen dat we te laat zijn met het vroegtijdig uitbannen. Wat had hij dat willen doen? Mensen van polyamorie verbieden verjaardagsorgies te hebben?

Het is een gedragskwestie, monogame mensen hoeven zich weinig zorgen te maken lijkt het. Of je nu gay bent of niet. Keuzes hebben weer eens consequenties.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:57:53 #215
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_205483297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[..]
Ik denk @:jigggy , die houdt ervan om volgespoten te worden
Wie ben jij ? :')
pi_205485448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 08:46 schreef Akkerdjie het volgende:
In ieder geval zijn de risicogroepen bekend. Ab Osterhaus eergister in op1 kwam weer even paniek schoppen dat we te laat zijn met het vroegtijdig uitbannen. Wat had hij dat willen doen? Mensen van polyamorie verbieden verjaardagsorgies te hebben?

Het is een gedragskwestie, monogame mensen hoeven zich weinig zorgen te maken lijkt het. Of je nu gay bent of niet. Keuzes hebben weer eens consequenties.
Niet helemaal juist, alhoewel het virus nu vrijwel uitsluitend rondvaart bij een specifieke groep in Nederland, is de ziekte besmettelijk genoeg om uit te breiden andere lagen van de bevolking, en een reservoir te vinden in onze knaagdieren populatie.
En dan heb je kans dat het endemisch wordt, en we er definitief een ziekte bij hebben in Nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205485847
Nachtclubs sluiten en een apenpokkenavondklok instellen. Voordat het te laat is!
  donderdag 28 juli 2022 @ 23:48:59 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205485894
twitter


We gaan gewoon weer door!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205486994
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet helemaal juist, alhoewel het virus nu vrijwel uitsluitend rondvaart bij een specifieke groep in Nederland, is de ziekte besmettelijk genoeg om uit te breiden andere lagen van de bevolking, en een reservoir te vinden in onze knaagdieren populatie.
En dan heb je kans dat het endemisch wordt, en we er definitief een ziekte bij hebben in Nederland.
Dus zolang ik monogaam ben en niet met allerlei knaagdieren in contact bent hoef je weinig te vrezen. Als het al zover komt. Ik maak me voor nu druk om zo’n honderd andere dingen met hogere prioriteit. Al zou ik het krijgen dan heb ik een beetje last tot iets meer last en is het weg en komt het niet meer terug.

Voor de rest zal het voornamelijk een risico blijven voor mensen van een bepaald gedrag, zeker als het endemisch wordt.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_205487110
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:13 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dus zolang ik monogaam ben en niet met allerlei knaagdieren in contact bent hoef je weinig te vrezen. Als het al zover komt. Ik maak me voor nu druk om zo’n honderd andere dingen met hogere prioriteit. Al zou ik het krijgen dan heb ik een beetje last tot iets meer last en is het weg en komt het niet meer terug.

Voor de rest zal het voornamelijk een risico blijven voor mensen van een bepaald gedrag, zeker als het endemisch wordt.
Ja, zoals lepeltje lepeltje slapen en zo ..

Dat is de valkuil bij dit soort ziektes: men denkt dat het aan bepaald gedrag is verbonden....
Terwijl herhaaldelijk is gezegd dat het geen SOA is.
En mensen kijken enkel naar hun individuele risico, ipv het effect op de gehele samenleving.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205487487
Edit
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_205487539
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, zoals lepeltje lepeltje slapen en zo ..

Dat is de valkuil bij dit soort ziektes: men denkt dat het aan bepaald gedrag is verbonden....
Terwijl herhaaldelijk is gezegd dat het geen SOA is.
En mensen kijken enkel naar hun individuele risico, ipv het effect op de gehele samenleving.
HIV is officieel ook geen SOA. Toch is de risicogroep bekend. Een groep met bepaald gedrag. Dat het geen SOA heet heeft voornamelijk te maken met de definitie van SOA, niet met hoe het grotendeels over wordt gebracht.

Daarbij zal mijn partner ook met haar grdrag zichzelf automatisch beschermen. Het is niet zo dat de apenpokken door de licht naar mijn vrouw komen vliegen.

Ik snap je punt, maar het houdt gewoon lastig stand in de realiteit. Mensen met een bepaalde levensstijl zijn aan het “superspreaden” en er wordt veel moeite gedaan om dit niet te benadrukken want stigma en zo (ook door jou). Dus moet de rest van de bevolking die nauwelijks risico loopt maar bang gemaakt worden. Ik neem het ter kennisgeving aan.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_205487574


[ Bericht 100% gewijzigd door Akkerdjie op 29-07-2022 10:14:22 (Omg, fokken op mobiel is lastig) ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_205487580
Edit: dubbel, ik lig te slape
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:28:40 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205487731
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

We gaan gewoon weer door!
San Fran :')
Hek omheen en laten rotten zeg ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205487741
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:11 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
HIV is officieel ook geen SOA. Toch is de risicogroep bekend. Een groep met bepaald gedrag. Dat het geen SOA heet heeft voornamelijk te maken met de definitie van SOA, niet met hoe het grotendeels over wordt gebracht.

Daarbij zal mijn partner ook met haar grdrag zichzelf automatisch beschermen. Het is niet zo dat de apenpokken door de licht naar mijn vrouw komen vliegen.

Ik snap je punt, maar het houdt gewoon lastig stand in de realiteit. Mensen met een bepaalde levensstijl zijn aan het “superspreaden” en er wordt veel moeite gedaan om dit niet te benadrukken want stigma en zo (ook door jou). Dus moet de rest van de bevolking die nauwelijks risico loopt maar bang gemaakt worden. Ik neem het ter kennisgeving aan.
Waar staat SOA voor?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205488412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:11 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
HIV is officieel ook geen SOA.
HIV is wel een SOA.

quote:
Toch is de risicogroep bekend.
Klopt, bij HIV is dat onbeschermde anale seks, waarbij de ontvanger het meeste risico loopt.
Bij andere vormen van seks is de HIV variant die in Nederland actief is vrijwel niet besmettelijk.
Daarom informeert sanquin naar of je seks hebt gehad met risicogroepen, zoals seksuele partners in het buitenland.


quote:
Een groep met bepaald gedrag. Dat het geen SOA heet heeft voornamelijk te maken met de definitie van SOA, niet met hoe het grotendeels over wordt gebracht.
En dus is HIV wel een SOA en apenpokken niet, terwijl beide op dit moment in Nederland voornamelijk worden verspreid via onbeschermde anale seks.


quote:
Daarbij zal mijn partner ook met haar grdrag zichzelf automatisch beschermen. Het is niet zo dat de apenpokken door de licht naar mijn vrouw komen vliegen.
Klopt, maar het virus zit op de huid, in tegenstelling van HIV, die in lichaamsvloeistoffen zit.

Momenteel is de groep waarin het zich verspreidt vrij afgeschermd, waardoor het voornamelijk tot die groep beperkt blijft.
Maar dat is geen garantie voor de toekomst.
In Afrika is de ziekte endemisch, en daar is het niet zo dat het enkel in een specifieke kleine groep van de bevolking via seksuele contacten verspreidt.


quote:
Ik snap je punt, maar het houdt gewoon lastig stand in de realiteit. Mensen met een bepaalde levensstijl zijn aan het “superspreaden” en er wordt veel moeite gedaan om dit niet te benadrukken want stigma en zo (ook door jou). Dus moet de rest van de bevolking die nauwelijks risico loopt maar bang gemaakt worden. Ik neem het ter kennisgeving aan.
Nou, je hoeft er niet bang voor te zijn, en dit soort complotdenken is meer voor BNW.

Wat van belang is, is dat het virus de kop wordt ingedrukt, om te voorkomen dat het endemisch wordt en bijvoorbeeld kinderen er regelmatig mee besmet worden door onderling contact.
En daarvoor moet de overheid kordaat optreden, door de verspreiding goed te volgen, gevallen te isoleren en zorgen dat de doelgroep wordt ingeënt.
We hebben mazzel dat het een vrij afgebakende groep treft. Dus dan zouden we het ook zo kunnen indammen.
Maar de eerste gevallen buiten die groep zijn inmiddels bekend, dus we zijn mogelijk al te laat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205490890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waar staat SOA voor?
Iets is pas een SOA als het uitsluitend door seks overgebracht kan worden. Daarom wordt het geen SOA genoemd. Longkanker is ook geen rokersziekte, maar de meeste mensen met longkanker zijn wel rokers.

Edit: ik zie dat SOA op veel plekken anders wordt gedefinieerd dan hoe ik op mijn opleiding geleerd heb. Dan moet ik dat maar ter kennisgeving aannemen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Akkerdjie op 29-07-2022 15:31:31 ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_205490962
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 11:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
HIV is wel een SOA.
[..]
Klopt, bij HIV is dat onbeschermde anale seks, waarbij de ontvanger het meeste risico loopt.
Bij andere vormen van seks is de HIV variant die in Nederland actief is vrijwel niet besmettelijk.
Daarom informeert sanquin naar of je seks hebt gehad met risicogroepen, zoals seksuele partners in het buitenland.
[..]
En dus is HIV wel een SOA en apenpokken niet, terwijl beide op dit moment in Nederland voornamelijk worden verspreid via onbeschermde anale seks.
[..]
Klopt, maar het virus zit op de huid, in tegenstelling van HIV, die in lichaamsvloeistoffen zit.

Momenteel is de groep waarin het zich verspreidt vrij afgeschermd, waardoor het voornamelijk tot die groep beperkt blijft.
Maar dat is geen garantie voor de toekomst.
In Afrika is de ziekte endemisch, en daar is het niet zo dat het enkel in een specifieke kleine groep van de bevolking via seksuele contacten verspreidt.
[..]
Nou, je hoeft er niet bang voor te zijn, en dit soort complotdenken is meer voor BNW.

Wat van belang is, is dat het virus de kop wordt ingedrukt, om te voorkomen dat het endemisch wordt en bijvoorbeeld kinderen er regelmatig mee besmet worden door onderling contact.
En daarvoor moet de overheid kordaat optreden, door de verspreiding goed te volgen, gevallen te isoleren en zorgen dat de doelgroep wordt ingeënt.
We hebben mazzel dat het een vrij afgebakende groep treft. Dus dan zouden we het ook zo kunnen indammen.
Maar de eerste gevallen buiten die groep zijn inmiddels bekend, dus we zijn mogelijk al te laat.
Beetje een herhaling van je eerdere betoog. Je punt is me duidelijk in ieder geval. Het valt me alleen op dat als je dat al complotdenken vindt, heb je wel een hele ruime definitie van complot.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_205491365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:37 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Beetje een herhaling van je eerdere betoog. Je punt is me duidelijk in ieder geval. Het valt me alleen op dat als je dat al complotdenken vindt, heb je wel een hele ruime definitie van complot.
Als bepaalde berichtgeving zo is ingericht om ons ongefundeerd bang te maken, dat is dan wat mij betreft een samenspanning, oftewel complot
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205491644
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:26 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Iets is pas een SOA als het uitsluitend door seks overgebracht kan worden. Daarom wordt het geen SOA genoemd. Longkanker is ook geen rokersziekte, maar de meeste mensen met longkanker zijn wel rokers.

Edit: ik zie dat SOA op veel plekken anders wordt gedefinieerd dan hoe ik op mijn opleiding geleerd heb. Dan moet ik dat maar ter kennisgeving aannemen.
Ja nee ok, daarom, volgens mij is het precies de ander kant om, AIDS is een SOA die ook op andere manieren kan worden verspreid.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 29 juli 2022 @ 18:36:02 #232
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_205492611
Eindelijk is er dan na ruim 20,000 gevallen een dode buiten Afrika. Het mocht eventjes duren.
In Brazilië. Oftewel 0,005% van de mensen overlijd hieraan.

https://www.reuters.com/w(...)ed-death-2022-07-29/
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_205493855
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Best stigmatiserend :P.
Vreemd dat ze geen leeftijds(boven)grens geven. Ik ben bvb immuun omdat ik als kind tegen de pokken ingeënt ben. Daar is men in de jaren '70 mee gestopt, dacht ik.

Hier in België is vaccinatie trouwens enkel beschikbaar voor wie in de risicogroep zit en HIV of een verminderd immuunsysteem heeft. Er is wel een grote voorraad pokkenvaccin van de 2de generatie, maar dat heeft meer bijwerkingen en wordt daarom niet gebruikt. Van het vaccin van de 3de generatie zijn er slechts 3000 dosissen beschikbaar (gekocht van Nederland en de VS).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205493904
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 18:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Eindelijk is er dan na ruim 20,000 gevallen een dode buiten Afrika. Het mocht eventjes duren.
In Brazilië. Oftewel 0,005% van de mensen overlijd hieraan.

https://www.reuters.com/w(...)ed-death-2022-07-29/
https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-europa~a58d53c0/
quote:
Spanje: eerste dode door apenpokken in Europa
In Spanje is een persoon aan de gevolgen van apenpokken overleden. Het is daarmee het eerste dodelijke slachtoffer van het virus in Europa. Eerder vandaag meldde Brazilië al het eerste sterfgeval van apenpokken buiten Afrika.
quote:
Spanje is zwaar getroffen door de ziekte met inmiddels 4298 bevestigde gevallen. Van de 3750 besmette personen over wie informatie beschikbaar is, werden er 120 in het ziekenhuis opgenomen.
pi_205494028
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 16:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als bepaalde berichtgeving zo is ingericht om ons ongefundeerd bang te maken, dat is dan wat mij betreft een samenspanning, oftewel complot
Ik versta onder een complot dat er voorbedachte rade is om in het geheim of achter de schermen iets kwaadaardigs te doen. Dat verwijzen naar BNW wordt op Fok regelmatig als dooddoener gebruikt valt me op. Ik ben daar niet zo van. Dit soort dingen zijn niet nodig om een discussie goed te kunnen voeren.
Inhoudelijk: dat er een complot speelt hier lijkt me hier niet het geval (hoogstens dat enkelen hier monetaire potentie in zien of zo). Ik doel vooral op overexposure. Je kunt prima mensen hun risicoperceptie in extremis beïnvloeden door hen veel bloot te stellen aan informatie. Dat zegt weinig of de informatie an sich epidemiologisch en statistisch daadwerkelijk een hoog risico bevat laat staan of het voor de persoon van toepassing is. Als de media elke dag berichten over auto-ongelukken/vliegtuigcrashes/Coronadoden/vul maar in, dan zal de risicoperceptie van de gemiddelde persoon dat dit ook hen kan overkomen verhoogd worden, terwijl de statistieken gelijk blijven. Sommige mensen zijn hier zo vatbaar voor dat ze een angststoornis of hypochondrie mee ontwikkelen. Wat ik zo zie op tv mis ik de nuance weer eens. In de op1 met Ab Osterhaus merkte je dat Jort Kelder degene was die een orerende Ab Osterhaus (die de nuance compleet miste) een beetje vuur aan de schenen legde.

Daarbij nogmaals, slechts een groep mensen wat bepaald gedrag vertoont loopt op het moment aardig wat risico. Dat kan iets breder worden, maar het is een virus mat je maar een keer kan krijgen, een werkend vaccin tegen is (maar dan zul je als regering wel tegen wat ideologische woke-huisjes moeten schoppen wil je daar echt wat mee bereiken) en het is voor de meeste mensen relatief simpel het risico erg laag te maken door niet met alles en iedereen te knuffelen en seks te hebben.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 21:02:27 #236
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205494201
Niemand wilde mij geloven aan het begin van het topic (zie pagina 1) maar kijk maar eens naar de nieuwe aantallen. En dit is pas het begin. Mark my words. Als we nu gewoon allemaal even een maand geen seks hebben, geen handdoeken delen enzovoorts dan kan dit topic een mooi slotje krijgen. Maar nee hoor, net als bij COVID luistert er weer geen mens (nu ja, een deel). Integendeel, laat de complot theorieën er maar weer op los! Welja!
pi_205494226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:02 schreef rosita1 het volgende:
Niemand wilde mij geloven aan het begin van het topic (zie pagina 1) maar kijk maar eens naar de nieuwe aantallen. En dit is pas het begin. Mark my words. Als we nu gewoon allemaal even een maand geen seks hebben, geen handdoeken delen enzovoorts dan kan dit topic een mooi slotje krijgen. Maar nee hoor, net als bij COVID luistert er weer geen mens (nu ja, een deel). Integendeel, laat de complot theorieën er maar weer op los! Welja!
Alsof FOK!kers seks hebben en handdoeken delen :')
  vrijdag 29 juli 2022 @ 21:05:08 #238
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205494229
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:04 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Alsof FOK!kers seks hebben en handdoeken delen :')
hahah.
pi_205494245
Wat een paniek..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 29 juli 2022 @ 21:08:40 #240
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205494268
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een paniek..
Paniek is een groot woord. Eens.

Maar het zou fijn zijn als de mensheid dit soort dingen wat eerder serieus zouden nemen. Gewoon oplettend gedrag. In plaats van alles bagatelliseren.
pi_205496520
ik zeg: lockdown voor de verspreiders en het liefst voor langer tijd zodat er geen gevaar is voor de rest, 99%
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 06:36:24 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205496724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:02 schreef rosita1 het volgende:
Niemand wilde mij geloven aan het begin van het topic (zie pagina 1) maar kijk maar eens naar de nieuwe aantallen. En dit is pas het begin. Mark my words. Als we nu gewoon allemaal even een maand geen seks hebben, geen handdoeken delen enzovoorts dan kan dit topic een mooi slotje krijgen. Maar nee hoor, net als bij COVID luistert er weer geen mens (nu ja, een deel). Integendeel, laat de complot theorieën er maar weer op los! Welja!
Nou heb je geen seks, krijg je geen apenpokken. Probleem opgelost.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 08:34:24 #243
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_205496937
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:02 schreef rosita1 het volgende:
Niemand wilde mij geloven aan het begin van het topic (zie pagina 1) maar kijk maar eens naar de nieuwe aantallen. En dit is pas het begin. Mark my words. Als we nu gewoon allemaal even een maand geen seks hebben, geen handdoeken delen enzovoorts dan kan dit topic een mooi slotje krijgen. Maar nee hoor, net als bij COVID luistert er weer geen mens (nu ja, een deel). Integendeel, laat de complot theorieën er maar weer op los! Welja!
Even, voor de goede orde, hoeveel doden zijn er nou echt gevallen in Nederland door apenpokken?
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_205496953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 01:06 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
ik zeg: lockdown voor de verspreiders en het liefst voor langer tijd zodat er geen gevaar is voor de rest, 99%
Een maandje alle Nederlanders een kuisheidsgordel.
pi_205497144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 08:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Even, voor de goede orde, hoeveel doden zijn er nou echt gevallen in Nederland door apenpokken?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rika-spanje-brazilie

"Geen. Er zijn 6 doden gevallen in totaal door deze uitbraak."

Het slachtoffer uit Brazilie was 41 jaar. -----> ' Het slachtoffer was een 41-jarige man die kanker en een verzwakt immuunsysteem had."

"Het zou gaan om het zesde sterfgeval in de huidige uitbraak van de apenpokken en de eerste buiten Afrika."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205497346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 06:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou heb je geen seks, krijg je geen apenpokken. Probleem opgelost.
Er zijn ook kinderen die het hebben opgelopen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205497642
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 09:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er zijn ook kinderen die het hebben opgelopen.
Dat zegt op zich vrij weinig. Ook als de kans op niet-sexuele overdracht erg klein is, zullen er toch zulke besmettingen plaatsvinden, simpelweg omdat er duizenden besmette personen zijn.
Dat we nooit eerder een uitbraak in het Westen hebben gehad, en de uitbraak vooral homos treft, suggereert alvast dat de kans op niet-sexuele besmetting vrij laag is (een R0 kleiner dan 1 zeg maar).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 30 juli 2022 @ 10:59:57 #248
117098 Hathor
Effe niet
pi_205497729
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

We gaan gewoon weer door!
Dat het juist in San Francisco is, is dan ook niet echt schokkend. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205497739
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 10:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Dat zegt op zich vrij weinig. Ook als de kans op niet-sexuele overdracht erg klein is, zullen er toch zulke besmettingen plaatsvinden, simpelweg omdat er duizenden besmette personen zijn.
Dat we nooit eerder een uitbraak in het Westen hebben gehad, en de uitbraak vooral homos treft, suggereert alvast dat de kans op niet-sexuele besmetting vrij laag is (een R0 kleiner dan 1 zeg maar).
Toch klopt je stelling niet.
Verder bestaat de ziekte al jaren, maar nu maakt hij plotseling toch een opmars en bestaat de kans dat hij dit keer vaste voet aan de grond krijgt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205498521
quote:
Tweede dode door apenpokken in Spanje. Deze jongen liep het niet op na een seksfeest of een tatoeage. Besmetting ging tijdens de koop van een elektrische step bij een particulier.
Aldus Rob Zoutberg op Twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')