Las ik ook net. Geef het een paar jaar en voorbehoedsmiddelen zijn in de VS verboden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze willen doorpakken ook:
[ twitter ]
Ja leuk een soort christelijke talibanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Under his Eyequote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Ik vind Trump ook een malloot hoor. Maar ‘bedankt Trump’ is makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neuh. Ik spreek Engels: https://www.cnbc.com/2016(...)e-abortion-case.html
Iran zal trots zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw XDo, u draait en u bent niet eerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik vind Trump ook een malloot hoor. Maar ‘bedankt Trump’ is makkelijk scoren.
Wie zegt dat de voorgangers anders hadden gestemd?
Ik zou zeggen doe je eigen onderzoek en kijk naar de stemmingen in de jaren voordat trump mensen heeft aangesteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik vind Trump ook een malloot hoor. Maar ‘bedankt Trump’ is makkelijk scoren.
Wie zegt dat de voorgangers anders hadden gestemd?
Veel te groot land met veel te veel verschillende regio's, opvattingen etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een haast schizofreen land is het toch ook he. Puissant rijk versus hele tentenwijken onder de snelwegen. Hyperprogressieve paarsharigen enerzijds, anderzijds hele bevolkingsgroepen die met de bijbel in de hand qua opvattingen ergens rond 1845 zijn blijven steken. Enzovoort. Ik denk dat het voor dat land goed zou zijn om eens wat meer de polderende middenweg op te zoeken. Maar ja, kan dat (nog) wel met een dergelijk partijenstelsel en een tot op het bot verdeelde samenleving?
Wat schattig, iemand heeft een lege oneliner op Twitter zien staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef fjs het volgende:
Valt me op dat mensen die voor abortus zijn, wel zelf zijn geboren.
Dus voor de geboorte mag je niemand doden, maar de staat mag je na de geboorte wel op verschillende gruwelijke manier doden? Vreemde logica van die pro-life figuren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
Pro life wint weer eens
Dan zal binnenkort de doodstraf ook wel weer overal moeten en enige vorm van guncontrol echt volledig worden afgeschaft.
Mijn punt precies.quote:
Contraception? Wat is daar het probleem precies, ze willen condooms verbieden of iets?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Contraception? Wat is daar het probleem precies, ze willen condooms verbieden of iets?
Pro life, voorbehoedsmiddelen voorkomen dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Contraception? Wat is daar het probleem precies, ze willen condooms verbieden of iets?
Waarom zie je dit in NL gebeuren?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:12 schreef RedFever007 het volgende:
De voorbode voor andere Westerse landen w.o.NL vrees ik![]()
Waardeloos slechte uitspraak
Met dank aan Ginsburg.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
De echte ultraconservatiefjes zijn qua voorbehoedsmiddelen vooral voor onthouding geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dįt ben ik helemaal met je eens. Dat je vraagtekens bij de legaliteit van de originele beslissing kan zetten is een tweede. Maar dat maakt inderdaad niet dat je, naar gelang politiek klimaat, ineens kan gaan tornen daaraan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:32 schreef trein2000 het volgende:
Staatrechtelijk is dit ook niet te begrijpen. Nog los van de inhoud. Stare decisis is een ding,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |