Luukaids.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
Een van die twee zal wel vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gakpo - De Jong - Madueke
Veerman - Sangare - Simons
Klinkt wel lekker, nu nog fatsoenlijke backs (Teze niet meegerekend).
Wat verwachten jullie, Gakpo en Sangare gaan nog vertrekken?
Eerder het tegenovergestelde. Vooral tov de Umbro-tijden. Geen Philips doet natuurlijk nog altijd pijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg er amateurkriebels bij
Toppie oss
Precies dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Kon me dat shirt niet eens herinneren maar wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan altijd erger en witter. Ik heb nog nachtmerries van het '89/'90 shirt.
Inderdaad. En ook een fijne hardwerkende teamspeler.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
pisvee, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
2020 wil zijn gerucht terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
je hebt wel zo'n type nodig, jammer dat Van Ginkel dat niet meer kan brengenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
Ah ja, pisvee ajakkes en feyenooit toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |