Ik trek Sam Planting,Jaron Blonk,Valentijn Driessen en Maarten Wijffels niet in podcasts.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Shops hééél irritant (daar sta ik alleen in) en dat meisje dat doet alsof ze Benzema heeft gescout is ook ernstig vervelend. Hugo kan ik slechts soms hebben, Nico is irritant en Suze van Kleef, de onvermijdelijke Suze van Kleef, heeft nooit iets te melden.
Misjel is wel leuk. (in de TV podcast)
Dit is ook niet mijn favoriete rijtje nee.quote:Op maandag 27 juni 2022 22:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik trek Sam Planting,Jaron Blonk,Valentijn Driessen en Maarten Wijffels niet in podcasts.
Als de boeren aan de macht komen kan ik in ieder geval mijn roots in dé megastallenregio van Nederland claimenquote:Op maandag 27 juni 2022 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of alle randstedelingen, Tata en Schiphol
Allemaal, dan blijft alleen de Veluwe over (en Limburg).quote:Op maandag 27 juni 2022 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of alle randstedelingen, Tata en Schiphol
Petitie beginnen?quote:Op maandag 27 juni 2022 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezellig clubje weer. Waarom is FDF nog niet aangemerkt als een terroristische organisatie?
quote:Op maandag 27 juni 2022 21:51 schreef Szura het volgende:
Toch handig dat de trekkerterrorist al toegeeft dat hij de bomen heeft omgezaagd, verhaal de schade maar op zo’n rabddebiel
Ik luister nooit podcasts en ik weet niets van voetbal maar deze 4 zouden het goed doen als ridders van de Apocalyps.quote:Op maandag 27 juni 2022 22:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik trek Sam Planting,Jaron Blonk,Valentijn Driessen en Maarten Wijffels niet in podcasts.
Ik luister ook vaak omdat dikke Mike wel meer info over Ajax heeft dan Freek. En het is best vermakelijk nog imo, naast de domme teeks.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mansjester Waarom luister jij naar podcasts met Valentijn Driessen?
Ik kan niet naar Valentijn Driessen luisteren zonder agressief te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luister ook vaak omdat dikke Mike wel meer info over Ajax heeft dan Freek. En het is best vermakelijk nog imo, naast de domme teeks.
Die statistiekjes van Sam Planting, daar krijg je toch al gauw moordneigingen van? Iig in de Volkskrant heb ik daar last van.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luister ook vaak omdat dikke Mike wel meer info over Ajax heeft dan Freek. En het is best vermakelijk nog imo, naast de domme teeks.
Mike zat laatst vol trots te vertellen dat hij amateurclubs naait als clubgrensrechter.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan niet naar Valentijn Driessen luisteren zonder agressief te worden.
Die man is sowieso walgelijk pedant, alleen Hij snapt voetbal. Bij VI schieten ze ook door in de stats.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die statistiekjes van Sam Planting, daar krijg je toch al gauw moordneigingen van? Iig in de Volkskrant heb ik daar last van.
Leuke achtergrondinformatie voor wanneer hij weer eens een ziedende arbitragetweet plaatst.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike zat laatst vol trots te vertellen dat hij amateurclubs naait als clubgrensrechter.
Je kan ook primeurtjesjager worden!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat sportjournalistiek alleen leuk is om 'verhalen' te vertellen en niet voor de inhoudelijke analyses.
StinhoTransfermarkt 🎖️quote:
Voorlopig blijft het bij Tweets die terug te vinden zijn in artikeltjes van Voetbalzonequote:Op dinsdag 28 juni 2022 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
StinhoTransfermarkt 🎖️
It's happening! 🤝
Complotboomers.quote:
Al die boomers zijn of waren toch lid van een politieke partij? Opmerkelijk is het wel ja. Net als zijn acties om op vakantie te gaan terwijl het dikke chaos was op Schipholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |