https://www.nu.nl/voetbal(...)naar-fc-utrecht.htmlquote:Vitesse-speler Miliano Jonathans beleefde vrijdag een emotionele avond. De middenvelder was niet met zijn hoofd bij de wedstrijd door zijn aanstaande transfer naar FC Utrecht en viel in de rust trainer John van den Brom huilend in de armen.
"Het was een emotionele dag", zei Jonathans na de 2-1-zege op Jong FC Utrecht tegen ESPN. "Ik zat de hele dag hoog in mijn emotie, omdat ik wist dat het een van mijn laatste wedstrijden voor Vitesse zou zijn. Ik heb mijn halve leven hier gevoetbald, dus dat doet wat met mij."
De transferperikelen hadden zijn weerslag op de twintigjarige Jonathans. "Ik zat er vandaag niet lekker in, omdat ik met mijn hoofd niet bij de wedstrijd zat. In de rust kwam de trainer naar me toe en hij gaf mij een knuffel. Toen kon ik de tranen ook niet meer inhouden."
Jonathans ging door en scoorde vervolgens ook nog. De aanvallende middenvelder kon van dichtbij zijn tiende doelpunt van het seizoen maken. In de slotfase kreeg hij een publiekswissel van trainer Van den Brom.
"Het zit erop voor hem en hij scoort", zei Van den Brom. "Hij krijgt een afscheid dat hij verdient bij de club. Ik merkte in de rust, in de kleedkamer, al dat hij er tegenaan zat te hikken. Dat maakte ook indruk op mij. We zijn allemaal mensen. Ik ben emotioneel betrokken bij het wel en wee van mijn team."
Vitesse ontvangt 400.000 euro
Voor de camera bevestigde Jonathans dat hij in de winterstop naar FC Utrecht overstapt. Daarmee verkoos hij de Domstedelingen boven FC Twente. Naar verluidt houdt Vitesse 400.000 euro over aan de transfer, geld dat de club goed kan gebruiken.
"Ik heb met meerdere clubs een gesprek gehad, maar ik hield aan de gesprekken met FC Utrecht een heel warm gevoel over. Ze lieten niet meer los", zei Jonathans. "Ik moest mijn gevoel volgen. Ik ben blij dat ik door de voordeur naar buiten ga en dat ik de club iets heb kunnen helpen."
willie nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:27 schreef Origami94 het volgende:
Jans moet een contract voor het leven
voorgevoel zegt dat dit niets wordt, dus dat hij wel komt maar niet veel scoortquote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef Sometimes het volgende:
FC Utrecht wil stunten op transfermarkt met terugkeer van spits Haller
https://www.nu.nl/voetbal(...)an-spits-haller.html
Scorend vermogen missen we wel. Goed idee dit?
Ik ben voorzichtig positief (als het lukt).
Ik ben er meer bang voor dat het wel werkt maar dat hij dan na die paar maanden weer weg is.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
voorgevoel zegt dat dit niets wordt, dus dat hij wel komt maar niet veel scoort
als hij komt denk ik gewoon voor 2e siezoenshelftquote:Op maandag 30 december 2024 16:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik ben er meer bang voor dat het wel werkt maar dat hij dan na die paar maanden weer weg is.
Dat zeiden ze de vorige keer toen hij terug kwam ook, hij heeft wel veel tegenslag gehad sindsdien, maar scoren in de eredivisie zal hem wel weer lukken.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
voorgevoel zegt dat dit niets wordt, dus dat hij wel komt maar niet veel scoort
Gezellig, krijg je de bemoeizucht van zijn vader er gratis bij.quote:
klopt had deze geupdate VBL / FC Utrecht werkt aan terugkeer Hallerquote:
Ja we zullen echt wat moeten verbeteren want zo gaat het nog zwaar worden in de championsleague komend jaar...quote:
https://eredivisie.nl/nie(...)recht-ajax-20-april/quote:Het competitiebestuur betaald voetbal heeft in overleg met de gemeente Utrecht het eredivisieduel FC Utrecht – Ajax vastgesteld op zondag 20 april. Op Eerste Paasdag wordt om 12.15 uur afgetrapt in Stadion Galgenwaard.
En verloren haha.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:54 schreef Origami94 het volgende:
Op Feyenoord en de beker wedstrijden na heb je al zes wedstrijden niet gewonnen.
Zo kennen we het oude Utrecht weer.
Jans moet INGRIJPEN anders heeft Utrecht een GROOT probleem en gaan ze nog VERLIEZEN van Almere thuis
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |