Geen idee. Vroeg het me af. Als je naar de stand kijkt ofzo.quote:
Utrecht staat meestal laatste met jong als je dat bedoelt, boeit me niet zoquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. Vroeg het me af. Als je naar de stand kijkt ofzo.
Oh wist ik niet. Boeiend. Waarom boeit je dat niet ? En als ze bovenaan zouden staan ? Zou het je dan wel boeien ? Ik vraag dit namens Herman van Boeien. Van Vitesse.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht staat meestal laatste met jong als je dat bedoelt, boeit me niet zo
als ze bovenaan stonden was wel lagge jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Boeiend. Waarom boeit je dat niet ? En als ze bovenaan zouden staan ? Zou het je dan wel boeien ? Ik vraag dit namens Herman van Boeien. Van Vitesse.
Lekker een potje in juli als iedereen op vakantie is genot.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker een potje in juli als iedereen op vakantie is genot.
Ik kan je een mooie camping vlak bij Deventer aanbevelen. Het Eibernest in Eibergen. Ze doen er ook aan korfbal.quote:
Eibergen vlakbij Deventer?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een mooie camping vlak bij Deventer aanbevelen. Het Eibernest in Eibergen. Ze doen er ook aan korfbal.
Voor mij is het oosten één pot nat.quote:
Het is maar goed dat Utrecht niet Europa ingaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jordy Zuidam is echt een hilarisch slechte technisch directeur.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-david-min-binnen-1
Is hij dan niet goed heequote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Utrecht niet Europa ingaat.
quote:Jeugdinternational (21) komt over van Standard Luik en tekent meerjarige verbintenis.
Offensieve versterking voor FC Utrecht: Noah Ohio is vanaf nu speler van de Domstedelingen. De 21-jarige spits van Jong Oranje komt over van Standard Luik en heeft in Utrecht zijn handtekening gezet onder een contract voor drie seizoenen.
De in Almere geboren Ohio speelt jeugdinterlands voor Nederland en Engeland. In beide landen geniet hij een deel van zijn opleiding; FC Almere verruilt hij in 2015 voor de academie van Manchester United. Nadien komt hij ook uit voor Manchester City voordat hij in 2019 aansluit bij het Onder 17-team van RB Leipzig. Die Duitse club verhuurt Ohio aan Vitesse en het Oostenrijkse Austria Wien.
In de zomer van 2022 verkast Ohio naar Standard Luik, waarvoor hij 45 wedstrijden in de hoofdmacht speelt. De Belgische club verhuurt Ohio tijdens de tweede helft van de afgelopen jaargang aan Hull City. In acht duels komt de aanvaller drie keer tot scoren namens die ploeg.
“Ik ben heel blij om hier te zijn, eindelijk is het rond”, zegt Noah Ohio. “In de winterstop was het al heel dichtbij. FC Utrecht is een club waar de fans van houden, het is een mooie club. Als team moeten we een goed seizoen leveren wat de fans ook verdienen. Als we dat doen ga je als individu ook beter presteren. Ik wil het team daarin helpen en werk hard, uiteindelijk gaat het om goals.”
https://www.fcutrecht.nl/(...)_Y6D_6clZBnY7UUgRLhw
Yep. Ervan genieten zolang het duurt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:30 schreef zatoichi het volgende:
Iedere keer weer bang dat nu het moment is dat het weer helemaal instort, maar ook dat stellen we weer even uit; wat een luxe dit.
Leuk voor jullie. Als je het vol houdt en dit wordt zo'n seizoen, spreek je er over 20/30 jaar nog over. Kijk naar Roda, Willem 2 of Groningen ooit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Yep. Ervan genieten zolang het duurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |