Pff, wat willen ze dan allemaal weten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:27 schreef arvensis het volgende:
Ik heb weer de brief gehad over dat ik alles in moet vullen.
Wij hebben inderdaad vandaag een brief gehad mbt het onderste. Gaat om bijna ¤500,- dus dat is wel de moeite!quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Er lopen nu 2 regelingen kort na elkaar:
Vergoeding van bso over sluitingsperiode 3 (december/januari 2021/2022). Die is inmiddels al uitbetaald en afgerond, uitbetaling was eerder deze maand.
Daarnaast volgt een nabetaling over sluitingsperiode 1 en 2 voor mensen die te weinig tegemoetkoming hebben ontvangen. Bericht daarover komt “rond de 23e juni”. Nabetaling volgt dan de 28e geloof ik, uit mijn hoofd…
Wat klote zeg.. Geef je er op het moment zelf ook al extra aandacht aan, of probeer je het nog zoveel mogelijk te negeren?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elke keer is huilen wanneer we A weg brengen. Er komt ook geen verbetering in. Hij gaat er nu ongeveer 3/4 jaar naartoe.
Als ik 'm ophaal krijg ik vaak te horen dat het goed is gegaan, dus ik gok dat het alleen het wegbrengmoment is wat dramatisch verloopt, maar ik vraag me wel af wanneer het minder wordt. Voor allebei niet leuk zo
Helaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:51 schreef SQ het volgende:
Ja, bruto. Netto scheelt het significant minder
Helaas, het bedrag is hetzelfde gebleven.quote:U krijgt geen nabetaling
De vergoeding waar u recht op heeft is lager dan of hetzelfde als de vergoeding die u eerder kreeg. Daarom ziet u hier een 0 staan. Het bedrag dat u eventueel te veel heeft ontvangen, hoeft u niet terug te betalen. U krijgt geen brief van ons.
Het wordt uiteindelijk allemaal op jaarbasis berekend. Ik zou daarom nu vast een schatting maken en naar boven afronden en eventueel corrigeren als je zijn loonstrook ook hebt. Hou er sowieso rekening mee dat je de laatste maanden van 2022 fors minder toeslag krijgt of zelfs moet terugbetalen omdat het jaarinkomen omhoog gaat.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:26 schreef _Lily_ het volgende:
Man heeft een nieuwe baan met een significante stijging van zijn inkomen. Hij begint per 1 september
Dus dat moeten we doorgeven aan de belastingdienst ivm de toeslag.
Moet dat dan vóór 1 september of als het eerste salaris is ontvangen?
Mijn verstand zegt voor 1 sept maar dan moet ik een schatting maken van het inkomen want we weten het niet precies. Volgt er dan nog een correctie oid?
Je kan alvast een proefberekening maken voor dit jaar, dan weet je hoe je er voor staat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:41 schreef _Lily_ het volgende:
Ah thanks. Jep het is wat het is als we terug moeten betalen
Maar nog steeds geen bericht. 🤔quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:27 schreef arvensis het volgende:
Ik heb weer de brief gehad over dat ik alles in moet vullen.
Ik had dit jaar geen brief, maar afgelopen jaren altijd begin juni de brief, midden september reactie.quote:
Ja, zo iets staat mij ook bij. Nog even wachten dan.quote:Op maandag 5 september 2022 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had dit jaar geen brief, maar afgelopen jaren altijd begin juni de brief, midden september reactie.
Op zijn rekening. Maar ook hoe lang is normaal om op een wachtlijst te staan. Heb niet het idee dat ‘ie al in de buurt komt van een plekje en de site helpt ook niet mee. De antwoorden in de FAQ heb je precies niets aan.quote:Op maandag 5 september 2022 09:21 schreef SaskiaR het volgende:
Wat wil je precies? Helemaal geen toeslagen ontvangen? Of de toeslagen op zijn rekening laten binnenkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |