abonnement Unibet Coolblue
pi_205178698
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan waarschuw je voor Corona
Maar waar gaat hij mee aan de slag?
Gender

Werkelijk het is toch niet meer te bevatten..
en dan zijn er mensen die een kuipers verdedigen 8)7 8)7 8)7
Die man is minister van Gezondheidszorg. Dat betekent ook dat hij zich met allerlei zaken bezig moet houden. Hij is geen minister van Corona.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:59:47 #202
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205178817
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 07:38 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Waarom wordt dit niet door de MSM opgepakt?

Wordt dit als fakenews afgedaan? Want het vaccin is nu eenmaal safe. Je hoort ook weinig over de pfizer documenten die (gedwongen) zijn vrijgegeven.

Lijkt toch echt wel een beetje hetzelfde als waar ze 'ons BNWers' van betichten. De mening is gevormd en het tegengeluid wordt niet meer gehoord.

Kunnen ze straks mooie lijstjes maken van hoeveel er zijn overleden door het vaccin en hoeveel er met long covid zitten en dan de balans opmaken. Want het is natuurlijk allemaal in blinde paniek besloten om de gok van het vaccin massaal te nemen omdat de kans dat het mis zou gaan redelijk klein zou zijn.

Als het uitermate goed getest zou zijn, zoals ons is voorgespiegeld, dan hadden ze toch ook geweten dan een x percentage het vaccin niet zou kunnen verdragen of er aan zou kunnen komen te overlijden en dan had dat toch gewoon besproken kunnen worden maar er is gezegt dat het vaccin 100% veilig zou zijn. 100%.

De groep provaxx ontkent vaxx doden net zoals de andere groep massale long covid ontkent?
To BG or not to BG!
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:09:28 #203
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205178887
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 07:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Meerdere users riepen hier
Let maar op
Straks komt het weer terug.. covid en de lockdowns
Nu moet je BNW niet gaan verwarren met COR( waar ze het al hadden over COR sluiten want het was voorbij)
Inderdaad volgens mij heeft niemand dit beweerd integendeel zelfs, genoeg users op bnw die zeiden dat het circus op elk moment weer kan beginnen, zover zijn we alweer inmiddels we worden er al warm voor gemaakt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:37:11 #204
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205179082
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:44 schreef mootie het volgende:

[..]
Die man is minister van Gezondheidszorg. Dat betekent ook dat hij zich met allerlei zaken bezig moet houden. Hij is geen minister van Corona.
vandaar dat hij zich zorgen maakt om de prive klinieken :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:40:31 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205179117


En zo is het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205179319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:59 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Waarom wordt dit niet door de MSM opgepakt?

Wordt dit als fakenews afgedaan? Want het vaccin is nu eenmaal safe. Je hoort ook weinig over de pfizer documenten die (gedwongen) zijn vrijgegeven.

Lijkt toch echt wel een beetje hetzelfde als waar ze 'ons BNWers' van betichten. De mening is gevormd en het tegengeluid wordt niet meer gehoord.

Kunnen ze straks mooie lijstjes maken van hoeveel er zijn overleden door het vaccin en hoeveel er met long covid zitten en dan de balans opmaken. Want het is natuurlijk allemaal in blinde paniek besloten om de gok van het vaccin massaal te nemen omdat de kans dat het mis zou gaan redelijk klein zou zijn.

Als het uitermate goed getest zou zijn, zoals ons is voorgespiegeld, dan hadden ze toch ook geweten dan een x percentage het vaccin niet zou kunnen verdragen of er aan zou kunnen komen te overlijden en dan had dat toch gewoon besproken kunnen worden maar er is gezegt dat het vaccin 100% veilig zou zijn. 100%.

De groep provaxx ontkent vaxx doden net zoals de andere groep massale long covid ontkent?
Ik weet de ins & outs niet, maar toen in het begin de contracten van Brazilie (en nog wat andere landen) bekend werden met Pfizer, stond daar in dat er geen negatieve publiciteit gegeven mag worden en dat er een afname verplichting is.

Dat lijkt mij een reden, anders begrijp ik niet waarom er stiekem wordt gedaan over de echt resultaten.

Net als met die lockdowns, heb geen bewijs gezien dat ze iets positiefs hebben gedaan, in tegendeel, en toch wordt er gewoon weer gezegd dat ze terug kunnen komen!? Mensen geloven zo in het verhaal van ‘probleem - actie nemen - lockdown’, dat het niet eens meer uitmaakt of het op een fabel is gebaseerd (zie ook mondkapjes).

Raadselen. elke dag meer.
pi_205179322
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
vandaar dat hij zich zorgen maakt om de prive klinieken :+
En waarom zou hij zich daar niet mee bezig moeten houden?
  woensdag 29 juni 2022 @ 12:10:20 #208
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205179421
twitter


@UncleScorp
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 29 juni 2022 @ 12:12:59 #209
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205179442
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:00 schreef mootie het volgende:

[..]
En waarom zou hij zich daar niet mee bezig moeten houden?
voldomort is dus voor opschalen van gender klinieken
maar waar we echt problemen hebben
IC capaciteit wil hij niks mee doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205179545
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
voldomort is dus voor opschalen van gender klinieken
maar waar we echt problemen hebben
IC capaciteit wil hij niks mee doen
Dit zijn zulke omgefundeerde uitspraken…
  woensdag 29 juni 2022 @ 12:29:05 #211
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205179615
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
voldomort is dus voor opschalen van gender klinieken
maar waar we echt problemen hebben
IC capaciteit wil hij niks mee doen
twitter


Wat een man, hij krijgt weinig bijval dat is dan weer posi. Ik denk dat een hoop mensen dat lgbtq-gedram doodmoe zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 juni 2022 @ 12:41:57 #212
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205179736
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

@:UncleScorp
Welke conclusies kun je uit zulke cijfers trekken?

Dat het vaccin zn werking heeft verloren?

Er werd beweerd dat zelfs de eerste prikken nog bescherming boden tegen ernstige ziekte door de nieuwste mutaties. Dat blijkt dan niet echt duidelijk uit deze cijfers. En nu snap ik dat natuurlijk de meest kwetsbaren zich het meest hebben laten prikken dus dat die percentage het grootst is is niet zo gek, maar zo hoog?

Hoe zijn deze cijfers dan hier in Nederland?
To BG or not to BG!
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:05:44 #213
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205180992
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:21 schreef mootie het volgende:

[..]
Dit zijn zulke omgefundeerde uitspraken…
Hoezo?
hij heeft al verklaard niet te willen opschalen vwb IC capaciteit
en hij geeft hier aan wel meer te willen doen voor genderklinieken
wat is er dan ongefundeerd ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205181743
twitter

Iemand een idee uit welke krant dit komt?
pi_205181752
twitter


En dat is nog maar 1 database met bijwerkingen/sterfgevallen
pi_205181890
Jaja hier is ie weer ... jullie favoriete belg *O*

quote:
Labo Marc Van Ranst doet ontdekking over coronatesten: "Hiermee kunnen we onze strategie omgooien"

De voorbije twee jaar pompte de overheid 1,5 miljard euro in PCR-testen om naar corona te speuren. Wat als we die dure testen binnenkort vaarwel kunnen zeggen? Het labo van Marc Van Ranst (KU Leuven) deed een ontdekking die een uitweg biedt. “Dit kan een gamechanger zijn.”

Wat is het verschil tussen een PCR-test en een sneltest?
Een PCR-test wordt afgenomen met een neuswisser. Vervolgens gaat het staal naar een labo waar het in machines wordt geanalyseerd. Het resultaat is in het beste geval binnen de twaalf uur beschikbaar. Een PCR-test is zeer gevoelig en pikt ook patinten op met een oude infectie.

Een snelle antigeentest wordt ook afgenomen met een neuswisser, maar het staal kan ter plaatse door een arts of apotheker geanalyseerd worden op een testplaatje. Na vijftien minuten verschijnt het resultaat. De antigeentest is minder gevoelig en pikt enkel patinten op die besmettelijk zijn.
https://www.hln.be/binnen(...)e-omgooien~a297d0a9/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2022 @ 19:48:19 #217
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205183370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 17:05 schreef UncleScorp het volgende:
Jaja hier is ie weer ... jullie favoriete belg *O*
[..]

jij mijn waarde UncleScorp bent onze favoriete Belg
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205183415
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
voldomort is dus voor opschalen van gender klinieken
maar waar we echt problemen hebben
IC capaciteit wil hij niks mee doen
Lol, voldemort.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 29 juni 2022 @ 19:53:53 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205183432
twitter


Deel7 alweer *O*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205183479
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:21 schreef mootie het volgende:

[..]
Dit zijn zulke omgefundeerde uitspraken…
Hou toch op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205183519
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:59 schreef _I het volgende:

[..]
Ik weet de ins & outs niet, maar toen in het begin de contracten van Brazilie (en nog wat andere landen) bekend werden met Pfizer, stond daar in dat er geen negatieve publiciteit gegeven mag worden en dat er een afname verplichting is.

Dat lijkt mij een reden, anders begrijp ik niet waarom er stiekem wordt gedaan over de echt resultaten.

Net als met die lockdowns, heb geen bewijs gezien dat ze iets positiefs hebben gedaan, in tegendeel, en toch wordt er gewoon weer gezegd dat ze terug kunnen komen!? Mensen geloven zo in het verhaal van ‘probleem - actie nemen - lockdown’, dat het niet eens meer uitmaakt of het op een fabel is gebaseerd (zie ook mondkapjes).

Raadselen. elke dag meer.
Dat dus, maar het zijn virologen met misplaatste autoriteit die je tegen je hebt. En de uni zal zich tegen je keren etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205183706
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij mijn waarde UncleScorp bent onze favoriete Belg
O+ :*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:13:46 #223
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205183718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
O+ :*
een agressieve dat wel :P _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205183759
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoezo?
hij heeft al verklaard niet te willen opschalen vwb IC capaciteit
en hij geeft hier aan wel meer te willen doen voor genderklinieken
wat is er dan ongefundeerd ?
appels en peren

Dus omdat hij niet wil opschalen wat betreft IC capaciteit mag hij niets anders meer aanpakken/verbeteren in de zorg?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ twitter ]

Wat een man, hij krijgt weinig bijval dat is dan weer posi. Ik denk dat een hoop mensen dat lgbtq-gedram doodmoe zijn.
Ja die mensen drammen :|W Het is niet zo dat iemand ineens denkt, laat ik morgen eens van geslacht gaan veranderen, want dat is zo hip tegenwoordig.
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:18:10 #225
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205183769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:17 schreef -Shii- het volgende:

[..]
appels en peren

Dus omdat hij niet wil opschalen wat betreft IC capaciteit mag hij niets anders meer aanpakken/verbeteren in de zorg?
[..]
Ja die mensen drammen :|W Het is niet zo dat iemand ineens denkt, laat ik morgen eens van geslacht gaan veranderen, want dat is zo hip tegenwoordig.
Appels en peren
beide is het zorg
niks appels en peren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:20:59 #226
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205183792
twitter


of je even 3 vaccinaties wilt halen en daarna nog een booster 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205183991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat dus, maar het zijn virologen met misplaatste autoriteit die je tegen je hebt. En de uni zal zich tegen je keren etc.
Je hebt weinig kanten om op te gaan dan meespelen. Het systeem zit op zich best geniaal in elkaar.
pi_205184117
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Appels en peren
beide is het zorg
niks appels en peren
Ja inderdaad beide zorg, maar zolang hij de IC capaciteit niet opschaalt, mag hij verder niets anders aanpakken begrijp ik.
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:49:50 #229
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205184141
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:47 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja inderdaad beide zorg, maar zolang hij de IC capaciteit niet opschaalt, mag hij verder niets anders aanpakken begrijp ik.
zorg voor meer personeel beter betaald betere arbeidsvoorwaarden
meer bedden
we leven in een vergrijzing een dubbele
een koe kan nog zien dat dit nooit goed kan gaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 29 juni 2022 @ 20:53:37 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205184166
https://www.blckbx.tv/cor(...)n?utm_source=website

Uit de autopsie bleek dat de man ontstekingen had in zowel zijn hersenen als hart. Het verontrustende is dat daar in beschadigde weefsels spike-eiwit werd aangetroffen, dat niet afkomstig was van het SARS-CoV-2-virus, maar van het vaccin.

‘Onduidelijke symptomen’
De man leed aan de ziekte van Parkinson met ernstige motorische stoornissen. Hij was opgenomen op de spoedeisende hulp met aspiratiepneumonie. Dit is een vorm van longontsteking die optreedt wanneer vreemd materiaal, zoals voedsel, in de longen terechtkomt. Ondanks pogingen om hem te reanimeren, overleed de man. Aspiratiepneumonie werd aanvankelijk vermoed als de doodsoorzaak en een autopsie werd daarom niet nodig geacht. Familieleden drongen daar toch op aan, omdat de man voor zijn overlijden ‘onduidelijke symptomen’ vertoonde.

Ontstekingen in hart en hersenen
Zoals verwacht bracht de autopsie niet alleen leeftijdsgebonden veranderingen (atherosclerose) aan het licht, maar ook de typische hersenveranderingen veroorzaakt door Parkinson en aspiratiepneumonie. Aspiratiepneumonie werd als doodsoorzaak bevestigd, maar er werden ook andere opvallende bevindingen gedaan.

Zo bleek dat de man ook leed aan necrotiserende encefalitis (een vorm van hersenvliesontsteking) en vasculitis (ontstekingen aan de bloedvaten). Volgens de onderzoeker droegen beide aandoeningen ‘in grote mate bij aan het overlijden’. Bovendien vertoonde het hart tekenen van myocarditis.

Het feit dat lymfocytaire myocarditis, aortitis en vasculitis werden gedetecteerd, wijst volgens Mrz op ‘een immunologische oorsprong van de overeenkomstige weefselpathologie (carditis, aortitis en vasculitis), die geassocieerd werd met afzettingen van het spike-eiwit SARS-CoV-2.’ De autopsie toonde echter geen bewijs van acute COVID-19.

Spike-eiwit door vaccinatie
De patholoog zocht vervolgens naar de aanwezigheid van spike-eiwit en nucleocapside eiwit. Spike-eiwit werd duidelijk gedetecteerd in de beschadigde weefsels (zowel in de hersenen als in weefsels met vasculaire ontsteking). De aanwezigheid van het nucleocapside eiwit kon echter niet aangetoond worden. Volgens de studie is dit bewijs dat het gedetecteerde spike-eiwit afkomstig was van de vaccinatie en niet van een natuurlijke infectie. Het mRNA-vaccin houdt dus verband met immuungerelateerde veranderingen in de hersenen, het hart en de bloedvaten van de man.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205184434
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:36 schreef _I het volgende:

[..]
Je hebt weinig kanten om op te gaan dan meespelen. Het systeem zit op zich best geniaal in elkaar.
Mwoah.

Tis toch opvallend. Die uitschieter van Voermans tegen Raisa en de radiostilte van Universiteit Leiden zegt teveel. Dat breekt hun autoriteit op.

De wetenschappelijke sector zijn opgebouwde bubbel van autoriteit klapt hard in elkaar.

Ja niet bij linkse mensen die het overal mee eens zijn, maar ondertussen wel 2/3e van het land.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205184646
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Appels en peren
beide is het zorg
niks appels en peren
Dus hij moet zich met allebei bezighouden. Wat is nou exact het probleem, dat het om transgenders gaat?
pi_205184915
:') :')



A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 00:35:08 #234
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205186106
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:08 schreef Ali_boo het volgende:
:') :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als dit waar is en dit het gevolg van de prikken is.... Dan denk ik dat we wel kunnen janken, zelfde als over de verminderde vruchtbaarheid waar berichten over rond gaan...

Ik blijf nog steeds positief broer Ali (al weet ik ook wel beter)
Lach met een schone bips
  donderdag 30 juni 2022 @ 01:49:05 #235
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_205186268
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:08 schreef Ali_boo het volgende:
:') :')

[ afbeelding ]

ik zocht dit artikel, maar kon het niet vinden, direct linkje misschien?
There is only one religion
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:06:17 #236
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205187181
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:43 schreef mootie het volgende:

[..]
Dus hij moet zich met allebei bezighouden. Wat is nou exact het probleem, dat het om transgenders gaat?
had je graag gewild of niet
weer een stok om mee te slaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:54:35 #237
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205187655
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205188287
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
had je graag gewild of niet
weer een stok om mee te slaan
Maar… gaat het daar nu om of niet.
Was het ook zo erg geweest als hij naar een kliniek voor kankerpatienten was gegaan, of een hospice, of een onderzoekscentrum voor astma.
  donderdag 30 juni 2022 @ 11:25:58 #239
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205188457
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:11 schreef mootie het volgende:

[..]
Maar… gaat het daar nu om of niet.
Was het ook zo erg geweest als hij naar een kliniek voor kankerpatienten was gegaan, of een hospice, of een onderzoekscentrum voor astma.
Misschien eerst de zorg eens goed op orde krijgen
Lijkt me een goed plan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205189845
quote:
VVD wil terugkeer CoronaMelder-app wegens oplopende cijfers
De VVD pleit voor het beschikbaar maken en opnieuw inzetten van de CoronaMelder-app in het kader van het coronabeleid voor de langere termijn. VVD-Kamerlid Jacqueline van den Hil heeft daartoe een motie ingediend, die ook wordt gesteund door D66.

Van den Hil constateert dat de corona-besmettingscijfers alweer lijken op te lopen. Het Kamerlid vraagt de regering om te zorgen dat digitale ondersteuningsmiddelen zoals de CoronaMelder-app nog gedurende de zomer "beschikbaar zijn gebruikt worden".

De CoronaMelder was in ons land het eerste digitale middel in de strijd tegen corona. De app geeft gebruikers een seintje als zij enige tijd in de buurt van een met corona besmet persoon zijn geweest. In april van dit jaar werd de CoronaMelder stopgezet, met het oog op de sterk dalende besmettingscijfers destijds.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-motie-tweede-kamer
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 14:43:51 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205189969
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goed begin / halve werk _O-
Hier en daar langzaamaan alles weer in stelling brengen, op kruipsnelheid met zo nu en dan wat berichtjes via de media over de groeiende zorgen. De zomer zal mogelijk gevrijwaard blijven, zo niet dan hebben ze wel balletjes.
Mai pben rai~!
pi_205190202
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

of je even 3 vaccinaties wilt halen en daarna nog een booster 8)7 8)7 8)7
Wtf? De "basis reeks" is stilletjes veranderd van 2 prikken naar 3? En dan nog een "booster"? Ik begrijp echt niet dat er nog zoveel mensen zijn die dit nog steeds serieus nemen.
pi_205190212
pi_205190798
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien eerst de zorg eens goed op orde krijgen
Lijkt me een goed plan
https://www.telegraaf.nl/(...)e-hoge-ziekteverzuim
  donderdag 30 juni 2022 @ 16:41:24 #245
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205190965
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Of je kijkt 3 seconden naar die brief van het ziekenhuis. Of niet, het kopje alleen al geeft genoeg aan om niet zoiets doms te zeggen.
You turn into a real bitch when you get hungry .. take a Snickers ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205191062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:49 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Blijf kalm! We gaan rustig in ademen......... en nu uit..... en we gaan weer door!
Geen idee waarom jij en greys denken dat ik niet kalm ben. De gemiddelde post in deze reeks is een stuk agressiever. Zeker als het om een uitspraak van een viroloog of een overheidsbesluit gaat.

Maar nogmaals dezelfde rustige vraag dan: sta jij nog steeds achter jouw post:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:12 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Wtf? De "basis reeks" is stilletjes veranderd van 2 prikken naar 3? En dan nog een "booster"? Ik begrijp echt niet dat er nog zoveel mensen zijn die dit nog steeds serieus nemen.
of begreep jij eigenlijk stiekem wel dat dat onzin was toen je dat postte?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205191367
Over 2 weken ben ik volledig super sayan,

Voetbal heeft verkeerd gegokt.

Kan het bewijs ook leveren.
Ik vind dat ik een kapsalon verdien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205191763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:38 schreef ludovico het volgende:
Over 2 weken ben ik volledig super sayan,

Voetbal heeft verkeerd gegokt.

Kan het bewijs ook leveren.
Ik vind dat ik een kapsalon verdien.
Daar hebben we het over gehad, he.

Maar goed, mooi dat je je basisvaccinatie straks compleet hebt ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205191826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:43 schreef KNAK het volgende:

[..]
Goed begin / halve werk _O-
Hier en daar langzaamaan alles weer in stelling brengen, op kruipsnelheid met zo nu en dan wat berichtjes via de media over de groeiende zorgen. De zomer zal mogelijk gevrijwaard blijven, zo niet dan hebben ze wel balletjes.
Straks na de Amsterdam Pride gaat de apenpokken in de strijd geworpen worden. Dat wordt een belangrijke troefkaart voor extra maatregelen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 18:49:16 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Geen idee waarom jij en greys denken dat ik niet kalm ben. De gemiddelde post in deze reeks is een stuk agressiever. Zeker als het om een uitspraak van een viroloog of een overheidsbesluit gaat.

Maar nogmaals dezelfde rustige vraag dan: sta jij nog steeds achter jouw post:
[..]
of begreep jij eigenlijk stiekem wel dat dat onzin was toen je dat postte?
Grapje hoor ;)
Niet alles serieus nemen
Dacht dat je dat wel snapte
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 30 juni 2022 @ 18:50:36 #251
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192099
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daar hebben we het over gehad, he.

Maar goed, mooi dat je je basisvaccinatie straks compleet hebt ^O^
Want?
Hij wordt nog steeds ziek
Als hij Corona krijgt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205192167
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Want?
Hij wordt nog steeds ziek
Als hij Corona krijgt
Lang niet zo erg als wanneer ludo ongevaccineerd zou zijn.

Maar ik weet dat een hoop van jullie dat betwijfelen. Misschien komen er wel weer lollige plaatjes waarmee die users hun 'gelijk' tov mij daarover bewijzen. Hopelijk wel betere dan die laatste van loveyoulongtime, want die was maar matig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:00:12 #253
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Lang niet zo erg als wanneer ludo ongevaccineerd zou zijn.

Maar ik weet dat een hoop van jullie dat betwijfelen. Misschien komen er wel weer lollige plaatjes waarmee die users hun 'gelijk' tov mij daarover bewijzen. Hopelijk wel betere dan die laatste van loveyoulongtime, want die was maar matig.
Die zijn er al genoeg langs gekomen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:03:32 #254
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192243
En wat zeggen de cijfers jou van Belgi
Waar bijna alleen maar gevaccineerde mensen in het het ziekenhuis liggen momenteel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205192289
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
En wat zeggen de cijfers jou van Belgi
Waar bijna alleen maar gevaccineerde mensen in het het ziekenhuis liggen momenteel
Dat is een hele lange discussie waar ze in NWS en COR meestal al niet uitkomen, laat staan hier.

Wat veel mensen vergeten is dat een groot deel/de meeste mensen in Nederland en de buurlanden niet volledig gevaccineerd zijn, maar bijna alle ouderen, kwetsbare en mensen met een verminderd immuunsysteem zijn dat wel.
Daar helpen die vaccins dan wel, maar hun leeftijd en slechte gezondheid zorgen er toch voor dat zij sneller in het ziekenhuis belanden met covid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:24:20 #256
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat is een hele lange discussie waar ze in NWS en COR meestal al niet uitkomen, laat staan hier.

Wat veel mensen vergeten is dat een groot deel/de meeste mensen in Nederland en de buurlanden niet volledig gevaccineerd zijn, maar bijna alle ouderen, kwetsbare en mensen met een verminderd immuunsysteem zijn dat wel.
Daar helpen die vaccins dan wel, maar hun leeftijd en slechte gezondheid zorgen er toch voor dat zij sneller in het ziekenhuis belanden met covid.
ik vraag ook niet wat ze er in COR en NWS van v inden
maar wat jij er van vindt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 19:29:54 #257
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205192501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Lang niet zo erg als wanneer ludo ongevaccineerd zou zijn.

Maar ik weet dat een hoop van jullie dat betwijfelen. Misschien komen er wel weer lollige plaatjes waarmee die users hun 'gelijk' tov mij daarover bewijzen. Hopelijk wel betere dan die laatste van loveyoulongtime, want die was maar matig.
Een post van mij matig noemen zie ik als een kwestie van onvermogen uwerzijds mijn waarde :{w
Lach met een schone bips
pi_205192541
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vraag ook niet wat ze er in COR en NWS van v inden
maar wat jij er van vindt
Die uitleg heb ik je gegeven. Niet dat er ook maar een kleine kans is dat mijn mening invloed heeft op die van jou.

Vaccinaties beschermen je niet tegen besmetting, maar beschermen je wel tegen ernstig ziek worden. Dat veel mensen in het ziekenhuis wel gevaccineerd zijn is heel goed te verklaren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205192556
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Een post van mij matig noemen zie ik als een kwestie van onvermogen uwerzijds mijn waarde :{w
Dat zegt degene die denkt een 'discussie' gewonnen te hebben door een plaatje te posten _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:35:23 #260
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die uitleg heb ik je gegeven. Niet dat er ook maar een kleine kans is dat mijn mening invloed heeft op die van jou.

Vaccinaties beschermen je niet tegen besmetting, maar beschermen je wel tegen ernstig ziek worden. Dat veel mensen in het ziekenhuis wel gevaccineerd zijn is heel goed te verklaren.
inderdaad kijk ik daar anders tegen aan ja
ken namelijk ook ongevaccineerde ouderen met 1 of meerdere aandoeningen die corona zonder ziekenhuis hebben overleefd
en gevaccineerden die zijn overleden met Corona
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205192638
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
inderdaad kijk ik daar anders tegen aan ja
ken namelijk ook ongevaccineerde ouderen met 1 of meerdere aandoeningen die corona zonder ziekenhuis hebben overleefd
en gevaccineerden die zijn overleden met Corona
Daarom hebben we gelukkig ook landelijke cijfers en cijfers van over de hele wereld. Maar als zo'n beetje alle grote instanties hier bij voorbaat niet vertrouwd worden, dan heeft dat maar weinig zin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:41:45 #262
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daarom hebben we gelukkig ook landelijke cijfers en cijfers van over de hele wereld. Maar als zo'n beetje alle grote instanties hier bij voorbaat niet vertrouwd worden, dan heeft dat maar weinig zin.
waarom post je hier dan nog?
niet dat ik er een probleem mee heb
maar als je al vind dat het geen zin heeft

en nee als instanties maar cijfers blijven aanpassen vertrouw ik het allang niet meer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205192739
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom post je hier dan nog?
niet dat ik er een probleem mee heb
maar als je al vind dat het geen zin heeft

en nee als instanties maar cijfers blijven aanpassen vertrouw ik het allang niet meer
Hier post helemaal niemand omdat hij/zij een serieuze discussie wil voeren. Hoogstens een monoloog, maar meestal blijft het bij het linkdumpen van dubieuze linkjes waarvan helemaal niemand ooit het waarheidsgehalte controleert en iedereen die linkjes ongezien als waarheid beschouwt.

Ik post hier omdat ik dat simpelweg leuk vind.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:46:31 #264
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hier post helemaal niemand omdat hij/zij een serieuze discussie wil voeren. Hoogstens een monoloog, maar meestal blijft het bij het linkdumpen van dubieuze linkjes waarvan helemaal niemand ooit het waarheidsgehalte controleert en iedereen die linkjes ongezien als waarheid beschouwt.

Ik post hier omdat ik dat simpelweg leuk vind.
ik vind je nu toch vrij negatief en agressief over komen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205192770
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind je nu toch vrij negatief en agressief over komen
Dat kan. Wat klopt er niet aan mijn bewering?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:48:55 #266
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat kan. Wat klopt er niet aan mijn bewering?
dat jij er van uitgaat dat niemand een serieuze discussie wil
omdat jij vind dat jouw kant niet gehoord wordt hier?

en dubieuze linkjes?
sorry vind ik echt onzin
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:51:36 #267
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205192831
https://www.nature.com/articles/s41392-022-00919-x

SARS-CoV-2 induced marked lymphopenia in severe patients with COVID-19. However, whether lymphocytes are targets of viral infection is yet to be determined, although SARS-CoV-2 RNA or antigen has been identified in T cells from patients. Here, we confirmed that SARS-CoV-2 viral antigen could be detected in patient peripheral blood cells (PBCs) or postmortem lung T cells, and the infectious virus could also be detected from viral antigen-positive PBCs. We next prove that SARS-CoV-2 infects T lymphocytes, preferably activated CD4 + T cells in vitro. Upon infection, viral RNA, subgenomic RNA, viral protein or viral particle can be detected in the T cells. Furthermore, we show that the infection is spike-ACE2/TMPRSS2-independent through using ACE2 knockdown or receptor blocking experiments. Next, we demonstrate that viral antigen-positive T cells from patient undergone pronounced apoptosis. In vitro infection of T cells induced cell death that is likely in mitochondria ROS-HIF-1a-dependent pathways. Finally, we demonstrated that LFA-1, the protein exclusively expresses in multiple leukocytes, is more likely the entry molecule that mediated SARS-CoV-2 infection in T cells, compared to a list of other known receptors. Collectively, this work confirmed a SARS-CoV-2 infection of T cells, in a spike-ACE2-independent manner, which shed novel insights into the underlying mechanisms of SARS-CoV-2-induced lymphopenia in COVID-19 patients.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205192901
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat jij er van uitgaat dat niemand een serieuze discussie wil
omdat jij vind dat jouw kant niet gehoord wordt hier?

en dubieuze linkjes?
sorry vind ik echt onzin
Zo gaat het hier elke keer:
-Linkje met een negatieve connotatie over een overheidsinstelling, minister, vaccinproducent of viroloog.
-Heel veel zie je wel, het is 1 groot complot, zijn we er weer ingetuind, prikschapen dit/dat en vooral niemand die iets inhoudelijks toevoegt of controleert of dat bericht wel waar is.
-Elk tegengeluid wordt beledigd, belachelijk gemaakt of genegeerd.

Is allemaal prima hoor, maar doe dan niet alsof er hier serieus gediscussieerd wordt. daarvoor kan je beter in NWS zijn waar niet iedereen dezelfde mening heeft en er wel aan waarheidsvinding gedaan wordt.
Daar post ik trouwens ook, maar op een heel andere manier. Heel verhelderend soms, daar leer ik soms ook nog wat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205192908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Lang niet zo erg als wanneer ludo ongevaccineerd zou zijn.

Maar ik weet dat een hoop van jullie dat betwijfelen. Misschien komen er wel weer lollige plaatjes waarmee die users hun 'gelijk' tov mij daarover bewijzen. Hopelijk wel betere dan die laatste van loveyoulongtime, want die was maar matig.
Zo goed?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205192919
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zo goed?

[ afbeelding ]
^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205193080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
^O^
Je mag het met een ander oneens zijn , doe het dan wel op zon manier zonder echt persoonlijk te worden

Heb een aantal post verwijderd, hopelijk kunnen we op een normale manier verder
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205193130
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je mag het met een ander oneens zijn , doe het dan wel op zon manier zonder echt persoonlijk te worden

Heb een aantal post verwijderd, hopelijk kunnen we op een normale manier verder
Dat geld voor mij persoonlijk of spreek je daar ook nog anderen op aan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:11:06 #273
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205193144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zo gaat het hier elke keer:
-Linkje met een negatieve connotatie over een overheidsinstelling, minister, vaccinproducent of viroloog.
-Heel veel zie je wel, het is 1 groot complot, zijn we er weer ingetuind, prikschapen dit/dat en vooral niemand die iets inhoudelijks toevoegt of controleert of dat bericht wel waar is.
-Elk tegengeluid wordt beledigd, belachelijk gemaakt of genegeerd.

Is allemaal prima hoor, maar doe dan niet alsof er hier serieus gediscussieerd wordt. daarvoor kan je beter in NWS zijn waar niet iedereen dezelfde mening heeft en er wel aan waarheidsvinding gedaan wordt.
Daar post ik trouwens ook, maar op een heel andere manier. Heel verhelderend soms, daar leer ik soms ook nog wat.
ik spreek voor mezelf als ik zeg dat als ik een bericht post ik de moeite heb genomen om te kijken of het klopt
en met mij meer als ik mag invullen voor een ander

Post ik een tegengeluid ergens wordt ik ook belachelijk gemaakt
zeker als het geen MSM bericht
dan wordt er niet eens de moeite genomen maar wordt het direct afgeschoten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205193245
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat geld voor mij persoonlijk of spreek je daar ook nog anderen op aan?
Dat geld voor iedereen ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:19:07 #275
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205193265
https://www.nature.com/articles/s41467-022-31401-5

Characteristics of the study population
Between May 12, 2021 and October 31, 2021, within a population of 32 million persons aged 12 to 50 years, 21.2 million first (19.3 million second) doses of the BNT162b2 vaccine and 2.86 million first (2.58 million second) doses of the mRNA-1273 vaccine were received (Table S1). In the same period, 1612 cases of myocarditis (of which 87 [5.4%] had also a pericarditis as associated diagnosis) and 1613 cases of pericarditis (37 [2.3%] with myocarditis as associated diagnosis) were recorded in France. We matched those cases to 16,120 and 16,130 control subjects, respectively. The characteristics of the cases and their matched controls are shown in Table 1. For both myocarditis and pericarditis, key differences between cases and controls included a higher proportion among cases of a history of myocarditis or pericarditis, of history of SARS-CoV-2 infection, and receipt of an mRNA Covid-19 vaccine. The mean age and proportion of women were lower among patients with myocarditis than those with pericarditis.


Concluderend levert deze studie sterk bewijs van een verhoogd risico op myocarditis en pericarditis in de week na vaccinatie tegen Covid-19 met mRNA-vaccins bij zowel mannen als vrouwen, in het bijzonder na de tweede dosis van het mRNA-1273-vaccin".
voor het gehele verhaal
klik op de link
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205193311
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik spreek voor mezelf als ik zeg dat als ik een bericht post ik de moeite heb genomen om te kijken of het klopt
en met mij meer als ik mag invullen voor een ander

Post ik een tegengeluid ergens wordt ik ook belachelijk gemaakt
zeker als het geen MSM bericht
dan wordt er niet eens de moeite genomen maar wordt het direct afgeschoten
Nou....mijn laatste 2 inhoudelijke reacties voor jou daar volgde niet bepaald een discussie uit voort. Frenky die deed alsof we ineens een landelijk ander vaccinatiebeleid hadden zonder dat dat aangekondigd was. Terwijl hij zelf ook wel wist, dat het in dit geval ging om een ziekenhuispatint die in een risicogroep zit.

De enige 2 reacties die ik kreeg waren 2 users die zogenaamd grappige reacties plaatsten dat ik maar kalm moest worden. Op mijn vraag of frenky nog steeds geloofde dat we in Nederland allemaal 6 vaccinaties konden krijgen kwam meerdere keren geen reactie.

En daarvoor loveyoulongtime die op een serieuze reactie een plaatje postte en deed alsof ze daarmee de 'discussie' (terwijl die er niet eens was) had gewonnen. Vervolgens reageerde een andere user daarop door te doen alsof dit een doodnormale reactie was en loveyoulongtime inderdaad een briljante reactie had gepost.

Vind je het vreemd dat ik denk dat een discussie hier niet mogelijk is?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205193338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat geld voor iedereen ^O^
Ah juist.

Misschien dan voortaan mij niet als enige persoonlijk toespreken of in elk geval erbij vermelden dat meerdere users hier op moeten letten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:27:01 #278
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205193403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou....mijn laatste 2 inhoudelijke reacties voor jou daar volgde niet bepaald een discussie uit voort. Frenky die deed alsof we ineens een landelijk ander vaccinatiebeleid hadden zonder dat dat aangekondigd was. Terwijl hij zelf ook wel wist, dat het in dit geval ging om een ziekenhuispatint die in een risicogroep zit.

De enige 2 reacties die ik kreeg waren 2 users die zogenaamd grappige reacties plaatsten dat ik maar kalm moest worden. Op mijn vraag of frenky nog steeds geloofde dat we in Nederland allemaal 6 vaccinaties konden krijgen kwam meerdere keren geen reactie.

En daarvoor loveyoulongtime die op een serieuze reactie een plaatje postte en deed alsof ze daarmee de 'discussie' (terwijl die er niet eens was) had gewonnen. Vervolgens reageerde een andere user daarop door te doen alsof dit een doodnormale reactie was en loveyoulongtime inderdaad een briljante reactie had gepost.

Vind je het vreemd dat ik denk dat een discussie hier niet mogelijk is?
eh ja
zelf post je ook vaak links zonder een tekst erbij
we hoeven toch ook niet overal over in discussie
en als we het met elkaar eens zijn is het ook prima en hebben we het daar over
ik zie hier de laatste tijd juist meer gesprekken
snap dat jij er een andere kijk op hebt en dat is ook prima

maar als een grapje al niet meer kan
zal ik dat onthouden en mij daar de volgende keer van weerhouden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:29:29 #279
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205193438
twitter


Nou dan sta je er weer best op
als ziekenhuis
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205193472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ah juist.

Misschien dan voortaan mij niet als enige persoonlijk toespreken of in elk geval erbij vermelden dat meerdere users hier op moeten letten.
Nu heb ik flink zitten te vegen maar ik heb verder geen post gezien die echt niet door de beugel kunnen. Stuur anders een tr als je van mening bent dat ik iets over het hoofd heb gezien

Denk verder dat Frenkie gewoon een fout heeft gemaakt, zonder op de link te klikken leek het idd dat de startdosis was verhoogd naar 3 prikken.

Niet het einde van de wereld, kan gebeuren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205193506
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
eh ja
zelf post je ook vaak links zonder een tekst erbij
we hoeven toch ook niet overal over in discussie
en als we het met elkaar eens zijn is het ook prima en hebben we het daar over
ik zie hier de laatste tijd juist meer gesprekken
snap dat jij er een andere kijk op hebt en dat is ook prima

maar als een grapje al niet meer kan
zal ik dat onthouden en mij daar de volgende keer van weerhouden
Mijn links zonder tekst zijn, itt de meeste twitter en facebooklinks die hier gepost worden, onderbouwd en verifieerbaar. Tekst van mij staat er geregeld bij maar meestal levert dat hoongelach of beledigingen op. Het lokt nooit een serieuze discussie uit dus dat is mijn doel ook niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205193511
Mijn rol hier als mod

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:37:24 #283
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205193560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mijn links zonder tekst zijn, itt de meeste twitter en facebooklinks die hier gepost worden, onderbouwd en verifieerbaar. Tekst van mij staat er geregeld bij maar meestal levert dat hoongelach of beledigingen op. Het lokt nooit een serieuze discussie uit dus dat is mijn doel ook niet.
ik vind het een beetje flauw wat je nu post
er staan hier voorzover ik weet geen facebookpost
en dat jij twitter niet betrouwbaar vind mag
maar is wel een mening en geen feit

je kunt niet claimen dat jouw links beter zijn dan die van een ander
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205193576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nu heb ik flink zitten te vegen maar ik heb verder geen post gezien die echt niet door de beugel kunnen. Stuur anders een tr als je van mening bent dat ik iets over het hoofd heb gezien

Denk verder dat Frenkie gewoon een fout heeft gemaakt, zonder op de link te klikken leek het idd dat de startdosis was verhoogd naar 3 prikken.

Niet het einde van de wereld, kan gebeuren
Dat denk ik van @Frenky893 ook, maar op mijn vragen of hij er nog steeds zo over dacht kwamen alleen kleinerende opmerkingen. Zoals altijd wanneer er iemand aangesproken wordt op aantoonbare onzin.

De wereld vergaat niet, maar echt bevorderlijk voor dit subforum is dergelijk gedrag natuurlijk ook niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 20:39:27 #285
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205193595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat zegt degene die denkt een 'discussie' gewonnen te hebben door een plaatje te posten _O-
Lol mattie ik denk helemaal niet een discussie gewonnen te hebben :D Ik maakte gewoon een grapje met deze opmerking. We zijn niet allemaal constant serieus :D

Peace bro!
Lach met een schone bips
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:39:41 #286
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205193598
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat denk ik van @:Frenky893 ook, maar op mijn vragen of hij er nog steeds zo over dacht kwamen alleen kleinerende opmerkingen. Zoals altijd wanneer er iemand aangesproken wordt op aantoonbare onzin.

de wereld vergaat niet, maar echt bevorderlijk voor dit subforum is dergelijk gedrag natuurlijk ook niet.
je hebt het over mijn post
die volgens jouw aantoonbare onzin is
er staat duidelijk in dat het voor iemand is die een aandoening heeft

ik vind het zelf bizar dat deze persoon dan 3 x het vaccin moet nemen en een booster
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205194070
En weer door c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 21:25:47 #288
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205194150
Godver, die Ali is wel streng ~O>

Kusje Ali :*

Maar zonder gekheid, neem niet alles te serieus. En respecteer elkaar, @voetbalmanager2 al vind ik je soms irritant in je posts. Volgens mij ben je prima kerel hoor en bedoel jij jouw posts ook echt niet verkeerd.
Lach met een schone bips
pi_205194372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Godver, die Ali is wel streng ~O>

Kusje Ali :*

Maar zonder gekheid, neem niet alles te serieus. En respecteer elkaar, @:voetbalmanager2 al vind ik je soms irritant in je posts. Volgens mij ben je prima kerel hoor en bedoel jij jouw posts ook echt niet verkeerd.
Voetbal denkt dat ik een losgeslagen Wap ben, maar denk dat die me in het echte leventje een hele redelijke kerel zou vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205194454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je mag het met een ander oneens zijn , doe het dan wel op zon manier zonder echt persoonlijk te worden

Heb een aantal post verwijderd, hopelijk kunnen we op een normale manier verder
En dit geldt dus maar n kant op?
pi_205194457
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind het een beetje flauw wat je nu post
er staan hier voorzover ik weet geen facebookpost
en dat jij twitter niet betrouwbaar vind mag
maar is wel een mening en geen feit

je kunt niet claimen dat jouw links beter zijn dan die van een ander
Komop zeg, je weet net zo goed als ik dat een groot gedeelte van de posts hier tweets zijn van Truus of Henk die boos zijn over iets of iemand dat met corona te maken heeft die zelden berhaupt onderbouwd worden of achteraf onzin blijken te zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205194469
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn rol hier als mod

[ afbeelding ]
Mwah…
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 21:53:16 #293
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205194492
Here we go again -O-
Lach met een schone bips
pi_205194514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voetbal denkt dat ik een losgeslagen Wap ben, maar denk dat die me in het echte leventje een hele redelijke kerel zou vinden.
Zoiets denk ik niet. Je reageert soms wel wat extreem op bepaalde berichten.
En in het echt zou corona vast nooit ter sprake komen en zal ik vast een prima gesprek met je kunnen hebben over Crooswijk, Amerika of iets anders gemeenschappelijks.

Ik zal er dan vooral om waken om corona nooit als gespreksonderwerp in te brengen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 21:55:33 #295
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205194521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voetbal denkt dat ik een losgeslagen Wap ben, maar denk dat die me in het echte leventje een hele redelijke kerel zou vinden.
Ik denk serieus in de echte wereld dat iedereen hier prima door een deur zou kunnen :)
Lach met een schone bips
pi_205194541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk serieus in de echte wereld dat iedereen hier prima door een deur zou kunnen :)
Precies. Omdat dit een anoniem forum is, is dit de juiste omgeving om zaken te bespreken waarin je het hardgrondig oneens bent.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 22:05:09 #297
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205194645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Precies. Omdat dit een anoniem forum is, is dit de juiste omgeving om zaken te bespreken waarin je het hardgrondig oneens bent.
Hey ik vind jou ook een complete C19 gek (no offence) Maar wat je maatschappelijk doet met Kiva laat zien dat je je hart op de juiste plaats hebt. ^O^ Goeie gast dus!
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 22:13:16 #298
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205194751
Alle BS ten einde nu? Greys bring in the joozy stuff please??? :)
Lach met een schone bips
pi_205194864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zoiets denk ik niet. Je reageert soms wel wat extreem op bepaalde berichten.
En in het echt zou corona vast nooit ter sprake komen en zal ik vast een prima gesprek met je kunnen hebben over Crooswijk, Amerika of iets anders gemeenschappelijks.

Ik zal er dan vooral om waken om corona nooit als gespreksonderwerp in te brengen.
Ik ben er niet zo bang voor.

Maar zal mezelf meer onderbouwen met voorbeelden en matiger uiten in het echt

Maar Koopmans et al blijven incompetente figuren die Staatsgevaarlijk zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 30 juni 2022 @ 23:39:21 #300
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205195529
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind het een beetje flauw wat je nu post
er staan hier voorzover ik weet geen facebookpost
en dat jij twitter niet betrouwbaar vind mag
maar is wel een mening en geen feit

je kunt niet claimen dat jouw links beter zijn dan die van een ander
Over facebook gesproken. Afgelopen 20 mei kon ik er opeens niet meer op en zag ik de melding 'beoordeling aangevraagd'. Ivm de veiligheid van medegebruikers werden mijn posts gecheckt, ik dus wachten want ik post nooit schokkende dingen op fb of waar dan ook dus ik dacht dat het niet lang kon duren en dat ik er zo weer bij kon. Gisteten kom ik er achter dat mijn hele account is verwijderd. Zonder melding waarom. Enige wat ik kan bedenken dat ik soms dingen poste over het wef, the great reset en dat ik het onzin vind dat gezonde mensen gevaccineerd worden. Als dit de reden is is dat toch pure censuur?

Een klacht bij fb kan alleen als je een kopie van je id meestuurt dus dat doe ik mooi niet.

Nu vraag ik me dus af of ze zoiets bij meer mensen flikken.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')