Want?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad, he.
Maar goed, mooi dat je je basisvaccinatie straks compleet hebt
Lang niet zo erg als wanneer ludo ongevaccineerd zou zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want?
Hij wordt nog steeds ziek
Als hij Corona krijgt
Die zijn er al genoeg langs gekomenquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als wanneer ludo ongevaccineerd zou zijn.
Maar ik weet dat een hoop van jullie dat betwijfelen. Misschien komen er wel weer lollige plaatjes waarmee die users hun 'gelijk' tov mij daarover bewijzen. Hopelijk wel betere dan die laatste van loveyoulongtime, want die was maar matig.
Dat is een hele lange discussie waar ze in NWS en COR meestal al niet uitkomen, laat staan hier.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
En wat zeggen de cijfers jou van België
Waar bijna alleen maar gevaccineerde mensen in het het ziekenhuis liggen momenteel
ik vraag ook niet wat ze er in COR en NWS van v indenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is een hele lange discussie waar ze in NWS en COR meestal al niet uitkomen, laat staan hier.
Wat veel mensen vergeten is dat een groot deel/de meeste mensen in Nederland en de buurlanden niet volledig gevaccineerd zijn, maar bijna alle ouderen, kwetsbare en mensen met een verminderd immuunsysteem zijn dat wel.
Daar helpen die vaccins dan wel, maar hun leeftijd en slechte gezondheid zorgen er toch voor dat zij sneller in het ziekenhuis belanden met covid.
Een post van mij matig noemen zie ik als een kwestie van onvermogen uwerzijds mijn waardequote:Op donderdag 30 juni 2022 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar ik weet dat een hoop van jullie dat betwijfelen. Misschien komen er wel weer lollige plaatjes waarmee die users hun 'gelijk' tov mij daarover bewijzen. Hopelijk wel betere dan die laatste van loveyoulongtime, want die was maar matig.
Die uitleg heb ik je gegeven. Niet dat er ook maar een kleine kans is dat mijn mening invloed heeft op die van jou.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag ook niet wat ze er in COR en NWS van v inden
maar wat jij er van vindt
Dat zegt degene die denkt een 'discussie' gewonnen te hebben door een plaatje te postenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een post van mij matig noemen zie ik als een kwestie van onvermogen uwerzijds mijn waarde
inderdaad kijk ik daar anders tegen aan jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die uitleg heb ik je gegeven. Niet dat er ook maar een kleine kans is dat mijn mening invloed heeft op die van jou.
Vaccinaties beschermen je niet tegen besmetting, maar beschermen je wel tegen ernstig ziek worden. Dat veel mensen in het ziekenhuis wel gevaccineerd zijn is heel goed te verklaren.
Daarom hebben we gelukkig ook landelijke cijfers en cijfers van over de hele wereld. Maar als zo'n beetje alle grote instanties hier bij voorbaat niet vertrouwd worden, dan heeft dat maar weinig zin.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad kijk ik daar anders tegen aan ja
ken namelijk ook ongevaccineerde ouderen met 1 of meerdere aandoeningen die corona zonder ziekenhuis hebben overleefd
en gevaccineerden die zijn overleden met Corona
waarom post je hier dan nog?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarom hebben we gelukkig ook landelijke cijfers en cijfers van over de hele wereld. Maar als zo'n beetje alle grote instanties hier bij voorbaat niet vertrouwd worden, dan heeft dat maar weinig zin.
Hier post helemaal niemand omdat hij/zij een serieuze discussie wil voeren. Hoogstens een monoloog, maar meestal blijft het bij het linkdumpen van dubieuze linkjes waarvan helemaal niemand ooit het waarheidsgehalte controleert en iedereen die linkjes ongezien als waarheid beschouwt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom post je hier dan nog?
niet dat ik er een probleem mee heb
maar als je al vind dat het geen zin heeft
en nee als instanties maar cijfers blijven aanpassen vertrouw ik het allang niet meer
ik vind je nu toch vrij negatief en agressief over komenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier post helemaal niemand omdat hij/zij een serieuze discussie wil voeren. Hoogstens een monoloog, maar meestal blijft het bij het linkdumpen van dubieuze linkjes waarvan helemaal niemand ooit het waarheidsgehalte controleert en iedereen die linkjes ongezien als waarheid beschouwt.
Ik post hier omdat ik dat simpelweg leuk vind.
Dat kan. Wat klopt er niet aan mijn bewering?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind je nu toch vrij negatief en agressief over komen
dat jij er van uitgaat dat niemand een serieuze discussie wilquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan. Wat klopt er niet aan mijn bewering?
Zo gaat het hier elke keer:quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat jij er van uitgaat dat niemand een serieuze discussie wil
omdat jij vind dat jouw kant niet gehoord wordt hier?
en dubieuze linkjes?
sorry vind ik echt onzin
Zo goed?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je mag het met een ander oneens zijn , doe het dan wel op zon manier zonder echt persoonlijk te wordenquote:
Dat geld voor mij persoonlijk of spreek je daar ook nog anderen op aan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je mag het met een ander oneens zijn , doe het dan wel op zon manier zonder echt persoonlijk te worden
Heb een aantal post verwijderd, hopelijk kunnen we op een normale manier verder
ik spreek voor mezelf als ik zeg dat als ik een bericht post ik de moeite heb genomen om te kijken of het kloptquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo gaat het hier elke keer:
-Linkje met een negatieve connotatie over een overheidsinstelling, minister, vaccinproducent of viroloog.
-Heel veel zie je wel, het is 1 groot complot, zijn we er weer ingetuind, prikschapen dit/dat en vooral niemand die iets inhoudelijks toevoegt of controleert of dat bericht wel waar is.
-Elk tegengeluid wordt beledigd, belachelijk gemaakt of genegeerd.
Is allemaal prima hoor, maar doe dan niet alsof er hier serieus gediscussieerd wordt. daarvoor kan je beter in NWS zijn waar niet iedereen dezelfde mening heeft en er wel aan waarheidsvinding gedaan wordt.
Daar post ik trouwens ook, maar op een heel andere manier. Heel verhelderend soms, daar leer ik soms ook nog wat.
Dat geld voor iedereenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat geld voor mij persoonlijk of spreek je daar ook nog anderen op aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |