Van harte!quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Goed nieuws jongens, ik heb mijn jaarlijkse evaluatie gehad en salarisverhoging gekregen.
(bij m'n echte werk niet als FA)
Ik blijf nog even hangen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:56 schreef onlogisch het volgende:
De kittens hebben ruzie. De één wil slapen de ander speelt met zijn staart. Daardoor ontstaat er wat onenigheid.
Ik hou jullie op de hoogte.
Maak een leuk topic aan met updates.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:56 schreef onlogisch het volgende:
De kittens hebben ruzie. De één wil slapen de ander speelt met zijn staart. Daardoor ontstaat er wat onenigheid.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ga je nu wel wat doen?quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Goed nieuws jongens, ik heb mijn jaarlijkse evaluatie gehad en salarisverhoging gekregen.
Als je salarisverhoging krijgt zonder wat te doen waarom zou je dan wat gaan doen?quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ga je nu wel wat doen?
Desalniettemin, gefeliciteerd!![]()
Dat vraag ik aan @GGMMquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je salarisverhoging krijgt zonder wat te doen waarom zou je dan wat gaan doen?
Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevet.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die verticaal filmen hebben per definitie een kleine piemel.
Genoeg om de inflatie te compenseren?quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Spek en kaas, toe maar. Geniet ervan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:50 schreef tong80 het volgende:
Zomerse spaghetti bolognese met spek en kaas
wat is er zomers aan?quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:50 schreef tong80 het volgende:
Zomerse spaghetti bolognese met spek en kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |