SPOILER: Seizoen 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Geweldige serie en vond dit seizoen echt veel beter dan 2+3.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog steeds één van de leukere series die er tegenwoordig worden gemaakt, maar vind elke seizoen wel net iets minder dan het vorige.
Het is een beetje als met de Harry Potter franchise. Naarmate de kinderen ouder worden verdwijnt ook de naïviteit en onbevangenheid wat uit de serie. Tegelijkertijd wordt de dreiging groter, het is eigenlijk een soort copy-paste wat dat betreft.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het begin is leuker dan verderop dus S5 is echt wel het einde, hoop dat ze er nog echt iets van kunnen maken. Als geheel, zeg maar. Hopper is een stuk minder vind ik, maar zal wel sign of the times zijn. Alsnog 1 van de betere series
Die Rusland timeline was wat mij betreft een filler. Nu iedereen weer op 1 locatie is, zal het hopelijk ook weer focus krijgen. De afleveringen heb ik dan ook liever korter.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het begin is leuker dan verderop dus S5 is echt wel het einde, hoop dat ze er nog echt iets van kunnen maken. Als geheel, zeg maar. Hopper is een stuk minder vind ik, maar zal wel sign of the times zijn. Alsnog 1 van de betere series
Ik begrijp de hype rondom seizoen vier ook niet echt. De enorme lengte van sommige afleveringen heeft geen meerwaarde, enkele verhaallijnen kunnen niet echt boeien (met name die in Rusland voelt erg overbodig aan), het blijft vooral meer van hetzelfde enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook is het mij, behalve het uitmelken van deze succesformule, niet duidelijk waarom het verhaal dit seizoen niet afgerond kon worden. Vond seizoen vier nog wel voldoende qua niveau, maar blijf erbij dat dit ieder seizoen minder wordt en dat het echt tijd wordt om er een einde aan te maken.
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik begrijp de hype rondom seizoen vier ook niet echt. De enorme lengte van sommige afleveringen heeft geen meerwaarde, enkele verhaallijnen kunnen niet echt boeien (met name die in Rusland voelt erg overbodig aan), het blijft vooral meer van hetzelfde enZe halen hun inspiratie uit het werk van Steven Spielberg en Stephen King, als ze willen gaat het door en door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook is het mij, behalve het uitmelken van deze succesformule, niet duidelijk waarom het verhaal dit seizoen niet afgerond kon worden. Vond seizoen vier nog wel voldoende qua niveau, maar blijf erbij dat dit ieder seizoen minder wordt en dat het echt tijd wordt om er een einde aan te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardig eind!
Op naar volgend seizoen!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Heb de hype rondom dit soort series nooit zo begrepen. Vage verhaallijnen, ellenlange gesprekken die nergens toe leiden, rare paranormale onzin waarbij we geen idee hebben waar het vandaan komt of naartoe gaat.quote:
Dit vind ik altijd zo'n onzin, ook dat mensen er dan trots op zijn. Het ligt er vaak gewoon meer aan dat je dan gewoon weinig fantasie hebt.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb de hype rondom dit soort series nooit zo begrepen. Vage verhaallijnen, ellenlange gesprekken die nergens toe leiden, rare paranormale onzin waarbij we geen idee hebben waar het vandaan komt of naartoe gaat.
Zal er wel te nuchter voor zijn.
Ben er niet trots op, geef alleen mijn mening. Snap de lol niet zo van verhaallijnen die nergens naartoe gaan.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n onzin, ook dat mensen er dan trots op zijn. Het ligt er vaak gewoon meer aan dat je dan gewoon weinig fantasie hebt.
"Gewoon in de normale wereld"quote:Op zondag 31 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben er niet trots op, geef alleen mijn mening. Snap de lol niet zo van verhaallijnen die nergens naartoe gaan.
Fantasie kun je ook gebruiken voor goede series zoals Breaking Bad die zich wel gewoon in de normale wereld afspelen.
Niet veel maar films zoals LOTR kan ik zeker wel waarderen. Juist omdat zo'n fantasiewereld veel meer afgebakend is.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Gewoon in de normale wereld"
Ik snap best dat je kritiek kan hebben op Stranger Things hoor, maar zoals jij het zegt ligt het er bij jou meer aan dat je alle fantasy-elementen al niet kan geloven. Maar misschien zit ik er naast en vind je andere fantasyseries en films wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:10 schreef DKUp het volgende:
Saaier dan het afgelopen seizoen is bijna onmogelijk.
Oh ja welSeizoen 4 was baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Er gebeurde nauwelijks iets, de afleveringen waren fucking lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vecna is wel supertof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik snap dit echt niet, het lag er zó dik bovenop. Geeft wel aan hoe heteronormatief je denkt dat het blijkbaar niet eens in je opkomt. Had hij Mike moeten zoenen voordat je het door zou hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:35 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Helemaal niet aan gedacht dat Will gay was. Aan het begin van het seizoen toen Will en El nog alleen waren en Mike nog niet aan was gekomen vond ik het ook heel duidelijk dat Will een oogje op haar had. En dat hij soort van pissig op Mike was omdat hij niet zag hoe het echt met haar ging.
Echt stomtoevallig, dit zei iemand anders dat van de week ook tegen mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:26 schreef MaJo het volgende:
Ben ik raar dat ik Eddie wel lekker vind?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er gebeurde nauwelijks iets, de afleveringen waren fucking lang.
Aan het einde van het seizoen stonden ze weer er hetzelfde voor als eerst behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vecna is wel supertof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Marsenal op 03-08-2022 23:41:07 ]-nee-![]()
Heeft weinig met heteronormatief te maken. Als Mike een meisje was en eleven een jongen had ik het op dezelfde manier opgevat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet, het lag er zó dik bovenop. Geeft wel aan hoe heteronormatief je denkt dat het blijkbaar niet eens in je opkomt. Had hij Mike moeten zoenen voordat je het door zou hebben?![]()
![]()
De geek is uiteindelijk interessanter dan een knap leeghoofdquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Echt stomtoevallig, dit zei iemand anders dat van de week ook tegen mij.
Wij trokken de conclusie dat hij wel de juiste 80's charisma heeft in de serie, maar knap is ie verder niet nee. Maar ja, toen ik op de havo zat had het knapste meisje ook verkering met de grootste geek, die had blijkbaar tenminste iets boeiends te vertellen.Maar vind de acteur ook best cute
Ja, omdat het dan weer een heterostel betreftquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Heeft weinig met heteronormatief te maken. Als Mike een meisje was en eleven een jongen had ik het op dezelfde manier opgevat.Of maak je nu een grapje?
Edit: oh wacht, dan had je wel gedacht dat hij verliefd was op een jongen. Maar is dat ook zo? Want nu was het ook heel overduidelijk en zag je het ook niet, ik betwijfel dat dus echt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dan had ik inderdaad wel gedacht dat hij verliefd was op een jongen. Vooral die eerste afleveringen waarbij hij heel lief en beschermend was richting eleven en juist niet zo happy met Mike kreeg ik het idee dat hij verliefd was op eleven.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:34 schreef MaJo het volgende:
Ja, omdat het dan weer een heterostel betreftOf maak je nu een grapje?
Edit: oh wacht, dan had je wel gedacht dat hij verliefd was op een jongen. Maar is dat ook zo? Want nu was het ook heel overduidelijk en zag je het ook niet, ik betwijfel dat dus echt![]()
Wat een klote serie is dit geworden na seizoen 2. Alle mysterie weg, gewoon cookie cutter bullshit. Erg jammer. Het had moeten stoppen toen 11 de scheur sloot.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
moeten we nu echt 2 jaar wachten tot deel 5![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik gok op november 2023.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:16 schreef Paul het volgende:
moeten we nu echt 2 jaar wachten tot deel 5
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Dat is nog best snel als ze nog moeten beginnen met het hele script en alles filmen + als het weer afleveringen van 1,5 of 2 uur wordenquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]Het is wel een 16+ serie. Dit is wel heel erg feelgoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY![]()
als er geen corona komt kan het natuurlijk veel sneller gaan dan S4..quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is nog best snel als ze nog moeten beginnen met het hele script en alles filmen + als het weer afleveringen van 1,5 of 2 uur worden
Script zal er al we zijn, opnames half jaartje, post production ook een half jaartje, met al die CGI. November 2023 is zo gek nog nietBij tijd en wijle aanwezig...![]()
De writer's room is vorige week geopend, dus scripts zijn er nog niet. Zal allemaal nog wel even duren. Zomer 2024 dan toch?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:56 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als er geen corona komt kan het natuurlijk veel sneller gaan dan S4..
Script zal er al we zijn, opnames half jaartje, post production ook een half jaartje, met al die CGI. November 2023 is zo gek nog niet![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is wel een 16+ serie. Dit is wel heel erg feelgood
Bijna 3 keer of 3 keer bijna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kies maar.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna 3 keer of 3 keer bijna?SOONY![]()
SPOILER: Seizoen 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als de boomers het niet is gelukt, proberen de tumblrs het welquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:27 schreef Zorro het volgende:
De woke gekkies hebben weer wat bedacht
https://loudwire.com/meta(...)ed&utm_term=Loudwire-nee-![]()
Social media were a mistake.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:27 schreef Zorro het volgende:
De woke gekkies hebben weer wat bedacht
https://loudwire.com/meta(...)ed&utm_term=LoudwireEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gisteren de laatste aflevering gekeken, man wat een genot weer, van begin tot eind het hele seizoenquote:
Enige nadeel is zo'n stereotype high school sportteam met van die stereotype paupertjes allemaal, en aardappelhoofd Steve was ik wel een beetje zat maar vind ik ook wel weer leuk
Maar verder, boh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit zullen ze vast niet meer hebben als ik er in oktober ben, maar ik ga het zeker even proberenquote:![]()
![]()
Ze hebben een scène in S04E06 aangepast.
Van html naar basic zo te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb deze serie pas sinds afgelopen woensdag gekeken omdat een Amerikaans wuuf er maar over bleef zeuren, en ik ben blij dat ik er mee begonnen ben
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
wat is er niet goed dan, snap computertaal niet ;Dquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
HTML bestond nog niet (wat je links ziet). Nog los van dingen als 'display: flex;' die pas sinds een jaar of 5 gebruikt kan worden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
wat is er niet goed dan, snap computertaal niet ;D![]()
Vanmiddag nog even s04e09 opnieuw kijken, of iig de tweede helft, want omdat er drank in de man was weet ik niet alles meer
Aan de ene kant vond ik s04 erg langdradig, aan de andere kant was het wel enorm tof om zoveel te zienVerder vind ik Joyce al sinds het begin een totale milf, is Nancy het mooiste meisje, Robin is lekker en cute, Murray is tof, vond het zonde dat Alexei dood moest, en wist ik niet precies wat er nou met Will aan de hand was: verliefd op Eleven en verdrietig omdat ze iets met Mike heeft, verliefd op Mike en verdrietig omdat hij iets met Eleven heeft, of verdrietig omdat iedereen volwassen(er) wordt en hij mentaal nog steeds het jochie van seizoen 1 is, waardoor hij zijn vrienden kwijt kan/gaat raken.
Dat hele gedoe met Papa en in Rusland had korter gekund, Rusland had zelfs geschrapt kunnen worden en vervangen door het feit dat Hopper (ook een totale baas, behalve in s03) in een geheime Sovietbasis nabij Hawkins gevangen werd gehouden. Klinkt me een stuk logischer in de oren. "Enzo" kwam me trouwens al meteen enorm bekend voor, kreeg een beetje Ragnar Lothbrok vibes van hem, maar ik zat dus fout; ik ken hem als Jaqen H'Ghar
Seizoen 1 was absoluut het beste seizoen, 2 was redelijk (maar nog steeds goed), 3 erg goed, en 4 plaats ik ergens tussen 1 en 3. Dus 1 > 4 > 3 > 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 21-08-2022 22:13:34 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oja, wat ik enorm tof vond aan seizoen 1 was het feit dat ik echt zo'n "Stand by Me" en het originele "IT"-gevoel kreeg, zo'n mengsel van "coming of age" en kinderen/jonge tieners die dingen moeten ontdekken en oplossen, opperst genot
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: