Toch zou ik d'r keihard doen met die puppy oogjes en dat kinnetjequote:Op zondag 10 juli 2022 22:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
De tering.
https://feetway.com/natal(...)ler-stranger-things/
Je hebt gelijk joh. Vond haar er echt 34 uitzien.
Komt door haar nek waar je duidelijk die adamsappel ziet zitten etc, zit geen gram vet meer op.
Ja hehe, ben toch geen homo jonge.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch zou ik d'r keihard doen met die puppy oogjes en dat kinnetje
net als alle nerds nu Eleven willen doen, aangezien die ontluikende tietjes vrij spel hebben gekregen nu ze de highschool leeftijd heeft gekregen, en ze dus geen corset meer hoeft te dragenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch zou ik d'r keihard doen met die puppy oogjes en dat kinnetje
Als ze zo 'zwaar' aan de coke zat/zit, had ze echt niet even daartussen door seizoen 4 kunnen doen hoor.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gerucht gaat al tijden dat ze zwaar verslaafd is aan de coke.
Waarom niet, als cokeverslaafde is een goede baan juist wel handig. Tis een nogal dure hobby. Maar dat zo'n verslaving dan de reden zou zijn van het ondergewicht is wel heel ver gezocht natuurlijk. Zijn misschien bij deze serie ook nogal wat jonge fans die het wel spannend vinden zonder enige basis te roddelen over de spelers.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:58 schreef Jauke het volgende:
[..]
Als ze zo 'zwaar' aan de coke zat/zit, had ze echt niet even daartussen door seizoen 4 kunnen doen hoor.
SPOILER: Seizoen 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Geweldige serie en vond dit seizoen echt veel beter dan 2+3.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog steeds één van de leukere series die er tegenwoordig worden gemaakt, maar vind elke seizoen wel net iets minder dan het vorige.
Het is een beetje als met de Harry Potter franchise. Naarmate de kinderen ouder worden verdwijnt ook de naïviteit en onbevangenheid wat uit de serie. Tegelijkertijd wordt de dreiging groter, het is eigenlijk een soort copy-paste wat dat betreft.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het begin is leuker dan verderop dus S5 is echt wel het einde, hoop dat ze er nog echt iets van kunnen maken. Als geheel, zeg maar. Hopper is een stuk minder vind ik, maar zal wel sign of the times zijn. Alsnog 1 van de betere series
Die Rusland timeline was wat mij betreft een filler. Nu iedereen weer op 1 locatie is, zal het hopelijk ook weer focus krijgen. De afleveringen heb ik dan ook liever korter.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het begin is leuker dan verderop dus S5 is echt wel het einde, hoop dat ze er nog echt iets van kunnen maken. Als geheel, zeg maar. Hopper is een stuk minder vind ik, maar zal wel sign of the times zijn. Alsnog 1 van de betere series
Ik begrijp de hype rondom seizoen vier ook niet echt. De enorme lengte van sommige afleveringen heeft geen meerwaarde, enkele verhaallijnen kunnen niet echt boeien (met name die in Rusland voelt erg overbodig aan), het blijft vooral meer van hetzelfde enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook is het mij, behalve het uitmelken van deze succesformule, niet duidelijk waarom het verhaal dit seizoen niet afgerond kon worden. Vond seizoen vier nog wel voldoende qua niveau, maar blijf erbij dat dit ieder seizoen minder wordt en dat het echt tijd wordt om er een einde aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |