abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205304318
Jonathan mocht gelukkig wel een paar keertjes iets zeggen.
pi_205306526
Burger King Brazilië

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205306540
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
De tering.

https://feetway.com/natal(...)ler-stranger-things/

Je hebt gelijk joh. Vond haar er echt 34 uitzien. :')
Komt door haar nek waar je duidelijk die adamsappel ziet zitten etc, zit geen gram vet meer op.
Toch zou ik d'r keihard doen met die puppy oogjes en dat kinnetje :@
pi_205306909
quote:
17s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja hehe, ben toch geen homo jonge.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 juli 2022 @ 16:35:36 #230
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_205308659
quote:
17s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
net als alle nerds nu Eleven willen doen, aangezien die ontluikende tietjes vrij spel hebben gekregen nu ze de highschool leeftijd heeft gekregen, en ze dus geen corset meer hoeft te dragen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_205318636
O-)

dinsdag 12 juli 2022 @ 17:35:08 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205319054
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 16:55 schreef Aether het volgende:
O-)

[ afbeelding ]
Zo, hoe spot je dat nou weer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205320364
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Gerucht gaat al tijden dat ze zwaar verslaafd is aan de coke.
Als ze zo 'zwaar' aan de coke zat/zit, had ze echt niet even daartussen door seizoen 4 kunnen doen hoor. :')
pi_205320506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:58 schreef Jauke het volgende:

[..]
Als ze zo 'zwaar' aan de coke zat/zit, had ze echt niet even daartussen door seizoen 4 kunnen doen hoor. :')
Waarom niet, als cokeverslaafde is een goede baan juist wel handig. Tis een nogal dure hobby. Maar dat zo'n verslaving dan de reden zou zijn van het ondergewicht is wel heel ver gezocht natuurlijk. Zijn misschien bij deze serie ook nogal wat jonge fans die het wel spannend vinden zonder enige basis te roddelen over de spelers.
pi_205331247
Seizoen 1 vs seizoen 4 ;)

pi_205333364
pi_205342217
  donderdag 14 juli 2022 @ 17:40:51 #238
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205342225
Vreemdere dingen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 14 juli 2022 @ 23:18:15 #239
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205346451
Het blijft vermakelijk, maar het wordt me toch iets té repetitief. Ik weet dat het eigenlijk niet over de upside-down gaat, maar dat het eigenlijk een coming-of-age reeks is, gekaderd in een sci-fi monster setting, maar de setting is echt elke keer hetzelfde.

Personages worstelen met trauma's uit het verleden (of het vorige seizoen), er duiken wat monsters op, iedereen splitst zich op in groepjes waarbij zeker niet gecommuniceerd wordt tegen elkaar wat ze aan het doen zijn, ze komen of werken bij de apotheose toevallig onbewust terug samen, Eleven zwaait met haar hand naar de baddie van het seizoen, waarbij uiteraard enkele nieuwe trauma's worden gecreëerd voor het volgende seizoen. Waarna Will naar zijn nekt grijpt en vertelt dat het nog niet gedaan is.

Het jammere is dat er bij dat opsplitsen in groepjes altijd verhaallijnen zijn die te flets uitvallen. Voor mij was dat dit seizoen het Rusland-gedoe en het Eleven/Papa verhaal. Vooral dat laatste had gemakkelijk in 1 flashback gekund, was véééél te lang uitgemolken. Bij Hopper heb ik het idee dat ze op 't einde van 't vorige seizoen een coole twist vonden om die in Rusland te dumpen, om in seizoen 4 vast te stellen dat ze niet goed wisten hoe ze daar nu verder mee moesten.

Ik vond de ellenlange afleveringen ook weinig toevoegen, had even goed met de lengte van vorige seizoenen gekund. Had gehoopt dat het onvermogen om scenes te knippen of weg te laten zou beperkt blijven tot de filmwereld, maar het begint jammer genoeg uit te zaaien naar series. Alles moet langer en langer en langer, want elk idee is geweldig en moet er mee in worden gepropt. Gelukkige blijven de personages zelf wel tof is en blijft ook het acteerwerk van hoog niveau. Nog steeds één van de leukere series die er tegenwoordig worden gemaakt, maar vind elke seizoen wel net iets minder dan het vorige.

[ Bericht 2% gewijzigd door SaintOfKillers op 16-07-2022 15:36:09 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_205348896
Zit nou op episode 5 van seizoen 4
pi_205352893
SPOILER: Seizoen 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205361045
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog steeds één van de leukere series die er tegenwoordig worden gemaakt, maar vind elke seizoen wel net iets minder dan het vorige.
Geweldige serie en vond dit seizoen echt veel beter dan 2+3.
pi_205364432
Ik ben opnieuw begonnen met kijken. Zit nu bij s01e05 en wat een kuikentjes nog O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_205365031
Het begin is leuker dan verderop dus S5 is echt wel het einde, hoop dat ze er nog echt iets van kunnen maken. Als geheel, zeg maar. Hopper is een stuk minder vind ik, maar zal wel sign of the times zijn. Alsnog 1 van de betere series
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  zondag 17 juli 2022 @ 10:04:27 #245
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205365941
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Het begin is leuker dan verderop dus S5 is echt wel het einde, hoop dat ze er nog echt iets van kunnen maken. Als geheel, zeg maar. Hopper is een stuk minder vind ik, maar zal wel sign of the times zijn. Alsnog 1 van de betere series
Het is een beetje als met de Harry Potter franchise. Naarmate de kinderen ouder worden verdwijnt ook de naïviteit en onbevangenheid wat uit de serie. Tegelijkertijd wordt de dreiging groter, het is eigenlijk een soort copy-paste wat dat betreft.

Daardoor is er ook ruimte voor een donkerdere sfeer. In seizoen 2+3 vind ik dat de juiste balans en tempo op dat vlak niet gevonden wordt, dat deed Potter beter, maar seizoen 4 is een pareltje. Veel hommage ook aan niet alleen '80s muziek, maar ook ouderwetse horror. Super goed gedaan en kan niet wachten op S5.
  zondag 17 juli 2022 @ 19:57:09 #246
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205372041
Eigenlijk is er nauwelijks meer iets gebeurd sinds seizoen 1 buiten de cliffhangers/laatste afleveringen van seizoen 2, 3 en 4.
SOONY
pi_205375590
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Die Rusland timeline was wat mij betreft een filler. Nu iedereen weer op 1 locatie is, zal het hopelijk ook weer focus krijgen. De afleveringen heb ik dan ook liever korter.
pi_205382047
  maandag 18 juli 2022 @ 20:29:28 #249
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_205382099
Het valt me echt gruwelijk tegen.
Dit, dus.
pi_205383960
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Het valt me echt gruwelijk tegen.
Ik begrijp de hype rondom seizoen vier ook niet echt. De enorme lengte van sommige afleveringen heeft geen meerwaarde, enkele verhaallijnen kunnen niet echt boeien (met name die in Rusland voelt erg overbodig aan), het blijft vooral meer van hetzelfde en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook is het mij, behalve het uitmelken van deze succesformule, niet duidelijk waarom het verhaal dit seizoen niet afgerond kon worden. Vond seizoen vier nog wel voldoende qua niveau, maar blijf erbij dat dit ieder seizoen minder wordt en dat het echt tijd wordt om er een einde aan te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')