Dat klopt en zelfs die groepsfase overleven lukt nog te weinig, ik heb het al eerder gezegd maar zolang je nog met de billen dichtgeknepen bij de loting zit ben je nog ver verwijderd van subtop.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan was ik Getafe nog vergeten ook. Natuurlijk gaat die weg omhoog niet in een keer goed maar het is ons al jaren niet meer gelukt om iets te presteren na de poulefase.
Dat doet Ajax gelukkig zelf nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:41 schreef Houniet het volgende:
Ik raak weer helemaal opgefokt over die clubs met dat opzichtig tijdrekken.
Daarom vind ik dat we die subtop nog maar uit ons hoofd moeten zetten want dit zit er gewoon niet in. Natuurlijk moet je ambities hebben maar wel realistisch blijven en in dat beeld passen ook spelers zoals klaassenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt en zelfs die groepsfase overleven lukt nog te weinig, ik heb het al eerder gezegd maar zolang je nog met de billen dichtgeknepen bij de loting zit ben je nog ver verwijderd van subtop.
over welke hij heb je het nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij valt wel steeds in en dan is de tegenstander al uitgeput lol
Nee, want dat is tactisch he.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet Ajax gelukkig zelf nooit.
Valt wel mee toch? Goals tegen PSV (1x), Utrecht (2x), Vitesse (1x)... allemaal als basisspeler.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij valt wel steeds in en dan is de tegenstander al uitgeput lol
Oh, met vorig seizoen erbijquote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
47 goals in 66 wedstrijden maar verder kan hij niets
is niet verkeerd in anderhalf seizoen, z'n waarde ook niet, IK 22,5 VK 35quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, met vorig seizoen erbij
Ik keek naar de statistieken van dit seizoen.
Prijs cijfers. Zo'n spits hebben we een tijdje niet gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet verkeerd in anderhalf seizoen, z'n waarde ook niet, IK 22,5 VK 35
Gek he, hij komt ook uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen is Bergwijn al in Amsterdam gespot...
hangt er vanaf hoe ze het opvangen, als Brobbey spits wordt en Tadic zijn stand-in denk ik niet dat het genoeg is, je hebt toch een plan B spits nodigquote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Prijs cijfers. Zo'n spits hebben we een tijdje niet gehad
Neemt niet weg dat ik niet enorm rouwig zou zijn bij een vertrek.
Dat sowieso, maar 35+ miljoen voor Haller is wel de hoofdprijs. Als hij er volgend jaar weinig maakt is hij een stuk minder waard en buiten scoren kan hij niet heel veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe ze het opvangen, als Brobbey spits wordt en Tadic zijn stand-in denk ik niet dat het genoeg is, je hebt toch een plan B spits nodig
Ik denk niet dat heel veel mensen hem kennen. Hij is op zijn 16e al vertrokken naar Liverpool.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik lees her en der dat Ajax ook interesse had in die Hoever. Kan iemand hier me wat meer vertellen over hem?
Ik ken die jongen helemaal niet.
quote:Ki-Jana Hoever speelde van 2018 tot 2020 bij Liverpool, maar was daarvoor jarenlang actief in de jeugdopleiding van Ajax. De negentienjarige verdediger was het destijds echter zat in Amsterdam en legt uit waarom.
'Ik was zestien en was dat seizoen doorgeschoven naar de Onder-17', begint Hoever in een interview met VI. 'Het jaar daarop wilde ik graag naar de Onder-19. Jongens van mijn generatie als Sontje Hansen en Kenneth Taylor schoven allemaal door en tegen mij zeiden ze dat ik weer in de Onder-17 moest beginnen. Toen heb ik gezegd dat ik wilde trainen met de Onder-19 en dan de eerste paar wedstrijden wel met de Onder-17 zou spelen. Vonden ze ook niet goed. Ik moest in de Onder-17 voetballen en na een half jaar zou ik dan misschien de overstap naar de Onder-19 kunnen maken, was het verhaal.'
Daarop was het geduld van Hoever op. 'Dat ging mij te langzaam. Ik was helemaal nog niet aan het denken aan het eerste, ik wilde zo snel mogelijk naar de Onder-19. Ik was verbaasd dat ik een contract aangeboden kreeg van Ajax, omdat ik al langer het gevoel had dat ik niet werd gewaardeerd hoe ik vond dat ik gewaardeerd moest worden. Dat ik dan een half jaar later mijn debuut maakte in Liverpool 1, zegt ook wel dat ik in elk geval klaar was voor de Onder-19 van Ajax, denk ik.'
Aan de andere kant zag Hoever spelers als Jurriën Timber en Devyne Rensch debuteren in de hoofdmacht van Ajax én het Nederlands elftal. 'Ik ben sowieso trots op ze, het zijn mijn vrienden. Ik vind het hartstikke leuk voor ze. Natuurlijk heb je soms afgevraagd: Wat zou er zijn gebeurd als ik bij Ajax was gebleven? Waar zou ik dan staan? Ik heb die keuze eenmaal gemaakt toen ik zestien was en dat was op dat moment het beste voor mijn ontwikkeling. Ik heb er ook geen moment spijt van gehad. Achteraf kun je zeggen dat als ik bij Ajax was gebleven, dat ik nu aan het concurreren was met Mazraoui of wie dan ook. Dat weet je niet.'
Dacht dat er wellicht een jeugdkenner hier rond zou hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heel veel mensen hem kennen. Hij is op zijn 16e al vertrokken naar Liverpool.
[..]
Hij was een groot talent maar werd niet gezien als toptalent. Niet van die generatie. Gravenberch en Unuvar werden hoger aangeschreven. Niet dat je hier veel aan hebt verder.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dacht dat er wellicht een jeugdkenner hier rond zou hangen.
Mwah 35 inclusief is niet echt de hoofdprijs toch? Redelijk marktconform.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar 35+ miljoen voor Haller is wel de hoofdprijs. Als hij er volgend jaar weinig maakt is hij een stuk minder waard en buiten scoren kan hij niet heel veel.
Nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:41 schreef Class het volgende:
[..]
Vraag me meer af hoe je 50 goals terug gaat kopen met dat bedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |