abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205112056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:14 schreef Zoev het volgende:

[..]
Ook niet als je vader of moeder met zeven liter zuurstof op de IC ligt en op het punt staat om te overlijden tgv corona?
Ik heb de laatste weken flink wat niet corona gerelateerde ellende in de omgeving meegemaakt. Het leven is veel te kort om te laten beheersen door angst voor corona, besmettingen en maatregelen.
pi_205112061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, dat is sowieso geen probleem. Vorige winter ook nooit gedaan, niemand die er iets van zei.
Door mensen als jou gaat de maatschappij dicht.
Realiseer je je dat?
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:18:12 #278
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205112065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:14 schreef Zoev het volgende:

[..]
Ook niet als je vader of moeder met zeven liter zuurstof op de IC ligt en op het punt staat om te overlijden tgv corona?
Dan is het een beetje laat om nog een kapje op te zetten, denk je ook niet.
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 17:18:15 #279
5428 crew  miss_sly
pi_205112066
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee hoor, je zei het andersom. Dat mensen zelf moeten weten als ze thuis willen werken en mondkapjes opzetten. Maar die mensen zitten juist vaak te zeiken dat anderen het allemaal te luchtig nemen.
Als je de hele post leest, zie je dat ik zeg 'geen maatregelen'

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zo sta ik er ook wel in. Er kan best een golfje zijn, en er zullen daarvan ook best wat mensen in het ziekenhuis komen. Maar het lijkt me toch echt prima mogelijk om zonder maatregelen doorheen te komen.

En dat er dan mensen zijn die dingen afzeggen, liever toch thuiswerken, een mondkapje op zetten, laat ze toch.
En dat mensen die dat voor zichzelf wel willen, laat ze toch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:18:44 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205112070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Die zijn allebei al tien jaar dood. En als ze op het punt zouden staan om te overlijden maakt het ook niet meer uit. Denk dat ze me dan liever zo zouden zijn als ze nog wat kunnen zien.
Early Covid slachtoffers ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205112072
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:16 schreef Zoev het volgende:

[..]
Niks maar dan zul je het toch op je snuit meoten zetten.
Mensen moeten niet zo krampachtig doen om een mondkapje.
Ik heb er twee jaar lang minimaal acht uur per dag mee gelopen. Net zoals veel anderen.
Wordt altijd zo moe van die zeurders die alleen bij de appie zo'n ding op hebben gezet bv
Dus het gaat niks bijdragen, toch moet je hem opzetten en als je daar wat van zegt moet je niet zeuren en krijgen we een verhaal over hoe jij 8 uur per dag met zo'n ding rondliep?

Curieus.
pi_205112079
quote:

[..]
Ik heb er twee jaar lang minimaal acht uur per dag mee gelopen. Net zoals veel anderen.
Wordt altijd zo moe van die zeurders die alleen bij de appie zo'n ding op hebben gezet bv
Ik word dan weer moe van die mensen die denken dat dat kapje in elke binnengelegenheid enorm belangrijk is. Loop je dan straks weer op de bovenste verdieping van de bieb met zo'n ding op terwijl het er verder uitgestorven is, maar moet nou eenmaal en doe toch niet zo moeilijk en niet zo zeuren enzo.
pi_205112081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
Dus het gaat niks bijdragen, toch moet je hem opzetten en als je daar wat van zegt moet je niet zeuren en krijgen we een verhaal over hoe jij 8 uur per dag met zo'n ding rondliep?
Gaat zich erom dat veel mensen niet weten hoe het is om continue een masker te dragen.
Ik heb het over strakke FFP2 maskers. Als je die lang genoeg op je snuffert hebt dan mag je mijn inziens pas klagen
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:21:03 #284
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205112086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:17 schreef Zoev het volgende:

[..]
Door mensen als jou gaat de maatschappij dicht.
Realiseer je je dat?
Nee, door de keuzes van politici gaat de maatschappij dicht. Het is een denkfout die heel vaak gemaakt wordt - maar het is wel een denkfout.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:21:13 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205112088
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:20 schreef Zoev het volgende:

[..]
Gaat zich erom dat veel mensen niet weten hoe het is om continue een masker te dragen.
Ik heb het over strakke FFP2 maskers. Als je die lang genoeg op je snuffert hebt dan mag je mijn inziens pas klagen
Als je Ebola en machete-aanvallen hebt overleefd mag je mijns inziens pas klagen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205112089
quote:

[..]
Moet jij weten. Het gaat mij om het principe. En het nut.
pi_205112091
quote:

[..]
Mensen hoeven het toch ook niet te weten als het toch niks helpt? Waarom zou je dat dan willen weten?
pi_205112092
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
door de keuzes van politici gaat de maatschappij dicht.
En de politiek maakt keuzes door zulke mensen/stommiteiten.
Omdat het helaas moet.

Als iedereen zich aan de basismaatregelen houdt is er weinig aan de hand
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:22:25 #289
346939 Janneke141
pi_205112097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik word dan weer moe van die mensen die denken dat dat kapje in elke binnengelegenheid enorm belangrijk is. Loop je dan straks weer op de bovenste verdieping van de bieb met zo'n ding op terwijl het er verder uitgestorven is, maar moet nou eenmaal en doe toch niet zo moeilijk en niet zo zeuren enzo.
Een klas vol kinderen: geen mondkapje op.
Een aula met duizend leerlingen die eten en drinken: geen mondkapje op.
Een leerling die alleen door de gang loopt op weg naar de wc: wel mondkapje op.

Belangrijk!
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:22:31 #290
14505 OProg
A Life in Music
pi_205112099
Dit is nu een beetje willekeurig allerhande dingen bij elkaar rapen, wat opmerkingen maken over over op de IC liggen en als je het er niet strikt meedoet ben je een aso verantwoordelijk voor dode bejaarden in het gangpad.

Toch leuk dat de cirkel ook na 2,5 jaar nog steeds rond kan komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:22:43 #291
346939 Janneke141
pi_205112100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:21 schreef Zoev het volgende:

[..]
En de politiek maakt keuzes door zulke mensen/stommiteiten.
Omdat het helaas moet.

Als iedereen zich aan de basismaatregelen houdt is er weinig aan de hand
Nee. Je suggereert een logisch gevolg dat er niet is.
pi_205112101
Mijn hele familie heeft het gehad incl ma en pa van 68. Geen van allen heel ziek geworden. Gek genoeg was mijn ma na een paar dagen al weer stukken beter 🤣🤣.
pi_205112102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
Mensen hoeven het toch ook niet te weten als het toch niks helpt? Waarom zou je dat dan willen weten?
Kijkend naar de cijfers toen de mondkapjesplicht in ging: het werkte wel degelijk
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:24:08 #294
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205112112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:22 schreef Zoev het volgende:

[..]
Kijkend naar de cijfers toen de mondkapjesplicht in ging: het werkte wel degelijk
O ja? Hoeveel besmettingen hadden we wel niet dan in december en januari?
pi_205112120
quote:

[..]
Ah, mijn cavia is dooier dan de jouwe, altijd mooi. Ik vind elke minuut met een lapje voor mijn smoel al teveel, het zit kut, het is vies warm en de supermarkt ziet eruit alsof je in een slechte horrorfilm terecht bent gekomen.; Daarnaast geloof ik niet dat het nou het wondermiddel is, en dus nee, ik zet er ook geen een meer op.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_205112126
Eric Ding heeft een fok account aangemaakt?
pi_205112129
Beste mensen,

Ik reageer misschien erg fel op het corona gebeuren. Een kleine uitleg hier voor vind ik op zijn plaatst.
Maar ik moet bekennen dat ik ook weer schrik dat er een nieuwe golf is of aan komt.
Ik heb twee jaar lang midden in de shit gezeten op het werk, en ben gewoon bang dat het nu weer zo gaat als 2020 en 2021.

Heb heel veel mensen (ook jonge ouders etc) dood zien gaan, wat mij soms heel diep heeft geraakt.
In plaats van 36 uur werkte ik heel veel uren meer, waar door ik in hoogtij momenten amper thuis was.
Het werd allemaal verplicht door de baas (werkopdrachten).

Ik kijk er met die bril door heen.
Maar ik realiseer mij dondersgoed dat het voor heel veel mensen shit is als weer alles dicht gaat, en hoop van harte voor deze mensen en de sectoren dat dit ook niet gebeurd.
pi_205112132
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:26 schreef Zoev het volgende:
Beste mensen,

Ik reageer misschien erg fel op het corona gebeuren. Een kleine uitleg hier voor vind ik op zijn plaatst.
Maar ik moet bekennen dat ik ook weer schrik dat er een nieuwe golf is of aan komt.
Ik heb twee jaar lang midden in de shit gezeten op het werk, en ben gewoon bang dat het nu weer zo gaat als 2020 en 2021.

Heb heel veel mensen (ook jonge ouders etc) dood zien gaan, wat mij soms heel diep heeft geraakt.
In plaats van 36 uur werkte ik heel veel uren meer, waar door ik in hoogtij momenten amper thuis was.
Het werd allemaal verplicht door de baas (werkopdrachten).

Ik kijk er met die bril door heen.
Maar ik realiseer mij dondersgoed dat het voor heel veel mensen shit is als weer alles dicht gaat, en hoop van harte voor deze mensen en de sectoren dat dit ook niet gebeurd.
Ga hulp zoeken, voor het te laat is. En ander werk waar je beter voor geschikt bent. Bij de overheid of zo.
pi_205112136
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ga hulp zoeken, voor het te laat is
Dat krijgen we ook op het werk.
Dat is allemaal perfect geregeld.
pi_205112137
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ga hulp zoeken, voor het te laat is
Een comicon bezoeken, beetje knuffelen om weer op te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')