Leuk maar hoe bewijs je dat iemand een nazi is?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:49 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Vele Russische Oekrainiers zullen terug komen of zijn al terug.
De opbouw is in volle gang op dit moment.
Maar in de oorlogsgebieden zijn de mensen verdeeld. (zie video)
De meesten willen blijven en zien de Russen als bevrijders.
De POW's: ik neem aan dat de gewone Oekraiische soldaat naar huis gaat na dit conflict.
De huurlingen en nazi's ben ik bang van niet.
Die zullen beoordeeld worden of ze oorlogsmisdaden hebben gepleegd. (wat er dik inzit)
Dat IDD, en zoals er boven kan men gewoon mensen weg zetten als nazi zonder bewijs en verdediging, wat een mooi land..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig inspiratie he? Alles wat een doelwit moet worden wordt als nazi neergezet, met Hitler vergeleken etc.
Hij wou niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelensky had allang in de US kunnen zitten, als hij had gewild.
Sja doet er niet meer toe héquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:53 schreef sp3c het volgende:
Allemaal denk ik
Lijkt me alleen geen vergelijkbare situatie
Vanuit Europa klopt en vanuit Rusland geloof ik dat ook als het inderdaad Russisch sprekende bevolking is.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:49 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Vele Russische Oekrainiers zullen terug komen of zijn al terug.
De opbouw is in volle gang op dit moment.
Maar in de oorlogsgebieden zijn de mensen verdeeld. (zie video)
De meesten willen blijven en zien de Russen als bevrijders.
De POW's: ik neem aan dat de gewone Oekraiische soldaat naar huis gaat na dit conflict.
De huurlingen en nazi's ben ik bang van niet.
Die zullen beoordeeld worden of ze oorlogsmisdaden hebben gepleegd. (wat er dik inzit)
I don't need a ride.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij wou niet.
Bekende quote van toen, ik wil niet gered worden ik wil wapens en munitie.
Het is mijn argument ook niet hé?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja doet er niet meer toe hé
Graan is nu in russische handen, zij bepalen het spel nu.
Mss verkopen in ruil voor roebels?
Zie je Poetin al een troepen inspectie doen aan het front?quote:
Lekker belangrijk alweer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie je Poetin al een troepen inspectie doen aan het front?
Gemiste kans..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lekker belangrijk alweer.
Ik zie Poetin ook geen piano spelen met zn lul, of naakt dansen in een supermarkt...
Nog een vraag waar post ik dat Schaamlap mij een antwoord schuldig is? En wat is er mis met met met mijn bronnen? Wellicht omdat die niet uit de Poetin troll fabriek komen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:15 schreef Ali_boo het volgende:
@:Megumi
-Schaamlap is je geen antwoord schuldig, zit niet zo te zeuren en door te drammen
-Wat jij onder betrouwbare bronnen schaart, word hier als propaganda gezien
-Binnen bnw is er heel veel ruimte voor alternatieve bronnen, telkens maar de bronnen in twijfel trekken is ongewenst, en niet bevorderlijk voor de discussie
-De msm heeft hier geen enkele geloofwaardigheid. Besef dat voordat je hier iets post
Waarschijnlijk zijn het msm bronnen die je plaatst. Ikzelf lees ze niet maar dat zou het kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat is er mis met met met mijn bronnen?
quote:ANALYSE. Langzaam maar zeker krijgen de Russen wat ze willen
De Oekraïense troepen hebben zich teruggetrokken uit Sjevjerodonetsk. De verovering van de oostelijke stad is een cruciale etappe in het Russische strijdplan om het industriebekken van Donbas in handen te krijgen. Poetin realiseert nu langzaam maar zeker één na één zijn objectieven.
“Het Westen bevindt zich in de onmogelijkheid om op korte termijn in te gaan op alle verzoeken van Kiev”, stelt ook kolonel Roger Housen vast. “Ze zijn er niet. Of westerse legers zijn niet bereid om onder bepaalde voorraaddrempels te duiken.” Hijzelf maakte de rekenoefening voor de 7.000 geleverde Javelin-antitankwapens. Daar worden er slechts 2.100 per jaar van geproduceerd. Dit betekent dat het met de huidige productiecapaciteit bijna drieënhalf jaar duurt om wat al geleverd is te vervangen.
De strijd rond Sjevjerodonetsk heeft veel verliezen gekost. Er sneuvelden gemiddeld 200 Oekraïense militairen per dag. Voor elke dode militair raken er vier gewond. Dat zijn duizend verliezen per dag. Oekraïne telde 140.000 actieve militairen, 250.000 reserve en nog eens 300.000 mobiliseerbare mannen.
Het staat dus in de sterren geschreven dat er na de verovering van de Donbas een offensief komt om het tweede objectief van Poetin te realiseren. Vanuit uit Kherson naar Odesa en dan verder doorstoten tot de grens met Transnistrië. Zo verbindt Moskou dat pro-Russisch gebied, via de zuidelijke oblasten, met het moederland en snijdt het de toegang van Oekraïne tot de zee af. Waardoor het land nog meer verzwakt. Dat wordt nog een lange, slopende strijd. En hoe meer steun het Westen aan Oekraïne kan bieden, hoe langer en hoe slopender die zal zijn. Maar van winnen lijkt geen sprake meer.
https://www.hln.be/nieuws(...)-ze-willen~a71348f3/
Dit topic gaat over WW3 en zoals het er nu uit ziet, wil Rusland deze starten althans ze dreigen er constant mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dat snap ik en geef je niet eens ongelijk
Wel is het zo dat er nog heel veel onduidelijk is wat hier nou bedoeling is. Elke andere subforum of het nu NWS is, OOR of COR heeft hele duidelijke richtlijnen als het gaat om de bronnen die hier gebruikt worden
BNW is echt de enige waar werkelijk alles maar mag , dat is nu zo maar ook toen ik gewoon in het zwart was
Waarom daar nooit iets aan is gedaan?
Al sla je me dood![]()
Is ook niet makkeljk he... in NWS, OOR of COR dénken ze betrouwbare bronnen te hanteren, maar uiteindelijk is alle media bedoeld om het gepeupel te bespelen. Daarom ook die recent opgekomen hetze tegen "fake news"...het wordt steeds minder aanvaard dat er tegengeluid is tov het vooropgestelde narratief. Censuur zal dan ook stilaan meer ingeburgerd geraken...ja ook in het VRIJE westen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dat snap ik en geef je niet eens ongelijk
Wel is het zo dat er nog heel veel onduidelijk is wat hier nou bedoeling is. Elke andere subforum of het nu NWS is, OOR of COR heeft hele duidelijke richtlijnen als het gaat om de bronnen die hier gebruikt worden
BNW is echt de enige waar werkelijk alles maar mag , dat is nu zo maar ook toen ik gewoon in het zwart was
Waarom daar nooit iets aan is gedaan?
Al sla je me dood![]()
Dus als ik goed begrijp is het allemaal een door de VS voor opgezet plan?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:01 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vermoed dat de VS wel klaar is voor the final battle met hun aartsvijand.
Eerst nog oekraine tot de laatste man er tegen aan gooien (zolang wij wapens sturen vechten die toch verder), daarna uitbreiding van het conflict uitlokken zodat ze alle NATO bondgenoten er mee tegen aan kunnen zetten.
Daarom is de situatie Litouwen zo gevaarlijk. Ook opvallend dat deze net nu die actie opzet, hadden ze van in begin kunnen doen, maar nee...nu de oorlog op verliezen staat wordt er overgeschakeld naar
alternatieven.
Eens de confrontatie Rusland <> VS (lees NATO) wordt, dan eindigt het in nucleair. Geen van de partijen zal verlies aanvaarden.
Ondertussen duurt oorlog maar verder...hoe langer het duurt hoe meer europa verzwakt, meer zichzelf dan rusland...het stuurt volop van zn wapenvoorraden, tevergeefs, en stort zichzelf in een niet te overziene crisis. Deze oorlog draait al lang niet meer om oekraine, is enkel het battlefield. Er schiet niets van over om nog eu of nato te joinen en rusland houdt het oostelijk deel.
Winter is coming...het begint pas...
WW1 ontstond door 1 moordaanslag.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:05 schreef sp3c het volgende:
Het gaat over de oorlog in Oekraïne toch
WW3 is nog een eindje weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |