Heb je helaas gelijk in. Vind de Puma-shirtjes van PSV de laatste jaren wel wat beter.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Adidas spant zich maar voor een paar clubs echt in. De rest krijgt generieke flutdesigns zonder echt oog voor legacy. Alleen qua thuisshirts kijken ze een beetje naar de club.
Ik vind "Waar we Bas Dost niet verwelkomen" al een stuk beterquote:Op maandag 20 juni 2022 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kut TT.
@:onlogisch jij weet vast iets beters!
Ik vind uit 2001-2002 het mooist, want antraciet.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat 2003-2004 uitshirt is ook mijn favoriete. Favoriete thuisshirt ook dat seizoen trouwens, met name vanwege het wapen rechts op de borst ipv het logo van de kledingsponsor.
quote:Op maandag 20 juni 2022 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind uit 2001-2002 het mooist, want antraciet.Jammer alleen dat de fit, vergeleken nu, toen veel minder was.
2003-2004 is dan weer het vetst want Rotterdam groen.
Dit is niet het 2001-2002 uitshirt.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist een van de lelijkste uitshirts. Heeft een heel erge Ajax-vibe van die tijd naar mijn idee.
quote:Op maandag 20 juni 2022 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist een van de lelijkste uitshirts. Heeft een heel erge Ajax-vibe van die tijd naar mijn idee.
Ah, die is van het seizoen ervoor. Twijfelde al een beetje of ik de goede had, maar ik zweerde erbij dat we dat lelijke shirt hadden in het UEFA-cup jaar. Ach.quote:
Dat bedankje mag in zijn hol geschoven worden.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dost heeft bedankt voor de aanbieding van Feyenoord.
JAAAAAAA
Eigenlijk totaal niet. Ben er bijzonder blij mee.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Emmen verkiezen boven Feyenoord, dat moet pijn doen.
Geen Arsenalquote:Op maandag 20 juni 2022 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Engelse clubs genot. Gaven geloof ik dit weekend nog 35 miljoen uit voor een speler van Stade Rennes (marktwaarde 12 miljoen). Nayef Aguerd.
Die komen nog wel.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen Arsenal
@:fetx
@:Gurneyisbestoke
Prima beslissing van Dost. Er zijn genoeg spelers die roepen af te willen sluiten bij hun jeugdliefde, maar vervolgens gaan voor extra geld.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Emmen verkiezen boven Feyenoord, dat moet pijn doen.
Denk dat Feyenoord hem ook niet heeft beloofd eerste keuze te zijn (en ook heel verstandig al snap ik de interesse überhaupt niet echt).quote:Op maandag 20 juni 2022 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima beslissing van Dost. Er zijn genoeg spelers die roepen af te willen sluiten bij hun jeugdliefde, maar vervolgens gaan voor extra geld.
Dit besluit siert hem alleen maar.
Is voor Feyenoord super dit. Dost was een flop geworden. Wordt wel hoog tijd voor een uitgaande transfer nu want met dit Hema-budget gaat elke aankoop extreem (en onnodig) moeilijk tot stand komen.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord hem ook niet heeft beloofd eerste keuze te zijn (en ook heel verstandig al snap ik de interesse überhaupt niet echt).
Die zullen wel eerst willen verkopen om ruimte te creëren in het budget. Het begint er dan steeds meer naar uit te zien dat The Gunners binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü.quote:
Butterfly effect genotquote:Op maandag 20 juni 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zullen wel eerst willen verkopen om ruimte te creëren in het budget. Het begint er dan steeds meer naar uit te zien dat The Gunners binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü.
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:15 schreef ZKA het volgende:
Feyenoord gaat deze zomer alleen spelers huren als er een koopoptie aan vasthangt, zo klinkt het vanuit het Maasgebouw.
Zeer verstandig. Maar hoop wel dat er snel een uitgaande transfer (Malacia, Kokcu) rondkomt. Is daar al zicht op?quote:Op maandag 20 juni 2022 23:15 schreef ZKA het volgende:
Feyenoord gaat deze zomer alleen spelers huren als er een koopoptie aan vasthangt, zo klinkt het vanuit het Maasgebouw.
Arsenal lijkt opeens ergens een zak met geld te hebben gevonden. Al een dure speler gekocht en willen Martinez ook voor 30 miljoen. Jesus ook op hun lijst en nu Kokcu?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zullen wel eerst willen verkopen om ruimte te creëren in het budget. Het begint er dan steeds meer naar uit te zien dat The Gunners binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
iig goeie intentie maar of dat gaat lukken is weer een ander verhaal
bedoel meer dat als je een toppertje kan huren zonder uiteindelijk eigendom dat misschien beter is dan een mindere met koopoptiequote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Alles valt of staat een beetje met de goede verkoop van een speler.
Echte buitenkansjes ja, dan mag het nog wel. Maar gok dat meer gaat om de Nelsons en de Guusjes Til van vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
bedoel meer dat als je een toppertje kan huren zonder uiteindelijk eigendom dat misschien beter is dan een mindere met koopoptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |