Hier ook NADA.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:21 schreef Haags het volgende:
@:nattekat en ik hebben weer eens dikke pech. HELEMAAL NIETS voor ons!!
vannacht denk ik nog welquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:21 schreef Haags het volgende:
@:nattekat en ik hebben weer eens dikke pech. HELEMAAL NIETS voor ons!!
ja dat leek mij ook, komt nog wel wat in het westen denk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan nog goed los gaan vannacht en morgen overdag...
Westen opzich de minste kansquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat leek mij ook, komt nog wel wat in het westen denk.
Ik hoop dat het hier straks na/tijdens de buien nog wat afkoelt.quote:
Dan pas?quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:38 schreef Paul het volgende:
Het weer zegt FUCKYOU HOLLAND
[ afbeelding ]
Bij mij in De Bilt was het 30.6quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:09 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. De bilt doet weer lekker trollerig met 29.8 graden als max.
Maar goed warm is het wel vandaag ja
I am readyquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan nog goed los gaan vannacht en morgen overdag...
Vooral kut dat zoiets er 's nachts aan dreigt te komen, dan kun je ook niet met goed fatsoen de boel open laten staan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:26 schreef quirina het volgende:
Jammer dat het weer nat kutweer gaat worden. Ik vind het heerlak die warmte.
Hoe is dat iets goeds?quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:18 schreef heywoodu het volgende:
De eerste zware bui was gelukkig opgelost toen 'ie hier kwam, waardoor er weinig gebeurde. Hopelijk met de rest ook mazzel.
Omdat ik helemaal geen zin heb ik de bakken met onweer die er bij de regen zitten. Alleen regen: laat maar komen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoe is dat iets goeds?Ik zie het ook gebeuren en baal ervan, want nu heb ik dus alleen hele gore benauwdheid en misschien een buitje.
Doe dan maar niks en droge lucht. Holy fuck wat een verschil opeens.
Op die fiets en rijwiel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal geen zin heb ik de bakken met onweer die er bij de regen zitten. Alleen regen: laat maar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |