Hele zomer, dit. Ik stem voor.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit mag best de hele zomer! Nachten ook 12-14. Prima wel. 1x per 2 weken onweer
Dat worden warme dagen. Ik denk dat ik dan maar vrij neem en de Tour ga volgen. Ach, is ook leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Paul het volgende:
![]()
https://axed.nl/bizarre-h(...)UbLf1tD7G6tlydbSrgYA
[ afbeelding ]
Ach ja.. Putto... wie kent hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Paul het volgende:
![]()
https://axed.nl/bizarre-h(...)UbLf1tD7G6tlydbSrgYA
[ afbeelding ]
Dat betekent weer uren regen!quote:
hier niet en dat is beter dan ditquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat betekent weer uren regen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier niet en dat is beter dan ditOpbokken met die kouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Stikstofcommando.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kou?
* Frutsel geeft Stikstofcommando. een aai over zijn bol
Heerlijk ff die hete zon weg.. buien in de makingquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:09 schreef byah het volgende:
Ik kom net uit het zwembadje maar het betrekt hier ineens volledig aan de kust?
Rond Arnhem hebben ze al mooi siervuurwerkquote:Op donderdag 23 juni 2022 17:56 schreef DemonRage het volgende:
Er waren mooie buienwolken te zien toen ik onderweg was van mijn werk naar huis.
Ik hoop vannacht op wat leuk onweer.
Hier in Twente 31,8 bereikt. Dat broeierige is natuurlijk wel een mooi ingredint voor omweerquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:09 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. De bilt doet weer lekker trollerig met 29.8 graden als max.
Maar goed warm is het wel vandaag ja
Wolkbreukquote:Op donderdag 23 juni 2022 17:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond Arnhem hebben ze al mooi siervuurwerk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |