SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:58 schreef just me het volgende:
Dank voor het openen Melting, ik had het te laat door
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:03 schreef livelink het volgende:
Het is in ieder geval Metallica volgens mij.
Ja hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie de plaat hierna nog kennen.
Soms moet je een gok nemen in het leven.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
Maar ik ken dit wel hoor. Wil niet zeggen dat ik weet wie het zingt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nu het beeld voor me van een groep nors kijkende mannen in een hardrockbar die mee-bangen op Metallica. En dan ineens komt er een jong meisje in een felgekleurd jurkje binnen, die vrolijk begint te dansen.
Ik wilde al ESF zeggen. Had ik dat maar gedaan.quote:
Voor 2020 ook al.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Haar articulatie is helemaal niet zo verkeerd. Anno 2022 zijn er Nederlandse artiesten die minder verstaanbaar klinken.
Klopt. Al weet ik niet waarom ze in het Nederlands zingt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Haar articulatie is helemaal niet zo verkeerd. Anno 2022 zijn er Nederlandse artiesten die minder verstaanbaar klinken.
Net zoals Nicole "Een beetje vrede" heeft gezongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Al weet ik niet waarom ze in het Nederlands zingt.
het is voor die pubers een gewone zaterdagavond hè... en heb je al pijnmedicatie genomen ???quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
Godverdomme wat een herrie kunnen pubers (gok ik gezien de tijd) maken.
Ik was in bed gaan liggen omdat alles auw deed/doet.
Maar ik word daar nu nog knetter gekker. dus ik tune nog maar even in.
Kennelijk omdat daar toen een markt voor was? Ik weet wel dat Nicole "Ein Bisschen Frieden" ook in het Nederlands heeft gezongen. Maar van latere datum ken ik geen voorbeelden meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Al weet ik niet waarom ze in het Nederlands zingt.
Normaal lig ik nu ook niet in het mandje en zou het me een biet zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
het is voor die pubers een gewone zaterdagavond hè... en heb je al pijnmedicatie genomen ???
De verantwoording is dat het in de top40 heeft gestaan. Soms een wat magere verantwoording, dat wel.quote:
Kut ik moest lachen en ook dat doet auw!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De verantwoording is dat het in de top40 heeft gestaan. Soms een wat magere verantwoording, dat wel.
Jij moet gewoon van het lachgas afblijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Blijf nou niwrt grappig doen allen tezamen. aauw enzo!
Waarschijnlijk niet…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Built To Last ken je ook niet? Behoorlijke hit geweest.
Beluisterd, ken ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het hoort, zeg je waarschijnlijk: o ja
9 wekenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is echt compleet nieuw voor me. De sound doet me denken aan Into The Groove van Madonna.
Ik heb de single nog in huis en ook een mix LP van Ben Liebrand waar het in voor komt…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is echt compleet nieuw voor me. De sound doet me denken aan Into The Groove van Madonna.
Combinatie klinkt niet slecht.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Bijzondere blikjes Sanpellegrino meegenomen uit Duitsland. Ik ga nu een Clementine & Perzik proeven.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boomtown Rats - I dont like mondays
Het hoeft niet altijd lastig te zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die was ook niet zo heel lastig natuurlijk
Ik dacht er weer een keer aan. Geen zin om weer maanden weg te blijven ook...quote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht er weer een keer aan. Geen zin om weer maanden weg te blijven ook...
Zij had toch net een kind gekregen? Dat is ook wel een complicatie hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn laatste onbeantwoorde/ongedeelde crush was een Alisha.
Maar te jong en mede patiënt. Helehoop nee's dus, maar wel jammer ergens.
Gewoon leuk mee geouwehoerd en peukjes gerookt buiten, haha.
Maar was ik maar 10 jaar jonger of zij 10 jaar ouder. Hihi.
meestal hoort bij een kind ook een vaderquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij had toch net een kind gekregen? Dat is ook wel een complicatie hoor.
Ja en ik was een paar dagen ouder dan haar moeder. haha.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij had toch net een kind gekregen? Dat is ook wel een complicatie hoor.
maar zoals ik al eerder zei, bij een kind hoort toch een vader, of was ze onbevlekt ontvangenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en ik was een paar dagen ouder dan haar moeder. haha.
maar die was dus ook al jong moeder
En nee zelfs als ik zou denken dat zij het zou willen zou ik niks met haar geginnen.
Die heeft beter nodig en ik stabieler. dus loss - loss
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en ik was een paar dagen ouder dan haar moeder. haha.
maar die was dus ook al jong moeder
En nee zelfs als ik zou denken dat zij het zou willen zou ik niks met haar geginnen.
Die heeft beter nodig en ik stabieler. dus loss - loss
Ik doe daar geen uitspraken overquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rod Stewart - Do Ya think I am Sexy
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als je het moet vragen is het antwoord meestal nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
een man die graag bevestiging wil ....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het moet vragen is het antwoord meestal nee.
En dat klopt ook wel voor Rod Stewart.
Hij zat laatst bij Bill Maher en uit dat interview kwam wel naar voren dat hij vrouwen bij de vleet kreeg...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het moet vragen is het antwoord meestal nee.
En dat klopt ook wel voor Rod Stewart.
Nee, haar ex werkte bij de beveiliging van het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
maar zoals ik al eerder zei, bij een kind hoort toch een vader, of was ze onbevlekt ontvangen
ja duh... die vrouwen vinden zijn succes belangrijk en wellicht zijn centen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij zat laatst bij Bill Maher en uit dat interview kwam wel naar voren dat hij vrouwen bij de vleet kreeg...
je stond toch niet te voezelenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, haar ex werkte bij de beveiliging van het ziekenhuis.
Dat was een keer wel awkward
Of ze vinden hem woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ja duh... die vrouwen vinden zijn succes belangrijk en wellicht zijn centen ook
Ik geloof niet meer in sprookjesquote:
Ja, dat geloof ik dan wel. Rijk en beroemd helpt wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij zat laatst bij Bill Maher en uit dat interview kwam wel naar voren dat hij vrouwen bij de vleet kreeg...
Geen wonder.... ik wist dat ik iets fout deed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik dan wel. Rijk en beroemd helpt wel.
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf niet sexy vinden, maar Rod net wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind mezelf ook echt niet sexy....
Wacht die staatsloterij nou maar even af...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder.... ik wist dat ik iets fout deed.
Oh ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Wacht die staatsloterij nou maar even af...
Kijk maar uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben, ze schatten me vaak 10 jaar jonger.
Dus toen ik met haar naar buiten liep om te gaan roken:
"Is dat je nieuwe boy?"
Ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken
Toyboyquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben, ze schatten me vaak 10 jaar jonger.
Dus toen ik met haar naar buiten liep om te gaan roken:
"Is dat je nieuwe boy?"
Ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken
En als je tegen een ander zegt dat ze sexy zijn, dan willen ze het niet geloven of willen ze het niet horen…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf niet sexy vinden, maar Rod net wel.
Dat is denk ik ook waar.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je tegen een ander zegt dat ze sexy zijn, dan willen ze het niet geloven of willen ze het niet horen…
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je tegen een ander zegt dat ze sexy zijn, dan willen ze het niet geloven of willen ze het niet horen…
Jij wilde het dus niet horen…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
tegen mij is het in ieder geval nog nooit gezegd
A. Mw. MM leest hier niet mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
Mevrouw MM u hoort het niet van MM, ook niet van mij uiteraard, dat zou ongepast zijn. Maar u bent sexy.
Ik ben sexy als ik alleen thuis ben en loop te dansenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A. Mw. MM leest hier niet mee.
B. Jij kent mw. MM niet
C. Je hebt last van je hormonen
Ik verstond in het begin (toen ik dit nummer jaren geleden voor het eerst hoorde Rock the kerstboomquote:
Sexy als ik dans....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben sexy als ik alleen thuis ben en loop te dansen
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A. Mw. MM leest hier niet mee.
B. Jij kent mw. MM niet
C. Je hebt last van je hormonen
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben sexy als ik alleen thuis ben en loop te dansen
![]()
quote:
Dit, wat je nu hoort…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
Alleen voor mannen of zo??quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
ik ken geen vrouwen met een prostaatquote:
Dat was ook het eerste dat mij opviel.quote:
Daarom dus alleen voor mannen...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken geen vrouwen met een prostaat
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Placido Domingo & John Denver - Perhaps Love
nou.. mij doet dit wel watquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tranen biggelen nu over mijn wangen…
Van he lachen denk ik. Hoe er de naam van Placido Domingo werd geschreven...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vond de verhaspeling van de naam gewoon erg grappig…
Idem, ideale plaat om in een loop te gooien tijdens een mix…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit vind ik het mooiste gedeelte van deze plaat..
Ben ik ook niet. Ik moest even bier halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht je geen liefhebber van The Prodigy was, Melting?
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van he lachen denk ik. Hoe er de naam van Placido Domingo werd geschreven...
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vond de verhaspeling van de naam gewoon erg grappig…
Kakken dusquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Ik moest even bier halen.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:10 schreef livelink het volgende:
Gino Vanelli (hopelijk schrijf ik dat goed)
Er gaat meer geld in het ontwerp en in de naam zitten dan in het bier, lijkt het wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Domino Placedos ga ik als undercover DJ naam aannemen, ik vind het prima klinken…
Van een Deense brouwer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Er gaat meer geld in het ontwerp en in de naam zitten dan in het bier, lijkt het wel.
Een recent interview?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:16 schreef zorro28 het volgende:
Ik las nog een interview met George Kooymans vandaag
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
JaOver dat hij zijn vingers niet meer kan bewegen.
Goed je weer eens te zien hierquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken geleden de tribute band Rumours uit Atlanta gezien.. D
Dat was![]()
Dit nummer speelden ze ook
Echt goede tribute bands zijn vast heel leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken geleden de tribute band Rumours uit Atlanta gezien.. D
Dat was![]()
Dit nummer speelden ze ook
De beste die ik heb gezien is/was Hats off to Led Zeppelin...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt goede tribute bands zijn vast heel leuk om naar te kijken.
Harris is groot fan van Golden Earring.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren stond Cesar nog even met Steve Harris (bassist Iron Maiden) bij te praten achter de schermen bij Graspop.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Harris is groot fan van Golden Earring.
I know.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Harris is groot fan van Golden Earring.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bloodhound gang - Fire Water BUrn
quote:
het kan snel gaan hoor!quote:
Maiden heeft Kill me ce soir nog gecoverd.quote:
Hier in EHV is het nog best warm....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
Is het bij jou nog zo warm, Melting? Hier heb ik net de achterdeur dichtgedaan omdat ik het koud begon te krijgen.
Ik heb de balkondeur nog open staan. Heerlijk nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
Is het bij jou nog zo warm, Melting? Hier heb ik net de achterdeur dichtgedaan omdat ik het koud begon te krijgen.
Dat wist ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maiden heeft Kill me ce soir nog gecoverd.
Nee, geen brand in welk huis dan ookquote:
Hier werd het ook koud om een uur of 9.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier werd het ook koud om een uur of 9.
Prima zo. Lekker buiten kunnen zitten vandaag.
DDM heeft tochnhaar dekbed weer tevoorschijn gehaald voor komende nacht
Heb ik nog gedraaid in een van de covershows.quote:
We spreken elkaar wel weer bij een overstromingquote:
Draakje flikker ik uit het raam ik en de PC komen er achter aan.quote:
Waarom de pc?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Draakje flikker ik uit het raam ik en de PC komen er achter aan.
De rest fikt maar af boeit me echt niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:35 schreef livelink het volgende:
Captain & Tenille - Do that to me one more time
Roberta Flack, denk ik…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:35 schreef livelink het volgende:
Captain & Tenille - Do that to me one more time
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Later hebben de Teletubbies dit ingekort tot: Nog een keer
Waarom niet eerst de vloerwarming aanleggen ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde vanmiddag de nieuwe buren aan iemand vertellen dat ze de vloer eruit gaan halen en vloerverwarming gaan laten aanleggen. Ik verheug me nu al op de teringherrie van het infrezen
En de 5e zware verbouwing in 5 jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde vanmiddag de nieuwe buren aan iemand vertellen dat ze de vloer eruit gaan halen en vloerverwarming gaan laten aanleggen. Ik verheug me nu al op de teringherrie van het infrezen
Dat duurt niet lang hoor. Is zo gebeurd in mijn herinnering.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet in ons nieuwe huis, de 5e nieuwe buren in 5 jaar in ons huidige huisquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom niet eerst de vloerwarming aanleggen ?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef brother52 het volgende:
Volgende keer moeten we weer mee doen met de pub quiz.![]()
Titel verdedigen
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet in ons nieuwe huis, de 5e nieuwe buren in 5 jaar in ons huidige huis
We zitten al 5 jaar non stop in de herrie. Voor mij is het klaar, echt klaarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang hoor. Is zo gebeurd in mijn herinnering.
Vrienden?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef brother52 het volgende:
Volgende keer moeten we weer mee doen met de pub quiz.![]()
Titel verdedigen
Het vervelende is..... je kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zitten al 5 jaar non stop in de herrie. Voor mij is het klaar, echt klaar
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ze hadden bijna het buurkind vermoord (geen grap)
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:37 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna heeft een toepasselijke titel.
Safe haven.quote:
Kind werd net niet geraakt door die paal die opeens omviel, maar echt rakelings er langs gewoonquote:
safety first...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kind werd net niet geraakt door die paal die opeens omviel, maar echt rakelings er langs gewoon
Klopt…. Maar ik ben serieus murw. Aan 2 kanten wordt er bijna vol continu geklust.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Het vervelende is..... je kan er niets aan doen.
Tip: ga gewoon naar het werk toe om te werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt…. Maar ik ben serieus murw. Aan 2 kanten wordt er bijna vol continu geklust.
Als ze met die vloer gaan beginnen kan ik gewoon weer niet normaal werken…. En 5 volledige verbouwingen in 5 jaar is echt too much.
Vrienden cq collega's van de kringloop.quote:
Soms maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heeft nooit in de Top 40 gestaan…
Het was echt zo acherlijk, de tijdelijke buren wonen er nog (geen idee wat er allemaal onderling geregeld is) en waren dus met de kindjes gewoon in de tuin en de nieuwe mensen kwamen wat klussen en opeens een enorm klap en daar lag die paal. Vader van het kind was not amused zullen we maar zeggenquote:
Ik snap niet helemaal wat je nu zegt, maar is het niet slimmer om het op te slaan ergens in de cloud?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Safe haven.
Documenten op geschreven die nooit op geslagen zijn.
Ach en het is nu dodo talk, Maar laat er dan iig iemand naar kijken.
Niet heel simpel "nee"
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was echt zo acherlijk, de tijdelijke buren wonen er nog (geen idee wat er allemaal onderling geregeld is) en waren dus met de kindjes gewoon in de tuin en de nieuwe mensen kwamen wat klussen en opeens een enorm klap en daar lag die paal. Vader van het kind was not amused zullen we maar zeggen
Ik zei toch dat je goed was. Leuke avond dus gehad?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vrienden cq collega's van de kringloop.
Collega met wie ik donderdag het portret weg heb gebracht, vriendin die ook op de kringloop werkt en nog een collega.
dan stop ik NU met zoekenquote:
mijn hele leven al, maar ik weet niet waar ik naar toe op zoek benquote:
succes met zoeken en welterustenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
mijn hele leven al, maar ik weet niet waar ik naar toe op zoek ben
![]()
Maar dan weet je ook niet of je het gevonden hebtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
mijn hele leven al, maar ik weet niet waar ik naar toe op zoek ben
![]()
Ja, was best leuk, jammer genoeg waren er maar een paar teams maar het was ook pas de tweede keer dat ze het organiseerden. Was vooral erg gezellig.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je goed was. Leuke avond dus gehad?
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:50 schreef MadMaster het volgende:
George Harrison - While My Guitar Gently Weeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |