SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:58 schreef just me het volgende:
Dank voor het openen Melting, ik had het te laat door
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:03 schreef livelink het volgende:
Het is in ieder geval Metallica volgens mij.
Ja hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie de plaat hierna nog kennen.
Soms moet je een gok nemen in het leven.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
Maar ik ken dit wel hoor. Wil niet zeggen dat ik weet wie het zingt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nu het beeld voor me van een groep nors kijkende mannen in een hardrockbar die mee-bangen op Metallica. En dan ineens komt er een jong meisje in een felgekleurd jurkje binnen, die vrolijk begint te dansen.
Ik wilde al ESF zeggen. Had ik dat maar gedaan.quote:
Voor 2020 ook al.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Haar articulatie is helemaal niet zo verkeerd. Anno 2022 zijn er Nederlandse artiesten die minder verstaanbaar klinken.
Klopt. Al weet ik niet waarom ze in het Nederlands zingt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Haar articulatie is helemaal niet zo verkeerd. Anno 2022 zijn er Nederlandse artiesten die minder verstaanbaar klinken.
Net zoals Nicole "Een beetje vrede" heeft gezongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Al weet ik niet waarom ze in het Nederlands zingt.
het is voor die pubers een gewone zaterdagavond hè... en heb je al pijnmedicatie genomen ???quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
Godverdomme wat een herrie kunnen pubers (gok ik gezien de tijd) maken.
Ik was in bed gaan liggen omdat alles auw deed/doet.
Maar ik word daar nu nog knetter gekker. dus ik tune nog maar even in.
Kennelijk omdat daar toen een markt voor was? Ik weet wel dat Nicole "Ein Bisschen Frieden" ook in het Nederlands heeft gezongen. Maar van latere datum ken ik geen voorbeelden meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Al weet ik niet waarom ze in het Nederlands zingt.
Normaal lig ik nu ook niet in het mandje en zou het me een biet zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
het is voor die pubers een gewone zaterdagavond hè... en heb je al pijnmedicatie genomen ???
De verantwoording is dat het in de top40 heeft gestaan. Soms een wat magere verantwoording, dat wel.quote:
Kut ik moest lachen en ook dat doet auw!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De verantwoording is dat het in de top40 heeft gestaan. Soms een wat magere verantwoording, dat wel.
Jij moet gewoon van het lachgas afblijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Blijf nou niwrt grappig doen allen tezamen. aauw enzo!
Waarschijnlijk niet…quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Built To Last ken je ook niet? Behoorlijke hit geweest.
Beluisterd, ken ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het hoort, zeg je waarschijnlijk: o ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |