Dat hoef ik bejaarden niet te zien doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
Echte klacht: fietsen
Gewoon lekker shirtless cruisen op m'n vespa
Huid beschermen tegen de zon.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zag het vanmorgen nog, graad of 22 zie je zo'n bejaarde fietsen met een fucking jas aan in de volle zon
Hoe krijg je het überhaupt in je botte kanis, het zweet breekt me al uit als ik ernaar kijk.
En dan gaan ze op het nieuws weer zeiken dat bejaarden het zo zwaar hebben in de hitte, ja vind je het gek als ze met een jas aan op hun fiets zitten
Klacht: bejaarden
Dit is een klacht???quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zag het vanmorgen nog, graad of 22 zie je zo'n bejaarde fietsen met een fucking jas aan in de volle zon
Hoe krijg je het überhaupt in je botte kanis, het zweet breekt me al uit als ik ernaar kijk.
En dan gaan ze op het nieuws weer zeiken dat bejaarden het zo zwaar hebben in de hitte, ja vind je het gek als ze met een jas aan op hun fiets zitten
Je hoeft niet naar de ouwe vellen te kijken?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Die moet je betalen als je geen jas aan hebt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:26 schreef Geerd het volgende:
Niet in je boxer 3 sixpacks halve liters klok bij de jumbo halen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:30 schreef Sfancta het volgende:
Niks mis mee, heb ook gewoon jas aan als ik buiten kom.
Ging die vent maar keer mee fietsen, meestal staat hij van te voren nog halfuur in de garage te knutselen, laatst kwam ik er dus achter dat die elektrische handpomp helemaal naar de klote is, leg uit hoe dit kan? @Sfanctaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat @:naardegallemiezen en jij een anwb-stelletje zouden zijn...
Als dat jasje van je beschadigd is en je wil er wat aan doen kom op dan vieze vuile KANKERLIJER!!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:29 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die moet je betalen als je geen jas aan hebt.
Ik en mijn vriendin doen dit soms voor de lol, express wat matched aantrekken als we ergens gaan etenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat @:naardegallemiezen en jij een anwb-stelletje zouden zijn...
Dat ging bijna helemaal fout toen inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ging die vent maar keer mee fietsen, meestal staat hij van te voren nog halfuur in de garage te knutselen, laatst kwam ik er dus achter dat die elektrische handpomp helemaal naar de klote is, leg uit hoe dit kan? @:Sfancta
Dit klinkt niet heel negerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik probeer te integreren ja, het is ook nooit goed he
Dat is wel inherent aan het negerdom, ben ik bang, dat het nooit goed genoeg is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik probeer te integreren ja, het is ook nooit goed he
Dan was ik dus hier niet meer. Nou dank je wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
Iedereen zou na z'n 67e gewoon een spuitje moeten krijgen.
Volgens mij ben jij nog redelijk kwiek en kun je gewoon normaal op een fiets rijden. Je bent ook nog niet bepaald oud. M'n beide grannies zijn lang voor hun 80ste gestopt autorijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:26 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dan was ik dus hier niet meer. Nou dank je wel.
Lekker met mijn leren jas en klompen aan op de Solex cruisen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
Echte klacht: fietsen
Gewoon lekker shirtless cruisen op m'n vespa
Wat? Als ik vroeger bij mijn oma in Mei of zo op de bejaardenflat kwam stond de 'kachel' op standje Dante's Inferno.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
Zijn weinig bejaarden die dit doen. Die lui kunnen niet tegen hitte.
Nou, het zijn bejaarden die bij extreem warm weer het loodje leggen.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Als ik vroeger bij mijn oma in Mei of zo op de bejaardenflat kwam stond de 'kachel' op standje Dante's Inferno.
Des te vreemder is het dat het op een mooie lentedag veertig graden is in zo'n hok.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:02 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Nou, het zijn bejaarden die bij extreem warm weer het loodje leggen.
Helaas erg herkenbaarquote:Op maandag 20 juni 2022 16:35 schreef Id_do_her het volgende:
Wat? Als ik vroeger bij mijn oma in Mei of zo op de bejaardenflat kwam stond de 'kachel' op standje Dante's Inferno.
Ik heb mijn kinderhand er letterlijk een keer aan verbrand.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
Lekker met mijn leren jas en klompen aan op de Solex cruisen.
[ afbeelding ]
Fiets je ook in blote bast met dit weer?quote:Op maandag 20 juni 2022 17:51 schreef Cockwhale het volgende:
Met 12 graden fiets ik al in t-shirt. Maar ik ben ook non-stop hitsig, de testosteronbom die ik ben.
Naakt.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Fiets je ook in blote bast met dit weer?
Je kunt ook gewoon een dun bloesje aandoen om je huid te beschermenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Huid beschermen tegen de zon.
Doet mijn moeder ook met dit weer; als 'ex'-kankerpatiente wordt haar dat ook aangeraden omdat de huid bij bepaalde stukken dankzij de operaties een stuk gevoeliger is geworden.
Klopt. Of een jasje.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een dun bloesje aandoen om je huid te beschermen
Gewoon om je nek knopen manG!quote:Op maandag 20 juni 2022 19:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als ik dat doe komt m'n pener tussen de spaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |