TheFreshPrince | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:38 |
![]() ![]() Circuit Gilles-Villeneuve ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Tyre compound choices 2022 | |
Nieuwschierig | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:42 |
Dat lijkt me op zich weinig nut hebben. Kost alleen maar FP-tijd | |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:42 |
RACEN. | |
daNpy | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:43 |
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd ![]() | |
WismutVeilchen83 | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:44 |
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst.. | |
Rode_Wijn | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:45 |
De racetijd blijft gewoon gelijk hoor ![]() | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:45 |
ze hebben dat nu toch vooruit geschoven, dit raceweekend gebeurt er niets wat dat betreft of is dat weer veranderd? | |
heywoodu | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:49 |
Tuurlijk, dat kan, maar hoe je het ook wendt of keert: de kans op succes wordt flink kleiner ![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:50 |
Uiteraard kan je vanaf achteraan ook winnen. Maar het is niet voor niets dat de meeste races vanaf de 'front rows' gewonnen worden ![]() | |
Nieuwschierig | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:50 |
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld. Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden. Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt. Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde. Kan nog een heel tv-entertainmant worden | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:52 |
best gevaarlijk ook maar ik neem aan dat ze proberen te voorkomen dat teams niet zelf voor die softspot gaan, op welke hoogte die dan ook ligt | |
TheFreshPrince | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:53 |
En dan aan het eind een off-road kwalificatieronde ![]() | |
Nieuwschierig | zaterdag 18 juni 2022 @ 09:56 |
Of een sprintrace over 100km. Wie weet wat die gekken verzinnen ![]() | |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:01 |
Een ronde verplicht over het vuil! | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:02 |
wat ze ook verzinnen, dit weekend dus niet FIA’S NEW F1 BOUNCING LIMIT WON’T APPLY AT CANADIAN GP https://the-race.com/form(...)pply-at-canadian-gp/ | |
mikieu | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:04 |
Kansloos ![]() | |
Nober | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:07 |
Lekcxlerxkcsckxsc hep een groot probleem. | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:08 |
beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, je kan wel wat willen maar je moet het ook kunnen toepassen, wat ik wel vreemd vindt is dat ze die extra vloersteun etc. dan niet terugdraaien, die had Mercedes er toch wel heel snel opzitten, wat ook de andere teams wel vreemd vonden omdat ze tenslotte van Baku naar Canada zijn gegaan en amper tijd en gelegenheid was om wat te doen | |
Starflyer | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:18 |
In FP3. 3 ronden rijden om te kijken of het binnen de grenzen valt, anders opnieuw proberen. Zo niet dan 10mm omhoog. Is hier donderdag al besproken toen dit bekend werd. En geldt niet voor deze race maar waarschijnlijk vanaf Silverstone. | |
TheFreshPrince | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:26 |
"ride height qualification session" Wie komt er door Q1? Soort omgekeerd limbodansen. | |
Dauthi | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:32 |
Gegeven dat alle teams hun vraagtekens zetten bij wat nu eigenlijk wordt gemeten, denk ik dat het nog lang kan duren voor er iets geimplementeerd wordt. | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:34 |
dit en je ziet de politieke beweging van Mercedes die veel verder willen gaan omdat ze nu eenmaal een knakenbak hebben gebouwd en Red Bull die het gewoon wil laten zoals het is | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:34 |
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:36 |
ze meten toch oa de verticale G krachten? | |
tja77 | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:36 |
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert. | |
Starflyer | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:38 |
Of voor de eigen coureur ![]() En als de verticale g-krachten te groot worden kan dat get geval zijn. | |
nixxx | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:39 |
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder. Nee, je zult het bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie moeten doen waar ze echt vol moeten rijden. | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:40 |
Zijn er ook gegevens over welk team er over klaagt. Tot dusver heb ik voornamelijk Mercedes het meest in de picture gezien omtrent dit onderwerp. | |
Starflyer | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:40 |
Dan zit je al in parc ferme en msg je niets meer aanpassen. FP3 stond in de TD. | |
tja77 | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:41 |
Auto’s zijn in orde toch? Er is geen technisch mankement. Het effect van de porpoising op de coureur verschilt van coureur tot coureur. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:42 |
Uit het technisch reglement: Als een auto ronde na ronde stuitert op het rechte stuk is dat gevaarlijk. Iedereen in de sport heeft het gevaar inmiddels onderkend. Dan kun je best tegen de teams zeggen: laat die auto tijdens de race minder stuiteren of je loopt kans dat je uit de race gehaald wordt. Meetmethode of niet. | |
TagForce | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:42 |
Zoals ik gisteren zei: | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:43 |
Had je anders verwacht? | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:44 |
dat zegt niet zoveel, baan wordt ook sneller | |
Starflyer | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:47 |
En wat ik donderdag al las ![]() | |
tja77 | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:49 |
Stuiteren an sich is niet gevaarlijk, zeker als de coureur gewoon z’n rempunt kan pakken. Daarnaast is op de limiet racen sowieso gevaarlijk. Wanneer stuiteren gevaarlijk wordt is mede afhankelijk van wie er achter het stuur zit, schijnbaar wordt Hamilton er kreupel van, en kan Russell gewoon z’n ding doen. Maar beide coureurs zouden dus de meatball moeten krijgen in jouw optiek? | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:54 |
Dat zou heel goed kunnen. De FIA kan aangeven hoe ver ze het willen laten gaan. Dat Russell het nu niet voelt of niet zegt te voelen zegt helemaal niets. De huidige auto's slopen het lichaam in een versneld tempo, waardoor er op langere termijn wel degelijk gevolgen zijn. | |
nixxx | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:55 |
Fp3 lijkt me dus niet relevant, je bent ook niet verplicht om dan te rijden toch? Zou je ook nog een mankement kunnen faken bijv. Parc ferme mag je geloof ik wel een aanpassing doen voor veiligheid? | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:56 |
Dat alleen Hamilton het voelt hoeft ook niet te spreken voor alle anderen. Jullie zijn bezig met een wellus/niettus discussie. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 10:59 |
Klopt. De FIA heeft in de huidige regels wel degelijk een handvat om op te kunnen treden en dat kunnen ze ongeacht wat de teams te melden hebben. | |
Zwoerd | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:01 |
Dan moeten ze die coureurs na de race maar straffen als blijkt ze te weinig tegen het stuiteren gedaan hebben. | |
Netsplitter | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:02 |
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/ Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden" Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie. Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt. ![]() | |
Predator40 | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:06 |
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden..... | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:10 |
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes. De halve wereld weet het en ziet dit spel. Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn. Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten. | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:16 |
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergeten | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:17 |
Ja dat weet ik, maar soms is een tijdperk wel aan zijn einde. | |
tja77 | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:20 |
Het seizoen kende een prachtige start met mooie gevechten tussen Verstappen en Leclerc. Geen Mercedes te bekennen maar op de één of andere manier proberen ze toch weer hun stempel te drukken op het seizoen. Dat is hun goedrecht, maar op deze manier komt het ietwat desperaat over. Het klote is, er is EN een budgetcap EN de reglementen worden gedurende het seizoen aangepast. Heb je als team flink geïnvesteerd in de winter en minder op development gedurende het seizoen, dan ben je dus genaait. Ik zie dit gewoon weer als de zoveelste vorm van competitievervalsing. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:22 |
Je leest onder de artikelen meer en meer reacties dat de Formule 1-fans klaar zijn met het gedrag van Mercedes. Dat gaat hun machtspositie zeker aantasten omdat onder meer journalisten hier niet immuun voor zijn. Sterker nog, er komen nu ook vanuit Britse hoek kritische stukken op Mercedes. Dat was tot voor enkele maanden bijna onmogelijk | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:22 |
eens alleen komt dat besef meestal achteraf en zo ver zijn ze nog niet | |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:24 |
Het Mercedes tijdperk is aan het afbrokkelen. Zodra Wolff daar weggaat is het ook definitief voorbij met al dat domme gedoe denk ik. | |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:27 |
Ze hebben de auto zelf ontworpen. Lessons learned en meenemen naar volgend seizoen. Red Bull heeft het wat dat betreft heel erg goed gedaan. | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:28 |
Triest hoe alles wat Toto zegt per se verkeerd uitgelegd moet worden | |
Netsplitter | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:35 |
Dan bij deze de mogelijkheid om het goed uit te leggen. ![]() | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:37 |
dat is dus de vraag dat lessons learned, ze hebben nog steeds weinig idee wat ze aan het doen zijn | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:45 |
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn. Dat werd hier al snel als leugen betiteld. Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft. Als je vanuit die optiek dat artikel nog een keer leert is hij dan nog steeds een mafkees? | |
Tarado | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:48 |
ik denk dat je het zelf nog een keer moet lezen | |
Zipportal | zaterdag 18 juni 2022 @ 11:56 |
Present. | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:13 |
Goh. "In de Formule 1 moeten wij soms tegen onszelf beschermd worden" is zeker ook onzin | |
TweedeKlum | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:15 |
Totaal ja, Wolff is al jaren ongeloofwaardig. | |
SamCooke | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:18 |
Iedereen binnen de racewereld zegt dat het de oplossing is. Technische mensen zeggen het, andere coureurs zeggen het, ex-coureurs zeggen het. Alleen bij Mercedes is men daar nogal onduidelijk over. Voorbeeld: aan de ene kant beweert Toto dat de auto verhogen geen oplossing zou zijn en dat het complexer zou zijn, aan de andere kant probeerde hij bij de FIA een regelwijziging door te drukken waardoor ALLE auto's zouden moeten worden verhoogd. En ondertussen heb je ook Mercedes strategist James Vowles die min of meer toegeeft dat de issues in Monaco en Baku een direct gevolg zijn van verlagen van de vloer na Barcelona. Wat is een acceptabele verhoging van het gezondheidsrisico t.o.v. verhoging snelheid? Dus omdat Mercedes een sh*tcar heeft gemaakt geeft hun dat een vrijgeleide om een extreme set-up te kiezen die gevaarlijk is voor de coureurs alleen omdat ze zo hun 'rechtmatige' plek in het veld kunnen behouden? | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:30 |
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over. Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doen Nergens stelt iemand dat Mercedes een vrijgeleide moet krijgen. Zelfs wolff niet en anders zie ik die quote('s) heel graag tegemoet en bied ik mijn excuses aan | |
Evenstar | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:31 |
Feit #1: Mercedes heeft een shit auto gebouwd. Feit #2: Auto iets verhogen zal het stuiteren verminderen. Dit verzin ik niet zelf, dit wordt gezegd door tientallen kenners die er vele malen meer verstand van hebben dan jij of ik. Waarom denk je dat Toto met een "geweldig" idee kwam om een minimale rijhoogte voor ALLE teams vast te stellen? Waarom zou hij dit proberen door te drukken als het verhogen geen zin zou hebben? Feit #3: Verhogen zou wel een (significant) negatief effect hebben op de snelheid. Feit #4: Mercedes is te arrogant, just TAKE IT ON THE NOSE in plaats van je in allerlei bochten te wringen om je eigen shitshow te verbergeten.Als je auto dusdanig slecht is is het schandalig dat je de gezondheid van de coureurs in gevaar brengt, zodat je niet met de HAAS en Williams hoeft te concurreren. En ja ... FIA neemt nu toch de teams tegen zichzelf in bescherming met de nieuwe technical directive? Toto wilde dat iets ging gebeuren en de FIA heeft ingegrepen. Toto wilde dat FIA de teams in bescherming zou nemen tegen zichzelf en dat is precies wat de FIA nu doet. Die gast weet uit gekkigheid niet meer wat hij moet doen of zeggen en probeert iedereen met zich mee naar beneden te trekken in plaats van accepteren dat hij gewoon een zuig auto heeft dit jaar. | |
TweedeKlum | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:33 |
Mooi woord, zuigauto. | |
Evenstar | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:35 |
Ach kom op zeg. Tuurlijk ga je nergens een quote vinden waarin Toto zegt "geeft Mercedes een vrijgeleide". Dat snap jij toch ook wel? Toto zegt wel "laten wij een minimale rijhoogte voor iedereen vaststellen". Dat is toch gewoon hetzelfde als "wij hebben een shit auto gebouwd, dus help ons aub. door iedereen te straffen, zodat wij niet in de acherhoede hoeven te rijden"? Toto wilde verandering en Toto wilde dat de teams tegen zichzelf beschermd werden en dat is precies wat de FIA nu doet. Het is niet wat Toto wilde, maar FIA heeft geluisterd. Teams kunnen en mogen niet meer hun coureurs in gevaar brengen om te verbergen dat ze een achterhoede auto hebben gebouwd en Lewis mag zichzelf niet meer in gevaar brengen om Russell bij te kunnen benen. | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:39 |
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension? Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegt | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:41 |
Toto stelt voor om ieder team een minimale rijhoogte te geven. Terwijl Russell claimt dat de Mercedes niet verder omhoog kan. Hoe duidelijk wil je het hebben dat ze hun uiterste best doen om alle teams te naaien omdat ze zelf een rukauto hebben gebouwd? Het is gewoon walgelijk. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:42 |
weet je. Er zijn gelukkig nog 9 andere teams die ook allemaal een eigen mening hebben. Die mening is alleen wat minder zichtbaar omdat één team wel buitengewoon veel aandacht krijgt, veel meer dan goed is voor de sport. | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:43 |
Toto en FIA zijn het helemaal niet eens. Mercedes claimt dat ze aanpassingen willen ivm gezondheid van de rijders, maar dat is kul. Die gezondheid hebben ze bij Mercedes zelf in de hand, maar ze verrekken het om de auto aan te passen omdat ze dan achter de AT's rijden. Mercedes wil maar één ding en dat is zorgen dat alle teams genaaid worden in de hoop dat dat het veld opschud. | |
Evenstar | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:44 |
Gekkigheid uit Wolffs mond is het stukje over dat sommige coureurs zogenaamd niet meer uitgesproken zijn over het stuiteren. Wat onzin en gewoon weer lullen in de ruimte is, zodat er een "narrative" ontstaat wat ze weer hun kant op kunnen draaien. Ze hebben gegokt en verloren. Ze hadden gedacht dat na Baku bepaalde teams ook van de daken gingen schreeuwen dat het niet kon zo .... | |
daNpy | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:44 |
Defenieer "teveel" ![]() | |
Weltschmerz | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:51 |
Mercedes kan natuurlijk best een auto bouwen die het asfalt niet raakt. Maar dat kost snelheid. Daardoor zou eventueel een situatie kunnen ontstaan dat niet alleen het comfort maar ook de gezondheid van coureurs wordt uitgeruild tegen snelheid. Dat is een onwenselijke stituatie in een snelheidssport aangezien het dan de gezondheid is die wordt opgeofferd. Dan mag de FIA best ingrijpen, en moet dat wellicht. Alleen uitsluitend ter bescherming van de gezondheid, het niet inleveren van snelheid is geen probleem dat de FIA aangaat. Het was aan de teams om een auto te bouwen die zo snel mogelijk is zonder de gezondheid van coureurs in gevaar te brengen. Dat sommige teams daarin niet zijn geslaagd is geen probleem van de FIA, er zijn wel vaker teams die er niet in zijn geslaagd een snelle auto te bouwen binnen de gestelde kaders. | |
daNpy | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:52 |
Toto zit met zijn vingers in heel veel papjes [ Bericht 0% gewijzigd door daNpy op 18-06-2022 12:58:20 ] | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:58 |
Is vrijgeleide echt de term waar we aan moeten denken? Dat Mercedes een vrijgeleide zou krijgen of is dat heel misschien een klein beetje overdreven? Ik zie dat in de artikelen of de kutauto van Mercedes ook niet terugkomen, dat journalisten die indruk hebben. Dat stoot mij ook tegen de borst. En uit dat artikel beweert wolff iets anders? Ik mis even wat wolff nu weer fout doet | |
Nieuwschierig | zaterdag 18 juni 2022 @ 12:58 |
Maar iedereen was het er over eens dat de nieuwe TD een voordeel was voor teams die weinig stuiteren zoals RB Hoezo is dat dan nu ineens anders? Mercedes moet nu toch juist omhoog om binnen de stuiterlimiet te blijven? Ik lees hier al weken "Mercedes moet de auto hoger zetten maar dat willen ze niet" Nu moeten ze het en is het weer niet goed. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:03 |
het blijft een subjectief iets, maar daarvoor is het kapstokartikel 1.3 | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:07 |
Eens. We weten alleen van de afgelopen seizoenen dat de FIA nogal eens wat uit de hoge hoed tovert in pogingen om de teams voorin dichter bij elkaar te brengen. Ik snap dus best de ongerustheid bij de RB fans dat er uiteindelijk een maatregel uitkomt die het hele seizoen weer op zijn kop gooit en uiteindelijk wel voordelig voor Mercedes uit zal pakken. De mail '.....anders stoppen we er mee!' staat al klaar in Toto's concepten. Dat weet iedereen die de F1 al een paar jaar volgt. | |
SamCooke | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:10 |
Eerst maar afwachten wat de gevolgen zijn. Vooralsnog is de enige wijziging dat de teams in Canada extra versteviging mogen aanbrengen onder hun bodem, wat voor Mercedes het grootste voordeel is omdat ze geen side pods hebben. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:11 |
![]() Ja de FIA is corrupt dit dat. Manmanman, wat een ongefundeerd gejank weer. Gaat het een keer helemaal goed met Max en consorten. Toch blijven zeuren over de FIA. Alsof die vorig jaar het kampioenschap niet hebben weergegeven aan Max. | |
Netsplitter | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:13 |
* Netsplitter mompelt iets over janken.... ![]() | |
Weltschmerz | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:19 |
De teams dichter bij elkaar brengen is een legitiem sportief doel voor het technisch reglement van het komende jaar. Maar het is geen legitiem doel lopende het jaar bij een veiligheidsmaatregel. | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:19 |
Je hoeft niet heel ver de historie in om te weten dat de FIA inderdaad teams heeft bevoordeeld om ze er bij te houden. Of dat corruptie is, laat ik aan jou. En verder geniet ik enorm van dit seizoen hoor. Jij niet? | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:23 |
Helemaal mee eens. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gaat gebeuren. Vorig jaar heeft men veelvuldig TD's ingezet om de spanning te verhogen. En daar zijn toen diverse teams op verschillende momenten mee benadeeld. Het zou mij niets verbazen als ze die trend gewoon doorzetten dit jaar. | |
heywoodu | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:24 |
Zoals? Niet om tegen je in te gaan, maar de laatste 3-4 jaar boeit het nieuws om de races heen me niet zoveel meer, dus mis ik dat vaak en kijk ik vooral de races zelf ![]() | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:25 |
De achtervleugels, de pitstops. Die schieten me meteen te binnen. | |
DKUp | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:31 |
![]() | |
WismutVeilchen83 | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:33 |
De achterbanden na Baku.. | |
Noppie2000 | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:33 |
Blijft leuk om naar terug te komen ![]() | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:35 |
Terwijl je toch verwacht dat de GOAT minimaal tweede moet worden als zijn nieuwe teammaat op het podium staat. Hamilton ![]() | |
AnneX | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:40 |
Voor de fun: laat VER een uurtje rijden in zijn auto… Ben benieuwd naar het resultaat. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:44 |
Ik denk dat Max die bak na 1 rondje in de pits parkeert | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:46 |
Ja, waarom zou hij daar in godsnaam zijn tijd aan verdoen. | |
JohnnyKnoxville | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:47 |
Ik denk dat Max van te voren al zegt: "Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi, ![]() ![]() ![]() | |
aesop | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:48 |
Hamilton roept dat ook. En Russel beweert ook dat Max in het begin van het seizoen zich beklaagde over het stuiteren. Ze vergeten alleen dat Redbull het probleem grotendeels heeft opgelost. En verder is er verschil tussen. Iets gevaarlijk vinden en onprettig. | |
DKUp | zaterdag 18 juni 2022 @ 13:51 |
Hij bedankt voor de eer ![]() ![]() | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 14:04 |
Villeneuve staat achter Verstappen met kritiek op Wolff en Mercedes Jacques Villeneuve is niet onbekend met lichamelijk ongemak in een F1-auto. De Canadees schijnt zijn licht op het debat over het porpoising en komt met hetzelfde idee als Max Verstappen. | |
Evenstar | zaterdag 18 juni 2022 @ 14:16 |
Juist, daar zit het verschil dan ook. Waarom klagen als je het opgelost hebt? Dat Mercedes het niet kan oplossen is hun probleem. | |
nils7 | zaterdag 18 juni 2022 @ 14:34 |
Het scheelt natuurlijk wel of je wint met stuiteren of zoekt naar snelheid en alleen kan profiteren bij het ongeluk van een ander en dan nog last hebt van stuiteren | |
tripel7 | zaterdag 18 juni 2022 @ 14:41 |
Ze kunnen het wel oplossen, maar dat is niet die manier waarop ze willen, ze willen een oplossing die ze een voordeel geeft tov de andere teams. | |
Droopie | zaterdag 18 juni 2022 @ 14:54 |
Ik vind dat de FIA wel heel makkelijk omgaat met de veiligheid van de coureurs de afgelopen 2 jaar. Zeker vergeleken met de jaren ervoor. Als ik het als buitenstaander even opsom zonder te kijken naar financien heb ik er al 3. Russell in zijn Mercedes (en anderen) door porpoising. De chicane en curb in Miami, waardoor Sainz? met 50G tegen de muur opvloog. Het circuit van Jeddah, ik vind hem prachtig, maar veilig is dat niet echt niet te noemen. Te snel en teveel blinde bochten. Gaan we over 2 jaar een meaculpa krijgen van de fia dat ze teveel geluisterd hebben naar de teambazen en het geld. Met de Halo, Hans, aanpassingen van de procedures VSC en circuit van SPA leken ze echt de goede richting ingeslagen zijn, maar nu lijkt het de andere kant op te zijn gegaan. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 15:19 |
Porpoising: Mercedes geeft zelf toe dat ze te ver gegaan zijn met de auto en de risico's voor Russell en Hamilton Sainz: Sainz maakt zelf de fout in die bocht, dat is niet de schuld van de FIA. Jeddah: Ja, Jeddah heb je een punt, dat circuit zit echt op de rand van het toelaatbare wat mij betreft. Ik weet niet wat je nu poneert maar de FIA heeft meteen na Baku gereageerd, men heeft teams de kans gegeven om zelf met oplossingen te komen en de teams negeren de oplossingen en nemen willens en wetens risico's en dus stapt de FIA in. Precies zoals het zou moeten dus. [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2022 15:20:02 ] | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 15:25 |
Ja, ik zie die kritiek op de FIA ook niet als terecht. Vooralsnog pakken ze het op zoals zou moeten. En ook eens met Jeddah, toch zijn er nog niet echt incidenten geweest daar die het beeld geven dat het zo gevaarlijk is als het lijkt. Of heb ik in andere raceklassen wat gemist? | |
Droopie | zaterdag 18 juni 2022 @ 15:38 |
Ik vind dat je rijders niet in zo'n situatie mag laten rijden. Bij race 2 hadden ze al moeten zeggen, jongens dit is niet gezond voor jullie coureurs. Heel snel oplosse, anders keuren we auto af. En 50G bij een crash, mag niet gebeuren (vind ik) bij een langzame chicane. Zou alleen mogelijk moeten zijn bij extreme uitzonderingen. Een auto met een kapotte drinkzak staan ze toch ook niet chronisch toe lijkt mij ![]() [ Bericht 36% gewijzigd door Droopie op 18-06-2022 15:44:15 ] | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 16:29 |
Je doet je gebruikersnaam geen eer aan. ![]() | |
SiGNe | zaterdag 18 juni 2022 @ 16:51 |
Jij wel dan? ![]() | |
Rianne84 | zaterdag 18 juni 2022 @ 16:56 |
Netsplitter | zaterdag 18 juni 2022 @ 17:00 |
Gasley naar mercedes voor ham die het niet meer trekt. ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 17:29 |
Kunnen ze beter voor Leclerc gaan, die klaagt niet als zijn auto stuitert ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 18 juni 2022 @ 17:30 |
Rosberg werd daar 3de mede doordat Hamilton uitviel. En Maleisie is een circuit waar je in kunt halen. We weten nog niet hoe moeilijk (of makkelijk) dat hier is met de nieuwe auto's. En gezien de snelheid van Vettel en Alonso, mag Leclerc in zijn handjes klappen als hij de top 5 haalt. | |
schommelstoel | zaterdag 18 juni 2022 @ 17:33 |
Nope ![]() | |
Kapitein_Schavuit | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:06 |
Regen in FP3 volgens Mol? | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:14 |
Kans op regen tussen 80 en 100% volgens sommige weersites. Op de luchthaven regent het, maar die ligt een slordige 20km verderop. | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:16 |
Flink zenuwachtig voor FP3 ![]() | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:26 |
Waarom dat? | |
Remco2021 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:32 |
Is Verstappen zwaar de favo om morgen te winnen? Of heeft Le Clerc ook wel een kansje? | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:34 |
Leclerc moet 10 plaatsen opgeven. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:34 |
Remco2021 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:35 |
Oke, dan moet Verstappen het kunnen redden mits panne. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:36 |
Ik zie MAX wel winnen morgen idd. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:38 |
Maar wellicht leuker is dat er ook voor de quali nog 60% kans op neerslag wordt gegeven. Dan is het niet vanzelfsprekend dat de usual suspects op rij 1 en 2 staan. ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:42 |
MAX is wel goed in de regen. Meer coureurs, dus kan leuk worden ![]() | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:42 |
Ik zit er alweer klaar voor! ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:44 |
Tenzij ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:45 |
![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:46 |
Waarom schrijf jij Max iedere keer met hoofdletters? | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:46 |
Iemand kan zijn auto in de prak rijden. Misschien dat. | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:46 |
Om te laten zien dat hij een ekte fan is! | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:47 |
Is een bejaarde die stiekem reclame maakt voor de omroep. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:47 |
Dat vind ik leuk ![]() ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:47 |
Zij ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:47 |
![]() ![]() | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:48 |
Uh oke | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:48 |
Mag hoor, vroeg het me gewoon af ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:49 |
Owh, ik zie nu pas het blauwe streepje (zit mobiel) ![]() ![]() Ben er al jaren van overtuigd dat @aloa een vrouw is ![]() | |
Zipportal | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:50 |
ULTRA REGEN. | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:51 |
![]() ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:51 |
Ik denk ook dat jij een vrouw bent... Je weet het nooit ![]() | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:53 |
Let's go baby! ![]() ![]() ![]() | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:56 |
![]() | |
Zipportal | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:56 |
JAAAAAAAAAAAA. | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
WE ZIJN LIVE | |
chufi | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
Het is nat | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
Klaar voor ![]() | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
Regen ![]() | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
Kutweer | |
ESF1Gamer | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
![]() | |
Sked | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:57 |
Alloooo | |
LTVDK | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:58 |
![]() Wel een beetje frisjes daar met 11 graden | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:58 |
Een vis? | |
ESF1Gamer | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:58 |
Gruwelijk nat? | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:58 |
True en true ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:58 |
How much is the fish ![]() | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59 |
Wie zal er als eerste er af gaan? | |
Zipportal | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59 |
Doe die 11 graden hier maar. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59 |
Gruwelijk nat. | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59 |
Hamilton ![]() | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59 |
Ik ga voor een Latifi, Strollebol kan het wel met regen. | |
Zipportal | zaterdag 18 juni 2022 @ 18:59 |
Al geconstateerd. | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:00 |
Ocon. | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:00 |
Dat is een prima regenrijder In die hoek zit ik zelf ook te denken ja ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:00 |
nee, ultranat | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:01 |
Zhou het is nat | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:01 |
latifi | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:02 |
Russel heb gelijk: Laat anderen de baan maar effe verkennen. | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:03 |
Moet die wel gaan rijden ![]() | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:03 |
LEC on track! ![]() | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:04 |
Komt er nog meer regen aan? | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:04 |
En janken ![]() | |
pvdplanet | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:04 |
De rijhoogte moest toch omhoog bij sommige, das handig in de regen | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:04 |
| |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:05 |
Dat mag ook als je niet stuitert hoor ![]() | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:05 |
Grapje ![]() ![]() | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:06 |
![]() | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:06 |
Als er bij de kwalificatie straks mogelijk ook regen is zal iedereen toch even het gevoel nu moeten krijgen alvast. | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:06 |
Sow! lekker nat | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:07 |
Respect hoor ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:07 |
MAX ook nog niet. | |
FireFox1 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:08 |
Gruwelijk nat | |
DKUp | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:08 |
Kletsnat | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:08 |
Gras is ook weer gemaaid. | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:08 |
![]() | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:08 |
ULTRANAT!!!! | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:08 |
![]() Present! | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
Zo nat als een kutje | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
Stroll met een probleem | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
Gruwelijk veel spray | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
Die spray ![]() | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
Godverdomme wat gruwelijk nat. | |
FireFox1 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
Schreeuw niet zo, gek. | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
![]() ![]() ![]() | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:09 |
We hebben het net over natte dingen, en Kleffedop komt zich even melden hoor ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
Het is FP3. Dan gaat hij normaliter pas op zijn vroegst na 20 minuten naar buiten. Al kan dat anders zijn als het mogelijk regent tijdens de Q (of race, maar die kans is er nu niet). | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi? | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
Ja. | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
Max | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
geen van beide ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
Strikvraag. Geen van beide. | |
FireFox1 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:10 |
Trudeau | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
the grip is poor aldus Yuki | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Justin Bieber met z'n halve pokerface | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Yuki’s remmen nog wat koud zo te zien | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Gilles en Jacques. | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Er is altijd eentje ietsjes meer dan de andere... Komt eentje uit de Montreal regio en de andere niet? Wellicht dan meer fans voor diegene in het publiek. | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Zou wat zijn als Lance pole pakt | |
FireFox1 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Gilles ![]() | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:11 |
Oud Canadeesch Blauwbekken voor Gasly. | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:12 |
google die shit ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:12 |
Beide geboren in Montreal | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:12 |
Straks in de kwali dus langzamere tijden dan FP2 ![]() | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:12 |
Dan ga ik echt juichen, zou mooi zijn voor zo'n jongen ![]() | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:12 |
Prima weekend voor Charles om een penalty te pakken als het zo blijft. | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:12 |
De mensen op de tribune krijgen waar voor hun geld ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:13 |
Heeft hij al eens gedaan meen ik. 1x is genoeg. | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:13 |
Alsof Ferrari nog kans maakt op de titel ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:13 |
Mexico toch? | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:14 |
Ik zit liever op m'n warme zolderkamertje. | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:14 |
Lekker wielspinnen op de exit | |
exile79 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:14 |
Vorig jaar had Max ook een lekkere voorsprong totdat Mercedes die raket erin gooide. Had geen race langer moeten duren . | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:14 |
Ach het is zijn home GP, is toch mooi. Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone. | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:14 |
Lekker op de kerbs ![]() | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:15 |
Zo, Norris gooit 'm maar even rechtstreeks over de kerbs. | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:15 |
Ik niet ![]() | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:15 |
ik niet | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:15 |
Hell no. | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:15 |
Vettel zit goed in zijn vel de laatste tijd - toch mooi om te zien.![]() | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:16 |
Wij niet | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:16 |
Baan ziet er hier en daar al wat droger uit | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:16 |
Wereldgozer | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:16 |
Echt niet ![]() | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:17 |
slaat tegenwoordig ook een beetje door met zijn er moet een homo mee rijden ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:17 |
wat moeten zij met een paal? ![]() | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:18 |
Ik zou het ook weer niet uitsluiten. De eerste vier races ging het alleen over RBR en hun technische onbetrouwbaarheid en dat is voorlopig opgelost, misschien heeft Ferrari straks hun (grotere) problemen ook opgelost en daarnaast kan corona helaas ook nog een grote rol gaan spelen. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:18 |
Max gelooft 't wel voorlopig. | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:18 |
Er rijdt toch al een homo mee ![]() | |
StephanL | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:18 |
Jaaa alles vervangen ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:18 |
Ah ja, Ferrari heeft zoals voorspeld maximaal gewisseld, dus Leclerc start achteraan | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:18 |
Dat mag hij vinden | |
Stoorzendert | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:19 |
Zou kunnen. Ik heb ook geen glazen bol. Voor hetzelfde geld gaat RBR de komende races iedere keer kapot. Maar volgens mij had Ferrari het moeten hebben van de stratencircuits. En dat hebben ze niet gepakt | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:19 |
![]() ![]() ![]() zekers wel meer dan 1 maar doet er ook niks toe toch | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:19 |
Heerlijk dat motorgeluid dat van de muren af springt | |
nils7 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:20 |
Zou goed zijn voor m’n fok f1 manager | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:20 |
Djó ![]() | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:21 |
Lance ging wel erg voorzichtig laatste chicane in | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:21 |
Yuki’s front left lockt op | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:21 |
YukiGod | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:21 |
Waarom the fuck hebben ze dan een Z uitgekozen als het als een D klinkt? ![]() | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:21 |
Oh shit, daar zeg je wat! Heb al een poosje niet meer naar m'n team gekeken ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:22 |
Daar staat zijn moeder met de waarschuwende vinger | |
Zorro | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:22 |
Iedereen met een blauwe W achter de naam. Allemaal in een Williams gereden ![]() | |
nils7 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:22 |
Voor dit weekend al te laat | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:22 |
Zelfs met maar 9 wagens op de baan is Mick de langzaamste | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:22 |
Chinezen hebben een ander alfabet ![]() | |
Martinello | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:22 |
Koe Loe Yuki wel goed bezig. | |
Rianne84 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:23 |
Waarom heb jij een 3 als het als een e klinkt ![]() | |
R-woud93 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:23 |
Mick kan er geen ene reet van. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:23 |
Beter dan die shitbox Merc, aldus L. Larbalestier. | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:23 |
Ja tekentjes...en als je dan onze letters gaat gebruiken moet je de juiste kiezen. | |
Zorro | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:23 |
Hoezo? Ik lees het altijd als Drie-erren-nul-er | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:24 |
| |
exile79 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:24 |
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig. | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:24 |
helemaal met je eens woudje | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:24 |
Dat is goed Zo-erren-o ![]() | |
3rr0r | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:24 |
![]() | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:25 |
je bent niet te achterdochtig | |
Zorro | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:25 |
![]() | |
ChevyCaprice | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:25 |
Vechten met de wagen. Mooi man | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:25 |
![]() | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:25 |
Foutje? ![]() | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:26 |
Sainz met de speedboot ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:27 |
Van Zhou ook niet (remember "de tekentjes") ![]() | |
Zorro | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:27 |
In tegenstelling tot een naam met nummers erin is een naam met letters in het algemeen gewoon uit te spreken. Al willen Polen daar nog wel eens een uitdaging van maken. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:27 |
het is wel heel toevallig. Misschien moeten ze de hotline eens opheffen. | |
FireFox1 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:29 |
Prachtig om de stuurbewegingen van Alonso te zien. ![]() | |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:29 |
Sjezus, lijkt wel F1 On Ice ![]() | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:29 |
Max gaat ook buitenspelen ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:30 |
MAX ![]() | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:30 |
Onze regenmeister ![]() | |
Zorro | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:30 |
Max begint er een gewoonte van te maken om FP3 slechts een half uur te laten duren. | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:30 |
Ze hebben het zojuist gejinxt ![]() | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:31 |
precies wat ik dacht | |
opgebaarde | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:31 |
Kan het toeval zijn? Dat gat in de vloer is geen toeval maar als je dat gat ziet dan is het duidelijk dat dit in de garage ter plekke gemaakt is. Dus dat kan. Alleen die steun voor die extra beugel. Dat kan geen toeval zijn. Bijzonder waardeloos en oneerlijk Moet je foto drie en vier eens zien | |
Netsplitter | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:31 |
Nee en nee. | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:31 |
eerst maar eens bandjes op de auto zetten | |
FireFox1 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:31 |
Dat is volgens sommige Sir Lulu the Second. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:31 |
![]() | |
greysbones | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:32 |
ze hebben er al weer een andere vloer onder bang voor protest van andere teams | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:32 |
Mja, dat is misschien wel handig ja ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:32 |
één coureur is nog niet buiten geweest en dat is dan ook de rijder met startnummer 1 | |
exile79 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:32 |
Ja, die steun, daar doelde ik op inderdaad. Op het laatste moment wordt er een regel/richtlijn veranderd en toevallig heeft Mercedes het al klaar liggen.. | |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:33 |
Kunnen beter schaatsen eronder ![]() | |
Netsplitter | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:33 |
Ik wist niet dat het gevroren heeft? | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:34 |
ah, Max is buiten | |
Mano_ | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:34 |
Albon is banden aan het sparen. Gebruikt maar een klein stukje ![]() | |
exile79 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:34 |
Albon: It rains me so hard! | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:34 |
Al even hoor ![]() | |
Nieuwschierig | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:34 |
Volgens mij zij al die teams voortdurend met de fia aan het communiceren en weten ze allang dat er mogelijk zo iets dergelijks zit aan te komen. | |
Abdus18 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:35 |
de flex in die voorvleugel :p | |
Peterselieman | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:36 |
inmiddels flexen de voorvleugels van RB en Ferrari net zo hard | |
HiDiHo | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:36 |
ff aftasten ![]() | |
Whiskers2009 | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:36 |
Gezien de reacties vd andere teams lijkt me dat sterk.. | |
Perox | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:36 |
Ik heb het idee dat ze aan zijn kant die afweging bewust maken. Misschien materieel/budget sparen? Max heeft wel laten zien dat hij het met minder tijd kan als de eerste training ok is. Helaas heeft ie ook vaak genoeg al problemen gehad in de VT1 meteen. | |
Nieuwschierig | zaterdag 18 juni 2022 @ 19:37 |
Ja janken in de pers zijn ze allemaal heel goed in |