Iemand een paintje daarvan met "cheater" oid?quote:Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder dat mensen dat compleet los van elkaar zien.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:03 schreef quirina het volgende:
Zelfs life of Yvonne vind het te ver gaan. Want hij kan ondanks het vreemdgaan wel een goede pappa zijn hoor echt heus wel.
Ik denk eigenlijk dat Waylon veel vaker is vreemd gegaan dan 1 keer.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:04 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het grote cheater verzameltopic![]()
Wie o wie is eigenlijk een vreemdganger?
Er zijn bewijzen van 2 keer nu. En dat zijn dan de loeders die het openbaren, zullen genoeg sidechicks in stilte zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Waylon veel vaker is vreemd gegaan dan 1 keer.
Dat weet ik niet zeker, dat is een vermoeden.
Ik zie dat niet zo. Veel te grote neus, raar tandvlees.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maan is heel knap. Weinig vrouwen die daar aan kunnen tippen hoor.
Volg ik dan de verkeerde BibI?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzondere content van Bibi. Maar goed, ik zou niet weten wat goed/helpend is op zulke momenten, als ook nog eens alle roddelhyena's (zoals wij) er bovenop zitten.
Eh nee, da's de goede, maar ik kan het wel bijzonder vinden toch?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volg ik dan de verkeerde BibI?
https://www.instagram.com/bibibreijman/
Klopt het dat Waylon en Bibi beiden nog in een relatie zaten toen ze wat met elkaar kregen?quote:Op zondag 19 juni 2022 17:46 schreef quirina het volgende:
En er een een gezegde:
Zoals je er aan komt, kom je er ook vanaf.
Nee hoor, die foto's staan in haar stories.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volg ik dan de verkeerde BibI?
https://www.instagram.com/bibibreijman/
Officieel niet. Zij was heel lang met haar jeugdliefde. Ze zong al met Waylon en toen zat die gozer nog in het publiek. Waylon en Bibi blijven volhouden dat er toen nog niets was....quote:Op zondag 19 juni 2022 18:22 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Klopt het dat Waylon en Bibi beiden nog in een relatie zaten toen ze wat met elkaar kregen?
Dit lees ik nergensquote:Op zondag 19 juni 2022 18:03 schreef quirina het volgende:
Zelfs life of Yvonne vind het te ver gaan. Want hij kan ondanks het vreemdgaan wel een goede pappa zijn hoor echt heus wel.
Ja, maar ik was die foto s van vaderdag met Waylon aan het zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eh nee, da's de goede, maar ik kan het wel bijzonder vinden toch?
Ooooohhhhhhhh.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, die foto's staan in haar stories.
Dat is niet wat zij zegtquote:Op zondag 19 juni 2022 18:03 schreef quirina het volgende:
Bibi wel iig ook al blijft ze ontkennen van niet. In een vlog verklapte ze ook perongeluk toen ze dure schoenen van waylon kreeg ‘ik heb toch de liefste man’quote:Op zondag 19 juni 2022 18:22 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Klopt het dat Waylon en Bibi beiden nog in een relatie zaten toen ze wat met elkaar kregen?
quote:
O ja, Annemijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Officieel niet. Zij was heel lang met haar jeugdliefde. Ze zong al met Waylon en toen zat die gozer nog in het publiek. Waylon en Bibi blijven volhouden dat er toen nog niets was....
Waylon heeft wel Annemijn bedrogen met zijn latere vriendin Joëlle Witschge.
Oei, dat is niet zo fraai. Wist ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Bibi wel iig ook al blijft ze ontkennen van niet. In een vlog verklapte ze ook perongeluk toen ze dure schoenen van waylon kreeg ‘ik heb toch de liefste man’
Toen zat ze nog in een relatie met haar nu ex
Ik lees dat echt niet in haar stories.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Komt er wel op neer.
Staat in haar stories.
Ze heeft de tekst onder haar laatste story aangepast. Daar stond eerst : “zo hehe dat lucht op, maar ook eikels zijn lieve vaders”. Nu staat er alleen “ zo hehe, dat lucht op”.quote:
Ja dat zag ik ook, maar ik lees nergens dat zelfs Yvonne de foto's te ver vindt gaan, maar misschien mis ik iets.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze heeft de tekst onder haar laatste story aangepast. Daar stond eerst : “zo hehe dat lucht op, maar ook eikels zijn lieve vaders”. Nu staat er alleen “ zo hehe, dat lucht op”.
Ze vergeeft hem geheel volgens verwachting.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze heeft de tekst onder haar laatste story aangepast. Daar stond eerst : “zo hehe dat lucht op, maar ook eikels zijn lieve vaders”. Nu staat er alleen “ zo hehe, dat lucht op”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |