Echt he, als ons aller Franske zijn Maris bedriegt dan is mijn vertrouwen in mannen echt verlorenquote:
Maar echtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe Waylon nu op z’n bekende dramatische wijze z’n excuses maakt aan Bibi.
Nah, als anderen meer over hem weten dan weet hij wellicht ook meer over anderen... plus dat ze allemaal graag aan het werk willen blijven en regelmatig met die anderen moeten samenwerken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:49 schreef Medusa666 het volgende:
Denken jullie dat andere bn’ers hem ook gaan outen nu hij het openlijk heeft toegegeven
Daar kan/wil ik me heel weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:51 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Jandino … doet het schijnbaar al jaren met studentes op Curaçao.
Dit ....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de tweede versie totaal onaantrekkelijk, eigenlijk. Beetje viezig zelfs.
Ik denk dat de lichtval als foto nogal pezig en geolied maakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de tweede versie totaal onaantrekkelijk, eigenlijk. Beetje viezig zelfs.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me af of dit het eerste slippertje van Waylon is sinds hij met Bibi is.
Dit is de eerste keer dat ie is betraptquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me af of dit het eerste slippertje van Waylon is sinds hij met Bibi is.
Naja Als ik moest kiezen tussen Bibi of Maan koos ik toch Maan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Een del inderdaad.
Ze is niet lelijk, maar zeer zeker niet zo knap als Bibi (en Shakira, aangezien die ook recentelijk belazerd is).
Ik zie het charisma van Maan totaal niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nou nee, van zijn overspelige pener-demonen gaan al bewijzen rond van tijdens de eerste zwangerschap.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, met het gemak en de nonchalance die uit de chatberichten spreekt, is het in mijn ogen wel een beeeeeetje naief om te denken dat het de eerste keer is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dat het een vreemdganger is wist ik inderdaad wel, maar ik wist niet of dat ook was tijdens zijn relatie met Bibi was of alleen in eerdere. Dat het uitgekomen is dan dus. Ik ben niet zoooo naïef.
Neeee, hij is erbij gelapt door dat oh zo betrouwbare neukertje van hem.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:21 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ie is betrapt
Jeetje, gelukkig maar dat je nooit die keuze zal hoeven te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja Als ik moest kiezen tussen Bibi of Maan koos ik toch Maan.
Misschien kan hij nog even met Charlie praten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou nee, van zijn overspelige pener-demonen gaan al bewijzen rond van tijdens de eerste zwangerschap.
En eerder niet bij Bibi, maar ex Annemijn kan er ook over meepraten. Dat was de ex die losging over Willem toen hij huilie deed over the Voice.
Hij ging vreemd met Joëlle Witschge met wie hij later een knipperlichtrelatie kreeg.
https://www.linda.nl/nieu(...)nt-voice-respectvol/
Ja, er was wel een aanleiding.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:28 schreef Slacentrifuge het volgende:
Was die creepy Nick-foto niet vanwege één of andere challenge? Geloof dat hij meedeed aan iets met ‘veganistisch eten en toch hot zijn’ ofzo.
Mijn geheugen valt me alles mee: https://www.ad.nl/show/af(...)et-normaal~a2b283d7/quote:
Zeg je nu dat je dit in drie maanden niet kunt bereiken?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:39 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Mijn geheugen valt me alles mee: https://www.ad.nl/show/af(...)et-normaal~a2b283d7/
Ben wel benieuwd hoeveel anabolen hij heeft moeten nemen naast dat veganistische dieet.
Vast wel, net zoals met Filemon indertijd. 't Is eerder een soort vroege midlifecrisis waar ze nog iets aan proberen te verdienen. Filemon lag in die tijd volgens mij ook ineens in een scheiding.quote:
Ik vind Nick in tegenstelling tot veel anderen aantrekkelijk. Hij is bovendien erg slim. Maar die baard: vreselijk, zeker in combinatie met dat gelikte kapsel. Die hipstermode is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:41 schreef vencodark het volgende:
Punten voor de baard overigens. Dat maakt hem iets minder sullig.
Niet, dit is nattyquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:39 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Mijn geheugen valt me alles mee: https://www.ad.nl/show/af(...)et-normaal~a2b283d7/
Ben wel benieuwd hoeveel anabolen hij heeft moeten nemen naast dat veganistische dieet.
Ben jij de nieuwe Yvonne?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:03 schreef GM78 het volgende:
Van Nick en Simon wist ik al wat jaartjes.
Mijn vrouw heeft een paar jaar in een hotel gewerkt, waar die gasten 1 of 2 keer overnacht hebben na een optreden.
In de nachtelijke uren ging daar ook wat vrouwlijk schoon de hotelkamer binnen.
Kennis van ons heeft behoorlijk wat jaartjes samengewerkt met
Rene Froger. En ik kan je vertellen, die heeft zijn lul niet versleten met plassen.
Sowieso een eng wereldje
Dan moeten wel beide partners in die relatie weten dat ze niet in een monogame relatie zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:18 schreef TjjWester het volgende:
Waarom gaat iedereen toch uit van een ouderwetse monogame relatie??? Tegenwoordig zijn er vele relatievormen, het is puur gokken wat de juice kanalen doen.
Nee Nee de hel breekt los omdat juice kanalen het zomaar zonder wederhoor op het internet gooien, die partners zijn nooit om een reactie gevraagd laat staan dat ze om deze publiciteit hebben gevraagd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten wel beide partners in die relatie weten dat ze niet in een monogame relatie zitten.
Als de hel losbarst omdat jouw vreemdgaan bekend is geworden dan wist je partner dus niet dat jij niet in een monogame relatie zat.
Even een kleine correctie. In ieder geval 1 van de 2.quote:
Inderdaad een luck guess deze keer, een paar weken geleden werd er nog geroepen dat de echtgenoot van Chantal Janzen niet heel trouw bleek te zijn, maar daar hoor je niets meer over.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee Nee de hel breekt los omdat juice kanalen het zomaar zonder wederhoor op het internet gooien, die partners zijn nooit om een reactie gevraagd laat staan dat ze om deze publiciteit hebben gevraagd.
Nu hebben ze bij Waylon beet maar het is gewoon puur gokken.
Nou, aan zijn bullshitbingo reactie op instagram te zien durf ik wel de conclusie te trekken dat de hel is losgebarsten in huize Bibi/Waylon.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee Nee de hel breekt los omdat juice kanalen het zomaar zonder wederhoor op het internet gooien, die partners zijn nooit om een reactie gevraagd laat staan dat ze om deze publiciteit hebben gevraagd.
Nu hebben ze bij Waylon beet maar het is gewoon puur gokken.
Dat lijkt me logisch, hij heeft het toegegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, aan zijn bullshitbingo reactie op instagram te zien durf ik wel de conclusie te trekken dat de hel is losgebarsten in huize Bibi/Waylon.
Pffff deugerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij heeft het toegegeven.
Blijft mijn punt dat juice kanalen maar gokken dat er spraken is van een monogame relatie, het is iemand willen beschadigen zonder wederhoor of de feiten te kennen.
Sowieso dit topicquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij heeft het toegegeven.
Blijft mijn punt dat juice kanalen maar gokken dat er spraken is van een monogame relatie, het is iemand willen beschadigen zonder wederhoor of de feiten te kennen.
https://www.mediacourant.(...)igingen-juicekanaal/quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar kan/wil ik me heel weinig bij voorstellen.
Maan heeft inderdaad een gouden kut, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja Als ik moest kiezen tussen Bibi of Maan koos ik toch Maan.
Maar als je gewoon elke avond thuis komt bij je meissie waarom ga je bovenop haar liggen? Als dit 1x gebeurt oké maar volgens mij is Maan al verantwoordelijk voor verschillende relatieproblemen… wat is er dan met haar? Heeft ze een kut die je helemaal leeg slurpt of zo…? Gaat dat rond in dat wereldje?
Heeft Suzanne iets met Snelle gedaan… dat het gewoon normaal is of zo?
Borderline?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)igingen-juicekanaal/
Tja, je weet het niet hè? Mss heeft ie ook wel last van demonen in zijn hoofd.
tony junior iddquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:55 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Maan heeft inderdaad een gouden kut, zo lijkt het![]()
Die vieze ex van d'r (naam ff kwijt) heeft zelfs haar string ingelijst
quote:Op zondag 19 juni 2022 10:35 schreef Pedroso het volgende:
Het is er het wereldje ook wel naar. Veel geld, mooie vrouwen (en mannen) die makkelijk in bed zijn te krijgen en veel drank en drugs. Bij de meesten heb ik er verder geen oordeel over maar bij een Marco Borsato, Rene Froger en dat soort types die zich in de media als perfecte man willen voordoen maar ondertussen alles neukt wat los en vast zit heb ik totaal geen medelijden als ze in de shit zitten.
Mijn initiële post ging over Jandino maar wat Waylon betreft: lekker makkelijk excuus vind ik dat altijd om je ‘aandoening’ de schuld te geven 🤦🏼♀quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:00 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Borderline?
https://www.nu.nl/achterk(...)eld-in-extremen.html
Tja makkelijk oordelen vanaf de zijlijn we zitten niet in de relatie. Het kan ook net zo goed zijn dat die bibi een enorme heks is, dan is de context in ene heel anders. Zwanger of niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:40 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het zo rot voor Bibi, zit je daar met je verse baby![]()
Maan is heel knap. Weinig vrouwen die daar aan kunnen tippen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Een del inderdaad.
Ze is niet lelijk, maar zeer zeker niet zo knap als Bibi (en Shakira, aangezien die ook recentelijk belazerd is).
Ik zie het charisma van Maan totaal niet.
Niet het probleem van de vrouwen toch als die mannen met ze willen neuken? Ze bewijzen de andere vrouw juist een dienst.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een belangrijk deel van de kwestie; veel vrouwen vinden het maar wat spannend om iets met een bekende man te doen.
Cheater gespotquote:Op zondag 19 juni 2022 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet het probleem van de vrouwen toch als die mannen met ze willen neuken? Ze bewijzen de andere vrouw juist een dienst.
Ik begrijp die foto niet met dat pijltje.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:30 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er volgden nog reeks onflatteuze foto’s
Er staat Have a nice day op zijn shirtquote:Op zondag 19 juni 2022 17:34 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik begrijp die foto niet met dat pijltje.
Vind haar wel apart. Denk dat ze bij hem blijft als ik het zo hoor
Ooooo lolquote:Op zondag 19 juni 2022 17:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er staat Have a nice day op zijn shirt
quote:Op zondag 19 juni 2022 17:45 schreef Deisyy het volgende:
Zou Bibi als wraak al die maffe foto's van Waylon op Insta posten?
Iemand een paintje daarvan met "cheater" oid?quote:Op zondag 19 juni 2022 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder dat mensen dat compleet los van elkaar zien.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:03 schreef quirina het volgende:
Zelfs life of Yvonne vind het te ver gaan. Want hij kan ondanks het vreemdgaan wel een goede pappa zijn hoor echt heus wel.
Ik denk eigenlijk dat Waylon veel vaker is vreemd gegaan dan 1 keer.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:04 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het grote cheater verzameltopic![]()
Wie o wie is eigenlijk een vreemdganger?
Er zijn bewijzen van 2 keer nu. En dat zijn dan de loeders die het openbaren, zullen genoeg sidechicks in stilte zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Waylon veel vaker is vreemd gegaan dan 1 keer.
Dat weet ik niet zeker, dat is een vermoeden.
Ik zie dat niet zo. Veel te grote neus, raar tandvlees.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maan is heel knap. Weinig vrouwen die daar aan kunnen tippen hoor.
Volg ik dan de verkeerde BibI?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bijzondere content van Bibi. Maar goed, ik zou niet weten wat goed/helpend is op zulke momenten, als ook nog eens alle roddelhyena's (zoals wij) er bovenop zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |