Laat de Colombianen er maar niet achter komen dat de schrijver van dit artikel 'Columbiaanse' schreef, want dan worden ze helemaal gek.quote:
Daar komt een Colombiaan!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat de Colombianen er maar niet achter komen dat de schrijver van dit artikel 'Columbiaanse' schreef, want dan worden ze helemaal gek.
Beetje Sophie's Choice dit hè.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wie is er onsympathieker Piqué of Shakira?
Even je bank wat hoger zettenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
VT1 begint zo.
Zit te stuiteren op de bank!
Nou en dan dacht ik dat ik geen grotere hekel aan Shakira kon krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:55 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog steeds een crush op Shakira. Ik laat mij niet tegenhouden
Beetje Maribelle stijl en dat dan in het Spaans.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef Arizona het volgende:
Dochter en ik kunnen (vinden wij zelf) enorm goed Shakira na doen. Ze zingt vaak "in haar keel" en dat doen wij dan na en dat klinkt dan net echt![]()
Wat hebben wij nou afgesprokenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou en dan dacht ik dat ik geen grotere hekel aan Shakira kon krijgen
Laat het @NailQueen maar niet horen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef Arizona het volgende:
Dochter en ik kunnen (vinden wij zelf) enorm goed Shakira na doen. Ze zingt vaak "in haar keel" en dat doen wij dan na en dat klinkt dan net echt![]()
Oei, dit hebben ze vast ook niet voorzien. Ik heb dit zelf ook meegemaakt op Lowlands 2012. Iedereen mocht toen een leeg flesje meenemen in verband met de hitte en die dan vullen. Daarnaast was er nog een waterpistolengevecht bij de Alpha (het hoofdpodium). Het gevolg was dat de waterdruk zo goed als verdween toen iedereen op hetzelfde moment de waterkraan open deed om hun flesje/waterpistool te vullen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Pff Pinkpop:
[..]
[ twitter ]
Ik zou al niet snel naar een festival gaan, maar hierom zou ik dus al niet gaan. Niet zelf water meenemen en een half uur in de rij voor een paar druppels met dit weer. Ik woon toch verdomme niet in Ethiopië.
Ik zit in een Shaq patat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Strani is bezig met een demarrage.
Jullie twee gaan dus ook mee naar de karaokemeetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef Arizona het volgende:
Eigenlijk wel. Alsof ze vragen of je een klap met links of rechts wil krijgen. Beide is het niks.quote:
René en Natas zijn beide vreemdgegaan. Dat heeft René al eens in een interview gezegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Frans & Mariska Bauer en René & Natasja Froger are still standing strong
Die moet je kort houden.quote:
Ja verdomme..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
René en Natas zijn beide vreemdgegaan. Dat heeft René al eens in een interview gezegd.
Heb je een porpoissingende bank?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
VT1 begint zo.
Zit te stuiteren op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |