ik ook niet, huuuu!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:04 schreef lunapuella het volgende:
Tygo kan ik dan weer helemaal niks mee. Maar hé, meer voor jullie!
Die toonquote:Hoi Xxx,
Danjewel voor je bestelling. Super gaaf dat je de foto's zo leuk vindt! Ik snap het wel met twee stoere jongens die erop staan ;-).
Lijkt het jou misschien leuk om een review te schrijven? Help je ons super mee! {insert link}
Met vriendelijke groet,
Joy
Happy Manager
Deze post lijkt me een prima review....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:09 schreef Phaidra het volgende:
Iets heel anders. Ik heb vorige week schoolfoto's besteld (schandalig hoog bedrag voor neergelegd, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend). Krijg ik dit mailtje:
[..]
Die toon![]()
![]()
En srsly, Joy?? Happy Manager?Is ze aangenomen speciaal vanwege haar naam of zo? Dit kan niet echt zijn, toch?
Dit ja, hij is er niet eentje om aan je ouders voor te stellen, maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:00 schreef Leandra het volgende:
Tygo kan ik wel wat mee..... het is een soort goeie slechterik ofzo, een bad guy die niet echt fout is.
Ik kan ook niet inschatten hoe zijn middelengebruik (nog) is, dat zou ik wel slecht trekken, maar hee.... ik hoef er niet mee te trouwen natuurlijk
Dat "stoere jongens" ook, wedden dat ze het over "lieve meisjes" zou hebben gehad als je twee dochters had?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:09 schreef Phaidra het volgende:
Iets heel anders. Ik heb vorige week schoolfoto's besteld (schandalig hoog bedrag voor neergelegd, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend). Krijg ik dit mailtje:
[..]
Die toon![]()
![]()
En srsly, Joy?? Happy Manager?Is ze aangenomen speciaal vanwege haar naam of zo? Dit kan niet echt zijn, toch?
Ik vind het belangrijker of het iemand is om aan mijn kinderen voor te stellen, maar dat is het ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit ja, hij is er niet eentje om aan je ouders voor te stellen, maar dat hoeft ook niet.
Als leuke oom misschien waarbij ze alles mogen en onverantwoordelijk veel lol mee hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker of het iemand is om aan mijn kinderen voor te stellen, maar dat is het ook niet
QFTquote:
Wij gingen na best lang de auto ophalen bij de garage. Reden 1 voor de afspraak was APK, daarbij nog een kleine (maar lastige) reparatie. Bleek de APK dus niet gedaan... Konden we de dag erna dus weer terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zo is onze camper al 5 weken “bijna klaar” bij de garage. Gister mocht ik het ophalen, had ik 2x bevestigd gekregen. Maar toen ik aan kwam, lag er nog een deur en wiel af. En de rechterkant moet nog helemaal gebeuren. Hoezo laat je me dan langskomen om hem op te halen?
Zucht.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wij gingen na best lang de auto ophalen bij de garage. Reden 1 voor de afspraak was APK, daarbij nog een kleine (maar lastige) reparatie. Bleek de APK dus niet gedaan... Konden we de dag erna dus weer terug.
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik stel voor dat jullie gewoon van Tygo afblijven
Ja maar… ik wil niet delen 😅quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoor.
Jemig, wat heftig! En goed gehandeld zeg, ze had wel in shock kunnen rakenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Pffff.
Gisteren kwam mijn moeder langs om mij te helpen om de hond uit te laten. Want ik heb nog niet genoeg kracht in mijn handen.
Vertelde ze dat ze ‘s ochtends over had gegeven en dat er bloed bij zat. Nu is het zo dat zij spataderen op de slokdarm heeft. Dus mogelijk is er een gaan bloeden.
En dat ze toevallig ‘s ochtends bij de assistente van de huisarts was geweest maar dat ze dat vergeten was te vertellen.
En dat ze maandag een afspraak had bij de huisarts voor iets anders.
Dus ik zeg tegen haar nou wij gaan dus even de huisarts nog opnieuw bellen. Heb ik gedaan en we zijn langs gegaan en de huisarts zag geen zorgen omdat het rood bloed was. Beetje het zelfde verhaal als wat jullie van de week tegen mij zeiden.
Vanmorgen belde ze me weer dat haar poep helemaal zwart was. Dat is niet zo goed teken. Dus ik heb toen met de MDL-afdeling gebeld.
Daar werd aangegeven dat ze meteen naar de spoedeisende hulp moest komen.Nou dat hebben we gedaan en daar werd vrij snel besloten dat ze opgenomen moest worden. En is er zonet een gastroscopie bij haar gedaan. Daaruit is gebleken dat er inderdaad een bloeding is. En die moet gestopt gaan worden. Dus mijn moeder ligt nu op de intensive care en wordt zo meteen geopereerd. Wat ik begreep is dat ze een bandje gaan plaatsen op de slokdarm. Ik heb het even zitten googelen. Volgens mij is het niet een hele heftige ingreep., de reden dat ze op de intensive care ligt is dat ze aan de beademing moet. Moet het nog even allemaal verwerken. Wilde het even van me afschrijven.
Sterker nog: ik denk dat Tygo ook niet vies is van mannen op z’n tijd. @amaranta en haar man maken beide kans!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoor.
Ik vind de hotels van Phantasialand zelf altijd leukquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:05 schreef hilliebillie het volgende:
Ik dus gisteren een hotelreservering gemaakt in de buurt van Phantasialand en de kaartjes gekocht voor Phantasialand, krijg ik net een mail dat ze vol zitten en dat ik dus niet kan komen.
Er is niet heel veel meer vrij in die buurt, maar allemaal 300+ euro voor 1 nacht met 3 personen, was eigenlijk niet helemaal wat ik in gedachten had. En ja ik was inderdaad vrij laat, maar omdat de optie er was gewoon gedaan.
Vind het eigenlijk te lang rijden voor 1 dag op en neer (alleen met de kids en kids die nogal aanleg hebben om wagenziek te worden). Dus ik baal eigenlijk best wel
Snap ik, das wel héél duur. Hotel wat verder weg dat je iig niet een heel eind terug moet?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:05 schreef hilliebillie het volgende:
Ik dus gisteren een hotelreservering gemaakt in de buurt van Phantasialand en de kaartjes gekocht voor Phantasialand, krijg ik net een mail dat ze vol zitten en dat ik dus niet kan komen.
Er is niet heel veel meer vrij in die buurt, maar allemaal 300+ euro voor 1 nacht met 3 personen, was eigenlijk niet helemaal wat ik in gedachten had. En ja ik was inderdaad vrij laat, maar omdat de optie er was gewoon gedaan.
Vind het eigenlijk te lang rijden voor 1 dag op en neer (alleen met de kids en kids die nogal aanleg hebben om wagenziek te worden). Dus ik baal eigenlijk best wel
Ja daar had ik ook naar gekeken, maar helaas ook vol.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind de hotels van Phantasialand zelf altijd leukMatamba heeft voor de kinderen ook klimtoestellen in de gang naar de kamers toe. En Li Boa wilde ik boeken vorige week maar zwembad en spa gedeelte was dicht
Charles Lindebergh was met net ff iets te duur want 2 dagen park en eten en ontbijt. Maar alles wel voor 4.
Wij waren pas ik een klein hotelletje in de buurt, soort gasthof. Zal even zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:48 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook naar gekeken, maar helaas ook vol.
Ik blijf nog even refreshen, kwam net ook iets bij. Maar voor dat ik gekeken had waar het precies lag en wat de auto laadt mogelijkheden in de buurt zijn was ie weer weg (er worden op sommige websites namelijk ook opties getoond die echt nog 200 km verderweg liggen bij een andere Brühl in de buurt, ook als je op Phantasialand zoekt. Dus moet wel even zeker weten of ik niet verkeerd zit).
Maar inderdaad waarschijnlijk iets halverwege dan maar
Oooh, das wel knap kut jah, zeker als je weet wat je wil hebben en er een lijstje isquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:33 schreef vencodark het volgende:
Ok, ik heb dus nachtdienst gehad en heb zo’n 3 uur geslapen. Ik ben dus wat overgevoelig.
Morgen jarig en man vertelt mij ZONET doodleuk dat hij geen cadeau voor me heeft want hij weet niet wat hij moet halen.
Blijkbaar ook niets met de kinderen bedacht.
Ik heb zo’n 2 weken terug doorgegeven dat ik een lijstje in Bol heb staan en dat heb ik afgelopen dinsdag herhaald.
Ja, ik kan zijn cadeaubon krijgen die ik voor zijn verjaardag had gehaald (in november).
“Oh, dan tik ik wel random wat dingen aan uit jouw lijstje”.
Fuck you, man.![]()
Ben je dan een lul of niet?![]()
Nou zit ik emotioneel met tranen en ben ik naar bed vertrokken want het voelt zo COMPLEET ongeïnteresseerd en lullig.
Volgens mij is hij sowieso een lul en bevestigt dit het alleen maar....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:33 schreef vencodark het volgende:
Ok, ik heb dus nachtdienst gehad en heb zo’n 3 uur geslapen. Ik ben dus wat overgevoelig.
Morgen jarig en man vertelt mij ZONET doodleuk dat hij geen cadeau voor me heeft want hij weet niet wat hij moet halen.
Blijkbaar ook niets met de kinderen bedacht.
Ik heb zo’n 2 weken terug doorgegeven dat ik een lijstje in Bol heb staan en dat heb ik afgelopen dinsdag herhaald.
Ja, ik kan zijn cadeaubon krijgen die ik voor zijn verjaardag had gehaald (in november).
“Oh, dan tik ik wel random wat dingen aan uit jouw lijstje”.
Fuck you, man.![]()
Ben je dan een lul of niet?![]()
Nou zit ik emotioneel met tranen en ben ik naar bed vertrokken want het voelt zo COMPLEET ongeïnteresseerd en lullig.
Nu is het 30 graden en als er iemand is die echt niet goed met die hitte kan omgaan, is hij het wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:10 schreef Vicky het volgende:
Hij kan toch nu nog de stad in?? Wat een lul zeg!
Dat concert had jij toch ook zelf geregeld?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:27 schreef vencodark het volgende:
Nou, communicatie is altijd zo lomp.
Vorige week in het hotel regelt hij wel weer dat de kamer wat romantische items heeft (zwaantjes van handdoeken en rozenblaadjes op het bed) en hebben we het leuk gehad, lekker geluncht. Niets is teveel.
Maar achteraf is dát mijn cadeau geweest terwijl ik daar niet van op de hoogte was.![]()
En als ik dan nu uitleg waar ik moeite mee heb, is dat totaal niet te bevatten.
Hij ziet simpelweg niet dat het Elton John uitje en mijn verjaardag voor mij 2 losstaande situaties waren.
Yup.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat concert had jij toch ook zelf geregeld?
Als je toevallig naar Limburg gaat.... er zijn altijd werkzaamheden dan. Echt, ik kan me bijna niet meer heugen dat ik in 1x naar Heerlen ben gegaan zonder dat ik ergens tussen Eindhoven en Sittard wel een deel met de bus moet doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:54 schreef Nijna het volgende:
Waarom zijn er net werkzaamheden aan het spoor op mijn route in het weekend dat ik sinds honderd jaar weer eens met de trein ga... en het ook nog eens onwijs warm wordt...Maar hey, ik heb wel 2,5 uur tijd voor mezelf enkele reis
.
Water, boek, boterham en we gaan t zien.
Oh veel moeite voor Vaderdag en zijn verjaardag doe ik niet meer want de helft van de tijd waardeert hij het toch niet. Is nergens tevreden mee behalve (op zijn verjaardag) al jarenlang alleen gelaten willen worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:39 schreef Leandra het volgende:
Jij bent dus altijd rond vaderdag jarig, ik neem aan dat je wel de moeite hebt genomen iets voor hem te regelen.
Dat ging hier ook wel mis trouwens, we hadden vanmorgen slaande ruzie en toen stond DHL voor de deur met het vaderdagcadeau.
Dus ik van "alsjeblieft, je vaderdagcadeau"
Moest vanwege de inhoud wel direct geopend worden, maar ik heb ook niet meer de moeite genomen de doos nog in te pakken.
Het was daarentegen wel precies wat hij hebben wilde (linkje gestuurd) en ik heb het betaald met mijn creditcard die van zijn rekening wordt afgeschreven (dat wist hij trouwens, en had niets met de ruzie te maken)
Serieus, zegt hij nu dat het hotel je cadeautje was? De tering.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:27 schreef vencodark het volgende:
Nou, communicatie is altijd zo lomp.
Vorige week in het hotel regelt hij wel weer dat de kamer wat romantische items heeft (zwaantjes van handdoeken en rozenblaadjes op het bed) en hebben we het leuk gehad, lekker geluncht. Niets is teveel.
Maar achteraf is dát mijn cadeau geweest terwijl ik daar niet van op de hoogte was.![]()
En als ik dan nu uitleg waar ik moeite mee heb, is dat totaal niet te bevatten.
Hij ziet simpelweg niet dat het Elton John uitje en mijn verjaardag voor mij 2 losstaande situaties waren.
Heel vervelend voor hem, dan zet ie zich er maar even over heen..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is het 30 graden en als er iemand is die echt niet goed met die hitte kan omgaan, is hij het wel.
Dus dat wil ik ook niet.
Het geen nieuws dat het vandaag snikheet zou worden, daarbij, als hij vanmorgen toen hij jou vertelde dat hij geen cadeautje had gewoon naar de winkel was gegaan dan was het nog niet snikheet, maar 24 graden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is het 30 graden en als er iemand is die echt niet goed met die hitte kan omgaan, is hij het wel.
Dus dat wil ik ook niet.
Dat is dus waar ik al jaren tegenaan loop als mijn man zelf jarig is of dingen als Vaderdag enzo. Doe een beetje moeite, wees een beetje dankbaar als mensen moeite doen ipv sikkenneuren en niks willen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:17 schreef Lemijn het volgende:
Het gaat met een gezin toch ook een beetje om hoe je met elkaar hebt afgesproken hoe je dat vormgeeft. En dat je voorleeft aan je kinderen dat je een beetje moeite doet voor iemand die jarig is. Er een moment is met een cadeau, en zingen, en iets lekkers. Wat voor indruk wekt het bij je kinderen als er voor jou niks is, omdat het warm is buiten?
Ik kom in ieder geval hier even terug om je te feliciteren morgen Venco!
Nope, het was Utrecht, vanaf Zwolle ga je normaal via Amersfoort, maar vandaag waren de opties Lelystad of Deventer 🤔. Wereldreis weer gehad zullen we maar zeggen. Nu onderweg terug, nog ruim een half uur, ik heb kopijn en ben moe. Maar het was een leuke middag in Utrecht ben t treinreizen nog niet verkeerd 😜.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je toevallig naar Limburg gaat.... er zijn altijd werkzaamheden dan. Echt, ik kan me bijna niet meer heugen dat ik in 1x naar Heerlen ben gegaan zonder dat ik ergens tussen Eindhoven en Sittard wel een deel met de bus moet doen.
Ah, dat is inderdaad een behoorlijke omweg dan. En de bussen staakten vandaag ook in Utrecht e.o.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nope, het was Utrecht, vanaf Zwolle ga je normaal via Amersfoort, maar vandaag waren de opties Lelystad of Deventer 🤔. Wereldreis weer gehad zullen we maar zeggen. Nu onderweg terug, nog ruim een half uur, ik heb kopijn en ben moe. Maar het was een leuke middag in Utrecht ben t treinreizen nog niet verkeerd 😜.
Morgen hoef ik helemaal niks, behalve misschien mn man een bakkie koffie op bed brengen. De kinderen wilden niks halen van de week voor vaderdag, ik denk dat ze vandaag ook niks geregeld hebben.
@:venco niet leuk
De update is dat mijn moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt. Wel op een gewone afdeling en niet meer op de intensive care. Sowieso tot maandag. Dan gaan ze een echo van de maag maken. En vanaf dan kijken ze verder wat en hoe. Ze hebben inderdaad een elastieken bandje op de spataderen gezet zodat deze niet meer verder kunnen bloeden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:56 schreef Lemijn het volgende:
Goed punt, hebben we al een update van Amaranta gehad?
Ze zijn bij Nunspeet aan de overgang aan het werken, reed er vanavond langs en het hele spoor ontbreektquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nope, het was Utrecht, vanaf Zwolle ga je normaal via Amersfoort, maar vandaag waren de opties Lelystad of Deventer 🤔. Wereldreis weer gehad zullen we maar zeggen. Nu onderweg terug, nog ruim een half uur, ik heb kopijn en ben moe. Maar het was een leuke middag in Utrecht ben t treinreizen nog niet verkeerd 😜.
Morgen hoef ik helemaal niks, behalve misschien mn man een bakkie koffie op bed brengen. De kinderen wilden niks halen van de week voor vaderdag, ik denk dat ze vandaag ook niks geregeld hebben.
@:venco niet leuk
Ik kon lopend vanaf het station naar mijn bestemming dus die bussen daar had ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een behoorlijke omweg dan. En de bussen staakten vandaag ook in Utrecht e.o.
Daar had ik dan weer last van.
Dat rijdt dan vrij lastig met een trein jaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze zijn bij Nunspeet aan de overgang aan het werken, reed er vanavond langs en het hele spoor ontbreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |