abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 07:25:53 #151
388664 crew  Dotteke
pi_205151522
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 06:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

De laatste dag!
En dan eindelijk weer naar huis. Nog een dag me vervelen ;)
Lekker een boek lezen? Of een serie kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205151531
Goedemorgen :O
Auto inladen en op naar Tilburg voor het volgende bierfestival *O*
Hopelijk blijft het droog vanmiddag.
pi_205151598
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker een boek lezen? Of een serie kijken
Beide doe ik en ook tekenen
Alleen even alles stom want ik niet thuis ben ;)
En het klinkt kinderachtig maar het is heel gezond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205151600
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 07:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Auto inladen en op naar Tilburg voor het volgende bierfestival *O*
Hopelijk blijft het droog vanmiddag.
Ik duim voor je. Stuur al het rotte weer hierheen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 08:23:15 #155
388664 crew  Dotteke
pi_205151621
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Beide doe ik en ook tekenen
Alleen even alles stom want ik niet thuis ben ;)
En het klinkt kinderachtig maar het is heel gezond
Hoe vaak wordt jij opgenomen best wel vaak of niet?
Ik heb eigenlijk geen idee waarom je steeds opgenomen wordt maar ik hoop dat het nu weer een flink tijdje gaat duren voor je weer opgenomen wordt en je lekker in je eigenhuisje kan blijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205151794
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe vaak wordt jij opgenomen best wel vaak of niet?
Ik heb eigenlijk geen idee waarom je steeds opgenomen wordt maar ik hoop dat het nu weer een flink tijdje gaat duren voor je weer opgenomen wordt en je lekker in je eigenhuisje kan blijven
Rond de 40 keer geloof ik
Ditmaal ivm de schizofrenie in combinatie met het verhaal dat ik hier blurde. De andere keer meer biolaire problemen

Ik heb nu een nieuwe coping om te voorkomen dat is zo hoog ga zitten. Bij elke emotie schrijf ik op wat ik voel en waardoor het komt (gebeurtenis gedachte) zodat ik de emoties ook echt even de ruimte geen om.er te zijn. Geen lange stukjes. Afgebakende aandacht. En meer rust in de agenda
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205151800
Bij de dertig gestopt met tellen. Dat getal is wat depri
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 09:35:17 #158
388664 crew  Dotteke
pi_205151932
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Rond de 40 keer geloof ik
Ditmaal ivm de schizofrenie in combinatie met het verhaal dat ik hier blurde. De andere keer meer biolaire problemen

Ik heb nu een nieuwe coping om te voorkomen dat is zo hoog ga zitten. Bij elke emotie schrijf ik op wat ik voel en waardoor het komt (gebeurtenis gedachte) zodat ik de emoties ook echt even de ruimte geen om.er te zijn. Geen lange stukjes. Afgebakende aandacht. En meer rust in de agenda
Wat naar allemaal. Hopelijk vind je dan rust in die nieuwe coping
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205153010
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 07:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Auto inladen en op naar Tilburg voor het volgende bierfestival *O*
Hopelijk blijft het droog vanmiddag.
Leuk! *O*

Hopelijk voel je je weer beter en is het bij jullie niet zo benauwd. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205153090
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Rond de 40 keer geloof ik
Ditmaal ivm de schizofrenie in combinatie met het verhaal dat ik hier blurde. De andere keer meer biolaire problemen

Ik heb nu een nieuwe coping om te voorkomen dat is zo hoog ga zitten. Bij elke emotie schrijf ik op wat ik voel en waardoor het komt (gebeurtenis gedachte) zodat ik de emoties ook echt even de ruimte geen om.er te zijn. Geen lange stukjes. Afgebakende aandacht. En meer rust in de agenda
Klinkt als een goede manier. Hoop dat het je door rottige momenten helpt.

Ik volg nu therapie om mijn beeld over mezelf positiever te krijgen en daarbij moet je ook zo’n soort oefening doen. Het verschil is dat het gericht is op positieve gebeurtenissen. Nu moet ik dan bijvoorbeeld opschrijven: gebeurtenis - gevoel- betekenis (wat het over mij zegt).

Als je negatieve gebeurtenissen opschrijft met het gevoel erbij, dan lijkt het me een valkuil te denken dat het iets negatiefs over jou zegt. Het omgekeerde effect als waar ik mee bezig ben met die therapie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205153118
Gister was ik met mijn dochter naar een kleine dierentuin en daar heeft ze een slang om haar nek gehouden en een stinkdier op schoot gehad. Stinkdier was onschadelijk, maar hij poepte wel op haar schoot. _O-

En ringstaartmaki's en de jongen gevoerd. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 14:50:05 #162
388664 crew  Dotteke
pi_205154162
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:35 schreef Sumppi het volgende:
Gister was ik met mijn dochter naar een kleine dierentuin en daar heeft ze een slang om haar nek gehouden en een stinkdier op schoot gehad. Stinkdier was onschadelijk, maar hij poepte wel op haar schoot. _O-

En ringstaartmaki's en de jongen gevoerd. O+
O wat zou jou dochter gestraald hebben of niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205154255
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Klinkt als een goede manier. Hoop dat het je door rottige momenten helpt.

Ik volg nu therapie om mijn beeld over mezelf positiever te krijgen en daarbij moet je ook zo’n soort oefening doen. Het verschil is dat het gericht is op positieve gebeurtenissen. Nu moet ik dan bijvoorbeeld opschrijven: gebeurtenis - gevoel- betekenis (wat het over mij zegt).

Als je negatieve gebeurtenissen opschrijft met het gevoel erbij, dan lijkt het me een valkuil te denken dat het iets negatiefs over jou zegt. Het omgekeerde effect als waar ik mee bezig ben met die therapie.
Goed bezig! Knap dat je in therapie bent!

We hebben een opdracht die op elkaar lijkt, alleen het doel is anders :)

Ik heb ook een boekje vol positiviteit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205154258
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:35 schreef Sumppi het volgende:
Gister was ik met mijn dochter naar een kleine dierentuin en daar heeft ze een slang om haar nek gehouden en een stinkdier op schoot gehad. Stinkdier was onschadelijk, maar hij poepte wel op haar schoot. _O-

En ringstaartmaki's en de jongen gevoerd. O+
Geweldig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 26 juni 2022 @ 15:06:04 #165
382129 crew  Donna
pi_205154267
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:35 schreef Sumppi het volgende:
Gister was ik met mijn dochter naar een kleine dierentuin en daar heeft ze een slang om haar nek gehouden en een stinkdier op schoot gehad. Stinkdier was onschadelijk, maar hij poepte wel op haar schoot. _O-

En ringstaartmaki's en de jongen gevoerd. O+
Jaloers! O+
pi_205154428
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed bezig! Knap dat je in therapie bent!

We hebben een opdracht die op elkaar lijkt, alleen het doel is anders :)

Ik heb ook een boekje vol positiviteit
Ja, dat begrijp ik. :) Ik bedoelde niet te zeggen dat het hetzelfde is of het een beter dan het andere. Was een hersenspinsel van mij, dat je bij het omschrijven van negatieve gebeurtenissen moet waken om er een betekenis aan te hangen die niet klopt.

Sowieso goed als je kunt voelen wat iets met je doet. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205154538
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, dat begrijp ik. :) Ik bedoelde niet te zeggen dat het hetzelfde is of het een beter dan het andere. Was een hersenspinsel van mij, dat je bij het omschrijven van negatieve gebeurtenissen moet waken om er een betekenis aan te hangen die niet klopt.

Sowieso goed als je kunt voelen wat iets met je doet. :Y
Ja ik heb het probleem dat ik voor mijn idee uit het niets ineens heftig emotioneel ben. Op deze manier leer ik niet alles te onderdrukken maar het gevoel er te laten zijn. Gewoon een kort stukje waar positiviteit tegenover staat in mijn bujo en dat is gelukkig heel wat meer. Ik merk dat dit me rust geeft. Ik escaleer niet zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205156467
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik duim voor je. Stuur al het rotte weer hierheen
Thanks ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Leuk! *O*

Hopelijk voel je je weer beter en is het bij jullie niet zo benauwd. :P
Benauwd viel goed mee, perfect weer eigenlijk.

De hele dag voelde ik me goed maar nu het klaar is heb ik wel meteen hoofdpijn gekregen.
Maar komt goed :)
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 06:30:17 #169
388664 crew  Dotteke
pi_205158968
Morguh. ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 06:32:45 #170
388664 crew  Dotteke
pi_205158973
Vandaag en morgen drukke dagen. Krijg nieuw laminaat ppffff zie er best tegen op. Daarnaast moet ik met vriendlief naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek. Lekker geregeld weer alles op een dag 😉 en dan vanavond en morgen avond om 19.00 uur een overleg. Maar ben nu al moe 🥲

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 27-06-2022 07:03:46 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205158981
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag en morgen drukke dagen. Krijg nieuw laminaat ppffff zie er best tegen op. Daarnaast moet ik met vriendlief naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek. Lekker geregeld weer alles op een dag 😉 en dan vanavond en morgen avond om 19.00 00 uur een overleg. Maar ben nu al moe 🥲
Oef... sterkte vandaag :* dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205158983
Hier het urenlange onzekere wachten op mijn ontslag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 06:57:45 #173
388664 crew  Dotteke
pi_205159005
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef... sterkte vandaag :* dikke knuffel
Dank je wel lieverd

En jij zit te wachten op je ontslag. Hopelijk hoor je snel.
En dan lekker weer naar huis, :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205159379
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag en morgen drukke dagen. Krijg nieuw laminaat ppffff zie er best tegen op. Daarnaast moet ik met vriendlief naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek. Lekker geregeld weer alles op een dag 😉 en dan vanavond en morgen avond om 19.00 uur een overleg. Maar ben nu al moe 🥲
Dat zal je altijd zien dat alles in een paar dagen komt.
Sterkte!

Ik hoef vanavond alleen uiteten met mijn moeder, maar zelfs dat voelt nu nog even als een opgave :+
Beetje kapot na gisteren.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 08:44:41 #175
388664 crew  Dotteke
pi_205159401
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat zal je altijd zien dat alles in een paar dagen komt.
Sterkte!

Ik hoef vanavond alleen uiteten met mijn moeder, maar zelfs dat voelt nu nog even als een opgave :+
Beetje kapot na gisteren.
Dank je!
Lekker uit eten, al zal ik daar zoals ik mij nu voel ook geen zin in hebben.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205162263
Home sweet home

en ik ben zo moe...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205167640
Goedemorgen :O

Lang leven mijn eigen bedje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 06:39:54 #178
388664 crew  Dotteke
pi_205167656
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Lang leven mijn eigen bedje
Morguh Child, fijn dat je weer thuis bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205167688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Child, fijn dat je weer thuis bent
:*

Jazeker! Het geen koffie drinken is alleen even enorm wennen, Ach thee is veel lekkerder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 07:10:34 #180
388664 crew  Dotteke
pi_205167730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:*

Jazeker! Het geen koffie drinken is alleen even enorm wennen, Ach thee is veel lekkerder
Hoezo geen koffie drinken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205167744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoezo geen koffie drinken?
De eerste reden wist ik wel: extreme slaapproblemen, dus beter voor mijn nachtrust
De tweede reden wist ik niet: het gaat niet lekker samen met mijn medicijnen '
De derde reden: ik ben verslavingsgevoelig en koffie is mijn verslaving naar keus (naast alcohol, maar ik kan tegenwoordig alcohol drinken zonder problemen als ik niet in groepen ben)
De vierde reden: koffie vind ik stiekem niet eens zo lekker

Dus al met al is het dom van mij om koffie te drinken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 07:22:48 #182
388664 crew  Dotteke
pi_205167763
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De eerste reden wist ik wel: extreme slaapproblemen, dus beter voor mijn nachtrust
De tweede reden wist ik niet: het gaat niet lekker samen met mijn medicijnen '
De derde reden: ik ben verslavingsgevoelig en koffie is mijn verslaving naar keus (naast alcohol, maar ik kan tegenwoordig alcohol drinken zonder problemen als ik niet in groepen ben)
De vierde reden: koffie vind ik stiekem niet eens zo lekker

Dus al met al is het dom van mij om koffie te drinken
O als je het niet lekker vindt dat is het zeker een goed idee om te stoppen.
Ik drink zelf cafeïne vrije koffie omdat ik niet tegen cafeïne kan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205167982
Goedemorgen :O
Mijn man en ik drinken helemaal geen koffie. Als er bezoek is moet ik echt mijn best doen om er aan te denken koffie in huis te halen.
pi_205167983
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:26 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Mijn man en ik drinken helemaal geen koffie. Als er bezoek is moet ik echt mijn best doen om er aan te denken koffie in huis te halen.
Gelukkig heb ik enkel theedrinkers in mijn kring ;) Sommigen drinken wel eens koffie, maar iedereen is gelukkiger met thee hier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205168318
Fijn om weer thuis te zijn, CotS.

Hier nu wel aan de koffie, maar als ik op bezoek ben drink ik gewoon wat er is.

Hier wordt er soms best moeilijk gedaan over wat er te drinken is op verjaardagen (Geen echte Coca Cola (met suiker) of Nespresso? :o :{w ). Eerder voelde ik me daar rot over en nu denk ik: drink maar water als je de rest van de sapjes, koffie, thee, biertjes en het fris niet lust. :6
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 09:34:35 #186
382129 crew  Donna
pi_205168396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:23 schreef Sumppi het volgende:
Fijn om weer thuis te zijn, CotS.

Hier nu wel aan de koffie, maar als ik op bezoek ben drink ik gewoon wat er is.

Hier wordt er soms best moeilijk gedaan over wat er te drinken is op verjaardagen (Geen echte Coca Cola (met suiker) of Nespresso? :o :{w ). Eerder voelde ik me daar rot over en nu denk ik: drink maar water als je de rest van de sapjes, koffie, thee, biertjes en het fris niet lust. :6
Precies, al die eisen tegenwoordig. Wij hebben nooit Coca Cola en ik zeg het er altijd wel bij, maar er is nog nooit iemand die het afgewezen heeft terwijl mijn schoonzus wel echt groot cola fan is.

Ik drink heel soms koffie. Het liefst een latte met caramel ofzo, maarja ben nu aan het afvallen, dus even niet.
Ik ben een echte theeleut. Of warme choco (nu ook met mate).
pi_205168409
Een keer had ik m'n schoonouders uitgenodigd en al bijzonder snel stapten ze op met als reden dat ze dan nog koffie in de stad gingen drinken, want we hadden geen koffie in huis. En ze wilden ook niet samen een terrasje pakken. Zo raar.

Bleek dat m'n man stiekem een weekendje weg had geregeld voor ons twee. Schoonmoeder kon zo snel geen reden bedenken om snel weer te vertrekken, daarom werd het op de koffie gegooid. :')

Ik was daarna best mopperig. Ook omdat de dag al niet zo lekker begon, omdat ik m'n lievelingskleren nergens kon vinden en er wel meer ontbrak. Paar uur later stapten we uit in Gent en vond ik alle ontbrekende spullen terug in een koffer. O+ 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 09:37:32 #188
382129 crew  Donna
pi_205168416
Hahaha, awww. Ik kan het me helemaal voorstellen!
pi_205168420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Precies, al die eisen tegenwoordig. Wij hebben nooit Coca Cola en ik zeg het er altijd wel bij, maar er is nog nooit iemand die het afgewezen heeft terwijl mijn schoonzus wel echt groot cola fan is.

Ik drink heel soms koffie. Het liefst een latte met caramel ofzo, maarja ben nu aan het afvallen, dus even niet.
Ik ben een echte theeleut. Of warme choco (nu ook met mate).
Ik zeg het er ook altijd bij en dan zeggen ze vaak: :{ 'oh, laat dan maar zitten' :{

_O-

Inderdaad, die eisen..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205168441
Ach, ik heb een paar honderd smaakjes thee, zit vast voor iedereen wel wat tussen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 09:44:11 #191
382129 crew  Donna
pi_205168444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik zeg het er ook altijd bij en dan zeggen ze vaak: :{ 'oh, laat dan maar zitten' :{

_O-

Inderdaad, die eisen..
Verschilt wel erg. Wij vinden zelf die van Jumbo huismerk (de zero) erg lekker, maar die van AH bijv. weer helemaal niet.
pi_205168466
Mijn moeder haalt altijd fris voor me, dus die enkele keer dat ik daar ben drink ik fris light

Fris kan ik thuis ook niet wegzetten. Thee ook niet, maar thee is een stuk gezonder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205168473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Verschilt wel erg. Wij vinden zelf die van Jumbo huismerk (de zero) erg lekker, maar die van AH bijv. weer helemaal niet.
Ik drink alle Cola, maar het liefst light of zero. Vroeger was ik ook een Coca Cola (light) snob. M'n man alleen totaal niet en hij doet meestal de boodschappen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 09:49:21 #194
382129 crew  Donna
pi_205168479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder haalt altijd fris voor me, dus die enkele keer dat ik daar ben drink ik fris light

Fris kan ik thuis ook niet wegzetten. Thee ook niet, maar thee is een stuk gezonder
Drink je ook losse thee of niet?
pi_205168495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Drink je ook losse thee of niet?
Ja, twee verhuisdozen vol en eens per maand wissel ik de doosjes in de keuken en hobbykamer om
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 10:02:20 #196
382129 crew  Donna
pi_205168571
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, twee verhuisdozen vol en eens per maand wissel ik de doosjes in de keuken en hobbykamer om
Haha lekker. Ik ben ook gek op losse thee!
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 10:16:44 #197
388664 crew  Dotteke
pi_205168676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach, ik heb een paar honderd smaakjes thee, zit vast voor iedereen wel wat tussen ;)
:N Ik vind thee niet lekker :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 10:17:13 #198
388664 crew  Dotteke
pi_205168681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik drink alle Cola, maar het liefst light of zero. Vroeger was ik ook een Coca Cola (light) snob. M'n man alleen totaal niet en hij doet meestal de boodschappen. :+
Ik drink alleen spa rood of water dus lekker makkelijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205170560
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, twee verhuisdozen vol en eens per maand wissel ik de doosjes in de keuken en hobbykamer om
Zo dan. Echt een theeleut. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205170581
Pff, tweede keer dit jaar al dat ik de klimop heb gesnoeid. 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')