Ik was ooit op excursie en kwam in Hastings... Daar zaten we ook in een oud Hotel met van die koperen leidingen, waar het roest bijna vandaan kwam .....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vanderbilt's Biltmore Estate: 6 Years to Build, 43 Bathrooms 𤊠Aerial America | Smithsonian Channel
hoe mooi is dit
natuurlijk is echt extreem overdadig
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit op excursie en kwam in Hastings... Daar zaten we ook in een oud Hotel met van die koperen leidingen, waar het roest bijna vandaan kwam .....
wie weetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
Ach wie weet gaat er nog een vlucht die kant op
Dat is idd wel frappant. Weetje ook waarom?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar frappant is dat Valencianen en Barcelonezen vooral zomerhuizen in de binnenlanden hebben (op hoogte en drogere lucht)
Is ook meer rust en meer te zien. Vind ikke ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar frappant is dat Valencianen en Barcelonezen vooral zomerhuizen in de binnenlanden hebben (op hoogte en drogere lucht)
Daar ben ik geweest , met mn amantequote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:54 schreef sly-nl het volgende:
Hola
Segovia
Topbestemming in Spanje. Ligt wel heel centraal (bij Madrid) maar echt geweldig. Een week is te kort. Plus erg goed dineren en wijn drinken etc. Veel te zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is er minder benauwd en koeler ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is idd wel frappant. Weetje ook waarom?
Tof! Wanneer was je er?quote:
2000 of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tof! Wanneer was je er?
Geweldige stek.
Nog gegeten in een prachtig restaurant met lovely binnenplaats en balkonnetjes etc. Zag eruit als locatie voor een stuk v Shakespeare. Die muts waar ik toen mee was wilde er wel trouwen blabla. Ff zoeken in een doos zodat ik een link kan plaatsen, was topshow (heb ergens brochure, laatst nog tegengekomen). Oja, lokaal gerecht was een heel jong biggetje dat dan aangesneden werd met een lepel. Niet gegeten by the way![]()
Jij wel?
"Gesneden" met een bord was het, om te laten zien hoe mals![]()
[ afbeelding ]
Wat idyllisch (behalve van dat varkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tof! Wanneer was je er?
Geweldige stek.
Nog gegeten in een prachtig restaurant met lovely binnenplaats en balkonnetjes etc. Zag eruit als locatie voor een stuk v Shakespeare. Die muts waar ik toen mee was wilde er wel trouwen blabla. Ff zoeken in een doos zodat ik een link kan plaatsen, was topshow (heb ergens brochure, laatst nog tegengekomen). Oja, lokaal gerecht was een heel jong biggetje dat dan aangesneden werd met een lepel. Niet gegeten by the way![]()
Jij wel?
"Gesneden" met een bord was het, om te laten zien hoe mals![]()
[ afbeelding ]
Supermooi idd.quote:
Daar deden ze ooit een Masterchefquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Supermooi idd.
Was er in november en was mooi weer (rond de 22 graden of zo). Nog gezwommen in een riviertje -met flinke stroming- aan de voet van dat kasteel.
mooooi jaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:18 schreef sly-nl het volgende:
Dit was dat restaurant waar ik het over had. El Hidalgo
Het is nu veel luxer gemaakt. Was toen nog een beetje oude stijl. Maar wel erg goede keuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een binnenplaats aan een klein straatje. Die balkonnetjes boven. Echt prachtig.
Ok .. ziet er goed uit ..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:18 schreef sly-nl het volgende:
Dit was dat restaurant waar ik het over had. El Hidalgo
Het is nu veel luxer gemaakt. Was toen nog een beetje oude stijl. Maar wel erg goede keuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een binnenplaats aan een klein straatje. Die balkonnetjes boven. Echt prachtig.
spanje is grootquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
Maar als fok-Spanjool ken ik nog steeds niet heel Spanje... eigenlijk best wel weinig ... Zuid Spanje nooit geweest
Oh ja daar was ik ook Gran Canaria, bij een kennisquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
spanje is groot
en vergeet de eilanden niet
its prepartytimequote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Cool.
Mja, de Celtics. Ben bang dat het niet gaat lukken, ondanks thuis. Laatste pot ging het slecht en Golden State is opgepept en kan het straks afmaken (game six en Celtics moeten). Denk dat Golden State wint. Hoop not natuurlijk.
Iets na drie uur begint het circus.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:29 schreef chufi het volgende:
Hup Celtics !! 'Volg ik niet echt. Te passief. Kijk je het soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Was vanavond toevalig op ESPNquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Volg ik niet echt. Te passief. Kijk je het soms?
Je zult maar de laatste failenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:31 schreef sly-nl het volgende:
Zag net deze snuiter op de frontpage![]()
[ afbeelding ]
Ah, vandaar.quote:
3 uur ... iets te laat, maar ik slaap nogal vreemdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Wordt wel een hard potje straks. Dat is zeker. De hele serie so far wordt vrij hard gespeeld. Is leuker om te zien als er wat meer kan. Arbitrage laat ook iets meer toe, lijkt het.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
sly tijdens de wedstrijd straks met eten
Dat was toch gisteren ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de maan is trouwens heel mooi nu
beetje geelachtig en je ziet hem goed
je kijkt in alle rustquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
ik ben alleen gelukkig, kijkt fijner. Wel goede booze en knaagwerk!@
nee niet die maanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen zicht op Maan vanuit mn positie. Laat dr maar komen dan gaan we zingen
Neehoor. Als jij daarvan geniet dat kan gewoonquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah .. is daar iets mee? Was me al aan het imagineren
ahha hahaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, heb wel een binnenbasketbal paraat en dribble wel een beetje in de breaks
Zet alle wifi cams wel ff uit vooor we gaan lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, heb wel een binnenbasketbal paraat en dribble wel een beetje in de breaks
Maan gaf de hele week bijzonder veel licht. Liep een paar dagen terug met een deerne in het duingebied tot 23 uur en een beetje, maar was bijna daglicht. Echt heeel apartquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
supermaan. Ja. Of nu 2 dagen geleden
OKquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maan gaf de hele week bijzonder veel licht. Liep een paar dagen terug met een deerne in het duingebied tot 23 uur en een beetje, maar was bijna daglicht. Echt heeel apart
Nighty Sleep well!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga slapen trouwens rustig aan jullie en fijne nacht.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maan gaf de hele week bijzonder veel licht. Liep een paar dagen terug met een deerne in het duingebied tot 23 uur en een beetje, maar was bijna daglicht. Echt heeel apart
Doe ikquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet alle wifi cams wel ff uit vooor we gaan lachen
Ik prefereer donker ... Gelukkig kan het steeds vakerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over daglicht an sich had.
Ga die pot kijken!@ Wordt echt spektakel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik prefereer donker ... Gelukkig kan het steeds vaker
Een afdruiper....net als de sox...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 02:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga die pot kijken!@ Wordt echt spektakel.
quote:
Hulloquote:
Hulloquote:
OMG! Dan schijt je toch ook wel in je broek van angst..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:53 schreef pullup het volgende:
Die heeft wel een KOMmetje gehaald op dat stuk denk ik![]()
![]()
[ twitter ]
Lekker stukje mountainbiken denk je danquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
OMG! Dan schijt je toch ook wel in je broek van angst..
Mwa, maar goed dat hij niet gevallen wasquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker stukje mountainbiken denk je dan
Goed voor je motivatiequote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker stukje mountainbiken denk je dan
Sylvie Meis?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:17 schreef mario390 het volgende:
sylvie in mdr quizduell
spelt bij team moderatie
Is dat sylvie Meis?quote:
quote:
Samen met vd Vaart volgens mij toen die in Duitsland speelde.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:33 schreef pullup het volgende:
Hoe is die eigenlijk in Duitsland terecht gekomen![]()
Met een Duitse voetballer gegaan of zo?
Ah kijkquote:
Oh ja das waar ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Samen met vd Vaart volgens mij toen die in Duitsland speelde.
Met Rafi vd Vquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:33 schreef pullup het volgende:
Hoe is die eigenlijk in Duitsland terecht gekomen![]()
Met een Duitse voetballer gegaan of zo?
ja die is wat beter geconserveerd dan Rafael zelf. Die is ongeveer 2 x zo zwaar gewordenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:39 schreef mario390 het volgende:
ik weet hoe sylvie uitziet om dat ik zij
op facebook heb, vor dit alter ziet zij
top uit
lez post 126quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
ja die is wat beter geconserveerd dan Rafael zelf. Die is ongeveer 2 x zo zwaar geworden
Sylvie neukt waar geld ligtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:38 schreef mario390 het volgende:
rafal heet nu van dick
omdat er moby gebruiloft had
Wie is moby danquote:
moby dickquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is moby dan![]()
Snap de grap maar ik ken die niet
Haha ik heb het verhaal van de witte walvis gelezen, maar wie is moby die hij gebruiloft heeft dan?quote:
Estevanaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb het verhaal van de witte walvis gelezen, maar wie is moby die hij gebruiloft heeft dan?
Meteen maar ontleden dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moeten we diep in jouw hersens duiken...
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:07 schreef mario390 het volgende:
word je het snappen als ik zei
rafael heeft moby dick geslikkt ?
Moby en rafa zijn nu dezelfde persoon. Denk ikquote:
Hij heeft de walvis opgegetenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:07 schreef mario390 het volgende:
word je het snappen als ik zei
rafael heeft moby dick geslikkt ?
Nee daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog (klein)kinderen over om aan de tijgers te voeren?
[ afbeelding ]
Lusten ze ook collega's?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog (klein)kinderen over om aan de tijgers te voeren?
[ afbeelding ]
Probeer het eens uitquote:
Ik zit te wachten tot iemand de douche aanzet.quote:
Ik ga zo wel ffquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand de douche aanzet.
Ah fijn, bedanktquote:
Misschien houdt die kat er wel vanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand de douche aanzet.
Lekker koude douche... Beetje afkoelenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien houdt die kat er wel van
Je kan beter een warmere douche nemen op een hete dagquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker koude douche... Beetje afkoelen
Wijze woordenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan beter een warmere douchen nemen op een hete dag
Zal het tegen de kat zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan beter een warmere douche nemen op een hete dag
quote:
Is toch wel een paar keer benoemd door iemand hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
Wist niet dat die beesten allemaal zo lui waren
Suffig maar niet zo luiquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch wel een paar keer benoemd door iemand hier.
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Buurtpoes gisteravond weer op bezoek.
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wel. Vaccinaties en malaria tabletten heb ik maar vanuit het werk zijn ze nog bezig dingen te organiseren.quote:
Nigeria is nou ook niet het meest veilige landquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Vaccinaties en malaria tabletten heb ik maar vanuit het werk zijn ze nog bezig dingen te organiseren.
Maar heb vorig jaar ook twee maanden klaar gezeten om naar Nigeria te gaan en dat ging uiteindelijk ook niet door dus ik wacht het af.
Zeker niet. Daarom worden we daar ook beveiligd en verblijf je in een kamp bij de powerplant.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nigeria is nou ook niet het meest veilige land
Hopelijk mag je nu wel
Rijd je dan in zo'n konvooi met machinegeweren op 4wd's en een kogelwerend vest?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet. Daarom worden we daar ook beveiligd en verblijf je in een kamp bij de powerplant.
Of dat voor Zambia ook zo is weet ik niet. Het is wel in de buurt van een grens en las dat dat ook minder veilige gebieden zijn.
Molotovcocktails goed opvangenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:25 schreef chufi het volgende:
En netjes zwaaien naar de omstanders langs de weg
Ja dat gebeurd wel. Heb dat zelf nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rijd je dan in zo'n konvooi met machinegeweren op 4wd's en een kogelwerend vest?
quote:
Lijkt me ook weer niet heel fijn werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd wel. Heb dat zelf nog niet meegemaakt.
Daankquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
Mooie OP trouwens![]()
Eindelijk vrij![]()
Weeeeeeekend
Ja ik ook ... ff bijkomen .. want stond net ff in de keuken te koken ....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Best wel ja![]()
Ik zit lekker koel binnen
Oh ja koken, zo geen zin inquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ... ff bijkomen .. want stond net ff in de keuken te koken ....
Waar is dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:58 schreef chufi het volgende:
Voor @:pullup nog een Spaanse kustplaatje
[ afbeelding ]
Arme mama Pandaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:24 schreef pullup het volgende:
Minipanda's zijn wat minder lui
[ twitter ]
Even met je pijltje op de afbeelding gaan dan zie je wat er in de link staatquote:
Kan wellichtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even met je pijltje op de afbeelding gaan dan zie je wat er in de link staat
Mooie verhalen zijn altijd leukquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan wellicht
Maar er zou een mooi verhaal bij kunnen horen en dat krijg ik dan vast zo mee
Maar Arnia dusquote:
Oh de route staat al vast?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar Arnia dus
Fraai maar wat buiten de route
Wie weet ben je een andere keer dichter in de buurt..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar Arnia dus
Fraai maar wat buiten de route
Ja ik ga terug fietsenquote:
Sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... al die moeite hier voor niks ...
Oh wauwquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:58 schreef chufi het volgende:
Voor @:pullup nog een Spaanse kustplaatje
[ afbeelding ]
Heb het nog niet uitgetekend allemaal. ben een paar jaar geleden ze toevallig tegengekomen. Ik ga er niet voor omfietsen overigensquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit... Ga je de Tour nog tegenkomen?
Ik ben ooit per ongeluk in de tour beland met de auto. Ik was not amused.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb het nog niet uitgetekend allemaal. ben een paar jaar geleden ze toevallig tegengekomen. Ik ga er niet voor omfietsen overigens
Die met dat bier, ze hebben nog een jas overquote:
Dat weet ik niet zeker.quote:
Ik was toen in Pau bij de start, heb dus het vertrek gezien en toen ik een uurtje later naar de tv keek waren ze echt al midden op de Tourmalet zo ongeveer. Die mensen rijden echt zo ontiegelijk hardquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ooit per ongeluk in de tour beland met de auto. Ik was not amused.
soms 50km/uur daar neem ik mijn petje voor afquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was toen in Pau bij de start, heb dus het vertrek gezien en toen ik een uurtje later naar de tv keek waren ze echt al midden op de Tourmalet zo ongeveer. Die mensen rijden echt zo ontiegelijk hard
Ik kon niet verder, wist ik veelquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was toen in Pau bij de start, heb dus het vertrek gezien en toen ik een uurtje later naar de tv keek waren ze echt al midden op de Tourmalet zo ongeveer. Die mensen rijden echt zo ontiegelijk hard
Wow dat ziet er mooi en lekker uitquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Steak and Stout pie... Straks
Lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb je nog bier over?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neequote:
Oh meestal komt Puzzie dat wel even meldenquote:
Ja npo 2 extra en via livestream.quote:
gewoon ff terugspoelen ... 25min of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh meestal komt Puzzie dat wel even melden
Metalicca is om 10 uur vanavond.quote:
Gezien alquote:
is dat uit teig gemakt?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jawohlquote:
Madness treedt nog steeds opquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
Geen fan van Metallica.![]()
Zijn er nog andere groepen
Rustaaaghquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:10 schreef mario390 het volgende:
KILL EM ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
destroyyyyyyyyyyyyyyyy
Das al beterquote:
Ik zou het graag zien.quote:
Nu weet ik weer waarom ik geen fan benquote:
9 Juli zie ik, in Amsterdam.quote:
Oehquote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:14 schreef mario390 het volgende:
bij madness doet niemand headbangen![]()
geen circlepit
Je hebt geen 100 vrachtwagens nodig om een feestje te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
dat metallica overhaupt nog op en Festival spelt
RAMMSTEIN niet ,de zijn te groot
100 vrachtwagen
nee dat is nur de bühne van RAMMSTEIN de is zo grootquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt geen 100 vrachtwagens nodig om een feestje te maken
Froukje nuquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
thnxquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Froukje nuen hierna nog twenty one pilots en nothing but thieves.
Peter Gillis ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:25 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de nederlandse firma europarcs?
https://www.pinkpop.nl/2022/programma/quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
Heb het programma al ff gepostquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Froukje nuen hierna nog twenty one pilots en nothing but thieves.
Een vakantiepark eigenaar / maffia leiderquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vraag europarcs en je zegt
peter gillis, wie zall dat zijn?
Nou nou ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vakantiepark eigenaar / maffia leider
Maar de livestreams lopen nu alquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vraag europarcs en je zegt
peter gillis, wie zall dat zijn?
ja is ook betreiber op 4 zee´s in kärnten enquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een vakantiepark eigenaar / maffia leider
Deze is niet van Europarcsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is ook betreiber op 4 zee´s in kärnten en
bout daar mobilhomes
nix mafia
Lekkerquote:
wie is Froukje?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Froukje nu, straks iemand anders en vanag 22 uur Metallica denk ik
Lekker, geniet ervan!quote:
klose is nieuwe trainer van altachquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Froukje nu, straks iemand anders en vanag 22 uur Metallica denk ik
quote:
Je vreet maar wat muttie je voorgeschoteldquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja niet mijn geschmackik lust geen rote beet
niet allesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vreet maar wat muttie je voorgeschoteld
quote:
Ik wil zo'n kokquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
m. klose is nieuwe trainer
von altach
Is een woord grapjequote:
Ah die Miroslavquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ex duitse nationalspeler klose trainer van altach
Ja treurig. Veel films van hem gezienquote:
Ik heb geen idéé en ik hou van films.quote:
Ik keek toen veel films en de keuze aan Franse films was toen nog echt vrij grootquote:
Op je duim geslagen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Buurtpoes gisteravond weer op bezoek.
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat een soort hype toen .. Franse films ....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek toen veel films en de keuze aan Franse films was toen nog echt vrij groot
Lol dat zag ik ook gelijk. Toen mijn buurpoes langs kwam moest ik uitkijken voor vlooienquote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een soort hype toen .. Franse films ....
Ik had het gemistquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol dat zag ik ook gelijk. Toen mijn buurpoes langs kwam moest ik uitkijken voor vlooien
Neequote:
Ik heb nog wel een uurtje vrij om een balletje te slaanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dominic will weer trainieren
in barcelona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |