Ik was ooit op excursie en kwam in Hastings... Daar zaten we ook in een oud Hotel met van die koperen leidingen, waar het roest bijna vandaan kwam .....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vanderbilt's Biltmore Estate: 6 Years to Build, 43 Bathrooms 𤊠Aerial America | Smithsonian Channel
hoe mooi is dit
natuurlijk is echt extreem overdadig
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit op excursie en kwam in Hastings... Daar zaten we ook in een oud Hotel met van die koperen leidingen, waar het roest bijna vandaan kwam .....
wie weetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
Ach wie weet gaat er nog een vlucht die kant op
Dat is idd wel frappant. Weetje ook waarom?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar frappant is dat Valencianen en Barcelonezen vooral zomerhuizen in de binnenlanden hebben (op hoogte en drogere lucht)
Is ook meer rust en meer te zien. Vind ikke ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar frappant is dat Valencianen en Barcelonezen vooral zomerhuizen in de binnenlanden hebben (op hoogte en drogere lucht)
Daar ben ik geweest , met mn amantequote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:54 schreef sly-nl het volgende:
Hola
Segovia
Topbestemming in Spanje. Ligt wel heel centraal (bij Madrid) maar echt geweldig. Een week is te kort. Plus erg goed dineren en wijn drinken etc. Veel te zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is er minder benauwd en koeler ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is idd wel frappant. Weetje ook waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |