Ik was ooit op excursie en kwam in Hastings... Daar zaten we ook in een oud Hotel met van die koperen leidingen, waar het roest bijna vandaan kwam .....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vanderbilt's Biltmore Estate: 6 Years to Build, 43 Bathrooms 𤊠Aerial America | Smithsonian Channel
hoe mooi is dit
natuurlijk is echt extreem overdadig
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit op excursie en kwam in Hastings... Daar zaten we ook in een oud Hotel met van die koperen leidingen, waar het roest bijna vandaan kwam .....
wie weetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
Ach wie weet gaat er nog een vlucht die kant op
Dat is idd wel frappant. Weetje ook waarom?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar frappant is dat Valencianen en Barcelonezen vooral zomerhuizen in de binnenlanden hebben (op hoogte en drogere lucht)
Is ook meer rust en meer te zien. Vind ikke ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Maar frappant is dat Valencianen en Barcelonezen vooral zomerhuizen in de binnenlanden hebben (op hoogte en drogere lucht)
Daar ben ik geweest , met mn amantequote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:54 schreef sly-nl het volgende:
Hola
Segovia
Topbestemming in Spanje. Ligt wel heel centraal (bij Madrid) maar echt geweldig. Een week is te kort. Plus erg goed dineren en wijn drinken etc. Veel te zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is er minder benauwd en koeler ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is idd wel frappant. Weetje ook waarom?
Tof! Wanneer was je er?quote:
2000 of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tof! Wanneer was je er?
Geweldige stek.
Nog gegeten in een prachtig restaurant met lovely binnenplaats en balkonnetjes etc. Zag eruit als locatie voor een stuk v Shakespeare. Die muts waar ik toen mee was wilde er wel trouwen blabla. Ff zoeken in een doos zodat ik een link kan plaatsen, was topshow (heb ergens brochure, laatst nog tegengekomen). Oja, lokaal gerecht was een heel jong biggetje dat dan aangesneden werd met een lepel. Niet gegeten by the way![]()
Jij wel?
"Gesneden" met een bord was het, om te laten zien hoe mals![]()
[ afbeelding ]
Wat idyllisch (behalve van dat varkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tof! Wanneer was je er?
Geweldige stek.
Nog gegeten in een prachtig restaurant met lovely binnenplaats en balkonnetjes etc. Zag eruit als locatie voor een stuk v Shakespeare. Die muts waar ik toen mee was wilde er wel trouwen blabla. Ff zoeken in een doos zodat ik een link kan plaatsen, was topshow (heb ergens brochure, laatst nog tegengekomen). Oja, lokaal gerecht was een heel jong biggetje dat dan aangesneden werd met een lepel. Niet gegeten by the way![]()
Jij wel?
"Gesneden" met een bord was het, om te laten zien hoe mals![]()
[ afbeelding ]
Supermooi idd.quote:
Daar deden ze ooit een Masterchefquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Supermooi idd.
Was er in november en was mooi weer (rond de 22 graden of zo). Nog gezwommen in een riviertje -met flinke stroming- aan de voet van dat kasteel.
mooooi jaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:18 schreef sly-nl het volgende:
Dit was dat restaurant waar ik het over had. El Hidalgo
Het is nu veel luxer gemaakt. Was toen nog een beetje oude stijl. Maar wel erg goede keuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een binnenplaats aan een klein straatje. Die balkonnetjes boven. Echt prachtig.
Ok .. ziet er goed uit ..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:18 schreef sly-nl het volgende:
Dit was dat restaurant waar ik het over had. El Hidalgo
Het is nu veel luxer gemaakt. Was toen nog een beetje oude stijl. Maar wel erg goede keuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een binnenplaats aan een klein straatje. Die balkonnetjes boven. Echt prachtig.
spanje is grootquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
Maar als fok-Spanjool ken ik nog steeds niet heel Spanje... eigenlijk best wel weinig ... Zuid Spanje nooit geweest
Oh ja daar was ik ook Gran Canaria, bij een kennisquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
spanje is groot
en vergeet de eilanden niet
its prepartytimequote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Cool.
Mja, de Celtics. Ben bang dat het niet gaat lukken, ondanks thuis. Laatste pot ging het slecht en Golden State is opgepept en kan het straks afmaken (game six en Celtics moeten). Denk dat Golden State wint. Hoop not natuurlijk.
Iets na drie uur begint het circus.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:29 schreef chufi het volgende:
Hup Celtics !! 'Volg ik niet echt. Te passief. Kijk je het soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Was vanavond toevalig op ESPNquote:Op vrijdag 17 juni 2022 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Volg ik niet echt. Te passief. Kijk je het soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |