Jammer dat je nu zo ver weg bent, anders kon je meelopen met mij.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:10 schreef Viv het volgende:
Hoi, ik ga hier weer meelezen![]()
Ooit in 2014-2015 ook gedaan (of toen liepen er meerdere dieetreeksen?), toen ben ik circa 12 kilo afgevallen om weer op een gezond BMI uit te komen.
Daarna zwanger geweest, en daarna coronakilo's erbij door het thuiswerken, etc. Nu zwaarder dan ooit, al is het niet alleen vet (ik houd veel vocht vast in mijn benen, waarschijnlijk lipoedeem).
Anyway, tijd om weer een beetje op te letten wat ik eet.
Ik ben in september weer in het land, misschien kunnen we dan uitwaaien op de dijk of zo.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:07 schreef arvensis het volgende:
[..]
Jammer dat je nu zo ver weg bent, anders kon je meelopen met mij.
Dat is ook iets om trots op te zijn!quote:Op maandag 4 juli 2022 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trots momentje, een heel stomme, maar voel me toch trots: Ik had ontzettend honger dus dacht "thuisbezorgd" en "ongezonde zooi" en "dag dieet". En toen heb ik een rijstwafel gepakt en nu zijn die gedachtes weg en vanavond ga ik gewoon gezond koken etc
Oh mèn dat is wel zuur zegquote:Op zondag 3 juli 2022 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was in november. Toen slijmbeursontsteking heup ontstaan tijdens hardlopen. En nu nog last van met gewoon wandelen
Ja gaat steeds beetje beter! Dus ik maak wel progressie, denk ik. Maar goed, ik deed niets aan krachttraining, dus alles meer dan niks is al goedquote:Op maandag 4 juli 2022 21:53 schreef arvensis het volgende:
[..]
Merk je al wat van je niet-zweten-krachttraining op kantoor?
#herkenbaar +1quote:
quote:
Als ik alleen ben maak ik graag een carpaccio salade. Zak sla, carpaccio (zo'n pakje van de super met dressing en pijnboompitten en kaas vind ik prima op zo'n avond) en een beetje truffelmayo. TV aan en genieten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:47 schreef Pinuts het volgende:
Zo, terug van vakantie dus nu weer back on track. Nergens op gelet tijdens de vakantie maar wel veel bewogen dus al met al redelijk gelijk gebleven.
Heeft er iemand trouwens nog lekkere (mega) snelle maaltijden? Ik werk niet in de buurt van waar ik woon dus ik slaap door de week vaak in de buurt van werk. Voor maandag + dinsdag neem ik dan ingevroren bakjes mee en op woensdag eten we iets op kantoor (meestal redelijk gezond). Maar op donderdag kom ik dan meestal rond 7 a 8 uur thuis met mega honger en grijp dan snel naar pizza/friet/etc. En daar wil ik eigenlijk vanaf. Niet zo zeer omdat ik dat niet 'mag' van mezelf, maar meer omdat ik er liever dan echt van wil genieten ipv het weer ff als snelle hap gebruiken.
Het is nou ook niet mega slecht hoor!quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Als ik alleen ben maak ik graag een carpaccio salade. Zak sla, carpaccio (zo'n pakje van de super met dressing en pijnboompitten en kaas vind ik prima op zo'n avond) en een beetje truffelmayo. TV aan en genieten.
Het is niet mega gezond, maar omdat er zoveel sla onder zit voel ik me net een konijn en dus heel gezond.
Nee valt best mee, dat bedoelde ik ook niet. Niet mega gezond, wel snel en lekker. En het konijn gevoel geeft nog een extra gezonde boost!quote:
Bestel het regelmatig als hoofdgerecht. Doen ze meestal niet moeilijk over. Zolang het maar niet het enige is dat je bestelt met een glaasje kraanwater,quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee valt best mee, dat bedoelde ik ook niet. Niet mega gezond, wel snel en lekker. En het konijn gevoel geeft nog een extra gezonde boost!
Ja heerlijk, heb ook een paar favo restaurants waar het heel goed is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Bestel het regelmatig als hoofdgerecht. Doen ze meestal niet moeilijk over. Zolang het maar niet het enige is dat je bestelt met een glaasje kraanwater,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |