Je kan je kwark toch ook opvullen met een kwak pindakaas en een appel ofzo? Of de helft rijstwafels met ander beleg, dan heb je niet meteen 4x pindakaas. Ik denk wel dat je wat begeleiding hierin nodig hebt, gezien je verleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht... ik moest van de diëtist meer eten. Dus besloten voor de lunch inplaats van kwark vier rijstwafels met pindakaas te eten. Ik ben over mijn eetstoornis heen, maar zulke veranderingen blijven lastig... Ik heb een beetje het gevoel dat ze me op dit gebied laat zwemmen.
En waarom heb je gekozen voor rijstwafels in plaats van boterhammen of crackers? Is dat ook op advies van de dietist? Ik zag je laatst nog posten dat je letterlijk het dieet van de dietiste volgde, maar hier lees ik toch iets anders in?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht... ik moest van de diëtist meer eten. Dus besloten voor de lunch inplaats van kwark vier rijstwafels met pindakaas te eten. Ik ben over mijn eetstoornis heen, maar zulke veranderingen blijven lastig... Ik heb een beetje het gevoel dat ze me op dit gebied laat zwemmen.
Ja op zich welquote:
Ja... ik ga de volgende afspraak even duidelijk aangeven waar ik tegenaan loopquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:18 schreef SQ het volgende:
Ja maar de meesten hier hebben niet het soort problematiek waar jij mee kamptik denk zelf dat het voor jou wel goed is om de begeleiding te pakken die je krijgt aangeboden. Maar geef wel duidelijk aan wat jouw problemen zijn en waar je precies begeleiding in zoekt.
Mijn wake up light zet ik niet meer, mijn vriend kan meestal later opstaan maar werd bij stapje 1 of 2 al wakker en ik pas vlak voor het geluid (zoals het bedoeld is dus). Best jammer, want ik vind het zeker in de winter wel fijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Snap ik, daar heb ik dan weer een wake-up light voor zodat ik dat moment iig zelf kan bepalen![]()
Ik word ook meestal wakker tien minuten voordat het ding begint te fluiten, dus het werkt wel echt.
Valt vaak reuze mee ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:38 schreef SQ het volgende:
Nog weer eens versneld gesloft net. Ik verbaas me toch wel over hoe snel een conditie weggevaagd is. En als ik dan naar het schema kijk en zie over hoe weinig dagen ik alweer 10 minuten aan 1 stuk moet versneldsloffen krijg ik de zenuwen
Maar goed. Ik heb het eerder gedaan en toen was ik ook flabberghasted omdat ik na 10 weken gewoon écht 30 minuten kon versneldsloffen dus het zal ook dit keer wel goed komen
Mijn laatste keer was in november. Toen slijmbeursontsteking heup ontstaan tijdens hardlopen. En nu nog last van met gewoon wandelenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:38 schreef SQ het volgende:
Nog weer eens versneld gesloft net. Ik verbaas me toch wel over hoe snel een conditie weggevaagd is. En als ik dan naar het schema kijk en zie over hoe weinig dagen ik alweer 10 minuten aan 1 stuk moet versneldsloffen krijg ik de zenuwen
Maar goed. Ik heb het eerder gedaan en toen was ik ook flabberghasted omdat ik na 10 weken gewoon écht 30 minuten kon versneldsloffen dus het zal ook dit keer wel goed komen
Wat tof! Een specifieke loop of gewoon eigen route?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doen we eens per jaar, is wel pittig, maar erg lekker
Ohhh haha het klonk alsof je het er zo even tussendoor deed haha. Mijn langste ooit was 17km. Was wel te doen, maar blij dat ik er was haha.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doen we eens per jaar, is wel pittig, maar erg lekker
Eigen routequote:Op zondag 3 juli 2022 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat tof! Een specifieke loop of gewoon eigen route?
Wahahahah mee zo sportief ben ik niet. 17km is ook al een pokkeneindquote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohhh haha het klonk alsof je het er zo even tussendoor deed haha. Mijn langste ooit was 17km. Was wel te doen, maar blij dat ik er was haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |