Ja, hoi.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef SQ het volgende:
En als ik dit nou zes maanden lang elke dag zou doen zou ik zo fucking slank zijn he.
Maar ja.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef SQ het volgende:
En als ik dit nou zes maanden lang elke dag zou doen zou ik zo fucking slank zijn he.
Maar ja.
Dit leest als een contradictio in terminisquote:Op maandag 11 juli 2022 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Al 4 dagen 74,6, er zit weer wat beweging in
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit leest als een contradictio in terminis
Tip: ga zwemmen. Ik was zondag een uur in het zwembad en ben 3 keer gaan plassen in dat uur (niet in het zwembad). Op de een of andere manier vindt mijn lichaamsvocht al dat andere water wel aantrekkelijk om bij aan te sluiten.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Toch nog +1,4 tov van voor het weekend. Zal deze week wel blijven want warm weer = ballon.
Vandaag:
S: dingen.
O: shake met kwark, whey, bramen.
L: plak brood met pesto, geitenkaas, rauwe ham
D: Kippenpoot, zoete aardappel puree, broccoli.
Er zal vast nog wel wat bij komen.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Tip: ga zwemmen. Ik was zondag een uur in het zwembad en ben 3 keer gaan plassen in dat uur (niet in het zwembad). Op de een of andere manier vindt mijn lichaamsvocht al dat andere water wel aantrekkelijk om bij aan te sluiten.
Interessant, interessant.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Tip: ga zwemmen. Ik was zondag een uur in het zwembad en ben 3 keer gaan plassen in dat uur (niet in het zwembad). Op de een of andere manier vindt mijn lichaamsvocht al dat andere water wel aantrekkelijk om bij aan te sluiten.
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 11 juli 2022 15:23 schreef BE het volgende:
Vanmorgen 7km powerwalken op de nuchtere maag en daarna aan het werk en drukdrukdruk dus ik ga nu pas eten.![]()
[ afbeelding ]
Met een paar crackers met kaas er bij.
Eigenlijk pas nu net na het eten voel ik hem!quote:Op maandag 11 juli 2022 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet er lekker uitJe buik zal wel rammelen
Hoeveel kcal is dit? 1500? Weinig koolhydraten ook. Je zou toch zeggen dat je met een dergelijk dieet minimaal een kilo per week verliest.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijstje
O kwark 1 eetlepels muesli en 2 eetlepels cornflakes
L. Zelfde + peer
T. Appel
D. Geroerbakte groente met een vegaburger (geen boter oid. Gewoon in een antiaanbakpan)
T. Salade met een eitje
Als het lukt. Stressknoop in mijn maag.
Muhquote:Op maandag 11 juli 2022 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Godver. Ik zit net weer heerlijk in mijn trainingsritme, krijg ik een mail dat mijn boksschool een zomerstop van 4 weken gaat hebben. Net nu afvallen lekker gaat, ik er graag heen ga etc. etc.![]()
Muesli, cornflakes, appel, peer, groente en salade zijn grotendeels koolhydraten hoor.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is dit? 1500? Weinig koolhydraten ook. Je zou toch zeggen dat je met een dergelijk dieet minimaal een kilo per week verliest.
Niet op reagerenquote:Op maandag 11 juli 2022 22:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Muesli, cornflakes, appel, peer, groente en salade zijn grotendeels koolhydraten hoor.En ik zie ook eiwitten (kwark, vegaburger, eitje). Het heeft eerder weinig vetten, maar dat zal wel bewust zijn.
Of bedoel je dat ze geen rijst/pasta/wraps/aardappelen bij het avondeten had?
Als ik de lijstjes hier zie, dan zie ik erg gezonde dieten. Ik kan me moeilijk inbeelden hoe je dan niet of moeilijk kunt afvallen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Muesli, cornflakes, appel, peer, groente en salade zijn grotendeels koolhydraten hoor.En ik zie ook eiwitten (kwark, vegaburger, eitje). Het heeft eerder weinig vetten, maar dat zal wel bewust zijn.
Of bedoel je dat ze geen rijst/pasta/wraps/aardappelen bij het avondeten had?
Even op dikgedrukt aanhaken: gezond is helaas geen garantie dat je ook afvalt. Bij de meesten staan er geen exacte hoeveelheden bij in de lijstjes, dus de inschatting of iets genoeg is of niet (of juist teveel, de een z'n handje nootjes is die van de ander niet, om maar wat te noemen), kun je niet écht makkelijk maken. Dat is verder ook niet zo heel erg relevant, want iemand van 1.60 heeft over het algemeen een lagere energiebehoefte dan iemand van 1.80, en dan moet je ook nog rekening gaan houden met hoeveel iemand daadwerkelijk verbrandt op een dag.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik de lijstjes hier zie, dan zie ik erg gezonde dieten. Ik kan me moeilijk inbeelden hoe je dan niet of moeilijk kunt afvallen.
Zelf eet ik wel wat meer, ben ik wat zwaarder geweest, maar met dergelijke dieten is het er ook zo weer af gegaan. Wellicht heeft het iets te maken met mijn leeftijd.
Ik eet eigenlijk zelden vlees, drink geen suiker en beweeg iedere dag na het thuiswerken wel. En ja op zondag heb ik een punthoofd en eet ik zes broodjes bal. Of een paar turkse pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |