Thanx, ben vandaag klachtenloos, maar dat wist je ook al lol! Morgen weer naar het vrijwilligerwerswerk en stukje fietsen, misschien nog even zwemmen. Nou beetje teveel denk ik, daar heb ik vast de energie niet voor dus even kiezen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:26 schreef GereDathan het volgende:
Jij ook beterschap @:Sangha, maar dat wist je al
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Thanx, ben vandaag klachtenloos, maar dat wist je ook al lol! Morgen weer naar het vrijwilligerwerswerk en stukje fietsen, misschien nog even zwemmen. Nou beetje teveel denk ik, daar heb ik vast de energie niet voor dus even kiezen.
Het zal ook wel ergens tegen de ondergrens aan zitten. Ook omdat covid-19 blijft. Een % zal er door in het ziekenhuis belanden en een (hopelijk groter) % met covid-19 maar met een andere aanleiding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:22 schreef pullup het volgende:
Op zich een heel goede zaak dat het ondanks gebrek aan enige maatregelen nog steeds een dalende trend geeft overal.
Ik had het wellicht net wat sneller willen zien dalen maar dat zal wel komen doordat we inderdaad allemaal gewoon aan het leven zijn
Moet je even bedenken dat we in 2020 rond deze tijd al in de paniekmodus zaten en bijna de 2e lockdown kregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:22 schreef pullup het volgende:
Op zich een heel goede zaak dat het ondanks gebrek aan enige maatregelen nog steeds een dalende trend geeft overal.
Ik had het wellicht net wat sneller willen zien dalen maar dat zal wel komen doordat we inderdaad allemaal gewoon aan het leven zijn
Mooie daling op de ICquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een daling op de IC’s én op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute daling van 21 (relatieve daling 3,6%). Het zijn daarmee 559 bezette bedden in totaal, dus gelukkig weer verder onder de 600.
1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- woensdag 24 augustus: 32 (absolute daling 9; relatieve daling 22,0%);
- dinsdag 23 augustus: 41 (absolute daling 2; relatieve daling 4,7%);
- maandag 22 augustus: 43 (geen wijziging);
- zondag 21 augustus: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 20 augustus: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 19 augustus: 43 (absolute stijging 3; relatieve stijging 7,5%);
- donderdag 18 augustus: 40 (absolute daling 4; relatieve daling 10,0%);
- woensdag 17 augustus: 44 (absolute stijging 2; relatieve stijging 4,8%).
2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- woensdag 24 augustus: 527 (absolute daling 12; relatieve daling 2,2%);
- dinsdag 23 augustus: 539 (absolute daling 35; relatieve daling 6,1%);
- maandag 22 augustus: 574 (absolute daling 28; relatieve daling 4,7%);
- zondag 21 augustus: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 20 augustus: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 19 augustus: 602 (absolute daling 36; relatieve daling 5,6%);
- donderdag 18 augustus: 638 (absolute daling 8; relatieve daling 1,2%);
- woensdag 17 augustus: 646 (absolute daling 11; relatieve daling 1,7%).
Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |