SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Damn, kijkt u uit mijnheer?quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
GVD straks op mijn nieuwe fiets pal voor de deur gevallen.
Neus kapot, tanden gebroken![]()
Mocht van de buren niet eens meer opstaan, daarna nog 2 uur inclusief wachten met de abulance broeders bezig geweest. Gaat weer duur geintje worden bij de tandarts.
Môgge ModMasterquote:
Oh hi therequote:
le morning of goodnessquote:
lijkt me wel zo verstandigquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:17 schreef knokkels het volgende:
Oh, misschien maar eens inloggen in de online lesomgeving
checkquote:
en dan hier uitcheckenquote:
af en toe even binnenkijken, maar tot 12:30 lessenquote:
Nee hoor meneer de roosteraar, ik ben vet hard aan het luisteren en oplettenquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Normaal zijn dit mijn rustigste weken van het schooljaar. Nou, niets is minder waar dit schooljaar.
@:Rafeiro damn, doe je wel voorzichtig
Knokkels, moeten we streng kijken?
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Brokkenpiloten united hier. Beterschap Raf. Heb je veel pijn?
ik was dat 7 novquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzoquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzo
gewoon een tip. Niedoenquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzo
Suiker rond de 30. Dan kan je blijkbaar omvallen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:38 schreef just me het volgende:
@:Rafeiro enig idee waarom je gevallen bent? Weet je al wanneer je bij de tandarts terecht kunt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |