Zou ik geen boodschap aan hebben, maar goed, ik ben ook wel bovengemiddeld lastig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarmee laat je wel zien dat je klaar staat om andere te helpen in nood.
Ja, dat merk ik, aan onderstaande.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou ik geen boodschap aan hebben, maar goed, ik ben ook wel bovengemiddeld lastig.
Ja, klopt.quote:En het is anderen*
Is er niet iemand anders beschikbaar of misschien van het revalidatiecentrum zelf? Of misschien is dat een domme vraag en kan dat helemaal niet. Dat jij haar alsnog op moet halen met corona lijkt me toch ook raarquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het enige waar ik echt mee zit is mijn moeder, die zich enorm verheugt om naar huis te gaan, die morgen ook naar huis hoort te gaan. Ik ben bang dat ze haar sowieso naar huis laten gaan en dat ze dan hier corona krijgt.
Ook het gemis van vla is wel groot
Voor de rest ben ik nu even veel aan het regelen.
Oei, beterschapquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Vooral kut omdat ik morgen mijn moeder zou moeten ophalen uit het revalidatiecentrum en we daar nu iets op moeten verzinnen. Hopelijk mag ze daar nog iets langer bljven.
Naja, het ophalen vind ik niet heel belangrijk, het is belangrijker dat ze nu niet thuis komt, want ze heeft door andere medicatie geen weerstand en dan steek ik haar geheid aan. Eventueel kan ze zelfs nog met de taxi naar huis, als ik haar mobiele zurustofapparaat daar krijg.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is er niet iemand anders beschikbaar of misschien van het revalidatiecentrum zelf? Of misschien is dat een domme vraag en kan dat helemaal niet. Dat jij haar alsnog op moet halen met corona lijkt me toch ook raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een ongelooflijke rotsituatie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je de huisarts en/of de GGD niet bellen voor advies? Het klinkt mij niet verstandig in de oren dat je moeder naar huis komt terwijl jij corona hebt en haar mantelzorger bent...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Bedankt voor het advies!quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke rotsituatie zeg![]()
Kun je de huisarts en/of de GGD niet bellen voor advies? Het klinkt mij niet verstandig in de oren dat je moeder naar huis komt terwijl jij corona hebt en haar mantelzorger bent...
Zoals maandag bij de rolling stones: you can't always get what you wantquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee.
Een metrum is zoals je ziet een prettig ritme in een tekst. En ook al rijmt het soms dan niet, het is gewoon beter.
(Waarin in het láátste stuk dus expres álles misgaat, om m'n punt kracht bij te zetten.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:20 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Vooral kut omdat ik morgen mijn moeder zou moeten ophalen uit het revalidatiecentrum en we daar nu iets op moeten verzinnen. Hopelijk mag ze daar nog iets langer bljven.
Ai, dat is niet leuk. Maar zo te lezen heb je naar eer en geweten gehandeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor het ook weer meer de laatste tijd. Maar vooral mensen zonder klachten of hooguit een loopneus gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]War balen zeg! Je vreesde er al een beeerje voor toch?
Ik hoor het weer best veel de laatste weken.
Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden voor je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah kut zeg. Weet je hoe daar aan gekomen bent?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
De twee vrienden met wie ik bij het festival was, hebben vanochtend ook allebei - zonder dat we het van elkaar wisten - een zelftest gedaan. Alledrie positief en ook alledrie slechts een loopneus. Tja, deze variant is vrij besmettelijk en als sommigen niet eens weten dat ze corona hebben, dan kan het snel gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor het ook weer meer de laatste tijd. Maar vooral mensen zonder klachten of hooguit een loopneus gelukkig.
Vanwege de incubatietijd verwacht ik afgelopen vrijdag of zaterdag op Best Kept Secret. Twee vrienden van me kregen ook klachten (eentje wel andere dan ik heb) op het moment dat ik klachten kreeg, dus denk ik dat we het daar opgelopen hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Weet je hoe daar aan gekomen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ai, dat is niet leuk. Maar zo te lezen heb je naar eer en geweten gehandeldquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: