Al vind ik deze of een RAM 1500 wel beetje aso grootquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook de enige reden dat ie nu wel ineens interessant is hoor
mjaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al vind ik deze of een RAM 1500 wel beetje aso groot
ik zie laatste jaren deze grote pickups vaker rijden, maar waarom eigenijkquote:
zakelijk op LPG best interessant, omdat ze toch als een beest aanhangers kunnen trekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie laatste jaren deze grote pickups vaker rijden, maar waarom eigenijk
Ja, drama dat slapen van mij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was alweer zo vroeg voor je.
Ja, nouja...quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, drama dat slapen van mij.
Maar goed zo heb je wel lang wat aan de dag natuurlijk
Zo tegen 20 uur in de avond moet ik vechten om niet te gaan slapen, ik rek het meestal tot 22/22.30 uur en dan ga ik naar bed.quote:
En dan nog maar 6 uur slapen dus. Ga je overdag wel eens even plat?quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo tegen 20 uur in de avond moet ik vechten om niet te gaan slapen, ik rek het meestal tot 22/22.30 uur en dan ga ik naar bed.
Dan slaap ik geen 6 uur, was het maar waar. Voor ik hier kom ben ik al zeker een uurtje op. Heb ik al zeker een uur tv liggen kijken in bed in de hoop weer in slaap te vallen en ben ik al tig keer wakker geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan nog maar 6 uur slapen dus. Ga je overdag wel eens even plat?
Heel vervelend.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan slaap ik geen 6 uur, was het maar waar. Voor ik hier kom ben ik al zeker een uurtje op. Heb ik al zeker een uur tv liggen kijken in bed in de hoop weer in slaap te vallen en ben ik al tig keer wakker geweest.
Nee, probeer dat niet te doen overdag plat gaan. Soms ontkom ik er niet aan dan ben ik echt zo moe dan ben ik net op tijd bij de bank. Ben dan echt aan het vechten om mijn ogen open te houden.
IK weet niet meer b eter heb dit al 30 jaar zoquote:
Hey Haags,quote:
Morguhquote:
Hoi vriendjequote:
Hoi ander vriendjequote:
Hey DJquote:
vervelend joh al dat acclimatiserenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de verandering maar weer acclimatiseren tijdens de lunch
HEEL vervelendquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend joh al dat acclimatiseren
ik ook.quote:
oh nee. dat vind ik een beetje teveel. ik doe zelf de LEGO wel opruimen en de rest van de tafel voor vanavond.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh nee. dat vind ik een beetje teveel. ik doe zelf de LEGO wel opruimen en de rest van de tafel voor vanavond.
straks ook nog even stofzuigen en de afwas doen
Ik kan muis straks wel even langs sturen, dan heb ik ook een rustige avondquote:
jaquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan muis straks wel even langs sturen, dan heb ik ook een rustige avond
Ik blokkeer alvast alle pinpassen en credit cards van muisquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
ga ik gezellig met muis een terrasje pakken
Tot hoeveel kilo?quote:
Dat is wel lekker veelzijdig. Ik heb ook alleen maar dumb bells thuis liggen. Van die dingen waar je kan schijven kan wisselen. Irritant gedoe maar gebruik ze toch alleen maar als ik niet naar de sportschool kon om wat voor reden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik een kamer over had koch tik een smith machine en evt. een pulley ding.
ja ik ga niet betalen voor een sportschool waar ik 75% van de tijd niet naar toe kan omdat ik alleen kan op tijden waarop zij dicht zijnquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel lekker veelzijdig. Ik heb ook alleen maar dumb bells thuis liggen. Van die dingen waar je kan schijven kan wisselen. Irritant gedoe maar gebruik ze toch alleen maar als ik niet naar de sportschool kon om wat voor reden.
Kan er 24 kilo op hangen en dan zit die vol. En dan heb ik maar 1 halter want dan zijn m'n 5 kilo schijven in gebruik :p
Snap ik dan zou ik het ook niet doen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ga niet betalen voor een sportschool waar ik 75% van de tijd niet naar toe kan omdat ik alleen kan op tijden waarop zij dicht zijn
Daarom zelf shit aan t aanschaffen.
Heb een Concept2 staan waar ik 4-5x per week een uur op tekeer ga en nu weer wat gewichten erbij.
In een volgend huis komt die smith en pulley dingen sowieso wel.
Die 24/7 sportscholen zijn echt tyfus duur idd.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik dan zou ik het ook niet doen.
Geen 24 uurs sportschool in de buurt
Die bij mij in de buurt heeft dat.
Maar ik zit voor de helft van de prijs bij een ander. Combineer ik met kind naar school brengen. Gaat prima.
En de kamer die ik over heb wordt een game/LEGO kamer dus daar past het dan niet meer bij
22 euro volgens mij hier. Is een basic fit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die 24/7 sportscholen zijn echt tyfus duur idd.
Ow dat valt nog mee. Hier zit een anytime en die is in de 40 euro volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
22 euro volgens mij hier. Is een basic fit.
Lekker weg bakken in de zonquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt nog wel mee zaterdag wordt het warmer
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt nog wel mee zaterdag wordt het warmer
20 tot 25 graden is voor mij ook wel meer dan genoegquote:
Beetje wind er bij niet te veel..quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
20 tot 25 graden is voor mij ook wel meer dan genoeg
Nou windjes hoeven voor mij niet, die krijg ik het 's nachts wel genoeg om mijn orenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wind er bij niet te veel..
Jij laat ze vast ook welquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou windjes hoeven voor mij niet, die krijg ik het 's nachts wel genoeg om mijn oren
Nog niet gegetenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wacht op een review van de hollandse nieuwe @:hemarookworst
Beetje druk waardoor ik geen tijd gehad heb om kantoor uit te gaanquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenvaller dit, of heb je late lunch vandaag
Even wapperenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wind er bij niet te veel..
Dat ookquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht, jij hebt natuurlijk lekker biefstukjes gegeten tijdens de lunch
kerel doe je wel beetje rustig aan!quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje druk waardoor ik geen tijd gehad heb om kantoor uit te gaan
Maar die van mij ruiken naar roosjesquote:
Is gelukkig wel uitzondering. Normaal heb ik altijd wel ff tijdquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kerel doe je wel beetje rustig aan!
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die van mij ruiken naar roosjes
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
M'n vleesconsumptie was wel te merken vanochtend
Ligt eraan of hij een baksteen achteraan gooitquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Haha heb een pakketje ontvangen voor buurman.
Alleen zit ik nu met een noice cancelling koptelefoon op GOA te luisteren
Zal ik merken als hij aanbelt?
Als hij WA verzekerd is primaquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij een baksteen achteraan gooit
Nope daar hebben we de zon voorquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laat je sgreytjes om t water warm te houden?
jij woont toch ergens in het verre noordoosten?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
U zijt welkom om dit uit te proberen
2 keer de helft tot 4 keer een kwart minimaal!quote:
Lekker bezig die Cor! Als ik later groot ben wil ik dat ook verdienenquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer de helft tot 4 keer een kwart minimaal!
Avond schoonheid.quote:
Hoe was je dag?quote:
Min of meer hetzelfde.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Meh beetje lastig, maar later wel okeHoe was jou dag:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij woont toch ergens in het verre noordoosten?
Da zijn gewoon reserve Duitsersquote:
Zegt de reserve Belg.quote:
vertelquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar heeft mijn grote held Harrie Jekkers een mooi stuk over
ik heb tijdquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Het anti rokersfeestje.
Duurt wel wat lang.
Zoek maar op youtube. Staat ie vast opquote:
Leer jij maar eens sjoelen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zoek maar op youtube. Staat ie vast op
Overigens is het soldatenverhaal mijn favoriet.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar heeft mijn grote held Harrie Jekkers een mooi stuk over
Je schrijf Zijne Konijnlijkheid Der Noord en Zuid Nederlanden verkeerdquote:
Lekker, ook wel kans op regen maar dat zal wel meevallen hoop ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Warmte op komst
Ik kijk nu al uit naar zondagavond als ik thuis kom van een weekendje weg
Zondag weer onweer des doods. Dus waarschijnlijk 5 druppels ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, ook wel kans op regen maar dat zal wel meevallen hoop ik.
Zal wel weer zo'n bui worden waarvan ik denk dat ik meer gepist heb.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zondag weer onweer des doods. Dus waarschijnlijk 5 druppels ofzo.
Nee, dat zijn je zweetdruppels.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n bui worden waarvan ik denk dat ik meer gepist heb.
Ik heb geen zweetzak.quote:
Ga je van vrijdag wel krijgen.quote:
Gelukkig heb ik een airco op mijn werk.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je van vrijdag wel krijgen.
Ja vrijdag, schijnbaar is de hitte een dag eerder nu.
Ik slaap op een plek waar het rustig richting de 30 kan gaan, en geen aircoquote:Op woensdag 15 juni 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een airco op mijn werk.
Ik wil je wel helpen met slapen in een koele omgeving. Ben jij een vrouw?quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap op een plek waar het rustig richting de 30 kan gaan, en geen airco
Help
Ik zag hem net voorbij rennen om een plekje bij de koude douche te reserveren.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag hem net voorbij rennen om een plekje bij de koude douche te reserveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 02:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet wat het me gaat kosten, maar meer dan mij lief is
https://www.doneeractie.nl/herstel-tanden-etc/-64602
Enja dit is voor ikke.Goffer, dat is goed balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
sterktequote:Op donderdag 16 juni 2022 03:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ben nog steeds met de huisartsenpost in gesprek En moet over 2 uur weer bellen. Zat op HI en net op 16,9 dus moet over twee uur weer meten,
Maar ik wil (al jaren) slapen.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 02:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet wat het me gaat kosten, maar meer dan mij lief is
https://www.doneeractie.nl/herstel-tanden-etc/-64602
Enja dit is voor ikke.Potverdorie RafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maak je me nu!
Heb een kleinigheidje bijgedragen
Hopelijk willen en kunnen meer mensen dit doenThinking is difficult, that’s why most people judge
Dan is het 12 graden, vind ik weer te frisquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
Veeeeel te warm naar mijn zin .....
10 graden minder is prima.
Het is bij jou nu maar 22 graden?quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is het 12 graden, vind ik weer te fris
Een grote smakkerdquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potverdorie Raf
Wat maak je me nu!
Hopelijk willen en kunnen meer mensen dit doen
Net verkeerd terechtkomen, ik kan er over meepraten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een grote smakkerd
Had ik maar geweten dat de grond kussen zo pijnlijk kon zijn.
Maar viel ook vol frontaal, dus bakkes doet miauw voorhoofd zeurt,
Knieën doen auw, maar we sjokken wel weer door, met een stok als het moet.
Van hele lieve buur met nog een zak soep gekregen en een pakje aardappel puree. "Dan hoef je niet te kauwen" haha.
Dat deed me op een rare manier wel heel goed.
Geen haar op mijn hoofdquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potverdorie Raf
Wat maak je me nu!
Hopelijk willen en kunnen meer mensen dit doen
En een verzekering neem ik aan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net verkeerd terechtkomen, ik kan er over meepraten.
Nou auw en miauw. Hahahaquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een grote smakkerd
Had ik maar geweten dat de grond kussen zo pijnlijk kon zijn.
Maar viel ook vol frontaal, dus bakkes doet miauw voorhoofd zeurt,
Knieën doen auw, maar we sjokken wel weer door, met een stok als het moet.
Van hele lieve buur met nog een zak soep gekregen en een pakje aardappel puree. "Dan hoef je niet te kauwen" haha.
Dat deed me op een rare manier wel heel goed.
Ziekenfonds dekte het ziekenhuis en een gedeelte fysio.maar dat dekte ook niet alles, ik had net een baan gevonden en die was ik dus ook kwijt. Sollicitaties verliepen ook niet goed als je kreupel aankomt...quote:
Ja weet ik nog wel. Gelukkig bedelde je nietquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziekenfonds dekte het ziekenhuis en een gedeelte fysio.maar dat dekte ook niet alles, ik had net een baan gevonden en die was ik dus ook kwijt. Sollicitaties verliepen ook niet goed als je kreupel aankomt...
Snap ik ook.quote:
Heb je al bij je verzekering geïnformeerd?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik ook.
Afspraak met de tandarts staat ook.
Eerst foto's em dan gedoe.
Goeie voordat de fok debielen geld overmaken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al bij je verzekering geïnformeerd?
Weet je ik mag jou wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie voordat de fok debielen geld overmaken.
Soms moet je voor jezelf zorgen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet je ik mag jou wel.
Maar helaas ken ik pijn. Meerdere keren IC gelegen.
IK ga zo naar bed om maar te liggen,
Oogjes dicht en de pijn negeren, dat leer je met de jaren,
Maar soms zijn er pieken en dan komt er zo'n kutwijf als jou langs,
Kutje dat alles mee heeft zeker?quote:
Hoe oud ben je? Je eigen broek ophouden gastquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kutje dat alles mee heeft zeker?
Nooit echt pijn gehad....
Huhu pijn is alles behalve fijn, maar spierpijn, een gezwikte enkel. etc tellen niet mee.
Alvleesklier ontsteking (20% overlevingskans) wellicht, pas 3x gehad en nog wat andere ziektes.
Pleur op met je gemieper, mongooltje.
Dit negeer ik maar.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Huhu pijn is alles behalve fijn, maar spierpijn, een gezwikte enkel. etc tellen niet mee.
Alvleesklier ontsteking (20% overlevingskans) wellicht, pas 3x gehad en nog wat andere ziektes.
Dat het klote is snap ik wel maar zullen we het gescheld achterweg houden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoor. Niemand weet dat ik repelsteeltje heet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het klote is snap ik wel maar zullen we het gescheld achterweg houden.
Sommige noemen je ook wel eens anders.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoor. Niemand weet dat ik repelsteeltje heet.
Oh ja, verrassend. Ik had een R eruit moeten latenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige noemen je ook wel eens anders.
Epelsteeltje?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, verrassend. Ik had een R eruit moeten laten
Verrassend babyquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Verrassend baby, dat is vast te moeilijk
Stomme Ziggo ligt eruitquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben nu gtst aan het kijken(Voor uit) En dan the good doctor
![]()
Jij dan?
Preciesquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oei!! balen zeg. Kudt ziggo! Dan maar ff lekker hier kletsen
quote:
Want ik hou niet van madammen met een bontjasquote:
Zo maar even een hotspot aanmakenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier geen ziggo storing gisteren wel in de stad Groningen of was t eergisteren?!
Hij heeft veel betere nummers gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ik hou niet van madammen met een bontjas
Hottentot hierquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft veel betere nummers gemaakt.
A H ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij loopt meer als die man met die snor![]()
Plezand liedje voor lud vind ik mooi.quote:
Dat wordt dus later op de avond of vannachtquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
Niet Frantastisch
Vanaf 4 uur geen internet ED meer
En ze denken het om 2241 opgelost te hebben![]()
ED?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
Niet Frantastisch
En Dergelijke.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel aardig..
niet veel uit mn handen gekregen vandaag
ja ik vond het altijd gierend kut. maar ja, overdag niet slapen is gierend kut met een ketsplaatquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Slaapmasker is wel fijn, ook een tijdje op gehad..
Klopt heeft iedereen wel eensquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa geen idee.. lamlendig dagje, kan je eens hebben toch
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
dat had ik zelf kunnen bedenken
Dit klinkt zooooo foutquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
2 'lovende' units besteld. Ben benieuwd welke fatsoenlijk werkt met mij als buikslaper / slaapacrobaat
Jij hebt de zelfde gedachte als ik.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
2 'lovende' units besteld. Ben benieuwd welke fatsoenlijk werkt met mij als buikslaper / slaapacrobaat
quote:
En nu in Jip- en Janneketaal?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik vond het altijd gierend kut. maar ja, overdag niet slapen is gierend kut met een ketsplaat
In regenboog kleuren?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
Heb een manta en een jack the wolfpack ofzo besteld
Dat is wel ruk!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
Niet Frantastisch
Opel?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
Heb een manta en een jack the wolfpack ofzo besteld
ik moet enige regelmaat overdag slapen maar heb dan fucking veel last van licht.quote:
Goede verduisterende shit voor je ramenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet enige regelmaat overdag slapen maar heb dan fucking veel last van licht.
slaapmaskers heb ik wel geprobeerd eerder, maar die zitten kut of schuiven af.
ja heb rolgordijnen en 100% verduisterende gordijnen, maar komt nog wel wat licht langs. Helemaal nu ik met 't raam open slaap.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goede verduisterende shit voor je ramen
Rolluiken nemenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb rolgordijnen en 100% verduisterende gordijnen, maar komt nog wel wat licht langs. Helemaal nu ik met 't raam open slaap.
En met name van onder de deur komt er een bak licht(kier van 5-10cm ofzo)
los van 't feit dat 't niet mag, kan het überhaupt niet hierquote:
Ja schuif mn vloerkleed er tegen omhoogquote:En een handdoek voor die kier leggen.. of van die borstels onder je deur maken🤣🤣
Rolluiken vind ik niet uitzienquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rolluiken nemen
En een handdoek voor die kier leggen.. of van die borstels onder je deur maken🤣🤣
Maar als je nachtdiensten hebt kan het wel een uitkomst zijnquote:
Haagsiequote:
Ja dat wel, maar gelukkig komen die in mijn werk gebied alleen voor als er slecht werk geleverd wordquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als je nachtdiensten hebt kan het wel een uitkomst zijn
Emmers vol gejankt. Het was echt ontroerend.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haagsie![]()
Heb je ook een traantje gelaten samen met Sophietje?
nergens last van.. mn buitengevel is 95% raam/glasquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel donker in de winter antigenot.
Weet ik tochquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Raam doet geen ene zak zo lang het buiten nog 22 graden is.
Zo'n tochtbeest laten breien door je moeder/tante/oma/buurvrouw.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
los van 't feit dat 't niet mag, kan het überhaupt niet hier
[..]
Ja schuif mn vloerkleed er tegen omhoogen borstels mag ook niet (en tevens oerlelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |