Al vind ik deze of een RAM 1500 wel beetje aso grootquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook de enige reden dat ie nu wel ineens interessant is hoor
mjaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al vind ik deze of een RAM 1500 wel beetje aso groot
ik zie laatste jaren deze grote pickups vaker rijden, maar waarom eigenijkquote:
zakelijk op LPG best interessant, omdat ze toch als een beest aanhangers kunnen trekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie laatste jaren deze grote pickups vaker rijden, maar waarom eigenijk
Ja, drama dat slapen van mij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was alweer zo vroeg voor je.
Ja, nouja...quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, drama dat slapen van mij.
Maar goed zo heb je wel lang wat aan de dag natuurlijk
Zo tegen 20 uur in de avond moet ik vechten om niet te gaan slapen, ik rek het meestal tot 22/22.30 uur en dan ga ik naar bed.quote:
En dan nog maar 6 uur slapen dus. Ga je overdag wel eens even plat?quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo tegen 20 uur in de avond moet ik vechten om niet te gaan slapen, ik rek het meestal tot 22/22.30 uur en dan ga ik naar bed.
Dan slaap ik geen 6 uur, was het maar waar. Voor ik hier kom ben ik al zeker een uurtje op. Heb ik al zeker een uur tv liggen kijken in bed in de hoop weer in slaap te vallen en ben ik al tig keer wakker geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan nog maar 6 uur slapen dus. Ga je overdag wel eens even plat?
Heel vervelend.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan slaap ik geen 6 uur, was het maar waar. Voor ik hier kom ben ik al zeker een uurtje op. Heb ik al zeker een uur tv liggen kijken in bed in de hoop weer in slaap te vallen en ben ik al tig keer wakker geweest.
Nee, probeer dat niet te doen overdag plat gaan. Soms ontkom ik er niet aan dan ben ik echt zo moe dan ben ik net op tijd bij de bank. Ben dan echt aan het vechten om mijn ogen open te houden.
IK weet niet meer b eter heb dit al 30 jaar zoquote:
Hey Haags,quote:
Morguhquote:
Hoi vriendjequote:
Hoi ander vriendjequote:
Hey DJquote:
vervelend joh al dat acclimatiserenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de verandering maar weer acclimatiseren tijdens de lunch
HEEL vervelendquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend joh al dat acclimatiseren
ik ook.quote:
oh nee. dat vind ik een beetje teveel. ik doe zelf de LEGO wel opruimen en de rest van de tafel voor vanavond.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh nee. dat vind ik een beetje teveel. ik doe zelf de LEGO wel opruimen en de rest van de tafel voor vanavond.
straks ook nog even stofzuigen en de afwas doen
Ik kan muis straks wel even langs sturen, dan heb ik ook een rustige avondquote:
jaquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan muis straks wel even langs sturen, dan heb ik ook een rustige avond
Ik blokkeer alvast alle pinpassen en credit cards van muisquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
ga ik gezellig met muis een terrasje pakken
Tot hoeveel kilo?quote:
Dat is wel lekker veelzijdig. Ik heb ook alleen maar dumb bells thuis liggen. Van die dingen waar je kan schijven kan wisselen. Irritant gedoe maar gebruik ze toch alleen maar als ik niet naar de sportschool kon om wat voor reden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik een kamer over had koch tik een smith machine en evt. een pulley ding.
ja ik ga niet betalen voor een sportschool waar ik 75% van de tijd niet naar toe kan omdat ik alleen kan op tijden waarop zij dicht zijnquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel lekker veelzijdig. Ik heb ook alleen maar dumb bells thuis liggen. Van die dingen waar je kan schijven kan wisselen. Irritant gedoe maar gebruik ze toch alleen maar als ik niet naar de sportschool kon om wat voor reden.
Kan er 24 kilo op hangen en dan zit die vol. En dan heb ik maar 1 halter want dan zijn m'n 5 kilo schijven in gebruik :p
Snap ik dan zou ik het ook niet doen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ga niet betalen voor een sportschool waar ik 75% van de tijd niet naar toe kan omdat ik alleen kan op tijden waarop zij dicht zijn
Daarom zelf shit aan t aanschaffen.
Heb een Concept2 staan waar ik 4-5x per week een uur op tekeer ga en nu weer wat gewichten erbij.
In een volgend huis komt die smith en pulley dingen sowieso wel.
Die 24/7 sportscholen zijn echt tyfus duur idd.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik dan zou ik het ook niet doen.
Geen 24 uurs sportschool in de buurt
Die bij mij in de buurt heeft dat.
Maar ik zit voor de helft van de prijs bij een ander. Combineer ik met kind naar school brengen. Gaat prima.
En de kamer die ik over heb wordt een game/LEGO kamer dus daar past het dan niet meer bij
22 euro volgens mij hier. Is een basic fit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die 24/7 sportscholen zijn echt tyfus duur idd.
Ow dat valt nog mee. Hier zit een anytime en die is in de 40 euro volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
22 euro volgens mij hier. Is een basic fit.
Lekker weg bakken in de zonquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt nog wel mee zaterdag wordt het warmer
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt nog wel mee zaterdag wordt het warmer
20 tot 25 graden is voor mij ook wel meer dan genoegquote:
Beetje wind er bij niet te veel..quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
20 tot 25 graden is voor mij ook wel meer dan genoeg
Nou windjes hoeven voor mij niet, die krijg ik het 's nachts wel genoeg om mijn orenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wind er bij niet te veel..
Jij laat ze vast ook welquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou windjes hoeven voor mij niet, die krijg ik het 's nachts wel genoeg om mijn oren
Nog niet gegetenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wacht op een review van de hollandse nieuwe @:hemarookworst
Beetje druk waardoor ik geen tijd gehad heb om kantoor uit te gaanquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenvaller dit, of heb je late lunch vandaag
Even wapperenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wind er bij niet te veel..
Dat ookquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht, jij hebt natuurlijk lekker biefstukjes gegeten tijdens de lunch
kerel doe je wel beetje rustig aan!quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje druk waardoor ik geen tijd gehad heb om kantoor uit te gaan
Maar die van mij ruiken naar roosjesquote:
Is gelukkig wel uitzondering. Normaal heb ik altijd wel ff tijdquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kerel doe je wel beetje rustig aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |