Al vind ik deze of een RAM 1500 wel beetje aso grootquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook de enige reden dat ie nu wel ineens interessant is hoor
mjaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al vind ik deze of een RAM 1500 wel beetje aso groot
ik zie laatste jaren deze grote pickups vaker rijden, maar waarom eigenijkquote:
zakelijk op LPG best interessant, omdat ze toch als een beest aanhangers kunnen trekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie laatste jaren deze grote pickups vaker rijden, maar waarom eigenijk
Ja, drama dat slapen van mij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was alweer zo vroeg voor je.
Ja, nouja...quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, drama dat slapen van mij.
Maar goed zo heb je wel lang wat aan de dag natuurlijk
Zo tegen 20 uur in de avond moet ik vechten om niet te gaan slapen, ik rek het meestal tot 22/22.30 uur en dan ga ik naar bed.quote:
En dan nog maar 6 uur slapen dus. Ga je overdag wel eens even plat?quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo tegen 20 uur in de avond moet ik vechten om niet te gaan slapen, ik rek het meestal tot 22/22.30 uur en dan ga ik naar bed.
Dan slaap ik geen 6 uur, was het maar waar. Voor ik hier kom ben ik al zeker een uurtje op. Heb ik al zeker een uur tv liggen kijken in bed in de hoop weer in slaap te vallen en ben ik al tig keer wakker geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan nog maar 6 uur slapen dus. Ga je overdag wel eens even plat?
Heel vervelend.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan slaap ik geen 6 uur, was het maar waar. Voor ik hier kom ben ik al zeker een uurtje op. Heb ik al zeker een uur tv liggen kijken in bed in de hoop weer in slaap te vallen en ben ik al tig keer wakker geweest.
Nee, probeer dat niet te doen overdag plat gaan. Soms ontkom ik er niet aan dan ben ik echt zo moe dan ben ik net op tijd bij de bank. Ben dan echt aan het vechten om mijn ogen open te houden.
IK weet niet meer b eter heb dit al 30 jaar zoquote:
Hey Haags,quote:
Morguhquote:
Hoi vriendjequote:
Hoi ander vriendjequote:
Hey DJquote:
vervelend joh al dat acclimatiserenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de verandering maar weer acclimatiseren tijdens de lunch
HEEL vervelendquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend joh al dat acclimatiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |