quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb gehoord dat Frank weer mod gaat worden.
ze accepteren geen belgische paspoorten bij de controlequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar kan ik mijn kanidaat stellen.
Na mij de beste keuzequote:
Crewbashquote:Op woensdag 15 juni 2022 07:14 schreef Rozevla het volgende:
Mod eisen : totaal geen leven en het IQ van een visstick.
Er moet wel zo'n soort iemand komen inderdaad met dat soort humor...quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb gehoord dat Frank weer mod gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DerekB op 15-06-2022 10:03:24 ]
Kom teruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:58 schreef DerekB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied me aan als ik ook kan bannen
Er moet gewoon iemand bij, zeurpeuter.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:48 schreef Sfancta het volgende:
En wie van de twee gaat weg? Of beiden?
Ik denk zelf dat oom Plompzakker stopt als mod, hij wil weer matties met VD worden.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
Ja kan mijn kont kussen meid.quote:
Kansloos dat dat niet kan. Mods hebben daar toch beter zicht op dan die FAtjes die je toch nooit ziet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied me aan als ik ook kan bannen
Ja oke tante Yvonne, snap ik, het is al zo onnoemelijk druk in KLB.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet gewoon iemand bij, zeurpeuter.
Mijn zegen heb je!quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Alleen als ik een VIP Pass krijg om 5 permbans uit te delen.
Je zou wel een hele goede zijnquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:46 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja kan mijn kont kussen meid.Ik wil geen moderator worden.
Te laat. Yvonne is al bezig het papierwerk in orde te makenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:46 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met jouw valse slange gedrag. Ik wil niet ook nog maar een post of topic meer van je zien want dan ben ik bang dat ik werkelijk mijn ogen ga uitbranden met een vlammenwerper. Bye gast. Bye. Doei.Laat mij lekker gewoon met rust of zo. Fake persoon. Van alle mensen hier ben jij de most disgusting one. (mijn mening)quote:
Voor mijn vertrek uit deze forum?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Te laat. Yvonne is al bezig het papierwerk in orde te maken
Doe maar nog een post @Sfanctaquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:22 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met jouw valse slange gedrag. Ik wil niet ook nog maar een post of topic meer van je zien want dan ben ik bang dat ik werkelijk mijn ogen ga uitbranden met een vlammenwerper. Bye gast. Bye. Doei.Laat mij lekker gewoon met rust of zo. Fake persoon. Van alle mensen hier ben jij de most disgusting one. (mijn mening)
Ik ga je gewoon blokeren dat is beter.
Nee voor je nieuwe functie als modquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Voor mijn vertrek uit deze forum?
Gekomen door "blokeren"quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:22 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met jouw valse slange gedrag. Ik wil niet ook nog maar een post of topic meer van je zien want dan ben ik bang dat ik werkelijk mijn ogen ga uitbranden met een vlammenwerper. Bye gast. Bye. Doei.Laat mij lekker gewoon met rust of zo. Fake persoon. Van alle mensen hier ben jij de most disgusting one. (mijn mening)
Rot eens op. Hoe duidelijk moet ik zijn.quote:
Doe eens lief bartje. Als mod kun je niet zulke taal gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Rot eens op. Hoe duidelijk moet ik zijn.
Nee Darioquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Brandt je vlammenwerper al?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:25 schreef Bart.Messen het volgende:
Dat is ook alleen omdat Dick Bruna nog wat te hoog gegrepen is voor jequote:Op woensdag 15 juni 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Bartje kan zeggen wat hij wil, ik hou toch van hem. Mijn favoriete auteur.
Sohee.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:22 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Gewoon op dag 1 een massaban van iedereen die ooit op KLB heeft gepost uitvoeren. Dan hoef je ook niet zo veel te doenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:46 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon op dag 1 een massaban van iedereen die ooit op KLB heeft gepost uitvoeren. Dan hoef je ook niet zo veel te doen
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:22 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:22 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Weet je wel dat dit eigenlijk een testtopic is voor selectie? Nog een tip: als je wilt solliciteren kijk dan even de topics en posts na van Plompzakker voordat hij mod werd. Een wereld gaat voor je open.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Typisch dat dit topic ook weer uit de klauwen loopt ondanks dat het blauw ziet van de moderatoren!!!!!
Dat ligt er maar net aan wat ze zoeken. Soms willen ze de grootste baggeraars mod maken want de kans is groot dat iemand daarna zijn/haar postgedrag verandert en soms zelfs ook wat invloed uit kan oefenen op andere baggeraars.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Weet je wel dat dit eigenlijk een testtopic is voor selectie? Nog een tip: als je wilt solliciteren kijk dan even de topics en posts na van Plompzakker voordat hij mod werd. Een wereld gaat voor je open.Je weet dan gelijk wie er een goede kans gaat maken.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:25 schreef Questular het volgende:
Ik ben door naar het assessment. Ben best zenuwachtig moet ik zeggen.
Nieuwe mod crewbash.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:20 schreef VarkensHart het volgende:
Benieuwd welke mongool ze nu weer strikken
Nine is een van de leukste users hier, laten we dat zou houdenquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:19 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zal KLB er wel even bijnemen
@:Nine for moderator!
quote:
Sorry, maar ik bedank jullie vriendelijk voor de eer. Politieagentje spelen is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:15 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als ze nou KLB schoonvegen en alleen @:nine. topics zou mogen aanmaken zie ik dat wel zitten.
Don't worry en leuk om te horenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:27 schreef Questular het volgende:
Nine is een van de leukste users hier, laten we dat zou houden
En....?quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:25 schreef Questular het volgende:
Ik ben door naar het assessment. Ben best zenuwachtig moet ik zeggen.
@laforest is al eerder mod geweestquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:12 schreef Cupfighter het volgende:
Als ze zelfs Le Forest (of zo) al mod maken is de spoeling erg dun
Hoeft ook niet, gewoon doorgaan met mooie tietjes en tieten posten is genoegquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik bedank jullie vriendelijk voor de eer. Politieagentje spelen is niet echt mijn ding
Ben wel eens, maar heb vaker twijfel bij de 18+ grens bij zijn gifjes. Kiele kielequote:Op woensdag 15 juni 2022 17:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Nine is een van de leukste users hier, laten we dat zou houden
Jammer. Je zou een goede mod zijn. Vind ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik bedank jullie vriendelijk voor de eer. Politieagentje spelen is niet echt mijn ding
Of stormfrontquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien een externe moderator, van viva of bokt?
Misschien een consultant als interimmer?quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
bokt forum, beste forumquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je PC woke shit wil moet je er eentje nemen van GoT.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja leuk, allemaal van die autistische dictatortjesquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:06 schreef Netsplitter het volgende:
Als je PC woke shit wil moet je er eentje nemen van GoT.
Ik heb een permban daar omdat ik commentaar had op de mods en hun woke cultuur. Konden ze niet waarderen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja leuk, allemaal van die autistische dictatortjes
Oh dat is ook wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je PC woke shit wil moet je er eentje nemen van GoT.
Ja iemand uit het pieter baan centrumquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:58 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Misschien een consultant als interimmer?
Permban bij Tnet is een eitje.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een permban daar omdat ik commentaar had op de mods en hun woke cultuur. Konden ze niet waarderen.
Ow ja, en ik had voorgesteld om FOK! mods daar de boel over te laten nemen.
Waarschijnlijk omdat dit een van je weinige topics is die niet over jou zelf gaat. Trek hier je les uit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:21 schreef Sfancta het volgende:
Misschien interessant, maar dit is mijn best lopende KLB topic van de laatste 4 maandenDenk dat @:dries4ever dit wel waardeert.
Moest wel lachenquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:24 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit een van je weinige topics is die niet over jou zelf gaat. Trek hier je les uit.
Ze zitten daar om het minste of geringste op de kast jaquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb een permban daar omdat ik commentaar had op de mods en hun woke cultuur. Konden ze niet waarderen.
Racisten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ze accepteren geen belgische paspoorten bij de controle
Dat vermindert de keuze niet echt in KLBquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou gewoon een zwakbegaafde mongool aanstellen dan heeft tie ook dagbesteding en kan lekker op zijn toetsen bord rammen en met de muis dingentjes aanklikken
We kunnen een Poll makenquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vermindert de keuze niet echt in KLB
Jij toch?quote:
Ik zie het welquote:
Nee joh!!! Niks voor mijquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zie het welWas je ooit al mod eigenlijk?
Nee echt nietquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dacht al deze shitshow is niks voor Puzzie
Je hebt wel alles op de juiste plek mentaal, misschien niet op Klaagbaak maar wel een functie eldersquote:
Ik vermaak me wel in sommige topicsquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je hebt wel alles op de juiste plek mentaal, misschien niet op Klaagbaak maar wel een functie elders
40+quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je hebt wel alles op de juiste plek mentaal, misschien niet op Klaagbaak maar wel een functie elders
#metooquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel in sommige topics
Dat kan iedereen, zelfs jijquote:
Daaromquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar zitten een leuk groepje mensen
Jij houdt ze allemaal onder de duim volgens mijquote:
Zou het?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij houdt ze allemaal onder de duim volgens mij
Denk het ook. Desnoods met harde handquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook. Desnoods met harde hand
Tast the skittles hmmmmquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het maar in het regenboog thema te houden
Ok.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
Degene die het vaakst hier is, en het meest ongeschikt is, deze selecteren ze.
Ze hebben mij ook al twee keer gevraagd.quote:
Ene Vladimir zekerquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook al twee keer gevraagd.
Gingen ze mijn paspoort vragen. Helemaal niet goed geworden, kwam doordat de crew zich voor de gek liet houden door een user die deed of ze een Zweedse pokerspeelster was.
Niks bijzonders. Wat commentaar op lldl. Alleen typte ik in de verkeerde tabquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:09 schreef Nine. het volgende:
Die snurkdude spoot zowat een hele fles parfum op![]()
En hoe heeft de crew zich voor de gek laten houden?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Zweedse was toen nog een gastposter.
Ja, nee ik kijk wel naar kleur, ik heb net van die mooie rooie aardbeien gekocht, die zet ik erop. Gezond brood, dat ziet er heel mooi uit.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Wat commentaar op lldl. Alleen typte ik in de verkeerde tab
[..]
Ze hadden betaald voor anus foto's en waren niet blij toen het een man bleekquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En hoe heeft de crew zich voor de gek laten houden?
Niet Lidl maar LLDLquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:17 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, nee ik kijk wel naar kleur, ik heb net van die mooie rooie aardbeien gekocht, die zet ik erop. Gezond brood, dat ziet er heel mooi uit.
Jammer dat hij overleden is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet Lidl maar LLDL
TV / [SBS6] Lang Leve de Liefde, datingprogramma #10
Pray for all anussenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze hadden betaald voor anus foto's en waren niet blij toen het een man bleek
Dat vertelde je al eerder. Daar schrok ik erg van. Ik dacht gelijk: no way!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gingen ze mijn paspoort vragen.
Ok geregeld, Puzzy for modquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel in sommige topics
Ik had op zich niks te verbergen, maar ik had toen drie banen en een studie lopen, het werd even te veel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat vertelde je al eerder. Daar schrok ik erg van. Ik dacht gelijk: no way!
Mij ook meerdere keren.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
Gingen ze mijn paspoort vragen.
Ik vond het ook in de eerste plaats onzin. Weer een enkeling die het verpest voor de rest. En maar afvragen waarom het bergafwaarts gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mij ook meerdere keren.
Maar wat dat paspoort betreft. In feite is dat toch onzin als je een abo hebt? Want dan ben je al 'gevalideerd'.
In dat geval hoeven ze mij helemaal niks te vragen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mij ook meerdere keren.
Maar wat dat paspoort betreft. In feite is dat toch onzin als je een abo hebt? Want dan ben je al 'gevalideerd'.
Dat van je paspoort of ID vind ik ook wel apart.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mij ook meerdere keren.
Waar zijn ze nou eigenlijk bang voor? Dat je als illegaal iemand een note geeft of een slotje op een topic hangt en dat je daardoor een proces van een user aan je broek krijgt???quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van je paspoort of ID vind ik ook wel apart.
Ik zou het niet weten maar ik laat mijn ID liever niet overal zienquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:30 schreef Werkman het volgende:
[..]
Waar zijn ze nou eigenlijk bang voor? Dat je als illegaal iemand een note geeft of een slotje op een topic hangt en dat je daardoor een proces van een user aan je broek krijgt???
@Danny wat is dit voor waanzin?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ik laat mijn ID liever niet overal zien![]()
Zeker niet op een forum als dit
Ik heb ook niets te verbergen, maar er zijn gewoon vragen over de FOK!-leiding die mij nog open staan. Ik ben niet overtuigd. Ik geef alleen een kopie van mijn paspoort als ik er van overtuigd ben dat die later niet gebruikt wordt voor zaken waarvoor ik niet de intentie had. Die overtuiging heb ik niet. Het is het hele plaatje van FOK!.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had op zich niks te verbergen, maar ik had toen drie banen en een studie lopen, het werd even te veel.
quote:
Niets vreemds aan, er zijn in het verleden, heden en vast ook toekmst zat geweest die FOK! schade toebrachten, willen toebrengen, gaan toebrengen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van je paspoort of ID vind ik ook wel apart.
Eigenlijk wil ik van iedereen z'n DNA. Maar er zijn verdomd users die dit als serieus oppikken dus zeg ik het maar nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:30 schreef Questular het volgende:
Is het niet blood in blood out? Zo weet je zeker dat je met echte echte te maken hebt.
Heeeeeeeeeeeeeel goed.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk ik ook wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij houdt ze allemaal onder de duim volgens mij
Dus ik hoef geen potje met DNA meer op te sturen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik van iedereen z'n DNA. Maar er zijn verdomd users die dit als serieus oppikken dus zeg ik het maar niet
-fuck off-quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen potje met DNA meer op te sturen?
Wat?quote:
quote:
Wel.quote:
quote:
Okay dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, er zijn in het verleden, heden en vast ook toekmst zat geweest die FOK! schade toebrachten, willen toebrengen, gaan toebrengen.
Er zijn al zware wetten en dit jaar komen er nóg zwaardere wetten aan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, dat wel , maar nee
Jaaaaaaaaaaaa, leukquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:18 schreef Sfancta het volgende:
@:de_boswachter moet terugkomen, neef ze hebben kopie van je ID toch nog
quote:
Als moderator vind ik het belangrijk om te vermelden dat ik geen aanmelding heb gezien en derhalve vreemd opkeek van je post.quote:
Maar waarom ben jij ook alweer roze ipv blauw.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als moderator vind ik het belangrijk om te vermelden dat ik geen aanmelding heb gezien en derhalve vreemd opkeek van je post.
Dat is toch paars achterlijke zak hooiquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij ook alweer roze ipv blauw.
Voornaamste vraag van vandaag.
PRquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij ook alweer roze ipv blauw.
Voornaamste vraag van vandaag.
Teams, wat een buttprogramma.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PR
Wekelijkse bila op Teams met de immer lieve @:Viv
Bek houwe want belichting gare klapnerdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is toch paars achterlijke zak hooi
Er zijn weinig dingen erger dan spontane aids.quote:
Bila.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PR
Eens hoor, maar vond een bakkie koffie drinken te misleidend, want je komt niet eens aan dat bakkie toe gvd.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bila.
Als een term archaic is, is het die wel.
Bestanden opslaan is echt een dramaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen erger dan spontane aids.
Teams is een uitzondering daarop. Buttprogramma is nog te politiek correct imo.
Maar het kan erger. Heb al een jaar met Webex moeten werken
Ik heb pas een kantoortrauma gekregen door agile werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens hoor, maar vond een bakkie koffie drinken te misleidend, want je komt niet eens aan dat bakkie toe gvd.
Ja ik heb kantoortrauma’s
Maar wat vond je nou van mijn gedichtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens hoor, maar vond een bakkie koffie drinken te misleidend, want je komt niet eens aan dat bakkie toe gvd.
Ja ik heb kantoortrauma’s
Links of rechts?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:14 schreef Sfancta het volgende:
Booming topic wel uit de vaste hand van mezelf.
Was dat maar zo!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PR
Ik ken wel iemand die noemden we vroeger altijd Belaquote:
Hier staat ook nog steeds iets. Maar dat is haar schuld.quote:
Grappig, dat hebben we ook met jouquote:
Ben je woordvoerder van die rattenbende?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben we ook met jou
quote:
Sfancta , opgelostquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben we ook met jou
Nee, ik was gewoon toevallig de eerste die het zeiquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben je woordvoerder van die rattenbende?
Dat zei je moeder ook bij je geboorte.quote:
Nee, ik vind dat ook een rare regel, je geeft wel even veel gegevens weg.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook niets te verbergen, maar er zijn gewoon vragen over de FOK!-leiding die mij nog open staan. Ik ben niet overtuigd. Ik geef alleen een kopie van mijn paspoort als ik er van overtuigd ben dat die later niet gebruikt wordt voor zaken waarvoor ik niet de intentie had. Die overtuiging heb ik niet. Het is het hele plaatje van FOK!.
Niks te verbergen hebben is niet hetzelfde als met je gegevens rondstrooien. Je laat je creditcard ook niet zien aan een zwerver die al 20 dagen niet gegeten en geneukt heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook een rare regel, je geeft wel even veel gegevens weg.
Klopt, wil nog niet zeggen dat je alles maar op straat moet gooien, beter van niet zelfs.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks te verbergen hebben is niet hetzelfde als met je gegevens rondstrooien. Je laat je creditcard ook niet zien aan een zwerver die al 20 dagen niet gegeten en geneukt heeft.
Tenzij sommige figurenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, wil nog niet zeggen dat je alles maar op straat moet gooien, beter van niet zelfs.
Voor de eerste keer eens met @-Sigaartjequote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook niets te verbergen, maar er zijn gewoon vragen over de FOK!-leiding die mij nog open staan. Ik ben niet overtuigd. Ik geef alleen een kopie van mijn paspoort als ik er van overtuigd ben dat die later niet gebruikt wordt voor zaken waarvoor ik niet de intentie had. Die overtuiging heb ik niet. Het is het hele plaatje van FOK!.
Hoezo staan er nog vragen open over de FOK!leiding danquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Voor de eerste keer eens met @:-sigaartje
Ik probeer alleen positieve vibes naar die sigaar toe te sturen, ben bang voor hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo staan er nog vragen open over de FOK!leiding dan
Je weet nooit of Danny geen telefoonabonnement afsluit met jouw idkaartquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Voor de eerste keer eens met @:-sigaartje
Je kunt beter bang voor mij zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik probeer alleen positieve vibes naar die sigaar toe te sturen, ben bang voor hem.
2 zelfsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet nooit of Danny geen telefoonabonnement afsluit met jouw idkaart
Tegen jou wel poppedop.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch lief? Vroeger wel in ieder geval
Ha ja! En dan nemen we Tessje.quote:
O ja, nu weet ik het weer. Verkiezingen voor de vorm, met complete campagnes en uiteindelijk wint er dan iemand die allang was uitgezocht.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
O ja, nu weet ik het weer. Verkiezingen voor de vorm, met complete campagnes en uiteindelijk wint er dan iemand die allang was uitgezocht.
Ik ken het nog uit 2014.
[ afbeelding ]
Verras me maar.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:31 schreef yvonne het volgende:
Ja! Wie wordt er nou mod?
@:Netsplitter
@:-river-
@:scrupuleus
@:puzziepie en
@:flippingcoin
Dat gaat niet meerquote:
Dan doen we blablabla.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer
Eerst blablabla en dan pas, je kunt niet meer opeens users mod maken
Jammer!
@Sfanctaquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:31 schreef yvonne het volgende:
Sjeesus wat een waardeloos lijstje.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:31 schreef yvonne het volgende:
Nou, dan vraag ik aan jou: Geef een beter lijstjequote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sjeesus wat een waardeloos lijstje.
Lavenderr leerde ik kennen bij TRU. Ik dacht dat ze poeslief was. Maar gaandeweg zag ik haar "uitspattingen", ik dacht wauw! Handschoentjes aan. Ik denk dat die die straatkerels hier wel aan kan.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dan vraag ik aan jou: Geef een beter lijstje
@Lavenderrquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Lavenderr leerde ik kennen bij TRU. Ik dacht dat ze poeslief was. Maar gaandeweg zag ik haar "uitspattingen", ik dacht wauw! Handschoentjes aan. Ik denk dat die die straatkerels hier wel aan kan.
Ik denk een leven te krijgen, dus ik val afquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:31 schreef yvonne het volgende:
Zij is tofquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:54 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En dat is alleen maar een compliment.
Doequote:Op woensdag 22 juni 2022 15:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk een leven te krijgen, dus ik val af
Flippingcoin lijkt mij ook niet geschiktquote:
je bent zelf waardeloosquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sjeesus wat een waardeloos lijstje.
Hallo herverwijderdquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:12 schreef NaarMensje het volgende:
Eerlijk antwoord? Ik denk dat @:herverwijderd wel geschikt is.
Ach welnee, ik ben veel te soft en ik heb er ook geen zin in.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:12 schreef NaarMensje het volgende:
Eerlijk antwoord? Ik denk dat @:herverwijderd wel geschikt is.
Goede reden om iemand mod te makenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:18 schreef herverwijderd het volgende:
Doe dan river want dan moet vd extra hard veinzen dat het hem niet boeit en dat lijkt me hilarisch
Ligt er maar het aan wat je doel is of dat een goede reden is of nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goede reden om iemand mod te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |