Ja, maar je hoeft gelukkig niet te kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Man, man, man, gaan ze al die drama wedstrijden allemaal live uitzenden?
Ook alleen al de opmerking: "Man, man, man, gaan ze al die drama wedstrijden allemaal live uitzenden?.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Man, man, man, gaan ze al die drama wedstrijden allemaal live uitzenden?
Kijken jullie ook via de Belg?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Man, man, man, gaan ze al die drama wedstrijden allemaal live uitzenden?.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Oh, dat staat niet eens ter discussie, dat is een zekerheidje.quote:
Geen aborigines is inderdaad niet erg woke.quote:
Voetbal is nou eenmaal groter dan elke andere sport.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dat staat niet eens ter discussie, dat is een zekerheidje.
Maar het verbaast me wel dat hier zoveel exposure aan gegeven wordt, vergeleken bij andere dames sporten…
Bij Nederland ook maar weinig Marokkanen en Turken...quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen aborigines is inderdaad niet erg woke.
Weet je wie er ook uit Oostenrijk kwam?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Oostenrijk knielt omdat ze een blank elftal kunnen/mogen opstellen.
Erg mooi.
Noem ze eens. Buiten wielrennen kan ik er heel weinig bedenken. Tennis krijgt voldoende aandacht, zwemmen en atletiek ook. Bij darts zijn er beperkt competities specifiek voor vrouwen en autosport ook.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dat staat niet eens ter discussie, dat is een zekerheidje.
Maar het verbaast me wel dat hier zoveel exposure aan gegeven wordt, vergeleken bij andere dames sporten…
Falco.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet je wie er ook uit Oostenrijk kwam?
Eva Braun?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Seyss-Inquart.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volleybal, handbalquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem ze eens. Buiten wielrennen kan ik er heel weinig bedenken. Tennis krijgt voldoende aandacht, zwemmen en atletiek ook. Bij darts zijn er beperkt competities specifiek voor vrouwen en autosport ook.
Daarvan krijgt de mannenvariant toch ook gewoon weinig aandacht? Basketbal kan ik me nog voorstellen met de NBA-hype.quote:
Dan zou ik zaterdagavond niet gaan kijkenquote:
Zweden ook allemaal blank?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan zou ik zaterdagavond niet gaan kijken
Ziggy zendt bij handbal ook vrij veel uit volgens mij van die grote toernooien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan krijgt de mannenvariant toch ook gewoon weinig aandacht? Basketbal kan ik me nog voorstellen met de NBA-hype.
Ik heb nog nooit iemand horen roepen dat ze dat actief kijken behalve een paar echte fanatieke volgers.Maar Handbal en Volleybal wordt daar wel uitgezonden jaquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziggy zendt bij handbal ook vrij veel uit volgens mij van die grote toernooien.
De WNBA is ook aan een leuke opmars bezig.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan krijgt de mannenvariant toch ook gewoon weinig aandacht? Basketbal kan ik me nog voorstellen met de NBA-hype.
Ken jij mensen die buiten Oranje actief vrouwenvoetbal kijken?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen roepen dat ze dat actief kijken behalve een paar echte fanatieke volgers.Maar Handbal en Volleybal wordt daar wel uitgezonden ja
Ik ben bij dat soort sporten ook echt een vlaggetjesmens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen roepen dat ze dat actief kijken behalve een paar echte fanatieke volgers.Maar Handbal en Volleybal wordt daar wel uitgezonden ja
Ik train een damesteam en die volgen dat ook allemaal totaal niet, die volgen liever mannenvoetbal. Al gaan ze wel zo nu en dan naar die Oranjepotjes ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ken jij mensen die buiten Oranje actief vrouwenvoetbal kijken?
Niet veel, nee. Maar dat was het punt hier ook niet echt, het ging er juist om dat voetbal een van de weinige sporten waar exposure voor mannen zoveel groter is (los van geld/het event met meeste exposure bij zwemmen dat ook mannen 100 vrij is bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ken jij mensen die buiten Oranje actief vrouwenvoetbal kijken?
Oranje leeft wel bij een breder publiek maar de Eredivisie volgens mij totaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik train een damesteam en die volgen dat ook allemaal totaal niet, die volgen liever mannenvoetbal. Al gaan ze wel zo nu en dan naar die Oranjepotjes ja.
Ik vind eindtoernooien sowieso leuker dan clubvoetbal maar ben daar een uitzondering in. Losse interlands zijn wel rommelquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oranje leeft wel bij een breder publiek maar de Eredivisie volgens mij totaal niet.
Die potjes worden wel 'gewoon' beter bekeken dan de KKD bijvoorbeeld op ESPN. Dus er is best publiek voor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oranje leeft wel bij een breder publiek maar de Eredivisie volgens mij totaal niet.
Zou ik ook hebben als PSV fan hahaha.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eindtoernooien sowieso leuker dan clubvoetbal maar ben daar een uitzondering in. Losse interlands zijn wel rommel
quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben als PSV fan hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |