Daar was ik als trouwe vlaggetjessupporter uiteraard bij!quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Finale was in de Grolsch Veste, goed vol, maar wel een stukje kleiner dan Old Trafford.
Mwah, de hype is wel wat gaan liggen heb ik het idee. Afgaande op de toeschouwersaantallen en kijkcijfers.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze nu de finale zouden halen in eigen land krijgen ze de grote stadions in NL ook wel vol lijkt mij. (al zijn dat nog geen old traffords nee)
Bij elk succes en zeker een toernooi in eigen land gaat het volk weer los hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwah, de hype is wel wat gaan liggen heb ik het idee. Afgaande op de toeschouwersaantallen en kijkcijfers.
Oh ik dacht dat die juist nog prima waren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwah, de hype is wel wat gaan liggen heb ik het idee. Afgaande op de toeschouwersaantallen en kijkcijfers.
Wel live mag ik hopen ...quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hype is prima, het is niet voor niets dat de NOS voor het eerst alle wedstrijden volledig uitzendt op 1 of 3.
700k gemiddeld zo'n beetje. Alsnog prima hoor, daar niet van. En denk dat het EK wel weer wat makkelijker wegkijkt in vele huizen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die juist nog prima waren.
Ik begin erg in de war te raken van jouw posts in dit topic.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
700k gemiddeld zo'n beetje. Alsnog prima hoor, daar niet van. En denk dat het EK wel weer wat makkelijker wegkijkt in vele huizen.
Sorry. Ik zal duidelijker proberen te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik begin erg in de war te raken van jouw posts in dit topic.
Croky Cup?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
De NOS strooit losjes een zak chips over de tafel
Waar slaat dit op….
Opeens staat er ook bier op tafel. Zie je ook niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met deze tafelbezetting is de NOS vanaf minuut 1 al niet meer serieus te nemen
Van dat platgeslagen Jimekpils.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opeens staat er ook bier op tafel. Zie je ook niet meer.
Gewoon.
Oh Engelse drop, chips, bier. Allemaal Engels gerelateerd LOl11!1!!1 Alleen de vis ontbreekt!! Gelukkig zitten er wat kutjes aan tafel hahahhahaquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opeens staat er ook bier op tafel. Zie je ook niet meer.
Gewoon.
Die moeten de poule eerst nog door, Denemarken zit daar ook in.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje was wel gewoon favoriet zonder die blessures, maar met die blessures lijken ze me ook meteen minder kans hebben dan een Duitsland of Frankrijk.
Maar Engelse drop is toch heulemaal niet Engels?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh Engelse drop, chips, bier. Allemaal Engels gerelateerd LOl11!1!!1 Alleen de vis ontbreekt!! Gelukkig zitten er wat kutjes aan tafel hahahhaha
Nee was grapje van mevrouwen aan tafel 1!1!1!1!quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Engelse drop is toch heulemaal niet Engels?
Altijd al afgevraagd waarom zij bij sportprogramma's betrokken is, meer een docente van een breiclubjequote:
Ditquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Altijd al afgevraagd waarom zij bij sportprogramma's betrokken is
Spanje gaat er uit nu denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die moeten de poule eerst nog door, Denemarken zit daar ook in.
De ultieme sportnosser, nergens echt verstand van maar lekker alles algemeen houden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Altijd al afgevraagd waarom zij bij sportprogramma's betrokken is, meer een docente van een breiclubje
Zou best wel 's kunnen ja. Denemarken met Harder en Nadim voorin, waarom niet he.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje gaat er uit nu denk ik.
Die moet eens flink uitgewoond worden door een biker.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ultieme sportnosser, nergens echt verstand van maar lekker alles algemeen houden.
Vrouwelijke biker?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die moet eens flink uitgewoond worden door een biker.
Ze is toch de vrouwenvoetbalexpert van de NOS?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ultieme sportnosser, nergens echt verstand van maar lekker alles algemeen houden.
Ik merk er weinig van, en ik heb zelfs de moeite genomen om de podcast te luisteren! Frank Wielaard wist meer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is toch de vrouwenvoetbalexpert van de NOS?
Jazeker.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Man, man, man, gaan ze al die drama wedstrijden allemaal live uitzenden?
Knop afstandbedieningquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Man, man, man, gaan ze al die drama wedstrijden allemaal live uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |