Naar mijn weten kan de wijnplant beter tegen warmte dan tegen kou.quote:
Denk ut nie jonguhquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor dat @:Frutsel weer zo'n geniaal jaaroverzicht maakt.
quote:
Ook wel om te maken hoor, mits ik d'r genoeg tijd voor vrij kon maken. Maar dat is hedendaags al een probleem, net als motivatiequote:Op donderdag 16 juni 2022 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan. Was altijd een genot om te lezen
quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:39 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, gewoon 'maar' 24 graden hierzo, maar ik heb het gevoel alsof het dik boven de 30 is![]()
Ik ben niks meer gewend
Gewoon af en toe een middagje voor zitten, je kan nu al tot juni schrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ook wel om te maken hoor, mits ik d'r genoeg tijd voor vrij kon maken. Maar dat is hedendaags al een probleem, net als motivatie
Neuh, andere prioriteiten momenteel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een middagje voor zitten, je kan nu al tot juni schrijven
Hittegolfquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:26 schreef DJMO het volgende:
Hitte des doods op komst: Rijkswaterstaat stelt hitteprotocol in werking
Morgen je paraplu meenemen!!
Er staat nergens hittegolf. Enkel het woord hitte. Je bent in de war met de TT van dit topicquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Hittegolf
beetje overdreven want na zaterdag is het grotendeels wel weer even voorbij.
swift= gierzwaluwquote:They’re being cooked’: baby swifts die leaving nests as heatwave hits Spain
Hundreds of baby swifts in southern Spain have died after leaving their nests prematurely, in what ecologists described as an attempt to escape the extreme temperatures during one of the country’s earliest heatwaves on record.
Concerns were raised for the protected species late last week after residents in Seville and Córdoba noticed dozens of recently hatched birds scattered across sidewalks.
“You would walk down the street and there would be 100 chicks, lying at the foot of a building, some dying and some barely alive,” said the biologist Elena Moreno Portillo of Ecourbe, a Seville-based association dedicated to conservation in urban areas.
Ecourbe and other organisations laid blame on the extreme temperatures – Spain’s earliest heatwave in more than 40 years coincided with the hatching season for swifts.
Voelt nog wel warmer aan, maar dat komt mede door de droge wind over land en de hoge zonkracht. Eigenlijk is dit met 24-26 ook gewoon perfect.quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:39 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, gewoon 'maar' 24 graden hierzo, maar ik heb het gevoel alsof het dik boven de 30 is![]()
Ik ben niks meer gewend
Ik spreek jou nog wel als je over een maandje in de nacht je kapot ligt te zwetenquote:
Ah ja mijn fout.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er staat nergens hittegolf. Enkel het woord hitte. Je bent in de war met de TT van dit topic![]()
Op de FP let ik wel op wat ik schrijf hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |